Partyflock

Forumonderwerp · 763219
12606x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=200 cacheid=00017252000dbab39d1a85561a00a852a5]http://www.lucky13apparel.com/images/images_site102004/skullfront.gif[/img]

Wat een supergave truitjes hebben hun zeg, ze hadden er een paar bij de yankee, maar ben dit weekend speciaal naar lucky-len in Rotterdam geweest voor wat extra in te slaan ;)

Ik vind dat ze meer van dit soort kleding moeten verkopen in Nederland, er is al genoeg H&M/men @ work/oersaaie lonsdale zooi enzo :p :yes:

[img  cacheid=001359250018151828a95e241a00a852a5]http://www.lucky13apparel.com//images/estore/kittyskullbonesbft.gif[/img] [img cacheid=00135926001815238e7ee1781a00a852a5]http://www.lucky13apparel.com//images/estore/meankittyhoody.gif[/img] [img width=366 height=437]http://www.lucky13apparel.com//images/estore/poisonskullbft.gif[/img]

http://www.lucky13apparel.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
cool! :)

Waarschuw beheerder
kvin die eerste ook wel lache :)
Waarschuw beheerder
Ja is inderdaad leuk! :D

Waarschuw beheerder
dit zijn trouwens mijn nieuwe:
[img ]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAGAwwVId8VAqeM16bWUa4B0aCYLrKtEKNTWpS9u!3gvqPT*TV1!TmDXpydzG8JtPX1K3Mq5VcR1jgUqEbsP53gwHifV!61oMiYgB52YIY/lucky1.bmp?dc=4675516727976964455[/img] [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAGAw0VXt84v!fJJCKrB1a83e4B*KdHrKiYefAatDinTatF947Y0ko9XvlPuu3z0wKod8461DMmm4joyUe18oWxzrcODwXt6c5yWd3bKoE/lucky2.bmp?dc=4675516727981041492[/img] [img width=324 height=247]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAIAw4Vm9*otIMot*PdWVVCn8WXz9nUsMCeSFUgcMfeLXJofRM6fRfdKQbK340ByVVzwLfJmc9TaUgVWdNHD4mNlKdg25K5T*xtQ7ZxhiA/lucky3.bmp?dc=4675516727984918098[/img]

niet echt spectaculair ofzo, maar wel leuk voor door de weeks

Waarschuw beheerder
Sorry, ik vind ze lelijk! Die doodskop :/
Nee, ik zou er geen kopen! Misschien wel als er alleen 'lucky thirteen' opstaat of een ander plaatje.
Waarschuw beheerder
Zie een vrouw liever wat vrouwelijker :)

[img width=276 height=375 cacheid=00089e0200181553f11422491a00a85931]http://polo.imageg.net/graphics/storeman/polo/polo_Lauren1_img1_0308.jpg[/img]

[img width=208 height=208 cacheid=00089e050018155924115fa21a00a85931]http://polo.imageg.net/graphics/product_images/pPOLO2-1810363_lifestyle_t208.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
wel geinig die doodskop :yes:

Waarschuw beheerder
Als ik binnekort naar de xenos kom dan moet je er eentje aantrekken :P

Waarschuw beheerder
:yes: ga zo weer naar m'n werk ;p

Waarschuw beheerder
ik heb er een bloes van :) ut is wel een apart merk idd :) leuke printe op bloes en shirts enz :)
Waarschuw beheerder
Sommige truitjes zijn zeker leuk(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Ik ben ook een fervent Lucky 13 koper;),afgelopen weekend op de tattoo conventie in Assen was de stand van Lucky Lenn ook aanwezig,ook de stand van Outsiders (duitsland) had heel wat moois te bieden...heb zelf een mooie overhemd van Dragonfly gekocht (in de stijl van Lucky13),kleding van Johnny Suede is ook wel(Y).

T is zeker mooie kleding en sommige wazi s denken meteen dat t "kruisje" dat op de kleding staat (dat vooral te maken heeft met MC-Motor,Tattoo s)voor rechts extremisme staat...nou maar hopen dat deze kleding niet uitgebuit word.

Waarschuw beheerder
waar kan je dit merk kopen dan? shirts zijn leuk:D

Waarschuw beheerder
en is t duur? :)

Waarschuw beheerder
nee niet echt duur, een shirtje is 25 euro

en ik heb t van lucky lenn (rotterdam) en van de yankee (tilburg, eindhoven)

nou maar hopen dat deze kleding niet uitgebuit word.

mwah kweet niet, de lonsdale rage zal nog wel ff stand houden ;) en als t gebeurd zijn er vast weer andere leuke merken te vinden ;)

Waarschuw beheerder
muhahah ja erg leuke kleding staat er bij :vaag:

[img width=320 height=427 cacheid=0013596e00181cf4301e25951a00a8d961]http://www.lucky13apparel.com//images/estore/poodletubedress.gif[/img]

Waarschuw beheerder
om eerlijk te zijn vind ik dát zelfs nog wel meevallen :p
Waarschuw beheerder
<------- shirt ook van Lucky 13:)

Waarschuw beheerder
ja, jij bent er al helemaal een type voor ;p
Waarschuw beheerder
leuk die truitjes (y)
Waarschuw beheerder
vind ze ook echt leuk:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ingrid vallen die t shirts klein of groot?

Waarschuw beheerder
ik vind r nix an
Waarschuw beheerder
ik?het type daarvoor?...welnee hihihihi

Waarschuw beheerder
sommige zijn er inderdaad niet echt het type voor

Waarschuw beheerder
ik heb ze zelf ook en het zijn hele mooie truitjes
Hopen dat ze hier niet over gaan zeiken :D
Waarschuw beheerder
Nou GestoordKutKind@ bedankt voor je complimenten via pb...je bent helaas gebant...dus bij deze...tenk joe;)

Waarschuw beheerder
shirtjes vallen gewoon normaal zoals t hoort :p

wies zoals zij? ;)
Waarschuw beheerder
commerciële hangjongeren:p

Waarschuw beheerder
nee man, dat zie ik echt niet gebeuren :/

maar vind dat wél bij jou passen, jij bent een en al tattoo :o
Waarschuw beheerder
nee denk t ook niet...ik denk dat de aanhang die zeg maar in die kleren rondlopen t ook echt niet zullen waarderen als er een stel wannabeverziek-koters t massaal gaan kopen,er was op de tattoo conventie in Assen afgelopen weekend een wazi stelletje (compleet met witte veters bretels etc) die werden echt compleet uitgelachen door de Hells Angels en alle andere "zware" jongens...ze waren ook zo weg:D mrja...

dank je dank je ResleSs SC:respect:,ik ben nog niet 1 en al tattoo...maar dat komt vanzelf wel:)

Waarschuw beheerder
haha, tattoo-addicted zelfs in je haar zowat :D....ben er niet aan begonnen, ben bang dat ik er meer, meer, meer wil, net als piercings nu.
Waarschuw beheerder
nou als je in Tilbo door de Heuvelstraat zo n menneke ziet rondstuiteren dan weet je dat dat Dedicated is:D

Waarschuw beheerder
alléén in de heuvelstraat? :p das toch bij de backstage en de espritwinkel etc of zit ik nu verkeerd
Waarschuw beheerder
hmm backstage...naah...maar de espritwinkel:yes: hahahaha

Waarschuw beheerder
ja zeg dat valt t meeste op :p er ligt ook nog een livera geloof ik :p en een of andere kakzaak
Waarschuw beheerder
ik was vroeger wel vaak te vinden bij Yankee...ff gezellig babbelen met ronnie en sjefke:),tilbo centrum is echt niet alles heh...qua kleding kom je niet bijster ver,veel kakzaken en al die onzin:(

Waarschuw beheerder
nee, ga ook alleen naar yankee en heel soms britain, maar als vrouw zijnde kan ik nog in andere winkels altijd wel wat leuks basics vinden...maarrr toch shop ik 10x beter in Rotterdam ;)
Waarschuw beheerder
Rotterdam is:respect:,ga binnenkort weer ff naar Lucky Lenn.Ik woon gedeeltelijk in Groningen (bij mn vriendin) en zelfs hier kun je veel beter shoppen dan in Tilburg.
Maar in Limburg schijnt t ook wel goed te shoppen zijn:)

Waarschuw beheerder
toen ik nog in limburg woonde ging ik altijd naar Aken (y)
ga mijn bedje in :D *zwaai*
Waarschuw beheerder
ikke ook...mn vriendin brult al waar ik blijf:)

ik zwaai terug:)
Waarschuw beheerder
zeker vette shirts :yes:
dank U voor de tip :flower:
Waarschuw beheerder
Zijn idd erg leuke shirts :yes:

In Uden zit ook een winkeltje waar ze die verkopen, voor mijn lekker dichbij dus :D
Waarschuw beheerder
hoe heet die winkel in Uden?

Waarschuw beheerder
in Uden? das niet ver ;)
Waarschuw beheerder
Stiletto heet die winkel. Er is ook een site van geloof ik maar ik weet niet hoe die heet. Zou je misschien even op kunnen zoeken. Het is een soort van Gothic winkeltje, ze vekopen daar echt heel veel gave kleding, enz.
Waarschuw beheerder
Nou dan ga ik eens even van de week naar Uden toe,misschien krijg ik dan wel last met die Udense L...jongeren:D hehehehe

Waarschuw beheerder
hebben ze die daar dan? :o dacht dat dat in venray was :o
Waarschuw beheerder
Ja in venray is t mis maar in Uden werd toch die school in de fik gestoken of bekogeld met molotiv cocktails,mrja ik als Lucky13 jongeren/oudere zal even daar naar toe gaan:)

Waarschuw beheerder
ach ja inderdaad...was t alweer vergeten :/ :S

nouja over een site heb ik in ieder geval niks gevonden :no:
Waarschuw beheerder
Volgende week zaterdag ga ik zoiezo ff naar LuckyLenn:),dus t word shoppen geblazen de komende week:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zou ik ook doen..! :D
Waarschuw beheerder
Ingrid ik ga naar Amsterdam is daar nou ook een winkel met Lucky 13 kleding?

(K)

Waarschuw beheerder
:o dat zou ik echt niet weten, ben daar pas 2keer geweest.
Waarschuw beheerder
ok ik kijk wel als ik ga dan laat ik t wel weten haha:p

Waarschuw beheerder
(y) okee :p
Waarschuw beheerder
nou nix gezien en niemand kon t merk:S
dan maar weer via internet bestellen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik loop inderdaad in Rotterdam regelmatig die winkel in, ze hebben echt leuke dingen hoor :jaja:

Ik zie het de laatste tijd wat vaker op feesten...
Dat is dan wel weer jammer :/
Waarschuw beheerder
Ja helaas zie ik het ook vaker op feesten mrja daar kun je helaas niks tegen doen.

