Partyflock
 
Forumonderwerp · 760884
FeestChildren of the core · The extreme battles edition
nou vertel hoe was het :P
wou opzich ook wel heen gaan maar ja geldprobleem ;)
laatste aanpassing
 
Ik vond t ERG gezellig :)
Maar t feest opzich was slecht :yes:
Was echt een nep feest!
Op t podium stonden 2 met een kettingzaag (moest het voorstellen) lekker onorigineel :/
Daarbij mocht de muziek ook wel wat harder, en t is dat ik goeie schoenen aan had anders was ik vaak op me bek gegaan daar bij de plee :s

Dit feest was gewoon een grote FLOP :yes:
Geen 30 euro waard in ieder geval :/

Wel leuke mensen achter de bar :D
Ze gaven gewoon gratis drinken zonder dat we vip waren :P
Toppie (Y)

Voor de rest heb ik me goed vermaakt :yes:
Aardig wat bekende en heb t gewoon gezellig gehad met de mensen met wie ik was...
Verder stonden de dj's te ver

Dat was wel zo,
von het dan ook errug leuk toen ik erachter kwam dat je met een vip bandje gewoon naar boven kon lopen :D

ik weet idd vrij weinig van cenobyte af, maar jij gaat me niet vertellen dat ze sneller draaide dan die laatste paar platen van de scratching battle

Hehe nee dat zeker niet.
Maarja als ze daarna alleen nog maar sneller gingen hoorde je zo alleen nog maar terror.
Maar wat ze draaide was wel minimaal net zo snel als veel mainstream hardcore plaatjes :9
Maar je kon wel goed zien dat veel mensen er niet voor waren,
zelfde met een industrial set op een MOH bijvoorbeeld.
Dat snappen veel mensen dan ook niet ;)

Over dat er veel te verbeteren is dat denk ik ook wel.
Maarja dit was hun 1e x en de volgende ben ik er zeker bij!
Ben benieuwd of ze dan leren van hun fouten...

Tips voor de volgende x
-Meer wc's
-Dj's verder naar voren (lasers ook)
-Beter pendelbus vervoer
-Geluid iets beter regelen
-Iets donkerder in de hal als dat mogelijk is!

Wat echt zo moet blijven:
-De locatie (hopen dat dat nog kan na al die rotzooi waar ik over gehoord heb)
-Natuurlijk wel wat vernieuwing maar de belichting was wel rlx! (mischien andere vj)
-De vip met gratis drank! (desnoods IETS duurder)
Ik vond het echt super!!

De muziek was vaak zat gewoon kkhard!!!!! keiharde bass echt vet... Vooral Partyraiser :respect: you're the best (y)!!!!!

Mij werd trouwens tot 3 x toe verteld dat ik niet naar boven mocht met mijn VIP :/ hoe zit dat dan???? Mocht niet van de brandweer ofzo...

Verder moest ik er een eind voor rijden maar dat was het zeker waard!!!!!
Hehe, je mocht ook niet naar boven met een vip bandje :P
Tenminste dat werd gezegd door de crew!
Ik hoorde ook ziets van dat de vip deck niet mocht worden gebruikt op last van de brandweer.

Maar later op de avond merkten we dat we gewoon naar boven konden lopen :P
Zijn we ook wel weer weggestuurd, maar hebben er toch wel FF een tijdje gehangen.
Genoeg tijd gehad om met partyraiser en dano FF op de foto te gaan ;)
En FF flink te HAKKÛH op het podium :kwijl:

En later op de avond leerden we 2 mensen kennen die een crew bandje hadden
en die namen ons ook weer mee naar boven,
FF kijken bij de mannen van Enzyme en de Terror dj's :D
laatste aanpassing
Hoe kwam je bij de Dj's dan? Ik ben wel heel veel naar boven geweest (ging steeds naar die VIP plee), maar heb nergens een deur ofzo naar de Dj's gezien.

