ik vind dat dit topic dubbel is
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/750925/SUBJECT/relatie_op_redelijke_afstand
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/750925/SUBJECT/relatie_op_redelijke_afstand
Nee zou ik niet leuk vinden. Is toch onhandig.
Liefst zou ik mijn vriendin bij me hebben natuurlijk. Maar ja. Moet je er eerst eentje hebben
Maar een uurtje is wel te overzien. Dat zeker.
Liefst zou ik mijn vriendin bij me hebben natuurlijk. Maar ja. Moet je er eerst eentje hebben
Maar een uurtje is wel te overzien. Dat zeker.
nou eeeh
elk voordeel heb zn nadeel
je kan wel je eigen leventje houden zonder dat iemand in je nek zit te hijgen
maareh tja als je s avonds ff zin heb dan...eeh heb je wel pech al wil je trouw blijven
elk voordeel heb zn nadeel
je kan wel je eigen leventje houden zonder dat iemand in je nek zit te hijgen
maareh tja als je s avonds ff zin heb dan...eeh heb je wel pech al wil je trouw blijven
rianne 
Dat werkte super!!! zo kun je meerdere relaties te gelijk hebben!
Maar nu doe ik het rustig aan en woon samen, dus ben ik trouw aan haar
Maar nu doe ik het rustig aan en woon samen, dus ben ik trouw aan haar
Nou het is niets voor mij, het gaat je op een gegeven moment opbreken dat je weer met je tasje op je rug de bus instapt, op centraal staat te verkleumen van de kou en dat je net je trein heb gemist omdat de bus een minuut te laat was!!!
EN dan komt er nog bij dat wanneer jij altijd naar die ander gaat, je je eigen leven laat verschieten omdat je oh zo graag bij hem/haar wilt zijn!!
Nee voor mij geen 'buitenlander' meer!!
EN dan komt er nog bij dat wanneer jij altijd naar die ander gaat, je je eigen leven laat verschieten omdat je oh zo graag bij hem/haar wilt zijn!!
Nee voor mij geen 'buitenlander' meer!!
een uur is prima te doen...
Tuurlijk is het soms moeilijk dat je elkaar niet elke dag ken zien en bijna nooit even spontaan langs ken komen, maar dat altijd geregeld moet worden...
Als ik naar me vriend ga ben ik tussen de 2 en 3uur onderweg... ligt eraan of ik met de bus moet naar station of met de auto ken/gebracht ken worden.
Tuurlijk is het soms moeilijk dat je elkaar niet elke dag ken zien en bijna nooit even spontaan langs ken komen, maar dat altijd geregeld moet worden...
Als ik naar me vriend ga ben ik tussen de 2 en 3uur onderweg... ligt eraan of ik met de bus moet naar station of met de auto ken/gebracht ken worden.
laatste aanpassing