Partyflock

Forumonderwerp · 762236
16374x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 3 juni 2005 om 22:00
donateur
Ps

wat Duitsland met een mens kan doen.....:

[img width=643 height=478 cacheid=0000003600194573e79d89aa1a00bf1a34]http://tinypic.com/5bcryv[/img]

;p;p

pfffffff wat duurt dat uploaden van die foto laaaaaaaaaaaaaang
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha, betrapt op eten na een feestje:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, vind 'm wel lachen:)
donateur
Hihihihi, je kan altijd nog zeggen ; Ik hield hem alleen maareven vast, zodat Daaan een foto kon nemen' of 'Whahahaha, heb ik jullie ff mooi tuk, we hebben die foto in scene gezet toevallig b) Je weet tog?'

fuck het is tuk met een k ;p

Koekje erbij?

Tucje? Kan je de gaatjes gaan tellen ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Liever deze dan:
[img width=200 height=200 cacheid=0008f7cf00194583599c1eed1a00bf1b47]http://www.britsuperstore.com/acatalog/Mcvities_Cafe_Noir_200g.jpg[/img]
donateur
:o:o

Oooooooooooooooooooooooh nu is het echt bijna HQ tijd :o:o

Volgende weekend is toch te verwaarlozen een klein beetje :$ sorry hoor, maar wil echt wel HQ nu!

Hoop dat de Organ Donors ook weer erg gauw een keer op HQ komen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze het maar zelf opruimen.
Waarschuw beheerder
donateur
Anders glij je maar uit over die rotzooi

Artiest Sinclair
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 22 mei 2005 om 16:38:
wat kut, kut, kut dat, dat filmpje mislukt is zeg whahahahaha,

:-( Dat filpmje van Danny bedoel je? :-p

Nice meeting you fooks! Volgens mij ben ik trouwens een lever verloren in Zak, iemand die gevonden of gezien? ;-)

Organ Donors
:respect:

Op naar HQ, yeah!!
Waarschuw beheerder
donateur
Echt zo jammer dat dat filmje mislukt is idd:( Forever Young:)

Misschien is die in mijn rechtervoet gevallen, en dat die daardoor een stuk zwaarder was. Zak > Amsterdam uurtje en negenentwintig minuten:)
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 22 mei 2005 om 17:16:
Anders glij je maar uit over die rotzooi

Inderdaad en dat zou niet cool zijn, want dan zou je wel een been kunnen breken eventueel en kan je niet dansen op HQ

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 17:17:
Nice meeting you fooks!

Same here :)

Blijf het jammer vinden dat ik met de volgende NRG Flash er niet bij kan zijn, okay ben dan wel op Ibiza, dat verzacht de pijn wel een beetje ;p

Dat filpmje van Danny bedoel je?

Uitspraak van X-Field op zondag 22 mei 2005 om 17:20:
Echt zo jammer dat dat filmje mislukt is idd Forever Young

Ja, hij is mislukt, ga toch even uitleggen wat dat filmpje dan was ;p Ik verklaar mij graag nader voor de andere mensen die dit nog gaan lezen.

Er was op een gegeven moment een beetje van die hiephoi-kermis-carnaval-polonaise-special D muziek (vonden wij dan) en als laatste plaat van die dj, die voor Danny aan de beurt was een werkelijk verschrikkelijke cheesy remix van het nummer 'Forever Young' (whahahahahah krijg weer de slappe lach als ik eraan denk) en nou meenden wij aan Danny wel te kunnen zien, dat hij het nou ook niet echt de geweldigste plaat die hij ooit had gehoord vond....
RJ kwam toen op het bijzonder melige idee om voor de DJ booth als het ware een videofilmpje te maken dat je dat nummer dus hoorde en Danny daar zag staan, alsof hij die plaat draaide als het ware. ( RJ jij moet trouwens vaker aan alleen maar cola, want dit was echt té grappig ;p )
Maar ja..... ten eerste had ik niet al te veel geheugen in mijn telefoon meer, waardoor het maar 13 seconden waren ofzo en ik moest ook heel erg lachen dat ik stond te filmen en uiteindelijk was het filmpje gewoon te donker.

Maar die herinnering, de combinatie van Danny achter die tafels en dat nummer, staat wel op mijn netvlies gebrand hihihihihi

Ik heb ook best zin in Moby vanavond :yes:
Zo maar eens wat gaan eten, heb rond 7 uur afgesproken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahah krijg weer de slappe lach als ik eraan denk) en nou meenden wij aan Danny wel te kunnen zien, dat hij het nou ook niet echt de geweldigste plaat die hij ooit had gehoord vond....

Rol nou ook alweer bijna van m'n stoel af van het lachen:d

( RJ jij moet trouwens vaker aan alleen maar cola, want dit was echt té grappig:p )

Gaat misschien ook wel gebeuren. Heb me echt opperbest vermaakt zonder alcohol en bende:d

Op die 100 snoepjes, 3 kilo sos en 4 liter G na dan natuurlijk;)
donateur
Whahahahahahah

Zullen we die plaat anders voor zijn verjaardag gaan kopen o:) Issie vast blij mee ;p

Uitspraak van X-Field op zondag 22 mei 2005 om 17:44:
Gaat misschien ook wel gebeuren. Heb me echt opperbest vermaakt zonder alcohol en bende

Op die 100 snoepjes, 3 kilo sos en 4 liter G na dan natuurlijk

Marathonsnuiven wahoooooooooooo

Ik besefte me toenet onder de douche dat het voor mij ook wel mijn nuchterste ooit was op een feestje ;p Ik bedoel hoe lang zal ik stoned van die joint zijn geweest? Uurtje? 2 uurtjes? Dat is echt dus nog niet eerder voorgekomen ;p En dronken was ik al helemaal niet :no:

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
Sinclair heeft een cool filmpje gemaakt met zijn telelefoon misschien kan hij die ergens neerzetten.
Waarschuw beheerder
Nice meeting you fooks!

