heerlijk aflevering weer gister
Heb me alleen rot geergerd aan die Terence, weten dat er camera's hangen maar nog ontkennen

Sorry hoor maar wat deed hij dan tussen Lieke haar benen? een vliegje weg halen? geen goed woord voor deze jongen over... weg sneaken via het balkon om zo niet gezien te worden door de camera's... sukkel...
Had wel een beetje medelijden met Kenny, hij leek er oprecht spijt van te hebben en geloof hem wel dat hij zegt dat hij het eerst zelf tegen Kelly wilde zeggen... tuurlijk blijft het HEEL ERG DOM van hem... zoiets doe je niet, maar goed... denk dat ze de beelden volgende week te zien krijgt.
Beetje jammer dat hij de conclusie trok uit de beelden van Kelly dat ze met iemand naar bed was geweest toen ze ladderzat was en ze dat niet wilde, dat dat in Temptation island gebeurd was... terwijl ze volgens mij over het verleden praatte?
Sven is gewoon een respectloze eikel, met zijn mijn respect houdt dan ook hier op! net of het aan Sally ligt? beetje de schuld bij je vriendin neer leggen terwijl jij de schuldige bent... heb zo'n hekel aan zulke gasten... bah
Hoop dat Sally een hoop plezier gaat beleven met die vrijgezelle mannen...
Tja Dennis vind ik de enige die oke is... hoewel hij wel de eerste avond met Oliva heeft gezoend in het zwembad dacht ik? maar goed daar valt nog over te praten denk... ben bang dat Jojanneke nog wel over de schreef gaat... en Dennis, tja ik weet het niet hoor? zal hij vreemd gaan? hij zei gister wel dat ze (olivia denk?) wel een temptation zou kunnen vormen...
Dennis is de enige die eerlijk is gebleven.