Naast lucky13 heb je ook Dragonfly,Johnny Suede :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zat ik net inderdaad naar te kijken:
Johnny Suede heeft ook erg mooie kleding :jaja:

Tatoo wear hebben over het algemeen erg toffe kleding!

Waarschuw beheerder
Vind alleen de jurkjes nog wel leuk maar de rest niet zo.
Waarschuw beheerder
jaaaah mooie shirtjuhs:jaja:
Binnekort toch ff inkope doen:P

Waarschuw beheerder
vind er nix aan :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat merk is nou niet boeiend meer de meelopers hebben dat merk ook weer eens ontdekt
ze kopen 't omdat er ook modellen zijn met een ijzeren kruis erop dat vinden ze stoer

Waarschuw beheerder
het enigste wa nog een beetje leuk is op die site is die hotpants :P rest vind ik niet heel boeiend en ook niet mijn smaak

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lucky 13 :respect:

egt wel mooi:9
Waarschuw beheerder
donateur
Jups erg leuk ben al een tijdje bezig een goede site en of winkel te vinden die het verkoopt..

Sites gevonden... Winkel nu ook!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
Voor de mannen minder leuke wear :no:
;-)
Waarschuw beheerder
Lucky 13 is wel leuk merk is een rockabilly en psychobilly merkje. De gabbermeisjes lopen er nu ook al in dat is dus weer minder. Maarjaaa dag laters grtn

Waarschuw beheerder
hmm heb er wel een blousje van maar draag m nooit...

De meeste kleding vind ik te schreeuwerig.. ben niet zo van de opvallende printjes. Die schotse rokjes die ze eerst hadden vond ik dan wel weer grappig.
Waarschuw beheerder
your welcome(Y)
Waarschuw beheerder
Mooie kleding, maar dreigt nu al soort van opvolger van hooligan/pitbull te worden. Jammer,heb zelf een shirt ervan en die zit wel erg lekker :D

Trouwens bij de large besteld, samen met Discipline bandshirt. Ook zo'n beetje enige interessante wat daar te koop is, maar ja :P
Waarschuw beheerder
Is waar,je ziet op hc feesten meer mensen met Lucky 13 rondlopen.Ik draag ook al een hele tijd westcoast choppers...maar das meer omdat ik ook into motoren ben enzo...maar je ziet ook dat die merk word opgepikt en dat is erg jammer als ik elke boerenlul straks ook in die merk zie rondlopen.
Waarschuw beheerder
even omhoog. Er is een nieuwe winkel van Lucky 13 in Rotterdam op de lijnbaan. Was echt heel erg gave kleding en nieteens zo gek duur :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 21 december 2005 om 14:32:
even omhoog. Er is een nieuwe winkel van Lucky 13 in Rotterdam op de lijnbaan. Was echt heel erg gave kleding en nieteens zo gek duur

ik vind er niets aan moet ik eerlijk zeggen, maar ieder zijn smaak!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ava op woensdag 21 december 2005 om 14:33:
ik vind er niets aan moet ik eerlijk zeggen, maar ieder zijn smaak!

ik vind het punkerige altijd wel gaaf B)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind er niks aan eigenlijk :)
je ziet het de laatste maanden opeens heel vaak
Waarschuw beheerder
zijn mooie klere ja jammer dat ze het maar in een paar winkels verkopen! ma wist nie dat ze t bij yankee ook hadde..!!
Waarschuw beheerder
Heb al weer wat Lucky 13 shirts aangeschaft maar ook wat van West Coast Choppers
Waarschuw beheerder
donateur
niet mijn ding :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 23:05:
ik vind er niks aan eigenlijk
je ziet het de laatste maanden opeens heel vaak

ja ze hebben de smaak al te pakken ze hebben zich nu ook verdiept in de rocka en psychobilly dat is ook heel stoer(ahum)hun skinhead outfitje zijn ze beetje zat aan het worden omdat iedereen haast tegenwoordig weet wat alles daarvan inhoud
Waarschuw beheerder
donateur
die shirtjes zie je idd steeds vaker op feesten ook :jaja: zijn egt kicke :D

Waarschuw beheerder
Lucky-Lenn is wel een leuk winkeltje ja :jaja:

Mooie kleding..

Aardige mensen ook (Y)
Waarschuw beheerder
zijn idd mooie kleertjes!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het bijzonder jammer dat kleding die al jaren bestaat en die een selecte groep draagt in 1x door de meute wordt ondekt en dan ineens "hip" is...

Bah :[
Waarschuw beheerder
tja is idd heel jammer,ik had liever ook geen lucky 13 shirtjes op hc feesten willen zien en zeker niet dat die gedragen word door ....nou ja,mrja zo gaat t helaas wel geld ook voor merken als westcoast choppers en dragonfly:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spy- ris op vrijdag 23 december 2005 om 10:12:
Ik vind het bijzonder jammer dat kleding die al jaren bestaat en die een selecte groep draagt in 1x door de meute wordt ondekt en dan ineens "hip" is...

Ja das bij alle merken :yes:

Maar heuh, heb alweer andere kleding laatste tijd gekocht hehehe, zie teveel van die suffe figuren er ook ineens mee lopen.

Dedicated By Blood ga je ook welles shoppen bij de Solidd (eerst yankee) leuke rokjes daar (das ook alles)
Waarschuw beheerder
Solidd...nee niet echt was t wel van plan,die gast is de broer van ronnie (vorige eigenaar....yankee),hoorde dat er veel gothic spul verkocht werd.Hebben ze daar ook Lucky 13 enzo dan?

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Super

Waarschuw beheerder
jep, dat gothic valt ook reuze mee, dat zit alleen aan de kant waar eerst al het legerspul stond.
Maar ze verkopen nog steeds de oude yankee zooi :yes:
En die kerel is ook wel gezellig
Waarschuw beheerder
hmm dan ga ik binnenkort maar eens ff binnen lopen dan:)

Waarschuw beheerder
ik heb laatst 3 shirtjes gezien bij London :yes:

Waarschuw beheerder
Leuke shirts!!
Waarschuw beheerder
Bij de Solid hadden ze idd een ruime aanbod van Lucky13 shirtjes ook veel Westcoast choppers(Y).
Waarschuw beheerder
donateur
Lucky Lenn is een leuke winkel, hebben ze zowieso een ruim assortiment aan Rockabilly/Psychobilly en Oldschool kleding, toppie (Y)
Waarschuw beheerder
Lucy Lenn heeft idd een leuke winkel en die hebben echt van alles.Zeker een aanrader.

Social Outcast is ook een merk dat ik vaker zie...maar sommige shirtjes zijn echt uhh erg dubieus vind ik

http://www.socialoutcast.com/shop/
Waarschuw beheerder
leuke nazi adelaar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op zondag 26 maart 2006 om 20:23:
leuke nazi adelaar..

dat bedoel ik...dubieus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op zondag 26 maart 2006 om 17:10:
Social Outcast is ook een merk dat ik vaker zie...maar sommige shirtjes zijn echt uhh erg dubieus vind ik

Zat net te kijken...
Zonde ja, want zitten leuke dingen tussen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 26 maart 2006 om 22:54:
Zonde ja, want zitten leuke dingen tussen

Ja zitten leuke dingen tussen maar juist dat ene shirt vond ik echt wel heel erg....,ze staan met hun merk op veel tattoo conventies in amerika en canada ik neem aan dat t dan geen extreem rechts georienteerd merk is.

Ik zie mezelf nou niet echt in dat ene shirtje lopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ze er zelf niet eens het kwaad van inzien... (net als de Rebel vlag)

Tenzijn het van de Rednecks zijn :[

Hier zit mooi spul tussen :kwijl:
http://skulltshirts.com/
Waarschuw beheerder
donateur
oe wat een koele shirtjes hebben die voor de kleintjes! :D

Toch maar weer eens naar R'dam O:)

Waarschuw beheerder
Als je er echt van houd raad ik je aan meteen je kop dicht te houden en het alleen dragen en verder dragen.
Vooordat je in de toekomst door de mangel word gehaald om dat andere lui er mee gaan lopen.

;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat me opvalt is dat veel wazis dr in lopen in rotterdam (overal trouwens)
maar ik kom ook wel eens bij lucky lenn het merk lucky 13 heb helemaal nix met rechtse bull shit te maken lopen die wazis lekker voor lul
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja de meesten denken meteen aan rechtse ideeen als ze een iron cross/keltische kruis zien die op dit moment ook erg misbruikt word:(.

Satanica nog bedankt voor die link...ik heb m meteen gebookmarked en heb me meteen ff aangemeld voor een free t shirt;) .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 00:49:
maar ik kom ook wel eens bij lucky lenn het merk lucky 13 heb helemaal nix met rechtse bull shit te maken lopen die wazis lekker voor lul

:D als het er niks mee te maken heb kan ik dus er gewoon inlopen :P, hoorde al verhalen dat het er idd wel mee te maken had!! :O

Weet iemand of ze er in het noorden van het land het merk ook verkopen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 12:50:
als het er niks mee te maken heb kan ik dus er gewoon inlopen , hoorde al verhalen dat het er idd wel mee te maken had

Tuurlijk ken je er in lopen,nogmaals t hele merk is gebasseerd op rockbily/psychobilly/rock&roll en alles wat daarbij komt kijken.T heeft 0,0 met rechtse ideologie te maken en die gasten die t dragen omdat ze denken dat t hun wazi beeld versterkt zijn gewoon triest.

Hmm in Groningen is er nu een zaakje waar ze t verkopen...ken nu ff niet op de naam komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 27 maart 2006 om 13:11:
Hmm in Groningen is er nu een zaakje waar ze t verkopen...ken nu ff niet op de naam komen.

Oh nou als je op de naam komt zou je het ff door kunnen geven...
In Groningen kom ik weleens, tenminste wat dichter bij huis! :P
Waarschuw beheerder
Ik woon gedeeltelijk in grunn en van t weekend ben ik daar weer dan zal ik t meteen even voor je checken en dan pb ik t je wel ff(Y).

Waarschuw beheerder
Oh zo...Je kent Mamsie ook wel zie d'r in je lijst?!! :D

Maar igg bedankt, super :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:32:
Je kent Mamsie ook wel zie d'r in je lijst?!!

hehe mamsie en ik hebben een foto laten schieten op Mythology die hier op PF verboden is,talloze keren waarschuwingen gehad ..hebben t er maar afgehaald.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:32:
Maar igg bedankt, super

No problem(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op maandag 27 maart 2006 om 01:48:
Tja de meesten denken meteen aan rechtse ideeen als ze een iron cross/keltische kruis zien die op dit moment ook erg misbruikt word.

