Partyflock

Forumonderwerp · 761796
1 volger · 1325x bekeken
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie er nou van, als je vriendin een uur van je weg woont??hebben jullie daar moeite mee ja/nee??

laat maar horen:)
Waarschuw beheerder
Een uur? 8)

Joh, niet aanstellen, ik heb altijd vriendjes gehad aan de andere kant van het land..... NS olé (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
waar een wil is, is een weg :)

Waarschuw beheerder
ik voel ook een afstand tot rebel.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Een uur??? Waar hebben we het over :/

Waarschuw beheerder
ja een flinke ook :|
:9

Waarschuw beheerder
maakt geen reeed uit

je moet wat voor elkaar over hebben

Waarschuw beheerder
helemaal nix mis mee!! is alleen leuker want je ziet elkaar minder vaak!!en dan is het altijd leuker als je elkaar weer ziet!!!
Waarschuw beheerder
donateur
uur is makkelijk te doen toch?

Waarschuw beheerder
ja een flinke ook

ja ongeveer 1500 km...

reeed

ik reed
jij reed
wij reden?
Waarschuw beheerder
Wat is een uurtje nou? je bent r voor dat je het weet.
Waarschuw beheerder
donateur
Huur een hotelkamertje op de helft (y)

Is het voor jullie beiden een half uurtje :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: Tony Fontana

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha
Waarschuw beheerder
Nee zou ik niet leuk vinden. Is toch onhandig.

Liefst zou ik mijn vriendin bij me hebben natuurlijk. Maar ja. Moet je er eerst eentje hebben :D

Maar een uurtje is wel te overzien. Dat zeker.

Waarschuw beheerder
donateur
waar een wil is, is een weg

Via de snelweg :yes:
Waarschuw beheerder
nou eeeh
elk voordeel heb zn nadeel ;)

je kan wel je eigen leventje houden zonder dat iemand in je nek zit te hijgen

maareh tja als je s avonds ff zin heb dan...eeh heb je wel pech al wil je trouw blijven ;)

Waarschuw beheerder
waar een wil is, is een weg

Inderdaad!!:yes:
Waarschuw beheerder
Mijn vriend woont 2 uur met de auto rijden bij mij vandaan!

Ik vind het behoorlijk KUT! :[
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet gezellig vinden want je rijdt niet ff op en neer...

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet et ook nog niet helemaal...
ergens denk ik ja relax..... maar aan de andere kant ook weer totaal a-relax!
ik ben wel iemand die graag ff ergens langs wipt :9
en als ik et ff klote heb dat iemand me vast kan houden enz...
en niet dat ik eerst een uur moet reizen en dingen moet afspreken enz....

Waarschuw beheerder
Mijn vriendin woont in Leiden en ik in Zeist, we hebben nu al 2 jaar en gaan binnenkort samenwonen.

Waarschuw beheerder
donateur
:no:
Nix voor mij hoor…ik heb liever een vriendje die dicht bij woont en als je hem nodig hebt hij niet eerst een 1 uur moet rijden voordat hij bij je is…..

En dat niet alleen……………..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DUBBELE afstanden zijn helemaal in B)

Waarschuw beheerder
Heel veel moeite jah..:yes:

Waarschuw beheerder
Geeen problemen mee hoor! het heeft juist ook wel wat je kan echt uit kijken om elkaar weer te zien :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nix voor mij hoor…ik heb liever een vriendje die dicht bij woont en als je hem nodig hebt hij niet eerst een 1 uur moet rijden voordat hij bij je is…..

Verhuis naar de randstad :P

Waarschuw beheerder
LIL!! :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Verhuis naar de randstad

hoezo dat dan :/
Zit hier goed hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dan woon je dichterbij bij mij :kwijl: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha okay :)

Maar blijf toch hier :p
Waarschuw beheerder
haha, als ze al vind dat ik te ver weg woon, word t zeker niks signum:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
mMisschien komt hij wel dichterbij mij wonen als ik bij hem :P
Hahaha dolletjes ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Niet geschoten is altijd mis :P

Net zoals een bok schieten.. Je legt aan, je richt.. en je schiet mis. Dat is een bok schieten.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha :)

Waarschuw beheerder
donateur
heeft idd voor en nadelen, maar echte liefde overwint dat wel ;)
Waarschuw beheerder
mee eens..

maar wat is een uurtje nouw??
valt hartstikke mee
3 uur is al erger...

