Partyflock

Forumonderwerp · 762824
Een vriend van mij die heeft inmiddels 2 jaar verkering. Nu is hij er min of meer achter gekomen dat zijn vriendin nooit kinderen wil in de toekomst omdat ze liever carriere wil maken. Hij houd van der maar kinderen zal hij best willen later. Wat zou jij doen???

denk dat de relatie dan niet lang stand houd.

idd..
En toch, denk er even goed over na, ik zit nog 16 jaar aan 1000 euro alimentatie per maand vast..

dan verdien je ook wel heel goed
laatste aanpassing

1000 euro? %)

Of ik heb gewoon een slechte advocaat! 8)

Op dit ogenblik verdien ik even niets, op andere momenten wel weer ruim voldoende..gemiddeld zit ik vrij gemiddeld. :)
uh.. das n klote situatie zeg!
er goed over praten.. want ik denk dat er op den duur problemen gaan komen. ik wil ook heel graag kinderen, ik weet niet wat ik zou doen als me vriend er geen zou willen.. :/
Lastig zeg..iedereen kan wel gillen dat zij waarschijnlijk nog maar bijtrekt maar dat hoeft dus echt niet

Idd dat vind ik nou ook. Ik hoor het zo vaak: wacht maar, over een paar jaar trekt dat wel bij...wordt er gek van!

Het altijd al een hekel aan kinderen/baby's gehad. Vind ze gewoon irritant. Als een collega bij mij op kantoor met haar kindje langs komt hoor je iedereen, "Oh wat schattig" of "Ach wat een liefie".
En ik blijf ver uit de buurt van die kids. Het interesseerd me gewoon geen moer :S 8)

Maar toch hoop ik dat ik ooit moedergevoelens zal krijgen, vooral voor mijn relatie. Het is best lastig :S

bij die gene weg gaan geloof me nou daar krijg je later zo spijt van dat gaat toch knagen dan en kan je beter maar nu er een punt achterzetten

grote mond zeg doe dan

Ja als je zelf wel kinderen wilt dan moet je toch een keuze gaan maken of geen kinderen of het uitmaken en op zoek naar iemand die wel kinderen wil...

Eerlijk delen.. jij op later leeftijd kinderen en zij eerst tijd voor n carriere..:) als ze daartoe bereid is..!!
dat is iets wat je samen moet besluiten en je moet er samen voor gaan....als zij geen kinderen wil, dan is dat haar keuze.

Uitmake da ga nix worden..:no:

Dit lijkt me écht een moeilijke situatie in een relatie.

Ik kan me nl. heel goed voorstellen dat als je heel graag kinderen wilt, het niet echt meehelpt als je partner dat niet wilt :9.
Dus of je neemt daar genoegen mee, en je wens zal nooit uitkomen, óf je zoekt iemand anders met wie je dit wel kan delen. Ik zou denk k voor het 2e gaan.. Omdat ik me voor kan stellen dat dit iets is wat iemand graag wilt, just like me.
Komt Vanzelf..
Zou het iig niet gelijk uitmaken! Mijn tip* ;)

Een leven zonder kinderen heeft ook zo z'n voordelen :yes:

beetje lullig...

Ik zou het niet weten, misschien verandert diegene nog van mening ofzo :/
Af wachten...
Als jij op een gegeven moment der echt en toe bent..
EN hij/zij het niet wilt..
Dan toch maar eens gaan na denken van wat heb ik liever kinderen of deze relatie?