Partyflock

Forumonderwerp · 760955

Onderwerp is dubbel!

Waarschuw beheerder
het begon allemaal als een lache feesie, maar t was tyfus tering slecht geregeld allemaal. ten eerst hebben we op de heenweg ruim 5 kwartier op Einhoven CS gestaan om te wachten op een pendelbus. naja uit eindelijk kwam er dus wel wat......

Maar nou het leukste .......ze hebbe gewoon vanaf half 7 geen pendelbussen. terug laten rijden.......er zouden dus tot half 9 (een half uur na afloop van het feest) pendelbussen terug naar Eindhoven rijden. Ik heb vanaf 7 uur daar buiten voor de deur gestaan en we hebben dus geen enkele bus gezien. uiteindelijk zijn we met een aantal maar richting de grens gaan lopen omdat duidelijk werd dat het anders nog wel een aardig lange dag kon gaan worden. we hebben dus echt weet ik hoeveel km naar een of ander dorp net over de grens in nederland gelopen en zijn gelukkig daar nog met de auto opgehaald omdat ik gelukkig met een bekende van me uit eindhoven was mee terug gelopen. z'n pa is ons dus op komen halen anders had ik er nou nog gezeten.
belde toestraks nog en toen stonden er dus nog gasten daarzo.

leuk hoor als je een feest wil organiseren......maar als je het niet kan....doe het dan ook niet.
en laat gvd niet een paar honderd man in de fucking middle off nowhere staan!!!!!!! (30 km vanaf Eindhoven dus waar vrijwel iedereen naar toe terug moest)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Diehakker> Ja dat was echt supervaag in die trein. En helemaal mooi was dat je dan zelf met pen de begin en eindstations in moest gaan zitten vullen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het was inderdaad geen doorsnee feest maar heb me prima vermaakt daar, het was allemaal een beetje amateuristisch maar was opckers voor herhaling vatbaar! :yes:

Tja, die pendelbussen, ik zou zeggen; ga je rijbewijs eens halen! :P
Waarschuw beheerder
Paralizer> Okee, maar dan nog. Als je een VIP kaartje hebt en je kan overal gratis zuipen halen, dan zou ik ook niet zo graag meer in een autootje terugkarren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik met je eens en daarom reed ik ook met iemand anders mee! :D

[img width=31 height=20]http://members.lycos.nl/sjafca/drunk.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Goeie zaak als zelfs de Smirnoff Ice gratis is :P
Waarschuw beheerder
Duidelijk een organisatie die net va de basis school komt :x

ppfff

heb medelijden met jullie :yes: lkkr bagger wat ik hier lees :/
Waarschuw beheerder
Nouja het feest zelf was echt wel vet, dus heb er geen spijt van dat ik erheen ben gegaan.
Het was echt een leuk feesie :)
De sfeer was goed en ik heb zelfs geen een vechtpartij gezien!!
Alleen het wachten op die pendelbus duurde een beetje lang maar was wel heel erg gezellig :jaja:
Alleen sneu dat sommige mensen de boel gingen slopen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk een organisatie die net va de basis school komt

ppfff

heb medelijden met jullie lkkr bagger wat ik hier lees

Wat lul jij nou man! :S Je bent niet eens geweest, Eppo!
Waarschuw beheerder
Paralizer 28 maart 2005 10:55

donateur! Duidelijk een organisatie die net va de basis school komt

ppfff

heb medelijden met jullie lkkr bagger wat ik hier lees

Wat lul jij nou man! Je bent niet eens geweest, Eppo!

Ik lees wat mensen meegemaakt hebben van dit feest dat zegt genoeg Sjonnie :x
Waarschuw beheerder
moest wel lachen toen al die mensen moesten lopen en wij met de auto waren.

Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje zeikerds! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees wat mensen meegemaakt hebben van dit feest dat zegt genoeg Sjonnie

Het enige wat je leest is over die kutbussen, net of dat de schuld is van de organisatie! :S

Waren wel wat op en aanmerkingen maar slecht was het ZEKER NIET! :no:
Waarschuw beheerder
GOED was het ook zeker NIET :no:

:9

Pendelbussen.... wie is daar verantwoordelijk voor dan?
Amper geluid achterin las ik ook ergens heeft de organisatie ook niks mee te maken zeker ?

Zelf had ik de cenobite VS Mokum wel willen horen (L) en producer etc etc.

