Partyflock

Forumonderwerp · 762902

hallo khad ein vraagje wie weten der nog een paar site's waar je goeie samples van af kunt halen ??

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Master X, ooit gedacht om voor progamma's te betalen? Jaja, want dan kan je OPSLAAN en al die andere stoere functions gebruiken :S
laatste aanpassing

Jezus wat zeikerds hier zeg. Laat die jongen lekker z'n vragen stellen, je bent niet verplicht op dit topic te reageren hoor, laat dat dan lekker aan de mensen over, die wel zin hebben om hem dat allemaal uit te gaan leggen...

Of breng iig je "zeik" bericht eens wat vriendelijk, dat zal ook al een stuk schelen. :jaja:

Master X, ooit gedacht om voor progamma's te betalen?

kopen...?:X :frusty:
Ik kan me niet voorstellen,dat er ooit iemand een programma heeft gekocht8)

Ik niet in ieder geval ;d

Werkzaam bij KraakPiep
Ik kan me niet voorstellen,dat er ooit iemand een programma heeft gekocht

Nee, al die bedrijven vangen geld dmv illegaal leechen?!?!

Denk toch na man ..
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Zonder downloaden, zou Fruity Loops of Reason, niet eens bekend zijn. Die hebben de naamsbekendheid van de leechers. En 't geld komt van leechers, die 't programma later toch aanschaffen.

Downloaden is niks mis mee.

Maar zelf geen moeite doen voor iets, daar kan ik me zo enorm aan ergeren.
Zoek eerst zelf eens.

Keb 20Gb aan samples in m'n com, en daar heb ik aardig wat moeitevoor moeten doen. Ben d'r ook aardig trots op dat ik alles zelf heb gevonden, gesampled, gestolen, gewatdanookt...

Fok luie flikkers..

Google naar samples, etc.
Ik kan 10tallen zoektermnen opnoemen, die je naar 10tallen site verwijzen, waar weer 100en samples opstaan.

Maar ik doe 't niet, probeer je eigen hersens te gebruiken, ipv die van een ander in bruikleen te nemen.

_0_

En nu Master X weer ... ehehehe.
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
ik ben het er wel mee eens TRY BEFORE BUY.

maarrr. koop het dan wel erna net zoals ik :D

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
idd chrono.......... (Y)
Of breng iig je "zeik" bericht eens wat vriendelijk, dat zal ook al een stuk schelen.

Okay, daar gaat ie :devil::

Beste Master X :D,

Je bent een luie flikker! Ga zelf eerst eens aan de slag en verdiep je in wat je wil voordat je ons komt lastigvallen met loze vragen en problemen die je zelf kunt oplossen. Zelf uitvinden leer je (bijna) altijd meer van dan dat je het op een presenteerblaadje aangerijkt krijgt, dus ga s wat moeite doen ofzo.

Ga anders Hardstyle maken ...
Weet iemand nog waar dit topic over gaat?

MODJE MAG IK EEN SLOTJE???

:devil: lekker modje slotje forumpje!! ;)