Geen enkele keer gehoord dat ik niet naar boven mocht trouwens. Ben zelfs nog twee keer een tijdje buiten geweest en kon zo weer naar binnen lopen.
 
Harder&Harder,
je vergeet de gladde vloer ;)

En het deur beleid om rechtse flikkers buiten te laten :@
En de bijbehorende kut wijfen :@
Ik heb het prima naar mn zin gehad in Belgie, geluid was idd bar slecht(n)maar heb me toch prima (y) vermaakt!! :bier: :vaag:
laatste aanpassing
mjah ik kijk hier op me pc en ik heb 1 nummer vna cenobyte : cellbock 5, en dat nummer is toch wel een van de toffere die ik heb, maar die heb ik toch niet gehoord volgens mij :P
 
Onze afterparty bij de benzinepomp vlak voorbij Eindhoven was gezelliger dan die nacht!!!!!! :yes: :vaag: :D :9

Nieuwe mensen leren kennen....

Ben je zo weer 4 uur verder :P
We mogen blij zijn da de Belziekskes nie zo bezig zijn geweest met het "denkwerk"....als je snapt wa ik bedoel...

En de volgende keer toch maar ff stoppen voor siggies...aangezien ze die gvd daar nie verkochten...:no:

Goed gefeest en veel bekenden gezien...gewoon een goei feesje..ondanks deze kleine dingetjes....boeie...gewoon gebeuqt met die hap...!! :D

Ja wel klote voor die andere mensen i.v.m. het vervoer...balen...volgende keer hopelijk beter geregeld :).....
laatste aanpassing
 
Onze afterparty bij de benzinepomp vlak voorbij Eindhoven was gezelliger dan die nacht!

Vooral toen de invasie uit Groenlo kwam zeker :P
 
Haha :D inderdaad!!

Maar toen jullie weggingen, hebben wij zéker nog 2,5 uur gestaan :yes:
laatste aanpassing
 
Artiest Da Hustla
mooi feestje!
laatste aanpassing
vond t wel een aardig feesje.. wel goed vermaakt met iris en Querina :D
de heen reis waren we beetje verkeerd gereden.. we waren zo rond half 2 binnen :/

En dan zie je zoon kwispelende hond, die graag in je kruis ruikt ofzo.. whehe die ken niet goed ruiken :p blij beest :D

t geluid vond k beetje raar. was alleen goed te doen in t midden/midden... vooraan was soms wat te hard..
na een paar uurtjes wist k t ff nie meer 8) :vaag: :9 whehe.
de scratching set vond k wel leuke stukjes in zitten, maar wel vage volgorde.. hard ragge en dan weer wat rustig en weer ragge :(

Cenobite<->Mokum vond k maar meevallen, terwijl k daar eigenlijk grootendeels voor kwam, achja dat halen we bij Pandemonium wel in :kwijl: :bounce:

en uhm, er was toch ook een terror set op t einde? was k nou zo de weg kwijt of was dat gewoon niet zwaar ragge? :/ had k eigenlijk wel zin in.. :jaja:

achja.. verder wel geslaagd, maar da kwam ook door t gezelschap:D
laatste aanpassing
 
hahah alleen de soep en broodjes waren oke hehehe
ik heb weer de DJ-slet uitgehangen :bloos: :P

old habits ;)
 
ik kon zo doorlopen niet gefouilleerd niks geen politie en geen hond gezien :D

Was opzich wel een lachu feesje en heb me prima vermaakt maar het kon beter stukken beter
 
Weet iemand toevallig van welke site's er foto's zijn gemaakt?

