Partyflock

Forumonderwerp · 761581

Waarschuw beheerder
donateur
Zondag 10 april staat de altijd beladen Gelderse derby NEC -Vitesse op het programma. Zal ut de Nijmegenaren lukken om voor de 7e maal thuis op rij te winnen van de vijand? Ik hoop ut :jaja:

Waarschuw beheerder
DIe baretteketet 1 trap op ze pootje en hij schiet ook geen bal meer raak
[img width=192 height=221]http://picserver.org/view_image.php/9A0NC1062Z5G/p.jpeg[/img]
ODW clowntjes

Waarschuw beheerder
lache foto van die homofiele clown,
had ook een roze neus kunnen zijn.

Is die foto gemaakt toen denneboom hem in z'n kont geneukt heeft, omdat ie zo moeilijk kijkt?

Waarschuw beheerder
Heheheh :D

Waarschuw beheerder
Jaloers op onze Edgar Baretto?

Waarschuw beheerder
Nee dat niet, maar dat is wel de enige die jullie hebben die wel kan voetballen

Waarschuw beheerder
Jaloers niet, wij hebben een beter middenveld
Edje baretteketje niet nodig heur
Wel een goeie trap die clown, dus maar ff een beste tik geven is mijn devies
En nee, das geen angst, maar preventie ;)

Waarschuw beheerder
ag als we het over gore spelers moeten hebben ,tjaa heb je vette big mac theo janssen weleens gezien,of die paardebek van een dinsdag bah bah hahahaha kijk daar moeten ze het doen met gehuurde 2de rangsspelers ,wij kopen ze gewoon ,al is het van investerders,maaar uit goeie bronnen hebben wij vernomen dat onze DGL dat glasbakje koopt met infesterders aan de NIJMEEGSEWEG hahahahahhahahah -ps hoest trouwnes met die houtekeet van een clubhuus van jullie ,die 3 containers ,en over dat gevalletje bij AZ ,nou nou ,wat hebben we lopen klappen zeg ,lig het nou aan mij of gaan ze graag naar alkmaar die geen kern heeft ,maar niet naar NAC GRUNN OF AJAX los gaan ,dat valt me tog altijd op bij die geel zwerte arogante joodtjes,en als je die beelden ziet van alkmaar uit zakt je de boks van af ,wat een topactie zeg ahahahhahahaha
Waarschuw beheerder
2-2 vul ik op mijn totoformulier in.

Waarschuw beheerder
ja hawk....dat ben ik wel met je eens ja...ze weten wel waar ze heen moeten!!!!beetje typisch......
Waarschuw beheerder
8uur tunnel!!!nijmgen op zn hardst.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is HAWK behoorlijk gefrusteerd aan zijn verhaaltje te zien.
Helaas denk ik dat ie na de wedstrijd van zondag nog gefrustreerders is.

Ik hoop wel dat ik hem niet tegenkom zondag zeg, want hij is zo stoer (achter het hek waarschijnlijk)

FORZA VITESSE!!

Waarschuw beheerder
Het over gehuurd hebben en dan net Dingsdag en Janssen noemen haha lekker Hawkie, je blijft me verbazen
ben je nou echt te dom om te schijten of doe je maar alsof haha frustie odw-ertje

Oh en die glasbak waar je het over had ligt aan de batavierenweg, wat een schik had je weer om je eigen grapjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja het is een triest clowntje die hawk.......

Waarschuw beheerder
nee aan de NIJMEEGSE WEG ,en gefrustreert ahahahahhaah stelletje pubers die nooit wat hebben laten zien ,klapjes geven aan kaasboertjes ,kijk das pas triets ,ga dan naar een ECHTE CLUB met een KERN ,maarnee dat doen ze nie daar in ARNEP-en over stoer gesproken markjee ganster met je linke oogjes van je ahahahha kom op zeg pubertjeeee ,ik wil jou nie eens tegen komen mooie freak dat je bent,en wat is het fijnhe aan de NIJMEEGSEWEG :smoke:

Waarschuw beheerder
Hawkie appelflap :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hawkie appelflap :bier:

Waarschuw beheerder
He mongool Hawk, ik ben dit niet dit is The Prophet.
maar goed, je weet niet zoveel blijkbaar.

