Partyflock

Forumonderwerp · 762609
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
teletekst pag. 664

ivm onveilig stadion
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het had wel 8-1 kunnen worden
mar dat konden we feyenoord niet aan doen zoveel kansen hebben ze gemist
Waarschuw beheerder
donateur
Was ook al blij met 4-1 maar gezien ons doelsaldo (19-64) en dat van de Graafschap (28-64) hadden het er wel wat meer mogen zijn!
Waarschuw beheerder
Wat een blij gebeuren, ze winnen ook eens een wedstrijd. Maak je nou geen illusies want jullie zijn gewoon kut en gaan eruit. Andere ploegen hebben geen luie kkmongolen in het veld die alleen willen knokken in wedstrijden tegen AZ of Schalke dus die verslaan jullie gewoon (zoals het hoort).
Waarschuw beheerder
2 >zero zero ..........wat een blij gebeuren???......kan je niet tegen je verlies :D:D ......whahahahaha en over inzet gesproken .........die droop er vanaf bij dirkje en die geke jap .........nee t waren jullie spelers die alleen aan zondag dachten .......den bosch knokt heel t seizoen al .........alleen t scoren wilde niet lukken ........hopelijk heb feyenoord ze daar vanaf geholpen ........hebben ze teminste dit seizoen nog iets goed gedaan .....frustrerend he als je cluppie nix haalt :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
ze kunnen toch allerbei niet voetballen dus maakt toch niets uit...
Waarschuw beheerder
misschien moeten ze maar gaan balluh met "andere" balluh:yes:
Waarschuw beheerder
LiTTle BitCh 1 april 2005 15:02
maar wel lkkr..
krijgt feyenoord tog automatisch 3 punten..
Sideshow Freak 1 april 2005 15:03
alsof we die niet hadden gepakt tegen den bosch ....
-------------------------
hahahaha nee die hebben jullie niet gepakt! grote mond, weinig prestatie! vind het zo mooi 4-1
Waarschuw beheerder
oof was het nou baaluh door het balluh
Waarschuw beheerder
whahahaha wij baaluh niet hoor .........alleen jammer t had 7-1 moeten zijn ......pfff wat een gemiste kansen ......zelfs tegen feyenoord hebben ze moeite met scoren :D:D:D:D:D:D.........
Waarschuw beheerder
neej jullie faaaluhh
Waarschuw beheerder
donateur
Blablabla

Feyenoord is gewoon voor lul gezet door ons!

Enne of we eruitgaan.....dat zullen we nog wel eens zien.....
Waarschuw beheerder
Feyenoord is voor lul gezet door de eigen spelers...
Waarschuw beheerder
donateur
Ook maar ook zeker door FCDB!!!!

Je zou er de spelers van FCDB heel erg tekort mee doen als je dit alleen wijt aan de spelers van Feyenoord!
Waarschuw beheerder
frustrerend he als je cluppie nix haalt

Tja jullie zullen het weten, wij pakken af en toe nog een beker, een kampioenschap of een europacup.....en jullie??

zero zero ..........wat een blij gebeuren???......kan je niet tegen je verlies

Dan kwam ik hier niet.

Je zou er de spelers van FCDB heel erg tekort mee doen als je dit alleen wijt aan de spelers van Feyenoord!

Dus jij wil zeggen dat als iedereen bij Feyenoord een goede dag had gehad dat jullie dan gewonnen zouden hebben?? nee dat is reëel inderdaad. Feyenoord heeft meer van zichzelf verloren dan van db.

Tuurlijk hebben ze geknokt bij db maar dat is wel het minste wat je kan doen als je de minste ploeg uit de competitie bent.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij wil zeggen dat als iedereen bij Feyenoord een goede dag had gehad dat jullie dan gewonnen zouden hebben??

Ja dat wil ik zeker zeggen ja.....Ik weet niet of je erbij was Woensdag?

Nou ik wel, en zelfs met heel Feyenoord in topvorm had FCDB gewonnen, niet met dezelfde cijfers, maar gewonnen hadden ze!

Alhoewel we dit nooit zeker zullen weten natuurlijk....blijft speculeren, dit.

minste ploeg uit de competitie

Dit kun je niet menen als je dit seizoen echt gevolgd hebt :S
Waarschuw beheerder
Nou ik wel, en zelfs met heel Feyenoord in topvorm had FCDB gewonnen, niet met dezelfde cijfers, maar gewonnen hadden ze!

Als dat zo was had den bosch nu 4e gestaan man, slaat echt nergens op wat je zegt. maar goed, het is altijd lastig om je eigen club objectief te bekijken blijkbaar.

Dit kun je niet menen als je dit seizoen echt gevolgd hebt

Meen ik wel, den bosch en de graafschap zijn gewoon het minst. Alleen bij de graafschap zit het vrijwel helemaal vol en den bosch speelt voor een half stadion dus geef ik die boeren het voordeel van de twijfel kwa eredivisiewaardig zijn.

Maar goed, er is genoeg over gezegd. Ik ben al weer met de volgende bezig. Feitelijk de enige ECHT interessante wedstrijd van het jaar in Nederland.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zero one zero je zit dr nog aardig mee in de knoop ofniet??

dat feyenoord af gestrafd is door fcdb:d:d:d

en over fcdb wij zijn niet zo`n miljoenenploeg als feyenoord..

dus oordeel ff iets anders!!!

jullie zijn gewoon vd mat gespeeeld

fcdb red het eg wel ben dr hellemaal van overtuigd

zondag pakkuh we fcg :mixje:
Waarschuw beheerder
whahahaha zero zero ........jij bent t niet waardig om een feyenoord supporter te zijn .........jij bent een jood met een feyenoord seizoenkaart ........hoe verschrikkelijk de nederlaag ook was .....de echte werkvoetballiefhebber ...en harde maar eerlijke feyenoord supporter verlagen zich niet tot zulke uitspraken ....you re chit and you know you are!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Maat ben het helemaal met je eens zero = een zero!

alleen chit is met een S

;)
Waarschuw beheerder
Hooligans zijn stom, internethooligans als JohnnyDickhead en pappalaatmijnpikkielos die als ze eruit worden gelult en dan anderen jood gaan noemen zijn stoer :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
IK heb je geen jood genoemt, jood ;)

Enne mij kun je nauwelijks een internet hooligan noemen....kan sinds een paar weken met 2 vingers typen :D

En eruit worden gelult.....hmmm dat wil ik meemaken, degene die me dat flikt, daar :respect: ik voor...maar jij moet niet denken dat je mij (met loze argumenten nog wel)uitgelult hebt :no:

Waarschuw beheerder
bart laat je niet opnaaien
Waarschuw beheerder
je postte:
Maat ben het helemaal met je eens

maar jij moet niet denken dat je mij (met loze argumenten nog wel)uitgelult hebt

als je alles loos noemt wordt je er natuurlijk nooit uitgelult :no:
maar goed ik vind het best met deze topic.
succes met db en hopenlijk zien we elkaar eens zonder dat jullie worden opgepakt in de buurt van lombardijen (beker 2 jaar geleden) :no:

de groete

Waarschuw beheerder
[img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img] zero one zero
ze zijn vlug over de rooie die bosschenaren
Waarschuw beheerder
nee hoor ........alleen zo n sukkel hoort niet thuis bij het legioen ......dat is gewoon n meeloper .....en ben maar blij dat we opgepakt waren ........op dat gebied verliezen we van het legioen .......maar ervoor omlopen ..nog geen meter ..........
Waarschuw beheerder
op dat gebied verliezen we van het legioen

er is er maar een en dat is het LEGIOEN

Waarschuw beheerder
he johnnie kende gij mensen uit gestel en schijndel en den dungen
Waarschuw beheerder
ja idd ken er zelfs meerder!!!!!!!

Waarschuw beheerder
stefku en die van broere en lange niels uit skijndel
Waarschuw beheerder
lange niels zegt me nix .....stefke is mn maat en de broere n goede bekende (2x)........wie ben jij dan

Waarschuw beheerder
ik ging een jaar of 7 geleden altijd met hun stappen in de topa
niels is een maat van remy van goricum

Waarschuw beheerder
ronny en erik bedoel je met 2x ofnie
Waarschuw beheerder
donateur
Maat wat lult hij nou....geeft hij eerst die zero gelijk en dan vervolgens begint hij namen te noemen van bekenden van ons :S

Waarschuw beheerder
en king kende die ok
Waarschuw beheerder
donateur
Ronny en Erik Broere ja

Bwhahahaha de topa.....das alweer ff geleden ja

Huh gij kent iedereen van daar...wie bende gij dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja het is al laat he

Waarschuw beheerder
nee man respect voor fcdb dat ze gewonnen hebben
ik loop maar wat te fucken
Waarschuw beheerder
remij ken ik ook wel ja ........al n tydje niet gezien .......maar kom de laatste tyd ook niet veel meer in de dorpen ...stefke woont bij mij in de straat ..en de rest van hun groep is allemaal ingekakt ......

Waarschuw beheerder
klopt ja die doen niet veel meer als thuis zitten
Waarschuw beheerder
donateur
John jij ook geen MatriXX :S
Waarschuw beheerder
donateur
Hij kent ze wel de 'mannen' uit gestel....de thuiszitters aka anti-party-crew ;)
Waarschuw beheerder
nope .......ben net terug van de lange .......geen puffos meer !!!!!!

Waarschuw beheerder
lange maikel

Waarschuw beheerder
of hoe spel je dat
Waarschuw beheerder
donateur
De lange Maikel ja

Wie ben jij man?

Nou maatje ik ook niet, ben blij dak nie ben gegaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaaa
je kent me vast niet
ken je ook maarten uit DB
Waarschuw beheerder
donateur
Maarten :S

Maarten hoe?

Maar hoe kan het dat wij jou niet kennen, maar jij wel veel van onze vrienden/bekenden kent?

Waarschuw beheerder
maarten heeft met een meisje uit berlicum gegaan ilsa zegt je dat wat