Partyflock

Forumonderwerp · 761491

Wat vinden jullie nou de beste make-up die er is?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 15:44:
en de Zweedse Isadora, is ook heel goed..... Maar wordt alleen verkocht in zweden...

ook in duitsland, in Aken, maar meestal maar een paar dingen. dus niet de hele collectie.

Oh die ken ik niet. Even in de gaten houden dan, denk datwij hem dan ook snel zullen krijgen :)

hee leuk een collega op pf!! Werk zelf bij een pourvous parfumerie :) misschien komen we mekaar nog wel eens tegen op een training :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 16:54:
Nope hij heet l'extreme geloof ik..zitten vezeltjes in waardoor je echt supermooie lange wimpers krijgt!!! Echt een aanrader!

Dat zal idd wel een mooi effect geven met vezeltjes, ik die vezeltjes apart en ook dat werkt erg goed (y)
laatste aanpassing

haha dat zou grappig zijn!
Maar je woont wel ver weg.
Ik werk dr pas net 2-enhalve maand dus weetnog niet hoe dat alemaal ni zn werk gaat.

volgende week dinsdag heb ik wel een training van Lancaster, jij ook?

Nee helaas niet..werk al tien jaar in parfumerie en ben dus de laatste die aan de beurt is met trainingen omdat ik ze allemaal heb gehad :( wel leuk lancaster!!! Me collega's zijn ook geweest en die kregen me toch een hoop spullen mee!!!

:O ik wil ook bij een parfumerie werken!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 22:31:
Dior, Biotherm, Chanel, Helena Rubenstein, Shiseido, Yves Saint Laurent, Clinique, Clarins, Lancome en Estee Lauder

:respect: sluit ik me helemaal bij aan :respect:

*De lipglosses van Lancome zijn zo fijn he:

Juicy tubes, heb je in verschillende kleurtjes en er zit een lkkr smaakje aan!

*Oogschaduw heb ik van de bovenstaande merken. Meestal koop ik zo'n doosje waar je 4 verschillende kleurtjes in heb zitten. Kun je lkkr mengen... Heb momenteel een doosje van Shisheido:

Verder vind ik die dubbele mascara van loreal altijd wel goed, krijg je mooie lange wimpers van :yes:

Hey das leuk, al tien jaar :D
Maar die trainingen, er blijven toch iedere keer nieuwe dingen komen? Maar ja de basis zal altijd wel hetzelfde blijven, niet?
Ik heb er echt zin in 8)

In tijdschriften zie ik ook vaak van die trainingen staan, maar dan moet je iets van 75 euro betalen :o
Maar ik denk niet dat dat helemaal hetzelfde is.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 18:02:
Me collega's zijn ook geweest en die kregen me toch een hoop spullen mee!!!

Ahá, ik moet dus doen alsof ik het allemaal niet kan onthouden, dan mag ik vaak terug komen ;P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 18:12:
*De lipglosses van Lancome zijn zo fijn he:

Die vind ik nou juist niet fijn, mijn favo is die van Biotherm. Plakt wat minder. En vooral de crystal gloss is lekker, smaakt naar meloentjes :D

Ja 4 kleuren doosjes zijn het mooist vind ik altijd, mooie kleurencombinaties.
Het doosje die ik het laatst heb gkeocht is die van Dior (nieuwe look). Met groen bruin paars blauw. (L)

Mascara heb ik altijd de Diorshow. Laatst wel even vreemd gegaan bij YSL maar vind hem toch niet zo fijn als die van Dior.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 18:36:
Maar die trainingen, er blijven toch iedere keer nieuwe dingen komen? Maar ja de basis zal altijd wel hetzelfde blijven, niet

Jep de basis blijft toch wel hetzelfde..als je het eenmaal weet vergeet je het niet meer. en inderdaad als er nieuwe dingen komen dan heb je meestal van die avonden en dan mag ik wel weer mee :)

..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 18:36:
In tijdschriften zie ik ook vaak van die trainingen staan, maar dan moet je iets van 75 euro betalen

Klopt..als je dus in een parfumerie werkt krijg je deze trainingen via je werk!(wel even om vragen want je moet wel via je werkgever opgegeven worden voor de trainingen!!) Zijn echt heel leuk..!! en daarbij krijg je altijd een tasje mee met spulletjes :)

Jep mn bazin gaat voor mij uitzoeken wanneer die trainingen zijn enzo :D
En dan kijken wanneer ik het kan combineren met school (ga nog gewoon iedere dag naar school)

Vooral huidverzorging vind ik lastig, al die cremes enzo. Ik zie dat verschil echt niet.
Vind het wel fijn om daar meer vanaf te weten, hoef ik niet de hele tijd al de klanten door te sturen naar mn collega's :)
Make-up kan ik prima :yes:

Maar wat zijn jouw favo merken dan?