Waarschuw beheerder
mark g zeker vriendje van minx en nassibal

Waarschuw beheerder
nee dat dacht ik al ,jullie hebben nooit een foto derop staan ,met die lelijk kankerbekken van jullie of ,het zijn pubertjes van 17 18 of een stel wijfen die hier ook het hoogste woord hebben in arnepse naam ,zegt genoeg he ARNEP ALWAY,S ON THE RUN RUN RUN

Waarschuw beheerder
hee haaagie ,joekiee ahhahaha,hou nou op over die minx supersmurf,als je daar de oorlog mee moet winnen jezus over pubers gesproken ahahahaha

Waarschuw beheerder
Heey Mark-H omo ,
wat jammer dat jij paar jaar terug niet in de verkeerdrijdende bus zat anders had je nou niet zo'n bekkie
hoop dat jou bus (en ook van al die I-net stinkende Arnepse Rijnjoden Hoolies) komende zondag ook verkeerd rijdt..... :yes:
NR 1 VAN GELDERLAND

Waarschuw beheerder
Hahaha hawkie met je babbel
Gelukkig heb jij wel een foto van je eigen derop staan he panlap haha of ben je zelf ook zo'n odwpuberkneusje

Waarschuw beheerder
ik wel ,heb meerdere foto,s derop staan ,schaam me eige nergens voor ,kijk JULLIE WEL ,ik ben TROTS OP ME CLUB EN iedereen mag me zien,kijk bij jullie alleen PUBERS EN van die nepwijfen die denken verstand van voetbal te hebben ,en ik heb geen babbeltjes ,die hebben ze alleen in dat gore dorpje bij die vette rijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en E DUBBELTJE ,wie ben jij op de foto ,B1 OF B2 hahahahah mooie geel zwerte jankert

Waarschuw beheerder
Vlugge japie ben ik hawkie, staat eronder suffe dallie
En die foto;s die jij zegt dat je derop hebt staan die komme uit je eige droomwereldje ofzo jochie, of hoe moet ik dat zien
Zeker nijmeegse humor, waar jij altijd zo hard om moet lachen haha

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
jochie???? ahahhahaha wat een ventje zeg ,waar staat jou foto dan ,de mijne zie je tog ,kijk das nou OLD SCHOOL ENIESEE EAST-SIDE ,kan die babykerntje vasn jullie nie aan tippe ,kleine ventjes daar in arnep ,kijk dat je geen foto,s hebt zegt al genoeg ahhahaha pubertjeee:smoke:
Waarschuw beheerder
hawk maak je niet druk.is allemaal verspilde energie.zondag word onze dag.bosjesmannen united.

Waarschuw beheerder
bosjesmannen unite? hoe werkt dat dan ?spreken jullie af bij een eeuwenoude eik ? of gewoon een dorre rozenstruik ? vertel eens .

Waarschuw beheerder
hehehe en dan een bietje denneappels naar mekaar gooien roze odwertjes uit die roze stad
en hawkie, voor dat fotootje van jou moet je een vergrootglas hebbe mafjoekel
en van naar ondere scrolle hej zeker nooit gehoord, moet je mij onderste plaatje zien hawkie mooi he!

Waarschuw beheerder
Arnhemmers gaan duidelijk weer zonder punten naar huis!!