Van pf en van onparty.nl maar er zijn meer mensen die foto's hebben gemaakt, weet alleen nie meer hoe die site's hete :vaag:
1tje was een engelse site, maar weet de naam echt nie meer :/
 
volgen mij terrorworld ook nog staan er alleen nog niet op
www.core-c.nl
www.haelen.tk
www.terrorklan.nl
www.onparty.nl

Op Terrorklan staan ze zeker! :d
laatste aanpassing
halluvu, het is www.core-c.nl en ze staan er al op :)
 
Blijkbaar is het daar nog uitgedraaid op rellen ofzo:

kweet wel da ze met een hele groep het gebouw zijn bestormd

boel afgebroke nort schijnt

drank gepiekt

ze hebbe zelfs nog op onze bus staan trappe schijnt
Was opzich best noest! :D
Lekker rustig, gratis zuipen, geluid was redelijk, vaag sfeertje en er werd lekker gedraait.... B)

Volgende x gewoon weer en niet zeiken! :P
 
Iemand toevallig een Samsung E800 gevonden?? :cry: :/

Heb gistermiddag de organisatie al gebeld, maar die hadden ook niks gevonden :nee:
laatste aanpassing
vond het zeker een leuk feestje al ging ik om 11 uur alweer weg naar het volgende feestje

lokatie is echt super vet alleen moeilijk bereikbaar

verder vond ik de plek waar de dj's stonden erg krom

stond zo'n mooi podium voor waar het makkelijk op gekunt had

verder (Y) toppie
 
totaal geen sfeer (n)
POGO :no: :@ (n) (wat is er nou leuk aan om elkaar keihard te douwen!????)

maar we waren gelukkig met n leuke groep (L)
enneh... :respect: 2 Chaos niet te vergeten (y)
Geen pogo gezien volgens mij......... :D
je vergeet de gladde vloer

Dat was wel irritant, ben een paar x half op me bek gegaan!
Maar intereseerde me op dat moment weinig :P

totaal geen sfeer
POGO

Ik heb bijna geen pogo gezien :D
Vond de sfeer juist wel lekker!
 
thanks HaLLuVu KrOePoEk heb hem gevonden :D
Maar er zijn ook nog foto's van een engelse site gemaakt, alleen die weet ik echt niet meer :/
 
totaal geen sfeer
POGO

Ik heb bijna geen pogo gezien

Ik wel, en niet zo'n beetje ook :O

GE-WEL-DIG om te zien hoe ze achter elkaar op hun bek gingen :devil: :9
GE-WEL-DIG om te zien hoe ze achter elkaar op hun bek gingen

Godver, heb ik dat weer moeten missen!

Stonden jullie nou ook aan dat pompstation met een groepje te afteren?
Zag wat mensen voetballen enzo, zag er rlxed uit ;)
 
Jaaaaaaaa :D hahaha , daar stond ik ook :D

Vond 't daar echt veel gezelliger dan op 't feest :$

Dan gingen er weer mensen... dan kwamen er weer mensen! :P

Echt super! :yes:
laatste aanpassing
halluvu, het is www.core-c.nl en ze staan er al op
oow, oke, ook goed! :d

Ik wacht eigenlijk op de foto's van Jeroen....;p
we vroege aan de jute of ze vervoer konde regele, toen gave ze as antwoord, nee jullie gaan maar lekker naar eindhove lope.. :vaag: dus ik von dat gerrel terecht zo vraag je dr om :P
Het was me toch een dulle bedoeling daarzo :[ Heb me er super vermaakt!! :P
Vond het wel een vette locatie daar, erg apart.
Mocht als VIP B) naar binnen :P Hoe relax :bier: :mixje: :bier: Flink zaufe!!!!
Dat was echt hendig vett!! :P

Maarjah dan na afloop, ga je rond half 8 ofzo naar buiten.. blijkt dat er geen bussen rijden...:vaag: Na een paar uur gewacht te hebben, zijn we toch maar us gaan wandelen...:S Weet niet hoe of wat maar in één of ander dorpje maar op de lijnbus gewacht en die naar Eindhoven gepakt toen ging het weer :D
Was zkrzz lachuh :D :yes:

Ofwel COTC was een feest met wel een hele rare bijsmaak!! :[
 
he harder & harder...
sry maar kvond je later nie meer trug , moest ff wc heen en had later weer wat om handen en ik werd dan naar de bus geropen.. ;)

maar hoe dan ook ...was cker gezellig
Ik vond het supervet, samen met Harder&Harder!
Voor mijn volledige visie, check ff mijn verslag!
 
t was dat we nog een aantal bekende tegen kwamen dat maakte het nog leuk :Yes:

maar die stelletje houthakkers moeten ze er de volgende keer gewoon uitflikkeren!:@
Ja houthakkers buitenhouden aub :@
wat maak het uit dan dat die gozers er als een stel houthakkers bijlopen??
je maakt je eigen toch gewoon niet druk om ze, zolang ze jou in je waarde laten ken jij dat toch ook bij hen doen... of zie ik dat nou fout? :/
wat maak het uit dan dat die gozers er als een stel houthakkers bijlopen??
je maakt je eigen toch gewoon niet druk om ze, zolang ze jou in je waarde laten ken jij dat toch ook bij hen doen... of zie ik dat nou fout?


Wel, het is zo al geen sfeervol zicht, kisten met of zonder witte veters, bretellen en racistische tekens, of wel soms?
Daarbij komt dat ze meestal aan pogo doen, kwaad kijken, mensen zonder enige reden duwen (ik heb het zelfs bij COTC nog meegemaakt, sta je lekker los te gaan krijg je een laffe duw in je rug, draai ik me om, een aantal boze blikken op me, echt SFEERVOL ja! :@ ben ik gelijk ergens anders gaan staan, want in ruzie had ik geen zin...
laatste aanpassing
het maakt idd nix uit als ze er zo bij lopen, iedereen zo zn eigen smaak... Maar als je opeens een hele groep tegenover je hebt staan omdat één zon achterlijk wijf zonder reden iemands pet afslaat en dan meteen al dr vriendjes achter zich heeft..... dan heb je toch wel zoiets van ga je ergens anders aanstellen...
 
Kut vloer:@
Heb het echt gigantisch naar mn zin gehad! muziek was gruwelijk!! had 2 vipkaarten gekregen en nog om een artiestenbandje wezen bluffen....lekkah rondjes lopen tot achter de draaitafels aan toe......en mja....reden er bussen?!.... goh wij zaten in de auto ook wel lekkah. Sjezus wat was ik zat....enz! tof.....Maar laat de volgende keer de organisatie btr zn best doen voor die andere partypeoples die wel klachten hadden... :bounce:
muziek was gruwelijk


sorry, volgens mij is dit een foutje ;)
heb 2 fatsoenlijke nrs gehoord
en dan aant einde die 'terror' battle
Was eigenlijk best toffe muziek, ma nie waar ik op da moment op zat te wachten dusjah

om een lang verhaal kort te maken:

het was gewoon een baggerfeest
laatste aanpassing
Wat had je dan verwacht? De hele avond terror ofzo?? Dan heb je volgens mij toch echt wel zelf het verkeerde feestje uitgezocht ;)
nope
ik had de line up gezien gozer, wist wak kon verwagten, ma alles viel tegen
die enzyme batle, beetje hitjes gaan draaien :S
en dan staat r terror battle, begint met vage breakbeat, toffe muziek ma nie als je ma anderhalf uur hebt, dan moet je gelijk volle bak gas geven, want tijd om op te bouwen heb je bijna nie
alst heel de avond terror was had je daarmee kenne beginne
wist wak kon verwagten, ma alles viel tegen


Kijk dat is andere koek :)

Ik heb me toch best vermaakt me de muziek.. De sratch-battle vond ik erg vet, en zo ook het eerste earlyrave-battle (wat oldschool was). En van Enzyme heb ik sowieso gen hoge pet van op, uitzonderingen daargelaten...
laatste aanpassing
FeestChildren of the core · The extreme battles edition