Hmm huidverzorging is ook echt het moeilijkst hoor!!! Mijn favo merken zijn estee, clinique, sisley..hmm en biotherm toch ook wel..Makeup vind ik dior, guerlain en biotherm erg mooi :)

Ja lijkt mij ook ja!
Estee heeft zo'n leuk setje voor de wenkbrauwen, die is erg fijn!

Geen lancome voor de huid? Ik heb snel allergische reacties en vind de Aquafusion heel fijn :yes:
Trekt tenminste ook snel in :yes:

Ik vind het ook altijd leuk als ik de klant mee mag helpen met een geur uitzoeken :yes:
Maar wij zitten in een dorp dus komen ze sowieso snel naar je toe voor advies.
Denk dat als je in de stad zit dat meer mensen liever zelf willen kijken, of valt dat wel mee?

Hmm geen lancome..vind de produkten van sisley toch fijner!! En inderdaad iemand helpen met een geur of een nieuwe creme is ook erg leuk!
Ik werk zelf in amsterdam en mensen willen toch nog graag een persoonlijk advies vind ik. Tenminste..bij onze winkel wel:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 19:15:
vind de Aquafusion heel fijn
Trekt tenminste ook snel in

die heb ik ook, maar ik vind juist dat ie helemaal niet zo snel intrekt :s

ik heb nu trouwens een mascara van l'oreal volume shocking dat vind ik echt een wereld mascare moet nooit meer een andere hebben :D
Eigelijk altijd Bourjois (L) heb er zo'n beetje alle kleuren lipgloss van (L)

En Dior.
laatste aanpassing

van alles wat eigenlijk :O
Uitspraak van M. :') op woensdag 21 september 2005 om 00:36:
Eigelijk altijd Bourjois heb er zo'n beetje alle kleuren lipgloss van

ik vind die lipgloss niet zo lekker hij plakt zo erg :s
Uitspraak van ...wendy... op woensdag 21 september 2005 om 00:39:
ik vind die lipgloss niet zo lekker hij plakt zo erg

Geen last van :D

Ik vind ze super!
Kheb lipgloss van Dior en die plakt wel best jammer de geur heeft iets weg van zwitsal 8)
revlon... de eyeliner.. perfect spul...
Uitspraak van M. :') op woensdag 21 september 2005 om 00:42:
Kheb lipgloss van Dior en die plakt wel best jammer de geur heeft iets weg van zwitsal

das idd jammer, ik heb nu van blistex lipgloss met glitters er in, das wel een lekker spulletje en het werkt ook nog verzorgend voor je lippen (Y)
Uitspraak van ...wendy... op woensdag 21 september 2005 om 00:52:
das idd jammer, ik heb nu van blistex lipgloss met glitters er in, das wel een lekker spulletje en het werkt ook nog verzorgend voor je lippen

Das wel handig ja :d

Ik heb altijd Garnier lipcocoon bij me.. oohh ben er verslaafd aan :$
die ken ik eigenlijk niet, zal ik hierna wel es gaan proberen maar werkt die ook verzorgend???
Uitspraak van M. :') op woensdag 21 september 2005 om 00:54:
ik heb nu van blistex lipgloss met glitters er in, das wel een lekker spulletje en het werkt ook nog verzorgend voor je lippen

Die vind ik juist niet fijn.. haha..

:lief:
laatste aanpassing
Ik gebruik voor mijn lippen Clarins, een lekkere lipcrème die je lippen zacht houdt met gloss, doorzichtig ;)

valt me op dat veel meiden super dure make-up gebruiken, zetten ze het er gewoon neer, of geven ze echt zoveel geld uit aan die troep? :P
ik zou aan een goede dagcrème veel uitgeven maar make-up.. noooo, er is een grens.

Waarom niet aan een make-up dan

Uitspraak van M. :') op woensdag 21 september 2005 om 00:42:
Kheb lipgloss van Dior en die plakt wel best jammer de geur heeft iets weg van zwitsal

Ja idd die Dior lipgloss plakt echt té erg :(
Behalve die Addict maar die heeft niet altijd mooie kleuren vind ik.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 19:29:
Hmm geen lancome..vind de produkten van sisley toch fijner!!

Sisley ken ik niet, wel van zien maar ik heb ik nog nooit geprobeerd
laatste aanpassing

deze vind ik juist niks die plakt ook zo erg, maar ja smaken verschillen

Ik zweer bij Biotherm voor lipgloss :P

Inderdaad die van biotherm zijn erg goed en smaken ook nog erg lekker!! Er zijn trouwens nieuwe glosjes van clinique..nouuu die zijn er echt niet meer af te krijgen!!! Beetje hetzelfde idee als lipfinity.

astor en manhattan

YSL en Lancaster

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 08:29:
Er zijn trouwens nieuwe glosjes van clinique..nouuu die zijn er echt niet meer af te krijgen!!! Beetje hetzelfde idee als lipfinity.

Jep ik heb 'm al geprobeerd.
Ik blijf toch bij de lipgloss, vind het niet fijn als je lippen droog worden.
Dan liever smeren om de tien minuten :P
Maarrrr hij blijft wel heel lang zitten :yes:

Clinique.. Huidverzorging & Make-up!

La Prairie als huidverzorging en de make-up van Dior,Chanel,en Collistar die hebben echt veel met glitters.

Weet iemand hoe de make-up is van Givenchy?
Ik vindde doosjes er altijd zo leuk uit zien in tijdschriften maar ze hebben dat hier in de buurt niet :(

Hmm ik zou het ook echt niet weten..nog nooit mee gewerkt..misschien verkopen ze het in de bijenkorf?? en collistar is inderdaad ook hele fijne makeup voor een betaalbare prijs :) veel leuke glittertjes :) trouwens die glitters van douglas zijn ook wel heel erg mooi!! Eerst moet je een gel op je ogen doen en dan de glitters erop echt heel mooi en in alle kleuren verkrijgbaar :)
Uitspraak van ...wendy... op woensdag 21 september 2005 om 01:03:
die ken ik eigenlijk niet, zal ik hierna wel es gaan proberen maar werkt die ook verzorgend???

:jaja:

En als ik echt schrale lippen heb smeer ik er eight hour cream op van Elizabeth Arden :Respect:
Echt elke vrouw zou zo'n tube in huis moeten hebben :jaja: dat is wonder middel voor je huid & lippen (L)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 11:28:
Ja idd die Dior lipgloss plakt echt té erg
Behalve die Addict maar die heeft niet altijd mooie kleuren vind ik.

Hmmz die maar eens proberen dan :D

(Ik ben veslaafd aan lipgloss :$)

Uitspraak van M. :') op zaterdag 24 september 2005 om 11:12:
Echt elke vrouw zou zo'n tube in huis moeten hebben dat is wonder middel voor je huid & lippen

Helemaal mee eens!!!! :D
Tegen schrale lippen (en huid) werkt Smiths Rosebud Salve ook erg goed! Kun je krijgen bij de douglas voor 10 euro, ik ben er helemaal weg van :D (omdat de meeste lippenbalms niet goed werkten bij mij dan en deze werkt echt perfect!)

Uitspraak van Lady Torina op zaterdag 24 september 2005 om 14:09:
Tegen schrale lippen (en huid) werkt Smiths Rosebud Salve ook erg goed! Kun je krijgen bij de douglas voor 10 euro, ik ben er helemaal weg van (omdat de meeste lippenbalms niet goed werkten bij mij dan en deze werkt echt perfect!)

jaaa die is geweldig, die gebruik ik al heel lang! voor maar 5 dollar in de VS.

de oogschaduw van Chanel, vanités heet die kleurencombi geloof ik, is helemaal geweldig (L)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 15:17:
de oogschaduw van Chanel, vanités heet die kleurencombi geloof ik, is helemaal geweldig

Vind je?
Ik heb die ook maar die donkerste kleur die dr in zit vind ik niet zo mooi.
Op de een of andere manier blijft die niet goed zitten, vervaagd na een tijdje en dan lijkt het net alsof je een blauw oog hebt :/
Nooit last van??

helemaal niet. ik vind hem echt prachtig ! maar mijn tante had hem en bij haar "pakte" de kleur helemaal niet. Bijna geen enkele kleur van Chanel "pakt" bij haar. :S vreemd.

lancome..& dior..:D

Dior :yes:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 18:53:
Bijna geen enkele kleur van Chanel "pakt" bij haar. vreemd.

misschien wel als je het nat opbrengt :)

Ik breng mn make-up altijd nat op (vind donkere&felle kleuren mooier) maar lukt me niet met dat doosje.
Droog ook niet trouwens.

Net die cursus gehad van Lancaster :D :D

lancome, dior
MAC :yes:

Rimmel!