en er is nog 1 voordeel, je bent gewoon bij bewustzijn, dus de chirurgen zullen nou geen denigrerende opmerkingen maken als je op de operatietafel ligt.
haha, dat wel natuurlijk
inderdaad...... ook altijd leuk als ze 'mis' prikken
In mn arm prikte die muts ook al verkeerd --> hele blauw/paarse arm
Het enige nadeel was dat toen hij thuis was hij mega hoofdpijn kreeg.
Dat kan kloppen, das een bijwerking ervan...
Maar dat vink allemaal niet zo erg, die naalden echter wel
valt wel mee...heb m 2 keer gehad...je voelt er gewoon niks van....enkele ogenblikken later lig je haast verlamd op t bed hehehehe
ik heb dr ook weleens 1 gehad (ook knie-operatie), maar het valt allemaal best mee.... alleen supervaag als je je benen niet kunt bewegen 

Ruggeprik hoeft niet altijd rot te zijn, maar bij mij ging het niet helemaal 100%.
Ik kreeg eerst een paar pillen om een beetje te chillen, daarna was het tijd voor de ruggeprik.
Ik kreeg het toch wel ff lafjes, Ik probeerde mijn benen te bewegen maar dat ging uiteraard niet. Zweet brak me uit.
Wat wel relaxed was, er zat een arts voor me die tijdens de operatie een beetje tegen me aan zat te praten, ik lag namelijk op mijn buik, werd namelijk een grote ontsteking in mijn onderrug verwijderd, totdat ik bijna knock-out ging. De verdoving kroop naar mijn bovenlichaam toe, was niet helemaal de bedoeling. Mijn hartslag ging omlaag en er werd meteen een naald in me gestoken om e.e.a. weer in orde te krijgen. Aan de kleur van het gezicht van de arts te zien, was er toch wel een klein beetje paniek. Heb toen ook een klein stukje van de film gemist. Maar voor de rest is er niets aan de hand. Ik voelde me een uurtje na de operatie al weer helemaal top, van algehele narcose was ik altijd lang suf en beroerd.
Veel succes met jouw meniscus!
Ik kreeg eerst een paar pillen om een beetje te chillen, daarna was het tijd voor de ruggeprik.
Ik kreeg het toch wel ff lafjes, Ik probeerde mijn benen te bewegen maar dat ging uiteraard niet. Zweet brak me uit.
Wat wel relaxed was, er zat een arts voor me die tijdens de operatie een beetje tegen me aan zat te praten, ik lag namelijk op mijn buik, werd namelijk een grote ontsteking in mijn onderrug verwijderd, totdat ik bijna knock-out ging. De verdoving kroop naar mijn bovenlichaam toe, was niet helemaal de bedoeling. Mijn hartslag ging omlaag en er werd meteen een naald in me gestoken om e.e.a. weer in orde te krijgen. Aan de kleur van het gezicht van de arts te zien, was er toch wel een klein beetje paniek. Heb toen ook een klein stukje van de film gemist. Maar voor de rest is er niets aan de hand. Ik voelde me een uurtje na de operatie al weer helemaal top, van algehele narcose was ik altijd lang suf en beroerd.
Veel succes met jouw meniscus!
als het goed is is diegene die bloedprikt niet eens bevoegd om een ruggenprik te geven... dus zij kan je rug niet mis prikken
Pfieuw!! Dat scheelt!!
Erwinus, ik heb dat gelezen ja, dat het per ongeluk naar boven kan trekken
Heb je de film later nog kunnen huren, of niet?
Maak je maar niet druk!!!
Ik heb zelf 2 keer een ruggenprik gehad en niets van gevoeld
Heb ook in het ziekenhuis gewerkt en dat van die dikke naald is ook gewoon niet waar, het is juist een hele dunne naald!
Ik vind het in vergelijking met een algehele narcose echt een aanrader!!!
Succes met je operatie en herstel
Ik heb zelf 2 keer een ruggenprik gehad en niets van gevoeld
Heb ook in het ziekenhuis gewerkt en dat van die dikke naald is ook gewoon niet waar, het is juist een hele dunne naald!
Ik vind het in vergelijking met een algehele narcose echt een aanrader!!!
Succes met je operatie en herstel
laatste aanpassing