3-1

Waarschuw beheerder
Heey Mark-H omo ,
wat jammer dat jij paar jaar terug niet in de verkeerdrijdende bus zat anders had je nou niet zo'n bekkie
hoop dat jou bus (en ook van al die I-net stinkende Arnepse Rijnjoden Hoolies) komende zondag ook verkeerd rijdt.....
NR 1 VAN GELDERLAND

Uh. daar zat ik wel in en zijn er toen gewonden gevallen volgens jou?:/Die bus werd door vitesse suporters stil gezet :yes:
Kwamen er ook nog ff uit maar werden naar binnen geslagen door ME en jullie bleven op afstand.
Verder zijn de meeste ramen van binnen uit gesloopt :yes:

Weet jij ook wat er gebeurt is ouwe snuifdoos(y)

Waarschuw beheerder
ja ik zie het ,.een stel partyflikkers bijmekaar ,wat ik al verwacht had,tjaa die onderste foto zeg me nie veel ,wat je maar mooi vind ,maarja kinderhand is snel gevult he in ARNEP,met je kinderkern van je:smoke:

Waarschuw beheerder
kinderhandjes jaja hoe is het me je mokkeltje van 18 dan hawkie, jij houdt wel van kinderhandjes zo te zien he ouwe snoeperd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
NEK heeft ook alleen maar een internet kern.
vooral heel stoer doen allemaal!!!
Presteer nou eerst maar eens wat. homo's.
die hawk heeft de grootste praatjes, wat een ziel.

tot zondag!!
Waarschuw beheerder
Gaymegen - de lelijkste en oudste stad (is wel te ruiken)
Nek - de lelijkste club
de Godfert - het lelijkste stadion
nek shirt - het lelijkste tenue (behalve als je clown bent)

Do I need to say more??

ODW / Nek de kk van het betaald voetbal!!!

Waarschuw beheerder
Denk niet dat er veel mensen zijn die het met je op het laatste punt na met je eens zijn
Waarschuw beheerder
relluh op flock oleee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeee ...:/

Waarschuw beheerder
ik denk het wel
Waarschuw beheerder
lex,laat die stumpers tog.die gasten weten niets van vroegere tijden.oja wij met 100man in de rijnhal.nou dan jullie maar met 100man naar emporium op 28mei.
Waarschuw beheerder
jammer dat het niet in de uiterwaarden is.

Waarschuw beheerder
weet zeker dat op rel gebied NEC veel meer heeft laten zien dan vites......dus discusier daar ma nie te lang over dames!!!

Waarschuw beheerder
weet zeker dat vitesse veel meer op voetbal gebied heeft laten zien dan nek, zullen we daar dan over discussieren dames?

Waarschuw beheerder
internetkern wij AHHAHAHAHA DIE IS lachen ,man zonder internet had nog nooooooit iemand van de rfa gehoort of van vitesje ahahahahahah stelletje grapjassen,en die mark gay is de grootse internetfreak van arnep en omgeving-wat laten zien ,man laten jullie maar 1 keer wat zien ,ojaa jullie gaan naar alkmaar en volendam he,maar los naarBREDA EN A,DAM OF GRUNN dat liever nie ,kijk das pas zielig

Waarschuw beheerder
ja en over de schulden hebben jullie ook het meest bereikt ,al die malavide zaakjes en al die leningen aan dat malavidecluppie aan de vetrijn,tjaa die gasten hadden 10 jaar geleden al FALLIET moeten zijn ,maarjaa de belastingbetaler maar schokken aan die bodumloze put in ARNEP

Waarschuw beheerder
op voetbal gebied misschien wel ja.....maar zeer zeker nie op rel gebied!!!!en daar gaan de grote bekken toch over ofnie dan..........dus praat geen poep arnhem
Waarschuw beheerder
VITES!!!!!
Waarschuw beheerder
geef jullie nrs aan elkaar ;)
kennen jullie afspreken inplaats van te zitten blaaaaaaten
tis maar half uurtje rijden;)
Waarschuw beheerder
idd het wordt wel een beetje triest hier!

(tis nog niet eens een half uur :) )

Waarschuw beheerder
met die gasten afspreken hhahahah zeker de leukste thuis ,ten1ste die jankers komen nooit op dagen ,al komen we naar arnep en ten2de is het al zovaaaaaaaak gedaan dat je er moe van word,al zovaak in die rijnhal geweest ,laten ze maar eens in nijmegen wat proberen:bier: