Partyflock

Forumonderwerp · 761343
1 volger · 15561x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ga naar Alanya toe, van 24-07 tot 04-08 naar hotel Kleopatra Elite

Wie gaat er nog meer en hoe is het daar??

EN het is NIET dubbel!Ik heb gezocht verdomme!

Waarschuw beheerder
ok thanks, zal me denk wel vermaken daar :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:01:
orient palace

dan heb ik naast je gezeten heb in club paradiso gezeten :D
wanneer was jij daar dan ?

Waarschuw beheerder
11e t/m 25 juli :)
is ook toevallig en je dan niet eens gezien hebben ;)
Waarschuw beheerder
nou sorrýej maar alanya ýs echt heel anders dan dat de mensen hýeromschrýjven..de turken hýer zelf raden het juýst aan nýet alleen zonder je ouders of grote groep op stap te gaan vanwege de grote crýmýnalýteýt enzo ..maar verder ýnformatýe volgt echt hýer haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!..Charlotte..!! op woensdag 9 augustus 2006 om 18:34:
nou sorrýej maar alanya ýs echt heel anders dan dat de mensen hýeromschrýjven..de turken hýer zelf raden het juýst aan nýet alleen zonder je ouders of grote groep op stap te gaan vanwege de grote crýmýnalýteýt enzo ..maar verder ýnformatýe volgt echt hýer haha

Wat een bullshit

Als er ook maar 1 gastvrij gemoedelijk en vriendelijk volk is dat zijn het wel turken (over het algemeen). De Turken die daar werken, maar ook de turkse jongeren die er zelf op vakantie gaan. Stappen is er veilig, het zijn grotendeels goed beveiligde openlucht discotheken, en in de uitgaanswijk (het havengebied)veel politiemensen. De vuistregel die daar gehanteerd word is wanneer er ruzie uitbreekt en de politie komt er aan te pas dat de betreffende uitgaansgelegenheid haar deuren voor 1 week moet sluiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HET ........ KLONTJE op zondag 6 augustus 2006 om 21:02:
murpheys is knallen en havana en robin-hood zijn ook leuk...

Havana, veel fake mensen gezien daar en 1e en 2e verdieping heb je veel russische hoeren met hun turkse pooiers

Robin hood, verhouding 1 vrouw op 5 mannen en dan voornamelijk Turken. Zij verpesten het voor jan toerist zij staan in een rondje om 2 meisjes en blijven daar de rest van de avond (ook al zijn ze 1000x afgewezen)

Murphey's Ja leuke discotheek, alhoewel..in de periode dat wij er waren (20 juli t/m 27 juli) was het leeg.

Slot conclusie: voor het betere uitgaan mijd je de uitgaanswijk van Alanya en pak je de bus naar konakli paar km verder. Daar heb je discotheek summergarden, evenredige verdeling van man & vrouw. Leuke gezellige sfeer en de club zelf stijlvol aangekleed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!..Charlotte..!! op woensdag 9 augustus 2006 om 18:34:

Niet zeuren, jij bent in Alanya! :[

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
heyy ylse lievie ik wil ook mee :( maaar helaaas

:knuffel: en doe ze allemaal de groeten van mijn apparementje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaaa ECHT jammer bram! Had super gezellig geweest!!

Gaan er nog mensen 16 augustus weg???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 10:30:
Gaan er nog mensen 16 augustus weg???

24 augustus voor 8 dagen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 9 augustus 2006 om 22:00:
heyy ylse lievie ik wil ook mee maaar helaaas

en doe ze allemaal de groeten van mijn apparementje

GA k doen poeppi!!! Heeel jmrrr dat je neit meee gaaat! Ik heb er echt weeeer veeel zin in :D
Waarschuw beheerder
9 t/m 32 juli geweest

eftalia ressort

WAS niet mijn leukste vakantie :(
Waarschuw beheerder
Vaak was ik in bistro bellman te vinden waar wel eens een hiphopnummer werd gedraaid (50cent?) met een saxofoondeuntje erdoorheen....wie oh wie kan me helpen?

Waarschuw beheerder
hebben mensen ervaring met hotel Bulut ofzo? werd net gebeld ons hotel zit volgeboekt, en nu komen we in hotel bulut...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoDeS op vrijdag 11 augustus 2006 om 09:07:
WAS niet mijn leukste vakantie

waarom niet dan ?
Artiest {SHOWLIST artist 33447, 42073}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --=ruffryder=-- op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:36:
de hamam in het hotel das echt relax

Super die die hamam daarzo. Hoeveel moesten jullie dokken voor zo'n half dagje hangen daar. Sauna -> scrubben -> sop massage -> in een doek liggen met een masker -> olie massage?

Kvond het een leuk hotel, kwerd alleen gek dat die cd steeds oversloeg en constant dezelfde nummers. En die animatieteam dude was een duitser ofzo. hahahaha. hele tijd van turks naar duits.

Funny gast
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken morgen...! Voor 8 dagen
Waarschuw beheerder
[img width=268 height=401 cacheid=00032dc200078bd5534b87b41a01875626]https://partyflock.nl/images/user/138811_large.jpg[/img]

ALANYA '06 8)

haha k wil echt terug! I looove turkije.

Maar eerst maar weer centjes sparen haha 8)!

Waarschuw beheerder
ben gister net terug......topvakantie gehad, alleen in het begin aanvaringen gehad met personeel van discotheken (robin hood, james dean) die je drinken (duurste) komen brengen wat je niet besteld hebt....maar voor de rest was het een topvakantie......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 19:12:
Wat een bullshit

Als er ook maar 1 gastvrij gemoedelijk en vriendelijk volk is dat zijn het wel turken (over het algemeen). De Turken die daar werken, maar ook de turkse jongeren die er zelf op vakantie gaan. Stappen is er veilig, het zijn grotendeels goed beveiligde openlucht discotheken, en in de uitgaanswijk (het havengebied)veel politiemensen. De vuistregel die daar gehanteerd word is wanneer er ruzie uitbreekt en de politie komt er aan te pas dat de betreffende uitgaansgelegenheid haar deuren voor 1 week moet sluiten.

ýk heb het toc h ook nýet over de turken..dýe zýjn juýst onwýjs vrýendelýjk maar het gekke ýs dat de turken hýer me wel afraden om op stap te gaan..omdat er gewoon onwýjs crýmýnalýtýet heerst en dat zeggen ze nýet voor nýks..en ýk las ook een paar forumberýchten terug dat er zelfs een tent dýcht was ývm schýetpartýj en dat regelmatýg voorkomt en dat je als toerýst de ene keer wel veýlýg bent en de andere onwýjs onveýlýg..ýk ben zelf vorýg jaar marmarýs geweest en hun zeýden ook dat het daar betreft stappen heel anders ýsnatuurlýjk maar wel v eýlýger.. mýnder schýetpartýjen dan hýer ýn alanya
Waarschuw beheerder
Ben net terug van Alanya!! Was echt een top vakantie al weet ik niet of ik er nog eens heen zal gaan. Uitgaan was mooi daar, bijna elke avond wezen stappen (robin hood en murphy's waren me favo disco's) Ook vind ik Alanya zelf een mooie stad!! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op zondag 13 augustus 2006 om 18:20:
Ben net terug van Alanya!!

Zat jij niet bij mij in 't vliegtuig? :o

In ieder geval.. vandaag teruggekomen van alanya en het was super ! Mooie plaats, dat zeker. Vooral de haven was super ! En lekker goedkoop natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:23:
Zat jij niet bij mij in 't vliegtuig?

Ehm weet ik zo niet :P Welk vliegtuig zat jij dan? ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:23:
En lekker goedkoop natuurlijk

Behalve het uitgaan :P

Waarschuw beheerder
UHm.. Antalya - rotterdam - eindhoven... Transavia..

geland rond half 4 vanmiddag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:31:
UHm.. Antalya - rotterdam - eindhoven... Transavia..

geland rond half 4 vanmiddag

Daar heb ik ook ingezeten :P Maarrum waar zat jij dan precies...want ik heb je volgens mij niet gezien...:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 07:21:
dan heb ik naast je gezeten heb in club paradiso gezeten

daar ben ik ook 15 dagen geweest ben vanacht om 10 voor 3 geland
en hoe vond jij het daar in dat hotel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:01:
orient palace

ik zat ernaast in club paradiso maar orient palace leek me wel superleuk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op zondag 13 augustus 2006 om 22:26:
Maarrum waar zat jij dan precies

Je stond paar plaatsjes voor me in de rij.. en ik zat in rij 25 :P

Haha grappig !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:N@nce op maandag 14 augustus 2006 om 00:27:
daar ben ik ook 15 dagen geweest ben vanacht om 10 voor 3 geland
en hoe vond jij het daar in dat hotel?

ik heb me goed vermaakt in het hotel ;)
was op zich best wel wat te doen daar.
kende mensen in orient palace en vanuit club paradiso kon je daar zo naar binnen overdag.... hebben we duss ook gedaan :P
in orient ging muziek ook veel langer door dan in ons hotel!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 07:24:
ik heb me goed vermaakt in het hotel
was op zich best wel wat te doen daar.
kende mensen in orient palace en vanuit club paradiso kon je daar zo naar binnen overdag.... hebben we duss ook gedaan
in orient ging muziek ook veel langer door dan in ons hotel!!

ja ik vond t ook wel een leuk hotel alleen ging de muziek idd daar langer door dat vond ik wel jammer dat dat bij ons niet zo was
heb me wel prima vermaakt;) maar vind toch dat t meer een hotel is voor kinderen die hebben ieder geval genoeg te doen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:N@nce op maandag 14 augustus 2006 om 10:42:
ja ik vond t ook wel een leuk hotel alleen ging de muziek idd daar langer door dat vond ik wel jammer dat dat bij ons niet zo was
heb me wel prima vermaakt maar vind toch dat t meer een hotel is voor kinderen die hebben ieder geval genoeg te doen

was voor kinderen zeker super die ouders hadden geen omkijken er na :)
ken je de mensen van animatie team ook een beetje?
heb daar echt mee gelachen...
Tessa werkte er die komt gewoon uit nederland echt super meissie was dat.. en bonus een lache gast!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 00:33:
Je stond paar plaatsjes voor me in de rij.. en ik zat in rij 25

Haha grappig !

Ikke rij 19 geloof ik :P maar dan zaten wij best vlakbij mekaar, waren jullie niet die meiden die naar voren moesten vanaf Rotterdam? :P Maja idd wel grappig!! Flockers zie je ook overal! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op maandag 14 augustus 2006 om 12:41:
waren jullie niet die meiden die naar voren moesten vanaf Rotterdam?

Nee dat niet.. ik was samen met mn vriend ;)

Waarschuw beheerder
ik ga donderdagnacht weg naar turkije !! woeiii :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben net terug uit Side (ligt ongeveer 40 min rijden van Alanya)
Hebben een dagje een jeep gehuurd en zijn naar Alanya gereden, zeker erg mooi! (y)
Minder was dat we de sleutel van de jeep daar waren verloren... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 10:46:
was voor kinderen zeker super die ouders hadden geen omkijken er na
ken je de mensen van animatie team ook een beetje?
heb daar echt mee gelachen...
Tessa werkte er die komt gewoon uit nederland echt super meissie was dat.. en bonus een lache gast!!

ja zeker voor kinderen zou ik er zo weer heen gaan
ja das egt een supermeid ze wilde me nog uitzwaaien maar was net iets te laat haha
en die gasten waren ook super grappig idd:)
heb je toevallig die komedie show gezien daar int amfietheater dat was egt grappig:P
vond de animatie ook egt super alleen die lopez vind ik maar een kwal haha

Waarschuw beheerder
was idd super meid :)
heb ook nog contact met haar via msn.. alleen nu is ze er niet zo veel op want ja moet daar gewoon werken he en is veels te lekker weer daar om dat daar te doen ;)

Uitspraak van :rot:N@nce op maandag 14 augustus 2006 om 15:00:
heb je toevallig die komedie show gezien daar int amfietheater dat was egt grappig
vond de animatie ook egt super alleen die lopez vind ik maar een kwal haha

ja heb eigenlijk alle shows wel gezien vond dat blondie wel een van de weinige was die zijn teksten goed kende haha
en die lopez is echt een vieze turk had elke dag wel ander meisje toen wij er waren... en irritant was ie zeker...
en halil met z'n scheve neus.. haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 15:27:
was idd super meid
heb ook nog contact met haar via msn.. alleen nu is ze er niet zo veel op want ja moet daar gewoon werken he en is veels te lekker weer daar om dat daar te doen

oh egt zou je die dan in een pb naar me willen sturen haar msn want die wilde ik nog vragen als ik wegging maar ze was natuurlijk te laat;)
ja ze heb alleen niet meer zoveel te doen er komen helemaal geen kinderen meer aan is nu superrustig

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 15:27:
ja heb eigenlijk alle shows wel gezien vond dat blondie wel een van de weinige was die zijn teksten goed kende haha
en die lopez is echt een vieze turk had elke dag wel ander meisje toen wij er waren... en irritant was ie zeker...
en halil met z'n scheve neus.. haha

ja ik ook maar die kon ze tekst idd niet nee haha
ja duh die had egt elke dag een nieuwe hij had haar ook geprobeerd te pakken he toen ze dr hoofd wegdraaide heb tie nooit meer tege dr gepraat haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tyler Durden op maandag 14 augustus 2006 om 13:52:
Minder was dat we de sleutel van de jeep daar waren verloren...

En toen? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 13:05:
Nee dat niet.. ik was samen met mn vriend

Leuk gehad verder in Alanya?! ;)

Waarschuw beheerder
Ben net trug uit Alanya, was echt SUPER!!!! ... kwil Terug!!! ...

zat in hotel kleopatra royal palm .. egt een super hotel met super personeel ..

En iedereen die nog moet gaan .. vergeet niet ff naar queens garden te gaan ,.. !!!
Waarschuw beheerder
over 20 uur gaaan wij weeer naar Alanya! Yeeeah

Waarschuw beheerder
29 augustus ga ik voor 11 dagen naar Alanya Club Paradiso heb er zin in (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op dinsdag 15 augustus 2006 om 02:40:
Leuk gehad verder in Alanya?!

Super ! Jij vast ook wel he? :)
Waarschuw beheerder
ik wil weer terug :frusty:

Waarschuw beheerder
YLZE nog maar 10 uurtjes:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:30:
YLZE nog maar 10 uurtjes

hahaha!! :D Vannacht staan we weer op turkse bodem
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha :D ik kan niet wachten! maar zie je zo! (K)