Pandamonium wordt tig x beter :D

Waarschuw beheerder
donateur
Amper geluid achterin las ik ook ergens heeft de organisatie ook niks mee te maken zeker ?

Nou voorin had ik er helemaal geen last van hoor.. Mijn oren zijn nog steeds na aan het suizen! Alleen jammer dat de speakers over hun nek gingen!

En verder die MC die eiste iets te veel van het publiek vond ik! :/ Wat dus op het eind heel irritant aan het worden was..

En pendelbussen?? Haha! blij toe dat onze auto pal voor de deur stond geparkeerd! (6)

Al met al heb ik wel een lekker feestje gehad.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid was echt wel goed ofsow.....!
Waarschuw beheerder
Voorin was het inderdaad prima te doen qua geluid, zeker wat later op de avond. Helemaal in het begin (zeg maar tot een uur of 11) stond het daar heel zacht ja. Achterin was inderdaad een stuk minder geluid, maar vind ik niet zo erg, verstaan ze aan de bar tenminste wat je wil hebben (moest al een hele tijd aan zo'n barkeeper uitleggen wat een Red Bull was :P)

Maar nogmaals, voor 27.50 of 50 euro VIP moet je gewoon geen Heineken Music Hall geluid verwachten.

Waarschuw beheerder
We gingen om Half 1 pas weg daar In een VRACHTAUTO met 50 man dus achter in de vrachtauto KUt MAsters of Massacre. Wel nog een vette afterparty gehad binne in het gebouw (Y)
Waarschuw beheerder
tja was misschien wel eerste grote feest voor hun...maar tja doe dan niet dat het zo super super geweldig wordt en dat het uniek is (was het ook wel)...

maar de laatste mc was ook mega irri...... blijven schreeuwen.... die set van cenobite VS Mokum von ik ook nie echt geweldig..beetje zacht na partyraiser, bass d, the viper en die andere :D....en de terror op het eind was ook geen terror:s ....

en als je voor de speakers stond was het geluid ook zeker ok:D heb op de terug reis vaak moete schreeuwe in de auto:D
Waarschuw beheerder
Sommige mensen moeten altijd wat te zieken hebben...

Ik heb er gvd 2x 300km voor moeten rijden en heb me gruwelijk vermaakt!! Het geluid was goed, tenzij je achterin de zaal staat, maarja wat heb je daar te zoeken? Op de dansvloer was het goed in ieder geval (Y)

De line-up was om van te smullen, en heb er ook zeker van gesmult!! :P En de verlichting vond ik ook voldoende, het is geen trance-energy ofzo.

Alleen van de pendelbussen is echt fucked-up!! Maarja ik heb het al meerdere mensen horen zeggen, wacht met oordelen totdat je echt weet wat er aan de hand is. Voor het zelfde geld heeft een stel wazi's een buschauffeur een paar klappen gegeven of een bus gesloopt, waardoor de busmaatschappij besloten heeft er mee te kappen. Je weet het niet! Het is makkelijk om gelijk de schuld naar een iemand te schuiven, zonder dat je weet wat er is gebeurd.

Hoe dan ook, ik ga zeker naar de volgende editie... :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wou er wel heen :)

Gelukkig ben ik niet gegaan 8)
Achja veel succes met terugeisen van geld :flower:

Maarja de auto is beter hoor :)
Waarschuw beheerder
Wij zijn ook terug gelopen... alleen hadden wij het voordeel dat we in Luyksgestel wonen. 8)

Maar wat een vage zooi daar zeg, heb me super vermaakt dat wel! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig ben ik niet gegaan

Vandaar dat het zo gezellig was! ;P
Waarschuw beheerder
Vond het een goed feest! Goed vermaakt! (Y)
En om een uur of 2 was het echt relax druk! Tenminste genoeg plaats!
Geluid vond ik ook goed, stond hele tijd in het midden van de zaal, was goed te doen daar :)
Sfeer was ook relax, kwam mss doordat het ook niet te druk was...
7 uur naar buiten gegaan, stond een bus klaar, en vijf minuutjes later op weg naar Eindhoven :), dus ik heb niks te klagen over de pendelbussen!

Heb me alleen wel kapot gezocht naar cigaretten, die ze later ook niet bleken te verkopen daar...

Volgende keer ben ik er zeker weer bij!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
KANKER GEDOE!!

maar wel lkkr gehakt :bounce:

Met je wazige kutkop thuiskomen om 16u smiddags is nie leuk..
Waarschuw beheerder
Vond het echt een super feest, alleen jammer dat er 10 min geen muziek was.
Gelukkig geen ruzie,s gezien en dat is uitzonderlijk op een hardcore feestje.
Geen last gehad van pendel bussen,want waren met eigen vervoer.
1uurtje en 15 min rijden vanuit maastricht.
Volgende x zijn we er zeker weer bij.

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar nogmaals, voor 27.50 of 50 euro VIP moet je gewoon geen Heineken Music Hall geluid verwachten.

Moet je 15 mei naar oberhausen gaan.
Waarschuw beheerder
F*cking bussen haha mjaa da het iedreen al gezegd ..
opt begin muziek te zacht...
maar verder hebk me goed vermaakt
was goed wazigg ..
wel grote bier glazeeeee was wel betersss
OP Naart Volgende feestjee :D
Waarschuw beheerder
Idd het geluid was (n)1 vd speakers was volgens mij opgeblazen ofzo, wat een gekraak! :s

Maargoed, ik heb me toch prima (y) vermaakt met mn maatjes en bekenden en die we tegen kwamen, errug gelachen! :bier:

[img width=350 height=263]http://img170.exs.cx/img170/9762/10087694hm.jpg[/img]
hehehe...mocht je 1 van deze jongens zijn of kennen, we hebben nog meer leuke foto's!
[img width=350 height=263 cacheid=000891450017e61a8c9b7e7b1a00a594dd]http://img130.exs.cx/img130/8720/10087559tx.jpg[/img]:respect: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je 15 mei naar oberhausen gaan.

:D

Whehe :D ,.......Turbinenhalle is echt zwaar noest inderdaad!! :respect:

Waarschuw beheerder
ik moet zeggen ik heb nog nooit zo`n klote verjaardig gehad!!!!!

allereerst we waren daar om half 11
bij binnenkomst merkte we al gelijk dat er totaal geen sfeer was. de zaal was nog niet eens voor de helft gevult.
decoratie was er totaal niet ja vooraan bij de dj een beetje
muziek werdt meerdere malen herhaald

De mensen die er waren de meeste ervan die waren zo zwaar uit hun plaat dat ze letterlijk over je heen vielen.

om 3 uur besloten ik me me vriedin weg te gaan!!!

buiten voor de deur hebben we drie kwatier zitten wachten op een pendelbus maar geen èèn te zien.
we zijn toen terug gelopen om verhaal te halen hun vertelde ons dat die bus elk momment kon komen
En toen we terug liepen kwam de bus

de buschauffeur vertelde ons dat hij pas ging rijden als de bus vol zat en niet OM HET HALF UUR!!!!!!!!!!!!!
ja wij ging maar zitten en wachten in een half uur tijd waren er maar twee bij gekomen die ook naar eindhoven moesten de buschauffeur besloot uiteidelijk toch te gaan rijden
we waren pas om 6 uur op eindhoven!!!
en hebben daar nog 2 half uur zitten wachten tot de trein kwam!!!

mensen ik heb nog veel ergere dingen gehoord van mensen die de weg hebben moeten lopen

ik vind dit echt niet normaal!!!!!!!

voor de orginisatie :als jullie een feest organiseren zorg dan ook voor de mensen na het feest

EN LAAT DE MENSEN NIET AAN HUN LOT OVER :KLOOTZAKKEN:

Waarschuw beheerder
donateur
@ HaLLuVu KrOePoEk: die gozer met die hoed is een goeie vriend van me :D zo gek als 'n deur :yes:
(die van de bovenste foto! van hem is die hoed)

Maar als je nog meer foto's hebt, stuur ik ze wel door (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Onze afterparty bij de benzinepomp was nog leuker dan die nacht zelf :D :vaag: :P :vaag: :9
Waarschuw beheerder
jah Pat TOEN PAS JAH!!:@:(

maja..:D het was meer die Belgiësche conducteurs en politieagenten die stom ware!! DAMN!!:s

GEITJE..:D:D

Vind je t gek dat mense dinge gaan molle als ze zo lang moete wachte..Zelf ging ik liever schommele met Pat:D:P

Agressie werd in de trein alleen beetje erg!! wou toen echt thuis in bed ligge!!

Maar toch was het best gezellig in de trein:P

Kus

Waarschuw beheerder
donateur
EN LAAT DE MENSEN NIET AAN HUN LOT OVER :KLOOTZAKKEN:

Logisch, de poen is binnen, dus kan het volk optyfen :jaja:
Daarnaast zijn de bezoekers minimaal 16 of 18+, dus kunnen ze hun eigen boontjes doppen, nietwaar ? 8)

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
even een reactie op al het gezeik over de pendelbussen:

een tijd voordat het feest afgelopen was, hebben de buschauffeurs besloten om te stoppen met pendelen. Hierdoor kwamen er geen pendelbussen meer aan. De organisatie heeft dit veel te laat te horen gekregen, dat er geen bussen meer reden. Een organisatie kan hier heel moeilijk op inspringen. Ik vind niet dat je de organisatie dit kan verwijten. Ga dan lekker kankeren op dat busbedrijf.. De organisatie heeft er alles aangedaan om dit feest te doen slagen, maar zoals eerder gezegd, dit was et eerste grote feest van hun. Iedere organisatie moet een les leren wat dat betreft. De volgende x allemaal beter hoop ik. Maar ja, jullie gaan volgens mij liever naar een masters of hardcore, waar je 50 euro betaald voor een line-up.. en overal voor dik voor moet betalen..

Ik heb respect voor de organisatie, de organisatorische kinderziektes blijf je altijd houden.. zelfs de grote overkomt dat.
Artiest P-ter
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm op de heenweg heb ik ook geen pendelbussen gezien. Zeker 40 minuten erop gewacht. Andere mensen gesproken die al langer als een uur stonden te wachten.

De organisatie heeft toch een contract afgesloten met de die busmaatschappij? Verantwoordelijk stellen die handel.

En iets waar de organisatie wel wat aan kon doen. De vele kisten die er rond liepen. Ik dacht dat dit niet getolereerd werd.

Het feest zelf was verder wel goed te doen.

Waarschuw beheerder
Bussie komt zo nou mooi niet tyfus belgen
Waarschuw beheerder
donateur
2 [DaHustla], misschien een idee om andere organisaties hier buiten te laten en EERST ("je") eigen zaken op orde te hebben.

Waarschuw beheerder
ze hadden wel lekkere soep

Waarschuw beheerder
donateur
een ongeloofelijke kut zooi was t

staat er gewoon een drug hond:S

ja ik kon een dikke boette verwachten, maar ben bang dat die klote belgen geen geld van mij krijgen, ik blijf mooi weg voort uit belgie, kutvolk,
en t was ook nog eens een slecht geregeld feest, ik vraag me ook af als wij nee geen vip waren, wat we dan niet hadden wat hun hadden, nou joepie, alleen gratis zuipen,

voor mij geen feesten meer in belgie
Waarschuw beheerder
om 3 uur besloten ik me me vriedin weg te gaan!!!

buiten voor de deur hebben we drie kwatier zitten wachten op een pendelbus maar geen èèn te zien.
we zijn toen terug gelopen om verhaal te halen hun vertelde ons dat die bus elk momment kon komen
En toen we terug liepen kwam de bus

de buschauffeur vertelde ons dat hij pas ging rijden als de bus vol zat en niet OM HET HALF UUR!!!!!!!!!!!!!
ja wij ging maar zitten en wachten in een half uur tijd waren er maar twee bij gekomen die ook naar eindhoven moesten de buschauffeur besloot uiteidelijk toch te gaan rijden
we waren pas om 6 uur op eindhoven!!!
en hebben daar nog 2 half uur zitten wachten tot de trein kwam!!!

Op de flyer stond toch aangegeven dat de eerste pendelbus 's morgens vanuit de Souverein pas vertrok om 5 uur?
En van dat wachten op het station, dat had je ook gemoeten als je de bus om 3 uur al had kunnen krijgen naar Eindhoven CS. Treinen rijden namelijk niet 's nachts...
Waarschuw beheerder
En van dat wachten op het station, dat had je ook gemoeten als je de bus om 3 uur al had kunnen krijgen naar Eindhoven CS. Treinen rijden namelijk niet 's nachts...

haha..inderdaad! best dom ja!!

Ochjahhh..wat ik in ieder geval zeker weet is dat ik NOOOOOOOIT meer naar België ga!! En Patrick moet vortaan op zn woorden lette als ie mij uitmaakt voor mislukte belg:P

Kus
Waarschuw beheerder
whahaha ja die op die foto ken ik ook allemaal :d stonden nog ff vrolijk op parkeerterein....bedenken hoe we terug moesten enzo haha...uiteindelijk met auto mee kunnen rijden :d

maar door die kut pendelbussen was ik mooi wel pas om 1 uur op het feest :S zeker wel KUT!! maarja doe je nix aan...

was verder een leuk feestje :yes: genoeg ruimte hehe :P
Waarschuw beheerder
heenweg met pendelbussen hebbe we trouwens geen last van gehad.:D

Waarschuw beheerder
even een reactie op al het gezeik over de pendelbussen:

een tijd voordat het feest afgelopen was, hebben de buschauffeurs besloten om te stoppen met pendelen. Hierdoor kwamen er geen pendelbussen meer aan. De organisatie heeft dit veel te laat te horen gekregen, dat er geen bussen meer reden. Een organisatie kan hier heel moeilijk op inspringen. Ik vind niet dat je de organisatie dit kan verwijten. Ga dan lekker kankeren op dat busbedrijf.. De organisatie heeft er alles aangedaan om dit feest te doen slagen, maar zoals eerder gezegd, dit was et eerste grote feest van hun. Iedere organisatie moet een les leren wat dat betreft. De volgende x allemaal beter hoop ik. Maar ja, jullie gaan volgens mij liever naar een masters of hardcore, waar je 50 euro betaald voor een line-up.. en overal voor dik voor moet betalen..

Ik heb respect voor de organisatie, de organisatorische kinderziektes blijf je altijd houden.. zelfs de grote overkomt dat.

de laatste pendelbus is om kwart voor 7 gegaan. nou je kan mij niet vertellen dat het dan 6 uur duurt voor dat er alternatief vervoer is geregeld. Wij zijn om half 9 naar binnen gegaan om iemand te zoeken maar er was NERGENS meer iemand van de organisatie te bekenen. en je kan mij echt niet wijs maken dat het 6 uur duurt voordat je door hebt dat er nog een paar honderd man buiten op een bus staan te wachten!!!!! en kom dan niet met een lul verhaal over het busbedrijf....ja dat ken gebeuren....maar dan moet je erop inspringen. ik heb genoeg feesten (achter de schermen) gewerkt dus kom niet met gezeik over kinderziektes.
als zoiets gebeurt dan probeer je wat te regelen. in ieder geval ken je nog al die mensen zeggen dat het nog heel lang gaat duren en dat ze misschien beter een taxi kennen nemen. en daarna ga je het oplossen. en dus niet zomaar iedereen aan der lot over laten........

en dan nog wat....op de heenweg was het ook al gezeik....
dan zal ik dus anders dit nog ff aanhalen van de eigen site van MoM:
Er word nu dus al rekening gehouden met een flinke opkomst en er werden zelfs al extra pendelbussen gereserveerd en extra personeel is ingehuurd zodat alles toch snel en soepel zal verlopen.

op de heenweg ware er ook geen bussen te bekennen....wij hebben 5 kwartier gewacht zonder dat we wisten waar we heen moesten. er stonden mensen bij ons die bijna 2 uur hebben gewacht. ook stond er nergens wat aangegeven waar ze zouden (horen te) komen. gelukkig kon ik iemand bellen die al weg was met de pendelbus.

en dan ook nog ff leuk en aardig dat je meteen begint te zeiken en te kankeren over MoH....maar bij feesten van MoH, ID&T en Q-Dance is alles tenminste wel goed geregeld. Dan betaal ik dus liever meer!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja, jullie gaan volgens mij liever naar een masters of hardcore, waar je 50 euro betaald voor een line-up.. en overal voor dik voor moet betalen..

:D

Whehehe,........pleurt op met je Masters of Houthak, dan ga ik 10x liever naar CotC! :D
Waarschuw beheerder
ik weet echt bij god niet hoe ik ben thuis gekomen...ik was zo van de kaart dat ik me jas was vergeten.....:vaag:

als iemand mijn jas gezien heeft??..zwart leder...in mijn zakken mijn legitimatie,kortingspas en fietssleutel.....;p

echt heel erg ..... ik schaam me dood.....:nee:
laatste aanpassing