Waarschuw beheerder
een uur is niks man .........

Waarschuw beheerder
Idd waar een wil is, is een weg!

Waarschuw beheerder
donateur
blablabla
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat werkte super!!! zo kun je meerdere relaties te gelijk hebben! :)

Maar nu doe ik het rustig aan en woon samen, dus ben ik trouw aan haar (L)
Waarschuw beheerder
een vriendin van me woont hier in meppel haar vriend in den haag nou reken maar uit hoe ver dat van elkaar weg is maar jah ze hebbe nu al bijna een jaar en gaat heel goed :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
No Problemo...dacht ik zo...heb een relatie gehad waar ik elke dag 2 uur in de bus zat...en dat voor een jaar lang...totdat ik een OV kreeg :D...toen nog maar een 45 minuten, dus beter...:D

Ik heb het er wel voor over iig...als je da nie hebt...laten gaan die hap......
Waarschuw beheerder
donateur
Nou het is niets voor mij, het gaat je op een gegeven moment opbreken dat je weer met je tasje op je rug de bus instapt, op centraal staat te verkleumen van de kou en dat je net je trein heb gemist omdat de bus een minuut te laat was!!!
EN dan komt er nog bij dat wanneer jij altijd naar die ander gaat, je je eigen leven laat verschieten omdat je oh zo graag bij hem/haar wilt zijn!!
Nee voor mij geen 'buitenlander' meer!!

Waarschuw beheerder
nee hoor geen moeite mee ik stap in mijn auto stampmuziek op en gasgeven!!!
waar een wil is een een weg wil niet zeggen dat het altijd makkelijk is maar ieder nadeel heb zijn voordeel!!!
Waarschuw beheerder
is fijn digterbij maar afstand is ook ok.....
t maak niet uit als je wil gaan ga je tog wel
Waarschuw beheerder
een uur is prima te doen...

Tuurlijk is het soms moeilijk dat je elkaar niet elke dag ken zien en bijna nooit even spontaan langs ken komen, maar dat altijd geregeld moet worden...

Als ik naar me vriend ga ben ik tussen de 2 en 3uur onderweg... ligt eraan of ik met de bus moet naar station of met de auto ken/gebracht ken worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Liefde kent geen grenzen...

jezus, stop eens met goede tijden kijken of zo...

cliché uitspraken ...
Waarschuw beheerder
een uurtje is wel te doen.af en toe is het balen als je effe bij je vriendje langs wil gaan dan ga je niet zo snel als wanneer die om de hoek woont.maar als je elkaar minder ziet is het des te leuker wanneer je elkaar weer ziet

Waarschuw beheerder
piXXure je bent vandaag weer lekker negatief bezig (k)
Waarschuw beheerder
whahaa die pix...:P is t maar 30 graden vandaag pix..kleine tegenvaller:D:D ;)

Waarschuw beheerder
piXXure je bent vandaag weer lekker negatief bezig

ik ben gewoon realistisch.
er is gewoon een te hoog naief, door een roze bril kijkend, in de zevende hemel zwevend gehalte..

Waarschuw beheerder
mijn moppie en ik wonen ook een aardig eind
uit elkaar.

maar dat intereseert me geen reet,
al moet ik t iedere dag lopen:D

Waarschuw beheerder
al moet ik t iedere dag lopen

kijk..dat bedoel ik nou..

Waarschuw beheerder
heb niets tegen zweven zweef ook weleens hahah

ik snap je wel een beetje maar ieder zijn ding toch en bij sommige werkt het wel!!

Waarschuw beheerder
je moet er wat voor over hebben en aan de andere kant laat je dan ook weer goed zien hoeveel je om diegene geeft...

Waarschuw beheerder
i,ve got a girl in paris i got a girl in rome ....bladiebla ... moet kunnen tog!

positief MENSEN!! blijf positief denken!!

Waarschuw beheerder
i,ve got a girl in paris i got a girl in rome ....bladiebla ... moet kunnen tog!

als je nou zou zeggen.. i´ve got a man in barcelona was ik misschien een beetje blij geworden..

Waarschuw beheerder
donateur
Negatief zijn en realistisch blijven zijn 2 verschillende dingen. Het cliché gehalte is inderdaad erg hoog :P

Het is leuk om verliefd te zijn, maar met beide benen op de grond blijven is ook erg verstandig. Of met 1 been, voor de mensen die er 1 hebben.. Of als je geen benen hebt, dan heb je pech ;)

Waarschuw beheerder
ik heb het er wel voor over (L) :yes:

Waarschuw beheerder
leuk is anders, maar als de liefde sterk genoeg is zit dat wel goed:D

Waarschuw beheerder
Ik heb een lange relatie gehad met een jongen die niet dichtbij woonde :) Als je verliefd ben, kan dat best :D
Waarschuw beheerder
donateur
het heeft zn ups en downs....
Waarschuw beheerder
donateur
afstand hoeft echt geen probleem te zijn, wordt er misschien zelfs beter door
Waarschuw beheerder
mijn vriend woont twee uur bij mij vandaan.... is soms best vervelend... daarom gaan we nu ook samenwonen ;)
Waarschuw beheerder
Was nou een uurtje......?

Maar goed ben er geen voorstander van!!! :)
Waarschuw beheerder
Heb er geen moeite mee soms valt het wel eens tegen als je ergens mee zit en elkaar nodig hebt maar dan ga ik gewoon naar me meissie *Blondy* (K) Die heeft het zelfde als ik.. Maar ik heb het zker wel voor deze jongen over(L)

Waarschuw beheerder
mijn vriend woont met de auto een uur van mij vandaan k heb er geen moeite mee !!!
Waarschuw beheerder
Is wel te doen!!!

Alleen willen mijn vriendin en ik nu wel samen wonen!!!
Is gewoon lekker om altijd lekker samen te zijn!!!

Maar 1 uurtje is niet zover!!!
Ik mag altijd ongeveer 2 uur rijden!!
Maar als je echt van elkaar houd maakt dat niet uit!!!
Waarschuw beheerder
en als je echt van iemand houd wil je voor diegene ook wel naar de andere kant van het land verhuizen ;) zoals mij :p
Waarschuw beheerder
en als je echt van iemand houd wil je voor diegene ook wel naar de andere kant van het land verhuizen zoals mij

:lief:

Waarschuw beheerder
als je haar echt super vindt.....maak dat uurtje niks uit!!

Waarschuw beheerder
geen problemen mee....wat is nu een uurtje?!
Waarschuw beheerder
geen probleem mijn ex woonde 1.5 uur van me vandaan tja was voor een lange tijd goed gegaan

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriend woont 1,5 uur bij me vandaan. Ik heb er geen problemen mee en zie hem ondanks de afstand vaak... maar hij is dan ook wel de allerliefste van de hele wereld :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou mijn voorkeur gaat er niet naar uit... maar kom ik iemand tegen op wie ik heeeelemaal stapelgek ben dan heb ik zelfs 5 uur reizen met alle liefde er voor over. Sowieso als je gek op iemand bent heb je er toch ALLESSS voor over??? Dus ook een uurtje reizen. Heb je dat er niet voor over dan is het duidelijk dat je niet gek genoeg op die persoon bent. En ja.. je kan niet ff snel langsgaan om een kusje te geven (kan wel maar dat doe je niet zo 1,2,3). Maarja je kan nou eenmaal niet ALLES hebben toch?
En trouwens wat is nou een uur :S ? Muziekie erbij en gasss met die zooooi... !:D

Waarschuw beheerder
zou voor mij niet werken. ik heb het al druk en heb dan echt geen tijd om nog eens uur te rijden om haar te zien en dan ook weer een uur terug

Waarschuw beheerder
donateur
Prioriteiten stellen heet dat he ;)

Waarschuw beheerder
Het lekkerste komt van verst :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 mei 2005 om 16:22:
Het lekkerste komt van verst

ze zeggen het!!:D
Waarschuw beheerder
tja die van mij zit 260 km verderop:O:O:(
3 uur met de trein:/
niet leuk:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 16:37:
ze zeggen het!!

Het is zo ;)

Uitspraak van Terrorm@j op maandag 16 mei 2005 om 16:38:
tja die van mij zit 260 km verderop
3 uur met de trein
niet leuk

Jullie hebben daar zelf voor gekozen dus niet zo zeuren :[ ;)
Waarschuw beheerder
Ik vind het maar niks als me vriend ver van me weg woont..
dan kan je niet snel naar die gene toe als je hem nodig hebt..dna moet je eerst uren reizen zit ik niet echt op te wachtte.. ben blij dat ik me schatje heb gevonden dichtbij huis..

maja echte liefde overiwnt de afstand dat is wel zoow maar dan moet je wel de juiste vinden..