Satanica nog bedankt voor die link...ik heb m meteen gebookmarked en heb me meteen ff aangemeld voor een free t shirt .

Ik ga maar gewoon eens een keer bestellen, ik kijk echt al maanden op de site en gezien eht weer warmer wordt gelijk wat tees inslaan :cheer:

Ik baal er ook ongelovelijk van dat iron cross/keltisch kruis een totaal verkeerd beeld geeft (vooral binnen de scene) en werden op een groot feest er zelfs met zn 2en uitgeflikkerd omdat we allebei een ring, een hangertje en een tattoo hebben met en keltisch kruis...

Dat is eigenlijk pas discriminatie!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik liep een keer met iron cross in hbc en ik en me ventje werden eruit gegooid kreeg me vent ruzie met ricchard de uitsmijter :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Richard was ook de gene die ons deruit had gegooit, en dat terwijl hij ons kent van hbc, we hem altijd en dikke fooi gaven en een praatje maakten en op het feest stonden we ook nog met een zwarte jongen en terwijl wij met hem in discussie gingen kwam er een gozertje binnen met witte bretels en die mocht doorlopen :s

Dus daarom ga ik niet naar Outland, staat ie daar voor de deur en dan weer dat gezeik...

Dan niet (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 27 maart 2006 om 00:00:
http://skulltshirts.com/

mooie site joh :D

maar satanica ervaring met die site met bestellen?
het moet uit amerika komen toch??
dus ben er altijd voorzichtig mee..maar wel vette dingen gezien :P
Waarschuw beheerder
Zitten leuke dingetjes tussen!
Waarschuw beheerder
Bij de laatste Moh in Denbosch kreeg ik een stel bavianen op me af (lees...beveilliging) omdat ik een keltische kruis op mn jas had zitten.Ze wilden me eruit gooien...alsof ik met mn jas in zo n warme zaal ga rondlopen en ik had al tien keer aangegeven dat ik mn jas in de kluis douw,en gasten met witte veters etc mochten allemaal doorlopen...echt consuquent zijn ze niet.

Ik ga ook maar ff een paar shirtjes bestellen.
Waarschuw beheerder
donateur
Die kut beveiliging moeten ze eerst eens een goede cursus geven (Y)

Op de laatste I Hate Trance mocht iedereen die een tee aanhad met een Iron Cross die weggooien of inleveren en een t-shirt kopen van I Hate Trance zelf...

Maar witte veters en bretels ho maar (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 27 maart 2006 om 16:21:
hehe mamsie en ik hebben een foto laten schieten op Mythology die hier op PF verboden is

Ghe ghe, dan weet ik denk ik wel welke :O
Waarschuw beheerder
Satanica en Rotterdams Kreng, waarvoor staat het keltenkruis en een ijzeren kruis bij jullie dan? Kan zo snel zelf geen belangrijke betekenis verzinnen :/

Anders lijkt me het niet zoveel moeite om er even aan te denken en af te dekken, aangezien het door veel figuren nu eenmaal anders gebruikt wordt.
Je loopt ook niet openlijk met een swastika op je lichaam omdat je de oorspronkelijke betekenis zo mooi vindt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 maart 2006 om 12:53:
Anders lijkt me het niet zoveel moeite om er even aan te denken en af te dekken, aangezien het door veel figuren nu eenmaal anders gebruikt wordt.

Figuren binnen deze herzenloze en o zo kleine scene ja!

Bekend met spirituele zaken e.d.?

Kijk bijvoorbeeld hier even voor wat snelle voorbeelden; https://partyflock.nl/topic/835745/PAGE/3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 13:27:
Figuren binnen deze herzenloze en o zo kleine scene ja!

Dat is toch ook de scene waar je je op dat moment in bevindt :/

Ik vroeg niet om voorbeelden van betekenissen, maar wat het voor jou betekend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:32:
Dat is toch ook de scene waar je je op dat moment in bevindt

Hahahaha mijn hele leven omgooien voor die 8 uurtjes per week dat ik me in die scene bevind?
Neuh, ben geen weekend-schaap ;)

Ik heb mn tattoo genomen omdat het voor mij wat betekent en niet om stoer over te komen op n party waar ik zo nu en dan kom :/

Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:32:
Ik vroeg niet om voorbeelden van betekenissen, maar wat het voor jou betekend.

Zal vast wel weer zijn om me dan af te zeiken maar goed :[

Voor mij zijn eeuwenoude beschavingen en oude religies intressant en ook belangrijk.
Al jaren lees ik boeken over spiritualiteit en aamverwante zaken en daar spelen vooral de Kelten een grote rol in.

Het Keltische kruis (wordt gedragen als geluks amulet en staat voor de brug naar een andere wereld en een hoger energie en kennis niveau.

Het had bijvoorbeeld net zo goed een Ankh-kruis kunnen zijn, maar ik heb weer totaa niets met de oude Egyptenaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 14:40:
Hahahaha mijn hele leven omgooien voor die 8 uurtjes per week dat ik me in die scene bevind?
Neuh, ben geen weekend-schaap

Ik heb mn tattoo genomen omdat het voor mij wat betekent en niet om stoer over te komen op n party waar ik zo nu en dan kom

Heb het toch ook over afdekken, maar wegblijven van een feestje kan natuurlijk ook 8)

Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 14:40:
Zal vast wel weer zijn om me dan af te zeiken maar goed

Nope, zeik toch nooit iemand af? :D Was gewoon echt geinteresseerd. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:46:
Heb het toch ook over afdekken, maar wegblijven van een feestje kan natuurlijk ook

Het was op Project Hardcore in de Silverdome...
Als je daar was weet je vast hoe ****** warm het was :|
En ja, als je dan de mouwtjes van je t-shirt oprolt dan zie je mn tattoo wel.
Maar om dan vervolgens mij deruit te knikkeren en een knakker met witte bretels binnen te laten vat ik niet %)

Maargoed, vooralsnog zal ik mn ketting NOOIT afdoen!
Sinds de dag dat ik hem heb gekocht heb ik het nooit afgedaan en dat ga ik zeker niet doen voor een stel mensen die geen respect tonen voor mij, of de oude religies :nee:

Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 28 maart 2006 om 14:46:
Was gewoon echt geinteresseerd.

Wow, dat maak ik nou neit vaak mee :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 14:52:
Wow, dat maak ik nou neit vaak mee

gelukkig heb je nog zo'n mensen ;)

on topic: ik vind t supergave prints enzo :yes: hoop er ooit nog s eentje te scoren ;)
Waarschuw beheerder
weet hier toevalig iemand of er in de provincies gelderland/overijssel ook winkeltjes zijn VOOR MANNEN waar je Lucky13 kan halen zie hier alleen maar spul voor meisjes :(

Waarschuw beheerder
ja draag ook al jaren een keltisch kruis, waarom ik het draag? ik vind het een mooi symbool wil er zelf een tattoo van hebben!! --> Santanica heb je een foto ervan :p
ik heb de ketting van mijn vader gekregen uit Engeland en vind het ook ontzettend zonde dat het symbool ontzettend misbruikt wordt!
ook ik blijf het dragen en doe mijn ding, laat andere mensen maar denken, ik weet wel beter (Y)

ben trouwens ook benieuwd naar dat adresje in gronigen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:
ben trouwens ook benieuwd naar dat adresje in gronigen!!

Ja ik ook....we weten het naar het weekend volgens mij! :D
Waarschuw beheerder
vandaag nog even wezen kijken in Rotterdam toen ik er langs liep. Blij dat ik geen geld bij me had :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 14:00:
Ja ik ook....we weten het naar het weekend volgens mij!

Ik leef na vrijdag middag officieel nog maar half hehehe (lees begin eigen inbreng/profiel :D ),maar zaterdag check ik bij dat winkeltje(Y).

Uitspraak van Puntenbokser op donderdag 30 maart 2006 om 16:05:
vandaag nog even wezen kijken in Rotterdam toen ik er langs liep. Blij dat ik geen geld bij me had

Ja altijd gevaarlijk zoiets,ik probeer mn pinpas dan ook altijd thuis te laten als ik daar ben hahaha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op donderdag 30 maart 2006 om 18:49:
Ik leef na vrijdag middag officieel nog maar half hehehe

Jemig succes en sterkte er maar mee! 8) haha

Ik wacht geduldig af hoor! :D

Waarschuw beheerder
haha ja ik ook!! werk in groningen dus kan er zo ff langs wippen. zit ook sterk te denken welk winkeltje het kan zijn, maar kom er gewoon weg niet op!! nou nog ff wachten dan maar...

Waarschuw beheerder
nou dedicated by blood??? vertel :P we zijn nieuwsgierig!!
Waarschuw beheerder
T is in de Oosterstraat naast de Pearl....ben ff niet in staat geweest om te kijken hoe die zaakje ook alweer heette,de tattoo sessie was heftig en zit nog mn wonden te likken.Als je van de grote markt komt dan en je loopt de oostestraat in dan is meteen links naast de Pearl.

ken nie missen

Waarschuw beheerder
Naja ik vind het van zelf wel...
Bedankt igg!

Uitspraak van Mongrel op zondag 2 april 2006 om 13:09:
de tattoo sessie was heftig en zit nog mn wonden te likken.

Ja geloof ik graag 8)
Als het maar mooi is! :D
Waarschuw beheerder
your welcome(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:41:
ja draag ook al jaren een keltisch kruis, waarom ik het draag? ik vind het een mooi symbool wil er zelf een tattoo van hebben!! --> Santanica heb je een foto ervan

Zo hey, eindelijk een (andere) mooie gekleurde dame die er hetzelfde over denk als mij :D

Ik heb mn tattoo bij de verkeerde shop laten zetten, ik heb er maar 1 goede foto van;

http://groups.msn.com/_Secure/0RwANA7kT1KJA*E*fl4TqGhtCxc9JUEQIhnCCv!vlk9XjekGGyuvwBKF1vZWhxGFKlTBbj3tErO3FGwM2C9YAPb68E6pDQKQKajvTLbrHfWE/Jul04%5E70.JPG?dc=4675529328746781501

Hierna is hij min of meer "ingekleurd" maar ik laat hem bijwerken met allemaal vlammen enzo :jaja: (eerst voor de verandering eens wat sparen :[ )

We hebben hem met zn 2en laten zetten en dit is de andere (moet ook nog bijgewerkt worden, wordt dezelfde als die van mij maar dan in het klein ;))

http://groups.msn.com/_Secure/0RQDiAh8TAXjAayVzD5tFvuM4cEf*RbVaqgXmM1bD6DxVh*usf6lUML10Y0X9n7vZ0Cq*ipGcdysLjLjYEBaOj59GB!oG2NelayM!DJFu8wE/IMGP0437.JPG?dc=4675566740103110624
Waarschuw beheerder
Ik vind lucky 13 echt wel mooi merk...veel mooier als lonsdale....:yes: Ga zeker gauw naar rotterdam...in leiden verkopen ze trouwens ook wel wat maar nie veel...

Waarschuw beheerder
haha santanica thanks!!!

vind je tattoo super gaaf (Y) zeer mooi kan het niet anders zeggen. maar je zegt zelf dat hij niet goed gelukt is?? of begrijp ik dat verkeerd

Dedicated bij blood, denk dat ik hem nu wel kan vinden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De wegwijsmevrouw :bounce: op zondag 2 april 2006 om 20:47:
Ik vind lucky 13 echt wel mooi merk...veel mooier als lonsdale.... Ga zeker gauw naar rotterdam

Eigenlijk moeten we gewoon geen info meer geve ver emrken en gave winkeltjes.
Om dit soort mensen en opmerkingen gewoon :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 13:42:
vind je tattoo super gaaf zeer mooi kan het niet anders zeggen. maar je zegt zelf dat hij niet goed gelukt is?? of begrijp ik dat verkeerd

Thanks meid!
Ja, hij is hartstikke mislukt alleen verdoezelfd de ruis van de webcam een hoop 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De wegwijsmevrouw :bounce: op zondag 2 april 2006 om 20:47:
Ik vind lucky 13 echt wel mooi merk...veel mooier als lonsdale....:yes: Ga

ojee dat word dus het nieuwe wazi merk :/

Uitspraak van ¹³† :bier: JeePee :bier: †¹³ op woensdag 29 maart 2006 om 14:51:
waar je Lucky13 kan halen zie hier alleen maar spul voor meisjes

waar dan ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 15:18:
Om dit soort mensen en opmerkingen gewoon

Dat is inderdaad geen goed idee want als dat iedere keer neergzet wordt help je hun op ideeen zodat ze ook met die kleding gaan lopen
Waarschuw beheerder
www.ikbengek.nl
;) is ook nog af en toe wel is wat lucky 13
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 15:31:
Dat is inderdaad geen goed idee want als dat iedere keer neergzet wordt help je hun op ideeen zodat ze ook met die kleding gaan lopen

Ik geef altijd alleen de websites waar je emt een creditcard kan betalen, weet ik tenminste zeekr dat niet de verkeerde figuren derin gaan lopen 8)
Uitspraak van colletout op maandag 3 april 2006 om 15:33:
... is ook nog af en toe wel is wat lucky 13

Die kende ik al, jammer dat de rest het nu ook kent :/
Pas het AUB aan voordat straks weer iedereen derin loopt :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 15:42:
Ik geef altijd alleen de websites waar je emt een creditcard kan betalen, weet ik tenminste zeekr dat niet de verkeerde figuren derin gaan lopen

Dat is heel slim van je Stefjuh :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 15:45:
Dat is heel slim van je Stefjuh

Zo nu en dan heb ik wel een strak plan B)

Hier heben ze ook toffe kleding;
http://www.madmanclothing.com/showcat.asp?cat=59&path=59

Ook leuk als je van puzzlen houd, gezien de hele site in het Noors is 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 16:12:
Zo nu en dan heb ik wel een strak plan

Yeah :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 15:42:
Pas het AUB aan voordat straks weer iedereen derin loopt

zo beter :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van colletout op maandag 3 april 2006 om 18:05:
zo beter

Veeeel beter...
Laat ze maar lekker zelf zoeken :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 18:19:
Laat ze maar lekker zelf zoeken

stiekem wel he :P

:9

wel leuke shit hebben ze daar, k wil er binnekort weer ff gaan kijken, had vet schattige goedkope schoentjes gezien met paarse tijgerprint en een hele dikke strik voorop :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van colletout op maandag 3 april 2006 om 19:32:
stiekem wel he

Natuurlijk!
Anders is er straks weer zo'n overkill aan na-apers....
Die zijn er al genoeg ;)
Uitspraak van colletout op maandag 3 april 2006 om 19:32:
had vet schattige goedkope schoentjes gezien met paarse tijgerprint en een hele dikke strik voorop

Mary-janes of balletschoentjes zeker?

Mary Janes zijn echt cool B)

[img width=400 height=400]http://i15.ebayimg.com/01/i/05/a6/b9/9d_1.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 4 april 2006 om 16:04:
Anders is er straks weer zo'n overkill aan na-apers....
Die zijn er al genoeg

I agree I agree!!

Uitspraak van Satanica op dinsdag 4 april 2006 om 16:04:
Mary-janes of balletschoentjes zeker?

de balletschoentjes :)
[img width=250 height=333]http://www.devilicious.nl/very%20cherry/media/g013.jpg[/img]

en en en en en deze rok is echt geweldig
[img width=650 height=434]http://www.devilicious.nl/very%20cherry/media/jokerskirt1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sowieso, heel VeryCherry is gaaf :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van colletout op dinsdag 4 april 2006 om 16:54:
de balletschoentjes

Nice :jaja:
Ik heb zelf maat 42, dus ik hou het liever op andere schoenen :p

Maar best toevallig die schoentjes want ik "eyeball" een tijdje deze rok;

[img width=256 height=300]http://foto.arcor-online.net/palb/alben/07/358307/400_6637376362393735.jpg[/img]

Met bijpassende halsband B)

[img width=200 height=172]http://i6.ebayimg.com/03/i/05/6e/b7/73_2.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 4 april 2006 om 17:01:
Ik heb zelf maat 42, dus ik hou het liever op andere schoenen

ik heb maat 40, maar ben vrij lang, dus valt niet zo heel erg op :)

maar die rok ik echt geil :kwijl: en de halsband ook trouwens
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 4 april 2006 om 17:00:
Sowieso, heel VeryCherry is gaaf

ja echt he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 3 april 2006 om 15:18:
Om dit soort mensen en opmerkingen gewoon

Heb al spijt van t topic, maja je houd t toch niet tegen, winkels hebben de kleine hype al geroken
Waarschuw beheerder
van de week even een mooi shirt ervan kopen :yes:

Waarschuw beheerder
gave schoentjes en die rok :P super mooi!! wil hem ook als je het niet erg vind :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 13:10:
gave schoentjes en die rok super mooi!! wil hem ook als je het niet erg vind

haha nee hoor, je woont toch in drenthe, dus k kom je niet tegen :P :P

Waarschuw beheerder
hehe maar waar heb je ze weg? als ik het mag weten?
een van de linken? die noorse? word daar niet echt wegwijs van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 13:40:
hehe maar waar heb je ze weg? als ik het mag weten?
een van de linken? die noorse? word daar niet echt wegwijs van

k stuur de link wel ff in een pb, zodat niet iedereen er straks in loopt :)

Waarschuw beheerder
thanks heb al wat gaafs gezien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 15:00:
thanks heb al wat gaafs gezien

ja er staan echt zoooooo veel hippe dingen op, t een wat duurder dan t ander, maar vooralsnog VET HIP :jaja:

Waarschuw beheerder
zeker weten! en de prijs vind ik opzich wel mee vallen die jurken ook :kwijl: :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 14:12:
ker weten! en de prijs vind ik opzich wel mee vallen die jurken ook

:jaja: die jurken zijn echt UBER :kwijl:
Waarschuw beheerder
Zag dat ze trouwens ook soortgelijke balletschoentjes van Undergrounds hebben :o Wist helemaal niet dat die van die schoentjes maakten. Ook roze panterprintje (y)

Vandaag even bij Lucky Len geweest. Had nooit veel moois voor meiden gezien, maar is er absoluut wel. Geen leuke winkel als je geen geld hebt ;)
Roze strikjes :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 7 april 2006 om 20:08:
Geen leuke winkel als je geen geld hebt

Ik ken het gevoel....

Waarschuw beheerder
haha ja inderdaad :( dan moet je echt niet gaan shoppen :(:(
Waarschuw beheerder
Vooral als je wel geld bij hebt maar t aan iets anders moet besteden hahaha

Waarschuw beheerder
ik was er dit weekend,MET geld, heb ik zo;'n ZEIKvriend bij me die alles afkraakt :[
Heb ik nog wel een leuk shirtje bij black widow gekocht :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:05:
ZEIKvriend bij me die alles afkraakt

nou lekker is dat dan,weet je voor de volgende keer als hij iets leuk vind....afzeiken dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:05:
ZEIKvriend bij me die alles afkraakt

tja meid je kunt soms beter alleen winkelen, met vriend is niet alijd een succes :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op donderdag 13 april 2006 om 16:38:
afzeiken dus

dat lijkt me duidelijk!! :yes:

Waarschuw beheerder
yes heb er een gevonden, zoals meli al weet hier in emmen
londen, station one en de oude liefde :P perfect!!

Waarschuw beheerder
:O je brengt 'verkeerde' mensen op een idee ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb er een supergaaf tasje van!
[img width=351 height=329 cacheid=000c2a8100230073857c36261a015a33bd]http://img.photobucket.com/albums/v611/Leviathanica/17-02-2006-NieuweTas.jpg[/img]
Als ik me niet vergis is dit van Lucky 13. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 4 april 2006 om 17:01:
[img width=256 height=300]http://foto.arcor-online.net/palb/alben/07/358307/400_6637376362393735.jpg[/img]

Die is GAAF!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
heb er vorige week een nieuw shirt gekocht. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
op de zwarte markt nog een shirtje gekocht en ook niet duur :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit merk is alweer vreselijk uitgekauwd, zonde, want het heeft wel wat (y)
Waarschuw beheerder
donateur
tja als je zo denkt dan kun je tegenwoordig alleen maar in je blote reet lopen:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Onzin.... ook al vind je een merk nog zo leuk, maar lopen er al veel mensne in, is het toch je taak om wat nieuws te zoeken..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 mei 2006 om 15:23:
maar lopen er al veel mensne in, is het toch je taak om wat nieuws te zoeken..

en dan ? die kleren kopen en 3 weken later weer weg flikkeren omdat er dan ineens veel mensen in lopen? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je het goed doet ben je de meelopertjes een maandje of 2 voor.. maar dan was je in ieder geval de eerste

Waarschuw beheerder
hmmm kijk wel verder dan me neus lang is hoor, ook naar andere merken die niet of nog niet hot zijn, verder boeit het me niet wat de rest vind.

Bertje vis, kom niet met zo'n dom fake account aanzetten

Waarschuw beheerder
[img width=346 height=202 cacheid=000a1f9c0005a0f68e81c5e61a01659dbd]http://pages.sbcglobal.net/c.a.gonzales/elvis/9-6/lucky13_logo.gif[/img] Lucky 13 :cheer:

Waarschuw beheerder
echt wel goeieeeeeeee

Waarschuw beheerder
Een kut merk voor alto's en gasten die denken dat ze een skinhead zijn als ze zo'n blouseje dragen:vaag:

Wees orgineel en jat is eens niet van een ander.:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 19:06:
Een kut merk voor alto's en gasten die denken dat ze een skinhead zijn als ze zo'n blouseje dragen:vaag:

als ik lucky 13 draag denk ik toch zeker niet dat ik een skinhead ben hoor..:/
Wees orgineel en jat is eens niet van een ander.

wees orgineel en scheer niet iedereen over 1 kam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 april 2005 om 21:33:
work/oersaaie lonsdale zooi enzo

owja tuurlijk.......:no:
en jij kan het weten , want jij loopt dr in zo te zien :/ (N)
overloper :/

de pogo al van de hardrock,,
en nu de kleding nog :vaag: :/
t gaat de goeie kant op :/(N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 08:53:
owja tuurlijk.......
en jij kan het weten , want jij loopt dr in zo te zien
overloper

Lange tenen? :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 23 mei 2006 om 23:23:
skinhead

skinhead komt uit engeland

Er is tegenwoordig nogal wat te doen rond skinheads. Het zouden allemaal neo-nazi's zijn, extreemrechts tuig dat spuwt op andere rassen. Terwijl de eerste skinheads echt wel zwart waren, en de toonaangevende skinheads in de jaren '70 en '80 zich consequent profileerden als links en verdraagzaam.

De jongens hebben een kale kop (geschoren op drie millimeter), de meisjes (skingirls, skinbyrds) een Chelsea-kapsel, een feathercut (altijd met froufrou). Het grote misverstand over skinheads is ontstaan in de jaren ’80, toen rechtse jongeren en muzikanten zich de uiterlijke kenmerken toeeigenden. Tot dan bestond er geen enkele twijfel over de politieke voorkeur van de meeste skinheads, een cultuur die ontstaan was op het ritme van ska, rocksteady en vroege reggae. The Godfather of Ska Laurel Aitken wordt wel eens de original skinhead genoemd: kaal met een hoedje, en dan die snelle, opzwepende muziek.

De Engelse groep Symarip zou het woord skinhead geïntroduceerd hebben in de muziek. De eerste skinheads waren de dus (zwarte) rude boys, meestal van Jamaicaanse afkomst. In de jaren ’70 culmineerde de skinheadcultuur in de ska-revival rond het Two Tone-label van Madness, The Specials, Selecter en The Beat. Zwart en wit (blank) broederlijk in elkaar verstrengeld: dat was de boodschap van de typische styling van het label. Maar toen kwamen de naziskins of boneheads, die tegenover Rock Against Racism/Rock Against Fascism hun eigen Rock Against Communism poneerden. Symbolen: het hakenkruis en het Keltenkruis.

overloper

overloopster :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 24 mei 2006 om 09:04:
Uitspraak van [DTT]!!Sabje!!:bounce: op dinsdag 23 mei 2006 om 23:23:
skinhead

Er is tegenwoordig nogal wat te doen rond skinheads. Het zouden allemaal neo-nazi's zijn, extreemrechts tuig dat spuwt op andere rassen. Terwijl de eerste skinheads echt wel zwart waren, en de toonaangevende skinheads in de jaren '70 en '80 zich consequent profileerden als links en verdraagzaam.

De jongens hebben een kale kop (geschoren op drie millimeter), de meisjes (skingirls, skinbyrds) een Chelsea-kapsel, een feathercut (altijd met froufrou). Het grote misverstand over skinheads is ontstaan in de jaren ’80, toen rechtse jongeren en muzikanten zich de uiterlijke kenmerken toeeigenden. Tot dan bestond er geen enkele twijfel over de politieke voorkeur van de meeste skinheads, een cultuur die ontstaan was op het ritme van ska, rocksteady en vroege reggae. The Godfather of Ska Laurel Aitken wordt wel eens de original skinhead genoemd: kaal met een hoedje, en dan die snelle, opzwepende muziek.

De Engelse groep Symarip zou het woord skinhead geïntroduceerd hebben in de muziek. De eerste skinheads waren de dus (zwarte) rude boys, meestal van Jamaicaanse afkomst. In de jaren ’70 culmineerde de skinheadcultuur in de ska-revival rond het Two Tone-label van Madness, The Specials, Selecter en The Beat. Zwart en wit (blank) broederlijk in elkaar verstrengeld: dat was de boodschap van de typische styling van het label. Maar toen kwamen de naziskins of boneheads, die tegenover Rock Against Racism/Rock Against Fascism hun eigen Rock Against Communism poneerden. Symbolen: het hakenkruis en het Keltenkruis.

Uitspraak van Miss Botna op woensdag 24 mei 2006 om 08:53:
overloper

overloopster

sjonge jonge egt weer zon actie voor een student hoor
Gsus ga een leven zoeken :looser: :looser: :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 10:43:
Gsus ga een leven zoeken

ach laat mensen toch lekker doen wat ze willen:/ je reageert toch zelf ook...

on topic, die kleding is echt wel mooi, maar geloof niet dat ik et zo snel aan zou trekken:D

Waarschuw beheerder
daar heb ik het tog niet over??:/ :s
Waarschuw beheerder
sjonge jonge egt weer zon actie voor een student hoor
Gsus ga een leven zoeken

wordt het je teveel dat ik gelijk heb :aai:

ik heb geen leven, daarom zit ik op pf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 24 mei 2006 om 12:00:
ik heb geen leven

En dat kan ik beamen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 12:13:
En dat kan ik beamen.

zorg jij er nou maar voor dat ik die film krijg, lamlul :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 24 mei 2006 om 12:26:
zorg jij er nou maar voor dat ik die film krijg, lamlul

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur

moet je niet mij citeren ik begon er niet over:/

Waarschuw beheerder
Vond het best wel leuke kleding vroeger maar je ziet het nu al bijna overal op elk darkcore/ terror feest... Wel een beetje spijtig natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Terwijl de eerste skinheads echt wel zwart waren

Nee, dat klopt niet. Wat jij bedoelt waren de rude boys.
Skinhead stamt af van de Mods, jonge arbeiders in de jaren 60.Gasten die door de afschaffing van de verplichte diensplicht genoeg tijd overhadden om te werken, waardoor ze genoeg geld verdienden.
Toen Engeland in een diepe crisis kwam te zitten, was het het over met de luxe. Ze schoren hun kop kaal, en droegen de kleding wat men nu kent.

Waarschuw beheerder
en hun muziek was ska ;)

Waarschuw beheerder
links en verdraagzaam

Ja nog effe:vaag:

Skinheads waren juist erg nationalistisch.
En politiek intesseerde ze toen nog geen ene reet,dus niet links en recht.
En ze knokten met iedereen, dus ook zwarten, en das niet erg verdraagzaam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 19:03:
en hun muziek was ska

De rude boys luisterden naar de ska samen met de eerste generatie skinhead.
Maar toen de skinhead beweging in een grote slonk kwam te zitten en de eerste generatie het voorzien hield, inmiddels is er weer 10 jaar voorbij, kwam natuurlijk de Oi!
Wat door de punkers werd beluisterd, maar door het gitaargeweld en makkelijke refreintjes kwam de skinhead beweging weer op gang.

Waarschuw beheerder
met ondere andere ian stuart de grondlegger van de rechtse skinhead beweging...

Waarschuw beheerder
Oke Even voor de duidelijkheid:
Lucky 13 Apparel is een Amerikaans kleding merk gebaseerd op Kustom Kulture, Punk Rock n Roll, Hot Rods, Pin Ups enz.

In 1999 hebben wij dit merk naar Europa gebracht als winkel in Rotterdam en groothandel voor europa.

Lucky 13 heeft nix te maken met Gabber, Skinhead, Hardcore of rasicme. Het draait allemaal om Kustom Kulture!!!

Check voor info over onze winkel www.luckylenn.nl
De zomer collectie staat voor de deur en dat betekend dus heel veel nieuwe shirts, topjes, rokjes, en jurkjes.

Uiterraad hebben wij als Distributeur van Lucky 13 voor Europa in Rotterdam het grootste aanbod :-P

Ltr,
Ewout
Lucky 13 Europe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en nu de kleding nog
t gaat de goeie kant op

Wat lul jij nou weer?! :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 19:04:
Skinheads waren juist erg nationalistisch.
En politiek intesseerde ze toen nog geen ene reet,dus niet links en recht.

Nationalisme is sowiezo al een verbasterd woord.

Mensen die zich nu Nationalist noemen zijn de zwakken die niet durven te zeggen dat ze rascisten zijn.

Nationalisme heeft niet met links of rechts te maken maar gewoon met de natuurlijke liefde voor je geboorteland :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 29 mei 2006 om 19:02:
Uitspraak van Miss Botna op woensdag 24 mei 2006 om 08:53:
en nu de kleding nog
t gaat de goeie kant op

Wat lul jij nou weer?!

ja t tis de waarheid :s:s
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat mensen altijd in hokjes denken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 13:36:
ja t tis de waarheid

Zeg jij met je halfkale kop en je Lonsdale pakkie terwijl je pofiel volstaat met ouderwetse Gabbers.

In die tijd zat je waarschijnlijk nog in je pamper Tik Tak te kijken.

Volgensmij ben jij een beetje wereldvreemd Truus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 29 mei 2006 om 19:02:
Nationalisme heeft niet met links of rechts te maken maar gewoon met de natuurlijke liefde voor je geboorteland

Hehe, gaat veel verder hoor.
Nationalisme is Eigen volk,taal en cultuur eerst.
Want we strijden tenslotte voor het herstellen van de normen en waarde in ons eigen land.
Waarschuw beheerder
ik heb er ook kleding van..al een tijdje terug verkochten ze dat bij een winkeltje bij ons in uden..echt leuke kleding! kuss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 20:38:
Nationalisme is Eigen volk,taal en cultuur eerst

Ben je dan meer een Nationaal Socialist of een Volks Nationalist?

NS groeperingen (niet de nederslands spoorwegen dus)streven ook naar een algeheel 'blank' erfgoed,en Volksnationalisten streven naar herstel van waarden en normmen,herstel van eigen cultuur en volledige aanpassing en integratie van 'buitenlanders'.

Maar goed....lucky13 blijft een (Y) merk ondanks dat t merk nu ook al te koop is op gabberwear /:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 30 mei 2006 om 14:02:
Zeg jij met je halfkale kop en je Lonsdale pakkie terwijl je pofiel volstaat met ouderwetse Gabbers.

Volgensmij ben jij een beetje wereldvreemd Truus.

whahahahahaa maak je niet druk om mij meid:D
ik ben tenminste halfkaal
dat wat jij "vroeger" had kun je geen halfkaal meer noemen
zeg meer gewoon een streep op je kop haha;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:44:

en dan ben je echt stoer :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op woensdag 31 mei 2006 om 10:00:
volledige aanpassing en integratie van 'buitenlanders'.

Is dat wel zo? Heb me er nooit zo mee beziggehouden welk stickertje er op een mening geplakt hoort te worden, maar volksnationalisme gaat ook uit van een gezamelijke cultuur en historie.

Waarschuw beheerder

:x

En jullie lekkur niiiiieétt nananananaah?? Zoiets?

Ontopic, Lucky 13 is gewoon leuk. Niets meer, niets minder, je word er geen alto, geen skinhead en geen gabber van, het is gewoon leuke kleding :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 31 mei 2006 om 13:28:
Is dat wel zo? Heb me er nooit zo mee beziggehouden welk stickertje er op een mening geplakt hoort te worden, maar volksnationalisme gaat ook uit van een gezamelijke cultuur en historie.

mwah, het is een beetje verdeeld, ik heb ook geen idee meer welke definities je nog aan volksnationalisme/(neo-)nationaal socialisme/staatsnationalisme kan geven, iedereen vat het weer een tikkeltje anders op lijkt me...
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahaa maak je niet druk om mij meid

Voel je niet belangrijk, want dat was ik ook niet van plan :)
dat wat jij "vroeger" had kun je geen halfkaal meer noemen

Nee, dat noem je inderdaad geen halfkaal meer, dat noem je LEF :[
zeg meer gewoon een streep op je kop haha

Een hanekam heet zoiets (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 13:32:
En jullie lekkur niiiiieétt nananananaah?? Zoiets

had t niet tege jou wel dan??:s
Uitspraak van Satanica op woensdag 31 mei 2006 om 14:16:
Uitspraak van Miss Botna op woensdag 31 mei 2006 om 12:44:
zeg meer gewoon een streep op je kop haha

Een hanekam heet zoiets

ik noem dat geen hanekam als je na hc feeste gaat whahahah
maja noem het ma lkkr hoe jij t wilt meid haha houdoe eej;)
Waarschuw beheerder
vind niet alles leuk ... maar sommige shirts zijn wel oke :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 14:51:
ik noem dat geen hanekam als je na hc feeste gaat

Als je dan een dag later naar een concert gaat, dan verandert de naam van dat ding op je hoofd?
Waarschuw beheerder
donateur
maja noem het ma lkkr hoe jij t wilt meid haha houdoe eej;)

ik zeg: leer nederlands (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik noem dat geen hanekam als je na hc feeste gaat whahahah

Ik noem jou een Loser :looser:
En ik ben wat jij ooit zal willen worden 8)
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 31 mei 2006 om 14:57:
Als je dan een dag later naar een concert gaat, dan verandert de naam van dat ding op je hoofd?

Dan mag het weer wel :/

Waarschuw beheerder
Miss Botna jij hebt wel op iedereen commentaar he :s

Iedereen die anders is dan jouw (standard gabber) mening moet je commentaar op geven... beetje jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 19:03:
Miss Botna jij hebt wel op iedereen commentaar he

Ze is nog aan het puberen, dat trekt wel weer bij...
Ik dacht op die leeftijd ook dat ik het allemaal wist ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op woensdag 31 mei 2006 om 10:00:
NS groeperingen (niet de nederslands spoorwegen dus)streven ook naar een algeheel 'blank' erfgoed,en Volksnationalisten streven naar herstel van waarden en normmen,herstel van eigen cultuur en volledige aanpassing en integratie van 'buitenlanders'.

Nee, een volk nationalist.
Maar ik heb dit allemaal al geschreven.
Dus ik snap niet waarom jij mij zit te herhalen.
En je weet dan ook wel dat een neo nazi in een uniek ras gelooft, namelijk het aries ras.

Hou~zee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 31 mei 2006 om 19:08:
Ze is nog aan het puberen, dat trekt wel weer bij...
Ik dacht op die leeftijd ook dat ik het allemaal wist

owja 18 zag ik net :) Moeilijke leeftijd hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 19:08:
En je weet dan ook wel dat een neo nazi in een uniek ras gelooft, namelijk het aries ras.

Ik snap zowieso niet waarom Neo-nazi's zichzelf Ariërs noemen...

Ariërs komen oorspronkelijk (nog ruim voor onze jaartelling) uit voormalig Perzië.
De huidige Afghanen in het Noorden en Westen zijn nog de oorspronkelijke Ariërs.

Indogermanen zou een iets correctere benaming zijn als je het aan mij vraagt...

Ik wil de geschiedenis gaan herschrijven 8) B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 31 mei 2006 om 19:08:
Ik dacht op die leeftijd ook dat ik het allemaal wist ;)

maar jij wist het toen allemaal ook al b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 31 mei 2006 om 21:17:
maar jij wist het toen allemaal ook al

Wij allebei, maarja wij zijn dan ook gewoonweg GENIAAL B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **KittyCat** op dinsdag 30 mei 2006 om 23:07:
al een tijdje terug verkochten ze dat bij een winkeltje bij ons in uden

das een leuk winkeltje jah :D
Waarschuw beheerder
Iedereen die anders is dan jouw (standard gabber) mening moet je commentaar op geven... beetje jammer.

kijk je uit, ze heb wel een half kaal hoofd, dan ben je toch wel een echte [NL]HARDCORETILLIDIEMOHGEKKEPILLUUUUUHSPEEEEEED[NL] gabberT :/

Waarschuw beheerder
donateur

sja en helemaal als mevrouw amper noemenswaardige feesten heeft bezocht:P

Waarschuw beheerder
Dit is gothic. Maar als je het leuk vind: vooral dragen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 09:48:
Dit is gothic. Maar als je het leuk vind: vooral dragen.

ik zie het meer als punk, zit nogal een verschil in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op donderdag 1 juni 2006 om 09:49:
ik zie het meer als punk, zit nogal een verschil in.

Oké maar evengoed, niets voor mij. :w

Waarschuw beheerder
Het is inderdaad te koop op gabberwear.nl maar dit wordt zo spoedig mogelijk verwijderd.

Als distributeur wisten wij niet dat dit op deze site zou komen maar we hebben gabberwear vriendelijk verzocht het van de site af te halen.

Iedereen mag Lucky 13 kopen dit kunnen we niet tegen gaan maar site's zoals gabberwear promoten het bij t verkeerde publiek en dat is ook weer niet de bedoeling

Ewout
Lucky 13 Europe

Waarschuw beheerder
Ontopic, Lucky 13 is gewoon leuk. Niets meer, niets minder, je word er geen alto, geen skinhead en geen gabber van, het is gewoon leuke kleding

Jij snapt t tenminste PsyChick.

Als mensen is goed naar de site www.lucky13apparel.com zouden kijken snap je wel dat t niets met gabber hardcore of whatever te maken heeft.
Kijk eens naar de bands die gesponsoord worden door Lucky 13 wat voor muziek is dat, zoek is op i-net naar Kustom Kulture, kijk is op de site's www.edroth.com, www.madfabricators.com.

En check vooral deze link is als je echt te dom ben om het te begrijpen, hier staat t toch duidelijk beschreven.
http://www.lucky13apparel.com/Lucky13MediaBook06.pdf
Waarschuw beheerder
Precies Lucky13ewout.T is ook te belachelijk voor woorden dat een aantal keren al mn foto's zijn verwijderd op Pf omdat ik een Lucky13 of en Dragonfly workershirt aan heb op die foto's waar de iron cross te zien is.

Waarschuw beheerder
I know, meeste mensen weten geeneens waar een iron cross echt voor staat.
Punt is heb nix tegen gabbers, alleen nu lijkt het alsof Lucky 13 een gabber merk is ik hoor steeds meer dat gabbers geen lonsdale meer dragen maar voor Lucky 13 kiezen dat kan je als merk een hele slecht naam geven.

Je hoeft niet te denken dat je een gabber bent of skin, of extreem rechts omdat je Lucky 13 draagt, iedereen mag t dragen maar beter weet je wel waar het merk echt voor staat.

Het is erg dom als je het alleen koopt omdat je denkt dat een Iron Cross iets met Nazi te maken heeft, of omdat er in het label SS staat (wat short sleeve betekend) en dan denkt dat t iets met nazi te maken heeft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 12:15:
omdat er in het label SS staat (wat short sleeve betekend) en dan denkt dat t iets met nazi te maken heeft

:D Wat er allemaal wel niet verzonnen wordt.:o

Waarschuw beheerder
Plaatjes doen het niet.. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 31 mei 2006 om 16:50:
ik zeg: leer nederlands

ik zeg:bemoei je dr niet mee :lol:

Uitspraak van Satanica op woensdag 31 mei 2006 om 18:02:
Ik noem jou een Loser
En ik ben wat jij ooit zal willen worden

no f*cking way dat ik er zo bij ga lopen haha :D
al die dames achter me aan lijkt me ook niks;)

nee ik hou me mond niet voor mense das t verschil:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 09:47:
sja en helemaal als mevrouw amper noemenswaardige feesten heeft bezocht

mevrouw???pardon??MISS voor jou meis!!!:D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 09:48:
Dit is gothic

idd(Y)
laatste aanpassing
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Leuk merk, jammer dat er alleen zoveel van die zielige skinderen mee lopen tegenwoordig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 13:54:
mevrouw???pardon??MISS voor jou meis

miss zeg je tegen mooie mensen die een verkiezing hebben gewonnen, geld duidelijk niet voor jou:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 15:44:
miss zeg je tegen mooie mensen die een verkiezing hebben gewonnen, geld duidelijk niet voor jou

hahaha gerda tog hahaha ji ziet er pas fraai uit:/
niet slim om zon opmerking te maken als je er ZO uitziet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 15:59:
hahaha gerda tog hahaha ji ziet er pas fraai uit
niet slim om zon opmerking te maken als je er ZO uitziet

laat iedereen fijn in zijn waarde en als de kleding je niet bevalt en andere wel, ga je toch weer fijn naar je hakkuhterreurLoNsDaLe-pItTbUlL topics :bye: ipv hier doelloos te hangen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 30 mei 2006 om 14:02:

Volgensmij ben jij een beetje wereldvreemd Truus

owja in 97 na een feest als je 13 bent btje fraai ist nie???:/
en ja ik keek na tiktak net als jou toen des tijds;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op donderdag 1 juni 2006 om 16:04:
laat iedereen fijn in zijn waarde

als ze dat owk bij mij deden was dr nix aan de hand;):P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 11:07:
Iedereen mag Lucky 13 kopen dit kunnen we niet tegen gaan maar site's zoals gabberwear promoten het bij t verkeerde publiek en dat is ook weer niet de bedoeling

Best jammer, want de Oldschool opschriften zijn gewoon kick-ass maar wil niet geassocieert worden met de huidige "Gabbers", ik wordt nog liever aan gezien voor Skinhead dan dat rare paupervolkje.

Om ditzelfde "Gabber volkje" wordt ik in tenten geweigert of deruit gekickt om mijn keltische shirtjes of mn Tattoo, waar gaat het heen?!

WEER en merk wat niet gedragen kan/mag worden.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 16:07:
owja in 97 na een feest als je 13 bent btje fraai ist nie???
en ja ik keek na tiktak net als jou toen des tijds

Yep, op mn 12e terroriseerde ik de Energiehal inderdaad al :)
We kunnen niet allemal net zoals jij tot je 18e in de plaatselijke jeugdsoos rondhangen he?! ;)

Dat jij op je 13e nog Tik Tak bekeen verklaart en hoop van je zinnige uitspraken :x

no f*cking way dat ik er zo bij ga lopen haha
al die dames achter me aan lijkt me ook niks

Basisschool humor? :nosmile:
Ik vat em niet :/
laat iedereen fijn in zijn waarde en als de kleding je niet bevalt en andere wel, ga je toch weer fijn naar je hakkuhterreurLoNsDaLe-pItTbUlL topics

Inderdaad; gewoon lekker opbokken (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 11:07:
Het is inderdaad te koop op gabberwear.nl maar dit wordt zo spoedig mogelijk verwijderd.

Als distributeur wisten wij niet dat dit op deze site zou komen maar we hebben gabberwear vriendelijk verzocht het van de site af te halen.

Ewout
Lucky 13 Europe

(y) Kijk ook 's naar http://www.hooligan-clothing.nl/ als je toch ermee bezig bent.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg:bemoei je dr niet mee :lol:

ga huilen dan :lol:

ga je toch weer fijn naar je hakkuhterreurLoNsDaLe-pItTbUlL topics :bye: ipv hier doelloos te hangen

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kijk ook 's naar http://www.hooligan-clothing.nl/ als je toch ermee bezig bent.

Ja die hebben we ook gezien en die gaat er ook af.

Maar tnx voor de tip:)

Waarschuw beheerder
Punt is heb nix tegen gabbers, alleen nu lijkt het alsof Lucky 13 een gabber merk is ik hoor steeds meer dat gabbers geen lonsdale meer dragen maar voor Lucky 13 kiezen dat kan je als merk een hele slecht naam geven

hehe die zal je idd stillaan gaan hebben hoor die slechte naam...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 15:59:
hahaha gerda tog hahaha ji ziet er pas fraai uit
niet slim om zon opmerking te maken als je er ZO uitziet

ik heb het dan ook over jou en niet over mezelf:D
Uitspraak van Satanica op donderdag 1 juni 2006 om 16:13:
Yep, op mn 12e terroriseerde ik de Energiehal inderdaad al
We kunnen niet allemal net zoals jij tot je 18e in de plaatselijke jeugdsoos rondhangen he?!

Dat jij op je 13e nog Tik Tak bekeen verklaart en hoop van je zinnige uitspraken

indeed, zodra jij eens wat verder kijkt dan je neusje lang is, heb je weinig recht om te oordelen over mensen die heel wat meer feesten hebben bezocht (satanica, sabje bijv). daar gaat het om de feestsfeer en niet om uiterlijk...

Waarschuw beheerder
idd (Y)

Maar als men het wilt dragen: Go ahead.

Waarschuw beheerder
Yep, op mn 12e terroriseerde ik de Energiehal inderdaad al

hahahaha rete goeie verhale wat een lol:lol:

Basisschool humor?
Ik vat em niet

denk ma na;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:32:
hahahaha rete goeie verhale wat een lol

Vind ik nou ook :)

Nou, gezelig om met je "geproken" te hebben :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:32:
denk ma na;)

moeten we ons eerst verlagen tot jouw niveau :/

heb je een dag ? 8)

Waarschuw beheerder
waar GAAT dit in godsnaam allemaal over man :/
Waarschuw beheerder
Beetje Unlucky op dit moment:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 11:18:
Als mensen is goed naar de site www.lucky13apparel.com zouden kijken snap je wel dat t niets met gabber hardcore of whatever te maken heeft.

klopt
lucky heeft alles met mijn scene te maken.:-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op donderdag 1 juni 2006 om 12:04:
T is ook te belachelijk voor woorden dat een aantal keren al mn foto's zijn verwijderd op Pf omdat ik een Lucky13 of en Dragonfly workershirt aan heb op die foto's waar de iron cross te zien is.

Het moet niet gekker worden :no:

Waarschuw beheerder
wie kan dit meisje https://partyflock.nl/user/240483 ff duidelijk maken dat Lucky 13 niks met racisme te maken heeft?!
Zij zeg dat er een tintje racisme aan zit :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 19:42:
wie kan dit meisje https://partyflock.nl/user/240483 ff duidelijk maken dat Lucky 13 niks met racisme te maken heeft?!
Zij zeg dat er een tintje racisme aan zit laatste aanpassing 27 juni 2006 19:43

doe het zelf zou ik zeggen 8)

en ze komt uit oude pekela. In het noorden vinden die gasten een wit brood al een tintje van racisme B)

edit. je komt zelf uit hoogeveen hahaha 8) :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op dinsdag 27 juni 2006 om 20:25:
je komt zelf uit hoogeveen hahaha

en wat is daar mis mee?
Waarschuw beheerder
Zitten zeker te weten leuke shirtjes bij :jaja:
Waarschuw beheerder
Volgens mij zie ik jullie begin sept. in londen op de London Edge is het niet?
Waarschuw beheerder
Ik vind het een beetje van die rockabilly/psychobilly kleding.

En zo zijn er nog een zooi merken zoals lucky 13.
Waarschuw beheerder
wie kan dit meisje

Dat wijf is niet goed snik,zo zie je maar weer hoe een goed merk verneukt kan gaan worden.

Mijn lucky 13 shirtjes worden nu ook met scheve ogen aangekeken:D

Waarschuw beheerder
Moet zeggen party bro brute auto's heb je op je profiel staan :kwijl: hehe.
sorry was offtopic :$:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op woensdag 28 juni 2006 om 07:52:
zo zie je maar weer hoe een goed merk verneukt kan gaan worden

idd erg jammer!! :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op dinsdag 27 juni 2006 om 22:12:
Volgens mij zie ik jullie begin sept. in londen op de London Edge is het niet?

Jup we zijn in London op de London Edge tot dan!

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
Het is niet zo mijn stijl :( ;; Leuk voor de mensen die er wel van houden al zou dit verkocht worden in Nl!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:20:
Jup we zijn in London op de London Edge tot dan!

Sta jij er ook of alleen (buitenlandse) collega's? Ik zag dat er best wel veel nederlandse merken er weer staan.. Dus wordt het niet alleen engels lullen ;)

Waarschuw beheerder
Zij zeg dat er een tintje racisme aan zit laatste aanpassing 27 juni 2006 19:43

dat kind moet gewoon d'r muil houden weet niet waar ze over praat en anders mag ze wel even langs komen stumper pfffff

Waarschuw beheerder
jk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
WhAha@HaHAHAAhahahahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk joh wat jij wilt
Waarschuw beheerder
nou zal dat m staan denk je:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 3 juli 2006 om 10:46:
nou zal dat m staan denk je

beter geen kop dan zo'n één :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
know, meeste mensen weten geeneens waar een iron cross echt voor staat

ik weet het ook niet! en mijn broer draagt altijd zulke kleding ik vind het geweldig hij heeft een shirt met van die bijbelse letters SINNER erop en die wil ik zo graag hebben!
Waarschuw beheerder
maar ( naar mijn mening) maken jullie het merk lonsdale met de grond gelijk om het zo maar even te zeggen! Maar er zijn ook mensen ( ja ook weer zoals mijn broer) die dat gewoon prachtkleding vinden! Dus ik wil ff vragen hebben jullie zo'n hekel aan het merk lonsdale of de mensen die dat merk tot een rascistenmerk maken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van breezy302 op dinsdag 4 juli 2006 om 21:39:
maar ( naar mijn mening) maken jullie het merk lonsdale met de grond gelijk om het zo maar even te zeggen! Maar er zijn ook mensen ( ja ook weer zoals mijn broer) die dat gewoon prachtkleding vinden! Dus ik wil ff vragen hebben jullie zo'n hekel aan het merk lonsdale of de mensen die dat merk tot een rascistenmerk maken

Er is niks mis met lonsdale alleen met sommige hersenloze die het merk dragen (jou broer vast niet :p)

Veel mensen denken dat een ijzeren kruis iets met nazi's te maken heeft, omdat ze deze droegen in de 2e wereldoorlog.
Maar het ijzeren kruis komt uit de romeinse tijd ver voor de nazi's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:25:
Er is niks mis met lonsdale alleen met sommige hersenloze die het merk dragen

Inderdaad...erg jammer!!

Waarschuw beheerder
HockeyFace Je bent echt een deusjeeeeeeeee:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 21:42:
HockeyFace Je bent echt een deusjeeeeeeeee

stoer man, je berichten 2 dagen later aanpassen. Jij bent de gekste :looser:

Waarschuw beheerder
hahahaha hockeyFace afgedraaide swoeleeeeeeeeeeeeeeeeVetzak
ga bij je mamsssssss aan de banane likkeeeee whahahah laterSS

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op donderdag 1 juni 2006 om 09:02:
kijk je uit, ze heb wel een half kaal hoofd, dan ben je toch wel een echte [NL]HARDCORETILLIDIEMOHGEKKEPILLUUUUUHSPEEEEEED[NL] gabberT

niet iedereen die halfkaal is gebruikt drugs, ken paar halfkale die zwaar ANTI-drugs zijn
Waarschuw beheerder
donateur
iemand die een site heeft van de Lucky 13 winkel in Roosendaal?

of weet wanneer ie open/gesloten is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 14:04:
niet iedereen die halfkaal is gebruikt drugs, ken paar halfkale die zwaar ANTI-drugs zijn

wajoooo gek

Waarschuw beheerder
HockeyFace je bent echt zooooo'n mongole kind he m­et al die lulPr@@tJuHs VAN JEEEEEEE :cheer::bounce­:haaahahahahaahaha :cheer::bounce::cheer::bounce::­cheer::boun:cheer::bounce:ce:cheer::bounce:::cheer­::bounce::heer:cheer::bounce:::b:c:cheer::bounce:h­eer::bounce:ounce::cheer::bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 05:34:
HockeyFace je bent echt zooooo'n mongole kind he m­et al die lulPr@@tJuHs VAN JEEEEEEE :bounce­:haaahahahahaahaha :­cheer::bounce::cheer­::heer::b:ch­eer:ounce:

heb hier nou 12 dagen over na moeten denken :looser:

Waarschuw beheerder
muhahahahaha als jij da denk ik ben nie zooooooo'n computer NERD als jou Dwaze Kind hahahah Doeiii DwarF ahahahahahahahahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 11:03:
muhahahahaha als jij da denk ik ben nie zooooooo'n computer NERD als jou Dwaze Kind hahahah Doeiii DwarF ahahahahahahahahahahaha

:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en hij gaat nog dreig pb'tjes sturen ook hahahahaha :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op woensdag 26 juli 2006 om 12:11:
en hij gaat nog dreig pb'tjes sturen ook hahahahaha

Lachwekkend gewoon :D
Waarschuw beheerder
daar gaat jullie merkje dames :aai:

Duidelijk ingeburgert bij de wazi's, die dat kruis uiteraard als hun racistische kenmerk beschouwen.
Op Scumworld dit weekend leek het wel of 5% van de bezoekers zulke shirtjes droeg.

