Waarom gebruik je geen VST's ?
Jij zoekt ook de weg van de minste weerstand he?
Sorry hoor, maar ik d8 dat we het hier over samples hadden?
Ik denk dat niet iedereen hier snapt waar dit topic over gaat... Ik in iedergeval niet!!
Wel, master X vraagt of ie nog ergens samples kan downen. Als ik bedenk dat alle digitale/analoge oplsag waar geluid in zit een sample is, kan je je voor stellen dat er op internet best wel een sample te vinden is..
scoor eens een synth. Zelf maken dus
De vraag gaat nu dus over wat voor SOORT sample master X wil hebben. Er zijn zat site`s te vinden met allerlei soorten: Kick`s - Drum samples (zoals hihats) Samples met Synth geluiden (zelfs met voorgespeelde melodie'en) en natuurlijk samples uit films, geluiden uit de natuur of verzin es wat.
Een groot deel van deze samples is ook zelf te maken (bijv. een samples uit een film knippen, of zelf op te bouwen uit een vsti of hardware synth. Bij kicks lukt dit bijv. makkelijker dan het maken van een hihat.
Ik weet trouwens nie wat er hier op dit forum gebeurt, maar ik vind dat een aantal mensen hier een hele grote laad-dunkende bek hebben over een aantal beginnende mense, terwijl ik ze zelf nog NOOIT een behoorlijke plaat online hebbe zien gooien...
Maar aan de ander kant moet ik ook zeggen dat er hier een groot aantal mensen zit die te snel willen kunnen producen.
Hier over 1 ding: MET EEN PC VOL ILLEGALE SHIT WAAR JE GEEN REET VAN BEGRIJPT KAN JE ECHT GEEN FLIKKER!!! (ookal is het de duurste software, waar de VETSTE pro`s mee werken)
Maar zoals eerder gezegd stel ik dus ook voor dat als je geen zinnig antwoord op een vraag kan geven: DOE DIT DAN OOK NIET.....