Waarschuw beheerder
als je verliefd bent dan zou die afstand niet meer moeten uitmaken. Mijn ex woonde 1,5 uur weg en dat ging prima

Waarschuw beheerder
vraag me af waar jullie elkaar dan hebben ontmoet?

geld voor iedereen hoor!!

..ik heb nog nooit iemand gehad die niet in mijn stad woonde zou ook niet weten waar ik die tegen zou moeten komen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 16:50:
..ik heb nog nooit iemand gehad die niet in mijn stad woonde zou ook niet weten waar ik die tegen zou moeten komen!

Op feesten? Via via? Vakantie? Internet?

Waarschuw beheerder
op feesten zou kunnen jah, maar als ik op een party ben heb ik dus echt nooit zin om met iemand te praten,ik wil dan gewoon lekker alleen dansen....

vakantie is een goeie hoor maar aangezien ik niet vaak op vakatie ga.. en internetliefde daar hou ik niet sow van.

begrijp me niet verkeerd, dit alles is natuurlijk heel persoonlijk ,voor mij zijn dit gewoon niet echt de plekken maar ik snap wel dat andere mensen elkaar daar wel tegen komen hoor :respect:

Ik kom eigenlijk nooit verder als nijmegen hier is altijd wel wat te beleven,dus zoek ik het niet verder.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het niet errug..........moet 1,5 uur rijden om bij mn vriend te komen.........maar ook al zou het 3 uur zijn dan zou ik het er nog voor over hebben....... als je maar verliefd genoeg bent, dan maakt afstand niks uit :nee:
Waarschuw beheerder
Ik moest 2,5 uur treinen om hem te zien :/ Ben blij dat ik nu bij hem in de buurt woon :)

Waarschuw beheerder
Als het echte liefde is dan maakt die afstand je helemaal niets uit, Ik een vriendin uit Madrid die woont en werkt op Tenerife. Het gaat er om wat je van binnen voelt.

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk waar ze woont, het kutte is alleen wel het moment dat je weer naar huis gaat. Heen maakt niet uit dan ben je helemaal happy, maar terug....
Waarschuw beheerder
Lekker rustig ;)

Nee, is alleen vervelend dat je niet gewoon even snel langs ken gaan als je daar zin in hebt. Maar ja...

Waarschuw beheerder
Afstand maakt me niet uit...heb het zeker voor haar over..zou het nog wel lopen voor haar..

Waarschuw beheerder
nope wat je ver haalt is lekker zeggen ze :P

Waarschuw beheerder
donateur
een uur valt mee , ik ben 3 jaar geleden verhuisd en woon nu 40 min van me maten af.Valt mee vind ik, op den duur is dat niks meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee hoor.

Waarschuw beheerder
Idd. Heb 4 jaar een relatie in Spanje gehad, ging perfect (Y) :lief:

Waarschuw beheerder
afstand zou voormij niets uitmaken als je van elkaar houd maakt dat tog niets uit!!!!!:d :LIEF:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ((Jeroen)) op woensdag 30 maart 2005 om 10:27:
als je vriendin een uur van je weg woont??

Een uur?
En ga je hier om meningen vragen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
geen probleem:P:P

Waarschuw beheerder
Mijn vriend woont ook een uur bij me vandaan met de trein..
Das soms leuk..maar vaak wel jammer ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 00:00:
Als het echte liefde is dan maakt die afstand je helemaal niets uit, Ik een vriendin uit Madrid die woont en werkt op Tenerife. Het gaat er om wat je van binnen voelt.