Tijdje terug zag ik zo'n shirt voor et eerst, toen dacht ik nog dat het met zo'n kruis misschien te gewaagd voor die gasten zou zijn. Maar niets is minder waar :(
Artiest {SHOWLIST artist 30215, 35162}
Waarschuw beheerder
[img width=350 height=468]http://www.hooligan-clothing.nl/images/5171.jpg[/img] ik vind het echt mega shirts haha check me foto maar daar heb ik dat shirt ook aan en wil echt wel meer halen :D

Waarschuw beheerder
:respect:lucky 13 is mooi :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lucky 13 wordt zo langzamerhand een gabbermerk..........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 16:33:
lucky 13 wordt zo langzamerhand een gabbermerk

helaas wel:(,je ziet ze nu ook in veel zaken hangen naast de lonsdales en de pitbulls etc etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 16:33:
lucky 13 wordt zo langzamerhand een gabbermerk..........

Ja inderdaad echt SUPER jamemr want het is zo'n bruut alternatief merk (L)

Waarschuw beheerder
[IMG
width=200]http://img.photobucket.com/albums/v222/Psycho-Pat/DSC00522.jpg[/IMG]

Hier in den haag heb je ook een paar shops voor lucky 13

maar ga meestal bij tattoo shop on edge daar hebben ze echt veel van die shitjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op woensdag 23 augustus 2006 om 11:46:
helaas wel,je ziet ze nu ook in veel zaken hangen naast de lonsdales en de pitbulls etc etc.

slechte zaak!! :yes:
Waarschuw beheerder
Het is sowieso een goed merk ik heb er ook een paar shirtjes van en ze zitten echt geniaal!!:)
En ze hebben echt zulke mooie prints!
En helemaaal niet duur ofzo!!

Waarschuw beheerder
Maar het ijzeren kruis komt uit de romeinse tijd ver voor de nazi's

ja en een hakenkruis komt uit het hindoeïsme dus dan is er ook niks mis mee als je daarmee gaat lopen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op dinsdag 27 juni 2006 om 23:40:
Ik vind het een beetje van die rockabilly/psychobilly kleding.

En zo zijn er nog een zooi merken zoals lucky 13.

Idd, is geen house aan verbonden als je het mij vraagt...
Waarschuw beheerder
weet iemand waar je lucky 13 polo's kan kryge in de buurt van utregt?
Waarschuw beheerder
ja als iemand even een shop weet in utrecht paas hem mij dan ook door google is niet zo duidelijk :p stuur me maar een pm of e-mail alvast bedankt!

en over het berugte haake kruis gesproken idd is ook al gebruikt in het romeinse rijk was een vruchtbaarheids teken of zo roep me pa steeds :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lucky13 is zeker verbonden aan de rockabilly en de rock'n roll.
8ballen, finish vlaggen, hotrods, doodshoofden, cats, klavertjes 4, hoefijzers blablabla. Het new school gebeuren. Maar als je naar the exploited of peter pan speedrock gaat, zie je genoeg gabbers/skinheads, die netsjes gekleed zijn met een lucky13 shirtje! ik ken er zelf genoeg van. Achter lucky13 zit echt wel een tintje racisme.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kleding van Ed Hardy en Sailor Jerry is veel mooiere en serieuzere tattoo kleding.

[img width=340 height=340]http://www.noflysonus.com/products/large/4322.gif[/img]

[img width=300 height=400]http://www.sailorjerry.com/site_images/197item_truedeath_blk_tee.jpg[/img]

[img width=300 height=400]http://www.sailorjerry.com/site_images/178item_stewed_tee_blk.jpg[/img]

[img width=300 height=400 cacheid=00140b9500282c203d792e601a01e9bf56]http://www.sailorjerry.com/site_images/202item_converse_skullheart.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 19:06:
Achter lucky13 zit echt wel een tintje racisme.

Kijk en dit is iets dat ik niet weet en ik twijfel er aan.

Naar mijn mening zou het gewoon een kledingmerk moeten zijn en zit er niets achter.... want tsja: wat zou het dan moeten zijn?

Maar op parties zie je er wel vaak jongeren mee lopen die vervolgens ook binnen hun broek opstropen en witte veters in de kisten dragen en zij claimen dan nazi te zijn (tsja, op de een of andere manier raak ik snel met ze in gesprek, ben zelf geen nazi of rascist in het algemeen).
Die zelfde slag mensen claimed dan Lucky 13 te dragen omdat het uit dat je rascist bent. Ze betrekken er zelf meerderemalen al hitler bij.
Dan vraag ik mij het toch af: hoort het er wel bij of niet. Vandaar ook dat ik nu in dit topic terecht ben gekomen. Was benieuwd naar wat het nu eigenlijk was.
Ik heb hier op partyflock al ooit iemand benaderd die ook erg pro-nederlands blank is (nationalist noemde hij zich volgens mij in een topic), maar die wilde niet antwoorden op mijn vraag waarom hij zichzelf Lucky 13 noemde.

Volgens mij gaat Lucky 13 dadelijk gewoon dezelfde kant op als Lonsedale een jaar geleden was: door media en onwettende wordt het als 'nazi-merk' beschouwd, maar in werkelijkheid staat het er totaal los van en is het gewoon een naam voor een merk.

Daarbij wil ik ook nog toevoegen dat je Lucky 13 niet kunt koppelen aan bv het gabber zijn etc., want je ziet het overal: op acid/ techno/ hardcore, terror en zelfs in de kroeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Leg eens uit...

Snap sowieso niet wat gabbers met the Exploited en PPSR van doen hebben. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 12:41:
Uitspraak van Tibbes op donderdag 7 juni 2007 om 19:06:

Kijk en dit is iets dat ik niet weet en ik twijfel er aan.

Naar mijn mening zou het gewoon een kledingmerk moeten zijn en zit er niets achter.... want tsja: wat zou het dan moeten zijn?

Maar op parties zie je er wel vaak jongeren mee lopen die vervolgens ook binnen hun broek opstropen en witte veters in de kisten dragen en zij claimen dan nazi te zijn (tsja, op de een of andere manier raak ik snel met ze in gesprek, ben zelf geen nazi of rascist in het algemeen).
Die zelfde slag mensen claimed dan Lucky 13 te dragen omdat het uit dat je rascist bent. Ze betrekken er zelf meerderemalen al hitler bij.
Dan vraag ik mij het toch af: hoort het er wel bij of niet. Vandaar ook dat ik nu in dit topic terecht ben gekomen. Was benieuwd naar wat het nu eigenlijk was.
Ik heb hier op partyflock al ooit iemand benaderd die ook erg pro-nederlands blank is (nationalist noemde hij zich volgens mij in een topic), maar die wilde niet antwoorden op mijn vraag waarom hij zichzelf Lucky 13 noemde.

Volgens mij gaat Lucky 13 dadelijk gewoon dezelfde kant op als Lonsedale een jaar geleden was: door media en onwettende wordt het als 'nazi-merk' beschouwd, maar in werkelijkheid staat het er totaal los van en is het gewoon een naam voor een merk.

Daarbij wil ik ook nog toevoegen dat je Lucky 13 niet kunt koppelen aan bv het gabber zijn etc., want je ziet het overal: op acid/ techno/ hardcore, terror en zelfs in de kroeg.

Lucky 13 is gewoon een retro merk. Een merk wat verkracht gaat worden net als slonsdale.

Google (afbeeldingen) even op Horrorpops of rockabilly en je kan je een betere voorstelling van maken welke mensen er over het algemeen mee lopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op woensdag 4 juli 2007 om 13:57:
Een merk wat verkracht gaat worden net als slonsdale.

dan had ik dus goed gedacht :)
Waarschuw beheerder
donateur
lucky13 is zeker verbonden aan de rockabilly en de rock'n roll.
8ballen, finish vlaggen, hotrods, doodshoofden, cats, klavertjes 4, hoefijzers blablabla. Het new school gebeuren

I love it :lief:

Maar als je naar the exploited of peter pan speedrock gaat, zie je genoeg gabbers/skinheads, die netsjes gekleed zijn met een lucky13 shirtje! ik ken er zelf genoeg van. Achter lucky13 zit echt wel een tintje racisme.

Dat wil niet zeggen omdat er en relatief kleine groep ook weleens in loop dat het gelijk een tintje rascisme is...
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 4 juli 2007 om 12:54:
Snap sowieso niet wat gabbers met the Exploited en PPSR van doen hebben.

Gabber = Dood

Waarschuw beheerder
erg mooi merk (y) maar valt me wel op dat het steeds populairder wordt, dat vind ik altijd zo jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Veel mensen denken dat een ijzeren kruis iets met nazi's te maken heeft, omdat ze deze droegen in de 2e wereldoorlog.

sommige extreem rechtse lui dragen het wel omdat ze denken/vinden dat het iets met nazi`s te maken heeft,dat zijn de mensen die het weer verkloten

niet bij mij :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 12:41:

dat is wel weer waar ja

Uitspraak van Satanica op woensdag 4 juli 2007 om 17:55:
I love it :lief:

same here b)
Waarschuw beheerder
Ik heb o.a. dit jurkje (l)

[albumelement=14214250]{element is niet toegankelijk}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 4 juli 2007 om 17:55:
Gabber = Dood

lekker onderbouwd... ik zeg daarintegen Gabber = leeft... is alleen niet meer altijd zo op de voorgrond na 1998 (voor mijn gevoel dan).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juni 2007 om 18:21:
Kleding van Ed Hardy en Sailor Jerry is veel mooiere en serieuzere tattoo kleding.

:no: