Een vriend van mij die heeft inmiddels 2 jaar verkering. Nu is hij er min of meer achter gekomen dat zijn vriendin nooit kinderen wil in de toekomst omdat ze liever carriere wil maken. Hij houd van der maar kinderen zal hij best willen later. Wat zou jij doen???
Lastig zeg..iedereen kan wel gillen dat zij waarschijnlijk nog maar bijtrekt maar dat hoeft dus echt niet
Idd dat vind ik nou ook. Ik hoor het zo vaak: wacht maar, over een paar jaar trekt dat wel bij...wordt er gek van!
Het altijd al een hekel aan kinderen/baby's gehad. Vind ze gewoon irritant. Als een collega bij mij op kantoor met haar kindje langs komt hoor je iedereen, "Oh wat schattig" of "Ach wat een liefie".
En ik blijf ver uit de buurt van die kids. Het interesseerd me gewoon geen moer
Maar toch hoop ik dat ik ooit moedergevoelens zal krijgen, vooral voor mijn relatie. Het is best lastig
Dit lijkt me écht een moeilijke situatie in een relatie.
Ik kan me nl. heel goed voorstellen dat als je heel graag kinderen wilt, het niet echt meehelpt als je partner dat niet wilt
.
Dus of je neemt daar genoegen mee, en je wens zal nooit uitkomen, óf je zoekt iemand anders met wie je dit wel kan delen. Ik zou denk k voor het 2e gaan.. Omdat ik me voor kan stellen dat dit iets is wat iemand graag wilt, just like me.
Ik kan me nl. heel goed voorstellen dat als je heel graag kinderen wilt, het niet echt meehelpt als je partner dat niet wilt
Dus of je neemt daar genoegen mee, en je wens zal nooit uitkomen, óf je zoekt iemand anders met wie je dit wel kan delen. Ik zou denk k voor het 2e gaan.. Omdat ik me voor kan stellen dat dit iets is wat iemand graag wilt, just like me.