Nog even en dan zit je weer in Tenerife hè :jaja:

hehehehe

Waarschuw beheerder
nou als het echt de juiste vrouw is maakt het mij niet uit tuurlijk het is lastig maar ja dat komt wel weer goed .
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij en m'n vriendin duurt het 1,5 uur... maar gaat super :D

Nu alleen in de weekenden, en strakkies samen wonen :lief:

Waarschuw beheerder
ik heb auk 6maanduh un vriend guhad in ameriak maah gaat nu egt niej ovah maandjuh is diej trug en dahn maah kekuh of het nog wat ken worduh want op sow een afstand heb ut egt geen enuh kk sin :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NLD op donderdag 19 mei 2005 om 08:50:
Bij mij en m'n vriendin duurt het 1,5 uur... maar gaat super

Nu alleen in de weekenden, en strakkies samen wonen

:yes: zeker in dat samenwonen heb ik erggggg veel zin (L)

Waarschuw beheerder
mijn ex woont in h'sum ik in lwd,ging prima!zolang je ov hebt is het wel te doen,maar als je elke week die benzinekosten moet dokken:smaar zou ik er ook wel voor over hebben als ik echt verliefd zou zijn:D

Waarschuw beheerder
nee hoor dat maakt niets uit als je een uurtje moet rijden om je vriendin te zien

Waarschuw beheerder
mn ventje woont dikke 2 uur van me af lig ik niet bepaald wakker van nja.. uuhm ik mis hem wel en zo en echt balen dat we zo ver weg wonen maar hou echt van hem en zou hem voor geen goud willen misse.. bij echte liefde bestaat geen verte

Waarschuw beheerder
donateur
Nee :)

Waarschuw beheerder
dat lijkt me idd wel klote..
maar als je echt Van elkaar houd kan dat best hoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dit topic is al zoooooooo dubbel,maar ik wil het best NOG een keer zeggen :P

Nu moet ik er niet meer aan denken om ver bij elkaar vandaan te wonen,toch hebben wij het 2 jaar zo prima volgehouden.We wisten niet beter en zagen elkaar alleen in vakanties en weekenden.
Na 2 jaar hebben we besloten om een woonplaats te kiezen,dat werd mijn woonplaats en nu wonen we alweer 3 jaar hier en is het afstandprobleem voorbij.

Waarschuw beheerder
Mn vriend woont ook een uur met de trein van me vandaan. Vind ik niet erg maar soms is het ook wel jammer. Je kunt niet zo snel van hop 1,2,3 bij hem zijn als je wil :(.
Waarschuw beheerder
Ik ga echt nooit meer voor een jongen reizen..
Dat heb ik me na vandaag afgeleerd..

Waarschuw beheerder
Tjah de ene kan dr beter tegen dan de ander.
Mijn vriend woont ong. 3 kwartier hier vandaan dus reizen we in het weekend op en neer :yes:
Doordeweeks zit hij 5 uur rijden hier vandaan en dan zien we elkaar uiteraard niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 00:41:
Ik ga echt nooit meer voor een jongen reizen..
Dat heb ik me na vandaag afgeleerd..

Oei:s
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriend wwoont ook een uur hier vandaan als ik naar hem toe moet,no problemo,heb het er voor over :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 00:45:
Oei

ja dat kun je wel zeggen.. was ene behoorlijke rot dag maar heb der wel een hele wijze les van geleerd.. en weet nu dat mensen ook al kunnen ze 23 zijn niet volwassen hoeven te zijn en zich anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 00:50:
ja dat kun je wel zeggen.. was ene behoorlijke rot dag maar heb der wel een hele wijze les van geleerd.. en weet nu dat mensen ook al kunnen ze 23 zijn niet volwassen hoeven te zijn en zich anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn..

Nouw, is nooit plezant om een rot dag mee te maken, en zoals je zegt je trek je lessen er uit:jaja:
Was die jongen die "23" was dan niet "23" ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 00:53:
Nouw, is nooit plezant om een rot dag mee te maken, en zoals je zegt je trek je lessen er uit
Was die jongen die "23" was dan niet "23" ofzo?

jawel dat was hij wel.. alleen was hij heel anders dan hij zich eerst voor deed..ja dacht dat ik hem kon maar blijkbaar toch neit want als ik dit had geweten.. dan was ik nooit gegaan en had me dat veel ellende bespaard..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 00:56:
jawel dat was hij wel.. alleen was hij heel anders dan hij zich eerst voor deed..ja dacht dat ik hem kon maar blijkbaar toch neit want als ik dit had geweten.. dan was ik nooit gegaan en had me dat veel ellende bespaard..

Internet de geksteuhhhhh zeggen ze dan:)
Maarja, hopelijk moet je dit niet meer meemaken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 01:01:
Internet de geksteuhhhhh zeggen ze dan
Maarja, hopelijk moet je dit niet meer meemaken!

nee dat hoop ik ook niet..hij liet me gewoon alleen staan daar op t laatste.. en dan met een domme smoes aankomen..
maarja is gebeurd is helaas niet truk te draaien want anders deed ik t :).. had me veel geld en kotsbare tijd bespaard..
Ohh kon um niet alleen via pf hoor..

Waarschuw beheerder
wat vinden jullie er nou van, als je vriendin een uur van je weg woont??hebben jullie daar moeite mee ja/nee??

tis niet handig, maar als je van elkaar houdt is dat echt wel de moeite! mijn vriendin en ik wonen ook ong een uur/anderhalf uur van elkaar! :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 01:04:
nee dat hoop ik ook niet..hij liet me gewoon alleen staan daar op t laatste.. en dan met een domme smoes aankomen..
maarja is gebeurd is helaas niet truk te draaien want anders deed ik t .. had me veel geld en kotsbare tijd bespaard..
Ohh kon um niet alleen via pf hoor..

Hoezo, hij liet je daar alleen staan op het laatste? Snap ik niet zo goed...en wat was zijn smoes dan wel?
Internet zit vol met fake mensen...1/4 van pf is fake ofzo:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 01:07:
Hoezo, hij liet je daar alleen staan op het laatste? Snap ik niet zo goed...en wat was zijn smoes dan wel?
Internet zit vol met fake mensen...1/4 van pf is fake ofzo

Kon um niet alleen daarvan :).. maar toch is hij anders dan hij zich voor doet.. Ja toen ik met de trein naar huis zou gaan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 01:09:
Kon um niet alleen daarvan .. maar toch is hij anders dan hij zich voor doet.. Ja toen ik met de trein naar huis zou gaan..

Mannen eh...heb je alleen maar miserie mee;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 01:10:
Mannen eh...heb je alleen maar miserie mee

hahah precies :p... voor mij voorlopig gene meer haha.. heb der genoeg van momenteel haha.. onmisbare mispunten zeggen ze meestal he...

Waarschuw beheerder
donateur
Liefde kent geen afstand, maar ik vind het toch fijner als m'n vriendje achter de hoek woont :p hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 01:13:
hahah precies ... voor mij voorlopig gene meer haha.. heb der genoeg van momenteel haha.. onmisbare mispunten zeggen ze meestal he...

Niet iedereen is zo hoor...kijk maar naar mijO:)
Word je bi dan?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 01:14:
Niet iedereen is zo hoor...kijk maar naar mij
Word je bi dan?

nee oke jij bent wel aardig.. maarja dat zijn ze meestal op t begin he haha..
nee haha voor mij geen vrouw..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 01:15:
nee oke jij bent wel aardig.. maarja dat zijn ze meestal op t begin he haha..
nee haha voor mij geen vrouw..

Ik ben nu aardig, maar ik blijf altijd aardig hoor:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 01:17:
Ik ben nu aardig, maar ik blijf altijd aardig hoor

gelukkig maar haha..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SweetyBrunette op zaterdag 25 juni 2005 om 01:18:
gelukkig maar haha..

Juist ja, of ik had anders niemand:s
Maar ben werl aardige en lieve jongen:) Probeer te helpen waar ik kan:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok dichtbij is natuurlijk altijd beter en leuker, maar ik zou er geen probleem mee hebben hoor, heb het al eens gehad een uur bij elkaar vandaan.
als je iemand echt leuk vind, zou afstand niet uit moeten maken. :)

Waarschuw beheerder

laat maar horen

een uur ?.
noem je dat een afstand ?

ha :flower:

geen pobleem

Waarschuw beheerder
al zou ik er 3 uur voor rijden moeten wat maakt t uit als je echt van elkaar houd is er geen afstand te ver

Waarschuw beheerder
Maakt me helemaal niks uit :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Een uur maar?
Stelt toch niks voor man :S

Waarschuw beheerder
Valt wel mee toch.. Mijn vriend woont ook een stuk bij me vandaan.. NOuja jammer dan.. We zien elkaar vaak zat :)

Waarschuw beheerder
ik woon 2 uur van me vriend vandaan...
maar de sex is in het weekeend is dan nog 10x beter ook.
alles moet er dan uit he(K)
laatste aanpassing