Was gezellig! Op naar HQ, idd!
lever verloren in Zak

Hoe krijg je het toch voor elkaar? :D
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 22 mei 2005 om 17:32:
RJ jij moet trouwens vaker aan alleen maar cola, want dit was echt té grappig

:yes: zodat we weer samen naar Duitsland binnen 1,5 uur kunnen komen! hihi :)Ik moet ook steeds lachen om die Forever Young grap :) Ge-wel-dig!
Daan, hoe was Moby? :)
donateur
:D:D:D

Moby was echt UBERVET

Heb echt de hele nacht staan dansen, ben geheel uit mijn dak gegaan en meerdere keren zwaar kippevel en het was echt een supergezellig sfeertje ook, echt (y) (y)

Ben helemaal blij :D:D

Zangeres Laura Doll die hij bij zich had was echt GIGANTISCH GOED, wat een stem niet normaal :respect:

Toen de gitarist Break on through van Th Doors ging zingen werd ik helemaal gek, echt vet nummer, :D:D:D:D

Daaan is erg voldaaan van haar superweekend :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
...sorry ?

Voor Round Bass gerelateerde posts hoef je nooit sorry te zeggen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 22 mei 2005 om 17:44:
Op die 100 snoepjes, 3 kilo sos en 4 liter G na dan natuurlijk

En dat heb je overleefd? :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Smaakte naar meer;)
Waarschuw beheerder
donateur
meer, meer, meer....

mag het even wat minder? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk, was ook wel blij dat ik me zo vermaakt heb zonder bende:d Enige nadeel is dat m'n irritagegrens dan altijd een stuk lager ligt:(
Waarschuw beheerder
donateur
Qua snoepjes gebruik ik praktisch niet meer..
het is tegenwoordig 2 snuifjes pep en ik kan de hele avond door... ;)
Waarschuw beheerder
Heb er zin in!! :D

Maar eerst donderdag JP @ Fahrenheit :)
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onnootje op maandag 23 mei 2005 om 11:08:
Heb er zin in!!

Maar eerst donderdag JP @ Fahrenheit

Ook een HvA-er :) Denk wel dat ik van de party ben!
Waarschuw beheerder
donateur
Moet nog ff kijken of ik heenga. Moet ook s'avonds m'n ouders van Schiphol halen, en er moet de volgende dag gewoon gewerkt worden:(
donateur
Echt wel zin in donderdag :yes: :yes:

Uitspraak van X-Field op maandag 23 mei 2005 om 11:27:
Moet nog ff kijken of ik heenga. Moet ook s'avonds m'n ouders van Schiphol halen, en er moet de volgende dag gewoon gewerkt worden

Kan je niet paar uurtjes vrij vragen RJ vrijdag? Of zijn ze daar moeilijk in?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal het probleem niet zijn, maar zoveel vrije dagen heb ik nu ook weer niet... En een keer een feestje overslaan kan ook geen kwaad natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
jullie krijgen er ook geen genoeg van.. het weekend is gewoon 2 dagen te kort. ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, de werkweek is twee dagen te langO:)
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 23 mei 2005 om 11:54:
Dat zal het probleem niet zijn, maar zoveel vrije dagen heb ik nu ook weer niet...

okay thats true

Uitspraak van X-Field op maandag 23 mei 2005 om 11:54:
En een keer een feestje overslaan kan ook geen kwaad natuurlijk.

echt wel ;p

Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 23 mei 2005 om 11:54:
jullie krijgen er ook geen genoeg van..

Moet ik thuis gaan zitten dan? I don't think so, als ik weg kanb, ga ik zeker weten weg :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
niet meer dan een feestje per weekend hoor, anders vind mijn portomonai het niet leuk meer ;)
donateur
:):)

Deze discussie heb ik al meerdere malen met verschillende mensen gehad, ik blijf het zeggen, je kan ook best een avondje weg en dan niet zo vele geld uitgeven :yes: Gewoon wat minder drinken :) Ik ben weleens naar een feestje geweest dat ik nog maar 15 Euro had ofzo en redde ik het ook mee :) Tis alleen een beetje aanpassen/opletten dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb vorige week zondag in de Melkweg 7 euro uitgegeven ofzo. (Dank aan alle mensen van wie ik een drankje heb gehad, en die ik niets terug heb gegeven).

Zaterdag in Duitsland, 6 euro entree en 5 euro drankjes:d (En dank aan Daaan en Elena voor hun drankjes)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan het ook hoor. Op Awakenings had ik maar 15 eurie uitgegeven..
Dus kan ook best zuinig zijn.
Het zijn de kaartjes die het extreem duur maken :(

Waarschuw beheerder
:lief: wat een liefde hier....
Waarschuw beheerder
donateur
Group hug:d

:hug: :hug: :hug:

Waarschuw beheerder
Daaaaaaan hoe vond je moby??? top he!!! Ik wist niet dat je heen was :-/
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 13:04:
Daaaaaaan hoe vond je moby??? top he!!! Ik wist niet dat je heen was

Het was echt GEWELDIG!!!! Vet veel kippevel momenten gehad en partij uit mijn dak gegaan, niet normaal, heerlijke muziek en van alles wat.

Had het gezegd dat ik er zou zijn, heb nog gekeken of ik jou en Ro zag :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 13:04:
I know....

dan moetje zeggen dat ik ook :lief: ben ja !!! ;p;p;p

Oh ik heb uit protest dat jij er niet bij was afgelopen zaterdag ook NIET mijn roze corset aan gedaan :yes: