Partyflock

Forumonderwerp · 760807
Waarschuw beheerder
..The Kakker Rules..

- Leer ABN. Als echte kakker kan je natuurlijk niet aankomen met een boers accent. Oefen die rollende r alvast zodat je daar niet op betrapt wordt. Boerse accenten zijn uit den boze.

- Draag kraagjes. Een kakker met ontblote nek is geen gezicht. Hoe meer kraagjes hoe beter! En natuurlijk wel je kraagje omhoog doen dan.

- Koop polo's. Begin met een stuk of twintig, want je draagt er natuurlijk minstens 3 over elkaar. Pastelkleuren zijn natuurlijk het best. Kraagje up offcourse.

- De echte wannabe-kakker loopt enkel en alleen rond in Polo Ralph Lauren of Tommy polo's. Wil je je als doorgewinterd kakker van de grote meute onderscheiden, dan schaf je ook polo's van merken als Scapa, River Woods enzovoorts aan.

- Voor de wat koudere dagen heb je als echte kakker twee opties. Ten eerste kan je natuurlijk een overhemd aandoen, liefst van een gerennomeerd merk met bijbehorend beestje op de borst. Schuin gestreepte gekreukte overhemden die tegenwoordig zo hip zijn, zijn uit den boze. De tweede optie is het klassieke rugbyshirt, van Gant, Barbarian of River Woods.

- Zorg ook dat je schoenen er netjes uitzien. Timberlands zijn altijd goed, of bootschoenen

- De echte kakker rijdt niet op een scooter. Vanaf de achtiende verjaardag kan paps porsche geleend worden, maar daarvoor wordt de fiets gebruikt, liefst zo'n mooie gazelle damesfiets (oma-fiets).

- Speel Polo, Golf, hockey en tennis mag ook (en eventueel voetbal, maar dan enkel bij de Koninklijke Haagsche Cricket & Voetbal Vereniging). Zorg dat pappa in het bestuur zit, of toch minstens in de 'Business Club'.

- Voor de jongens: Na afloop van de training of de wedstrijd ga je in het clubhuis 'bieren', 'gele rakkers scoren' of 'freddy gezelschap houden'.

- Wees arrogant en zelfverzekerd. Laat je niet in met het proletariaat. Daar is niets mis mee, maar het is gewoon niet jouw soort mensen. Ze passen niet zo goed bij je. Mocht een van deze andere bevolkingsklassen toch proberen met je in aanraking te komen dan kan je een aantal dingen zeggen:

*I'm up here, you're down there and we just don't match (met je hand het niveau aangeven en duidelijk maken dat die niet overeenkomen)

*Mocht een of andere onverlaat je toch aangeraakt hebben, vergewis je er dan van dat je zo snel mogelijk je trui op de betreffende plek schoonklopt. Wat denkt ie wel, je dure kleren...

KAKKERS!!!!

Ik heb zelf een vreselijk hekel aan kakkers. Maar vind zelf dat je dit soort mensen in 3 categoriëen in kan delen:

- het soort dat niet beter weet dan RL en dure huizen maar verder heel normaal en sociaal is (ook tegen de lower class)
- het soort dat maar al te graag zo wil zijn en zich dus aan deze onzinnige regels houd
- het soort dat het gewoon mooie kleding vind en de onzinnige regels aan zn (timberland)laars lapt

Heb zelf het meeste respect voor de eerste soort en de 2e soort lopen er naar mijn mening tegenwoordig veel te veel van. Utrecht Centraal op een doordeweekse woensdagmiddag.. echt vreselijk.. ze proberen gewoon té hard om kakker te zijn :D.

Waarschuw beheerder
:gaap: Jeetje wat geestig...
Waarschuw beheerder
donateur
en de bedoeling van dit topic is.....?

Waarschuw beheerder
hoe weet je dat allemaal, ben jij ook een kakker soms??? :gaap:
Waarschuw beheerder
Jazeker, hier nog een liefhebber. Armin van Buuren en Paul van Dijk

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Erg leuk topic:

Kakkers: kekke lui of kankerkutjes

[img width=14 height=11 cacheid=000004bf000104eda56eed101a00a511d1]https://partyflock.nl/images/redmail.gif[/img]
:Yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dood aan kakkers

Waarschuw beheerder
donateur
Ehhh respect 2 all? :D

Wat boeit t nou? :/

Waarschuw beheerder
Lekker dan Jip (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ehhh: Ja je spreekt met de politie spreek ik met de politie:P

Waarschuw beheerder
donateur
Beter een kakker dan een stakker
Waarschuw beheerder
donateur
Haha...

Dan ben ik toch liever een kakker die van het geld geniet, dan een straatschooier :)
Waarschuw beheerder
Eindelijk, de eerste 2 serieuse reacties, dank jullie wel :D

Waarschuw beheerder
Kan je ff samenvatten wat er aan de hand is? :/

Waarschuw beheerder
donateur
boeiend ..
Waarschuw beheerder
Mijn vraag is dus: wat vind jij van kakkers? :D

Waarschuw beheerder
Wat ik vind mag ik houwe jah :[
Waarschuw beheerder
Dit is echt de slechtste topic die ik gezien heb
En ik heb er al heel wat gezien

SLOTJE graag

Waarschuw beheerder
Er is geen verband met kakkers en leefmilieu. Ken zat mensen die gigantisch uit de lucht doen en ondertussen drie hoog achter bij mams thuis wonen.
Waarschuw beheerder
Dat bedoelde ik dus ook Maus:

het soort dat niet beter weet dan RL en dure huizen maar verder heel normaal en sociaal is (ook tegen de lower class)
- het soort dat maar al te graag zo wil zijn en zich dus aan deze onzinnige regels houd
- het soort dat het gewoon mooie kleding vind en de onzinnige regels aan zn (timberland)laars lapt

Degene die juist uit een flatje komen en stoer doen zijn de kakkers (negatieve zin) terwijl de rijkere die heel normaal zijn en misschien ook toevallig die kleding dragen in mijn ogen helemaal geen kakker zijn maar juist toffe peren.. maar blijkbaar snapt het grote gros van het forum dit niet.. treurig.
Waarschuw beheerder
ik vind het wel een strakke tekst!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kakkers mogen van mij best sterven heel langzaam...
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag iemand niet beoordelen op zn uiterlijk :no:
geloof dat die hele Lonsdale discussie ook gelijk van tafel is dan...

Dat zou is fijn zijn :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mja... van D. ligt ook geheel aan de opvoeding.

Zo heb je rijk en rijk. Een kind van een self made ondernemer zal een stuk normaler zijn dan zo'n "oud geld" notaris typje bijvoorbeeld.

En dan heb je zoals overal de meelopers :P
Waarschuw beheerder
Nou, denk niet dat iemand van Nieuw geld niet per definitie normaler is, als hij opeens in een Duitsche auto kan rijden en voorheen in de Alto van mams moet rijden denk ik toch wel dat die lui het veel te snel in hun bol krijgen, terwijl het Oude geld wat bedeesder is en verstandiger omgaat met geld. Althans, zo zie ik dat. Oud geld heeft ook hun 'standaard' tradities terwijl het Nieuwe geld het met bakken over de balk smijt aan de (meestal) meest onzinnige dingen :D. In principe best stereotype maar omdat er altijd word gek""nkerd over L'dale enzo (wat Terrenz al zei) is misschien dit soort discussies wel ff leuk voor de afwisseling :)

Waarschuw beheerder
Ik heb het over kinderen van ;)

Dus dan is het eigenlijk al geen nieuw geld meer.

Zo denken ze er op een business school in de VS trouwens over:

Wearing Your Collar Down is for Poor People
By I.M. Adick, III

When my ancestors came over to this great country 400 years ago, they had a vision for a utopia, free from minorities, liberals, poor people, homosexuals, and immigrants. There are few today who share such lofty ideals, but we're easy to find: Pastel polo shirts, loafers without socks, tucked-in shirts, but most importantly, collars up.

Call me a douchebag. Call me an arrogant little cocksucking dickhead. Beat the shit out of me if I'm not with fifteen of my B-frat friends (unlikely). But just know this: I interned at Smith Barney this summer. Where did you work? A Blockbuster? That's right you insignificant sack of dogshit; I'm going to be your boss. So take your t-shirt wearing, financial aid, blue-collar ass over to Blockbuster and get me a copy of Old School. Do you even own a tuxedo?

Look at my girlfriend. You think she'd go for someone who didn't have his collar up? I don't think so. I remember the night I met her. I bought her so many $9 drinks she couldn't even walk. So I drove her home in my BMW 328ci, but not before I took a few "liberties" with her. The next morning I took her to brunch and went to the mall, where I bought her some blouses. You assholes don't know the first thing about being a gentleman. You probably don't even know how to sail.

When I get out of business school, I'm going to be making $120,000 a year. Add that to my trust fund, and I can buy a country club membership, a ski house, and still have enough money to go barhopping around the city in my designer clothes and shit-eating grin. Maybe I'll offer you a hundred bucks to flip my collar up for me. I earned it you middle-class fuck up. I bet you went to public school.

You're so predictable. I bet I can guess your political party just by looking at you. My cronies and I range from elitist northern liberals to heartless conservative bastards. I've wasted enough time with you. Get some rich parents, an internship, and a pink polo with the collar up, and then maybe I'll let you hang out with me.

:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kinderen van.. dan is het nog wel Nieuw want het is pas Oud als het minimaal 3 generaties id familie zit :). En ik weet niet waar je dat verhaaltje vandaan hebt maar soo fout (als dit tenminste serius is). Hierdoor krijgen die lui júist een kakkerig imago, zie namelijk nooit een kraag omhoog en ik zie ze al helemaal niet uit de lucht doen :D. En die naam dan:

I.M. Adick, III

Ik ben een lul de 3e? Wel leuk bedacht :D.

Waarschuw beheerder
Zo'n tekst schrijf je natuurlijk niet onder eigen naam ;) :P en tuurlijk is het gelul (althans dat hoop ik), je vriendin dronken voeren dat is so 1995 :P

Waarschuw beheerder
Naja Wat is er nou weer mis met Kakkers? Sommige zijn echt TE overdreven maar je hebt kakkers die ook gewoon normaal zijn hoor!! Niks mis mee je kan er vet mee ouwehoeren!!
Waarschuw beheerder
Dat is dus ok btje mijn vraag, wanneer is iemand een kakker? Als ie alleen RL heeft of als ie 2 RL over elkaar draagt of maakt de kleding niets uit en ben je gewoon kakker als je een vreselijke attitude hebt? :D
Waarschuw beheerder
Ik ken ook een kakker maar hij doet wel vet normaal tegen andere mensjes :yes: zoals mij :P
Waarschuw beheerder
sommige zijn wel aardig maar meestal kijken ze je aan alsof je een of ander sletje bent en de meisjes staan het absoluut niet toe dat je met hun jongens praat.

Waarschuw beheerder
Ik ben het wel met van D. eens
Je ziet tegenwoordig veels teveel van die jochies die zich voor willen doen als kakker en zich dusdanig gaan gedragen dat de arrogantie er aan alle kanten afdruipt
Niet mijn soort mensen

Maar goed, het is maar net welke houding ze aannemen tegenover de 'lower class' (wat een kutwoord!)
Er zitten zeker relaxte gasten bij, waar ik heel goed mee kan
Waarschuw beheerder
Je ziet tegenwoordig veels teveel van die jochies die zich voor willen doen als kakker en zich dusdanig gaan gedragen dat de arrogantie er aan alle kanten afdruipt
Niet mijn soort mensen

Maar goed, het is maar net welke houding ze aannemen tegenover de 'lower class' (wat een kutwoord!)

Haha, gelukkig ben ik niet de enige die het was opgevallen :D. Gaan ze naar het eerste jaar Mbo, denken ze meteen hun garderobe aan te moeten passen voor het 'studentenleven' :P. Meteen een ballerige attitude en klaar zijn ze.. denken ze. Maar idd, meestal druipt het overdadige eraf dat je er zo doorheen prikt. Ken zelf ook een klein aantal van die 'echte' lui en zijn super relaxt, leven wel anders, maar totaal NIET snobbistisch, terwijl die Mbo mennekes met hun eerste RL jasje meteen denken dat ze de man zijn (jas waar ze overigens hun hele maandsalaris aan hebben moeten spenderen). Moet je voor de gein maar s bij Cu2 intikken bij profielnaam hockey of kakker.. zie je echt de meeste gare wannabee's :D. Wonen in een flat 10 hoog en praten over het pleps terwijl hun ouders werkloos zijn doordat al hun geld id opleiding van zoonlief zit.. kan me echt ergeren aan die lui..

Waarschuw beheerder
Wonen in een flat 10 hoog en praten over het pleps terwijl hun ouders werkloos zijn doordat al hun geld id opleiding van zoonlief zit..

En die ouders vragen zich dan af hoe het komt dat zoonlief ineens een goois accent heeft en waarom hij ineens op hockey wil..

De 'echte' zijn inderdaad relaxt, ze leven op hun eigen manier maar ze zijn wel gewoon relaxt.
Waarschuw beheerder
Precies, ze laten hun ouders diep id schulden steken door hun kansloze imago en dat terwijl eigenlijk niemand ze mag, wel grappig, maar aan de andere kant ook best zielig :).

Waarschuw beheerder
Niet iedereen is relaxt..

Ik heb jaren op hockey gezeten, omdat ik de sport leuk vond (vind eigenlijk).. Maar ben er af gegaan omdat je bij ons alleen maar geaccepteerd werd als je pappie dit deed en zoveel geld verdiende.. En als je mammie alleen maar boodschappen deed en shopte.. Op de PC bijv. En als je zelf alleen maar kleding had van dure merken..

I'm not like that.. Dus was er voor mij weinig aan.. En een teamsport in je 'eentje', omdat niemand je accepteert, is niet leuk..
Vandaar dat ik er van af ben gegaan.. En ik vind 't nog steeds jammer.. Ren liever op 't veld achter de bal aan, dan in de sportschool op de loopband.. Ookal doe ik dat nu wel.. :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jah dat is wel vervelend:S
Ik had ook moeten zeggen, ze zijn meestal wel relaxt, uitzonderingen daargelaten:)

Wat je zegt herken ik wel, kan me wel voorstellen hoe dat er aan toegaat
Heel triest:S
Jezelf mans vinden omdat paps in een porsche rijdt en zelf nog geen flikker gepresteerd hebben
Bah

Waarschuw beheerder
De 'echte' zijn inderdaad relaxt, ze leven op hun eigen manier maar ze zijn wel gewoon relaxt.

Dat is nu ook weer niet zo. Heb ik er zelf weinig mee te maken maar soms kunnen die richkids behoorlijk uit de hoogte doen hoor.
Waarschuw beheerder
Met de kraag omhoog..

[img width=250 height=230 cacheid=000890b20017e43e0305539d1a00a570e7]http://img.photobucket.com/albums/v634/dieren2004/hj.jpg[/img]
[img width=126 height=250 cacheid=000890bb0017e4594d2ce3b31a00a570e7]http://img.photobucket.com/albums/v634/dieren2004/nw.jpg[/img]
[img width=250 height=187 cacheid=000890bf0017e46ccf39a8d01a00a570e7]http://img.photobucket.com/albums/v634/dieren2004/vr3.jpg[/img]
[img width=225 height=185 cacheid=000890c60017e486f25981601a00a570e7]http://img.photobucket.com/albums/v634/dieren2004/vr2.jpg[/img]

[img width=150 height=197 cacheid=000890cd0017e4999b22f9731a00a570e7]http://img.photobucket.com/albums/v634/dieren2004/louise.jpg[/img]

Dit ziet er dan wel netjes uit
[img width=175 height=203 cacheid=000890d50017e4aab5f9fbb01a00a570e7]http://img.photobucket.com/albums/v634/dieren2004/vr1.jpg[/img]

[img width=124 height=200 cacheid=000890d90017e4bc3a2168a91a00a570e7]http://img.photobucket.com/albums/v634/dieren2004/rrrr.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn gewoon een stel zuipende mongolen bij elkaar...
En ondankt hun geweldige dure merkkleding blijven het viezerikken :s
Waarschuw beheerder
Zijn idd niet vies van een potje sexen nee.. maar dat is toch juist een pluspunt? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het niet over sex...
Weleens gezien hoe die gasten leven :s

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ontzettend mooie vrouwen.Dat ziet er toch beter uit dan een gare Anita met 8 kilo goud om haar nek?

Waarschuw beheerder
dat sowieso, maar heb zelf weinig op met de standaard kakker.

Waarschuw beheerder
je ziet vaak ook meteen wie een echte kakker is en wie niet, sommigen proberen het zooooo hard. en als ik iets fout vind is het wel een rechtopstaand kraagje van een RL of Lacoste polo, zijn ze veel te dun voor. die Tommy polokraagjes kunnen nog net een beetje rechtopstaan, maar als je die aan je oren vastpint ziet het ook niet uit.

die MBO-kakkers vind ik inderdaad nog het zieligst, die zeggen ook nooit "ik heb dit gedaan, ik doe dit, ik ga dit doen" maar altijd " mijn faduuuuurrrrr heeft dit gedaan, mijn faduuuuuurrrr doet dit, mijn faduuuurrrrr gaat zus doen" en dan heb ik echt zoiets van "ja en wat ga jij dan doen? wat stel jij dan voor?" en meestal kom ik dan tot de conclusie dat hun vader zich in het zweet heeft gewerkt terwijl ze zelf geen ene flikker voorstellen en dat ook nooit zullen gaan doen.

en dan die jongetjes die opeens over geld gaan praten ! ooooh vreselijk! over geld praten doe je gewoon niet ! en nog erger is het als mensen je over jouw geld gaan vragen, dat kan ik dus echt niet uitstaan!

en dan die nepkakkers die denken dat anderen niet zien dat ze neplacoste en nepRL dragen uit turkije, natuurlijk met een nep vuitton onder de arm. :[

nog 1tje en dan hou ik op, wat ik ook nog zo vreselijk vind zijn die sloeries die altijd zo luidruchtig doen op een terras met hun 6 shirtjes over mekaar en dan zo een vreselijk neppe rollende R hebben en die ook zo hard mogelijk laten horen. en dan hebben ze ook nog vaak een mannelijke stem en roken davidoff ultra light . dan heb ik echt zoiets van "hou je bek teef, praat normaal, lach normaal, praat met een normaal stemvolume en rook normale sigaretten. :[
Waarschuw beheerder
Ik neuk liever een kak wijf dan een housewijf.
Waarschuw beheerder
donateur
Met 'n kakker niets mis :nee:.
Ik val d'r zelfs op :jaja:.

Waarschuw beheerder
gabbers zijn gewoon beter dan van die
''o help me nagel breekt gasten''

oja? waarin zijn ze beter dan? onderbouw dat eens.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb toch echt liever 'n kakker dan 'n gabber :jaja:.

Waarschuw beheerder
ik ook :D ( maar dan niet zo een kneuzige kakker die alleen maar doet alsof ie een kakker is ;))
Waarschuw beheerder
Hmm, heb zelf ook liever een 'kakker' dan een gabber, maar wel in een bepaalde mate, dit vind ik dus echt 'over the top' en lelijk:

Een Oilily sjaaltje en trui vastgeknoopt (kän wel, maar niet op in deze combinatie)
[img width=360 height=480 cacheid=000000450017e5315dc6b7581a00a58ad2]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QEUHPEZO[/img]

Overdreven veel kraagjes over elkaar
[img width=360 height=480 cacheid=000000450017e536e68ebe941a00a58ad2]http://www.mijnalbum.nl/Foto=U3X4LR8V[/img]

En dat tezamen vind ik echt lelijk.. 'pauper' gewoon :P
[img width=500 height=375 cacheid=000000450017e53781990c261a00a58ad2]http://www.mijnalbum.nl/Foto=FDXASJP7[/img]

Waarschuw beheerder
check die linker :|

waarom denkt dat volk altijd dat het dragen van een polo ze meteen goedgekleed maakt?

en dan die in het midden :|. zou ie niet door hebben dat hij redelijk voor lul loopt?
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk ik vind kakkers aantrekkelijk, maar dus weer echt niet.

Waarschuw beheerder
donateur
gabbers zijn gewoon beter dan van die
''o help me nagel breekt gasten''

Beetje jammer dat gabberwijven er niet uit zien met hun lonsdale,kisten en halfkale koppen....

Tenzij je op manwijven valt natuurlijk

Waarschuw beheerder
Hehehe dat middelste plaatje, een kraagje of 4 wat een ongelooflijke panlap

En over aantrekkelijk gesproken, doe mij maar een kakker dan, ziet er doorgaans wel goed uit, en 5 kilo goud moet ik ook niet inderdaad:)

En dan nog even over het wel of niet relaxt zijn, ze kunnen inderdaad behoorlijk uit de hoogte doen
Maar er zitten ook relaxte gasten bij, die gewoon normaal gebleven zijn
Waarschuw beheerder
Hehehe dat middelste plaatje, een kraagje of 4 wat een ongelooflijke panlap

De bovenste (die zichtbaar is) bevat een merkje en de rest daaronder is allemaal uitverkoop bij Hema ofzo :P.

Waarschuw beheerder
Of gewoon bij paps uit de kast gegrist
Zo zijn ze dan ook wel weer
Waarschuw beheerder
fuck alle mensen die niet zichzelf zijn maar IETS proberen uit te stralen :o
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Haha, ik vind het altijd geweldig hoe die lui erbij lopen, altijd praatje mee maken en over hockey beginnen. Krijg je echt de mooiste gesprekken van :D

Waarschuw beheerder
Vreemd volk.
Ik trek altijd aan wat ikzelf wil.
Gisterenavond nog met een mooi zomers pak uitgeweest, enige probleem is wel bij die kleding dat iedereen denkt dat jij de lokale cocaine handelaar bent(Tony Montana LOL), maar ach...

:-D

Maar dit soort volk is in principe hetzelfde als gabbers, punkers, etc. mensen die bang zijn zichzelf te uiten en daarom zich conform de omgeving kleden(en gedragen!)

Chris

Waarschuw beheerder
vind het ook maar rare lui,zich een beetje verheven voelen,boven het normale volk *lees* stadsmensen/dorpsmensen.
papa heeft veel geld en zoonlief mag in de dure bolide van pappie rijden, terwijl mama met de creditcard van papa in de pc hoofdstraat loopt te shoppen,eenmaal thuis aangekomen geeft ze de zwembad jongen een pijpbeurt terwijl dochter lief zich populair voelt op de universiteit met een score wat nog lagere is daqn de gemiddelde vmbo leerling,maar die krikt ze wel op me een aardig blowjob bij de rector.
kortom zulke mensen denken dat ze alles kunnen en mogen doen.
maakt toch niet uit we hebben toch geld.

*wel een beetje erg kortzichtig hé *

Waarschuw beheerder
Dat verhaal van jou Cebas, aan pijpen iig geen tekort LOL :-D

Chris

Waarschuw beheerder
Is dat nou zoals je het werkelijk ziet of meer een soort perverse fantasie van jezelf?

Waarschuw beheerder
ach had ik maar beroep moeten kiezen,zwembad jongen of rector,had ik dit nooit durven schrijven...alhoewel.....

Waarschuw beheerder
een soort perverse fantasie

1 van de.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hekel aan dat soort mensen. Er zitten ook wel relaxte tussen maar over het algemeen...
En dan die fadduurrrrss & ooms inderdaad. Sommige hebben er wel heel erg veel! Of de fadurrr heeft opeens 5 banen als je de verhalen soms hoort.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aan echte kakkers zal je niks merken hoor, dat zijn juist normale mensen die nooit opscheppen of uit de hoogte doen, en staan juist voor allerlei mensen en gedachten open, daarvan zouden veel anderen juist nog eens wat van kunnen leren!
Waarschuw beheerder
donateur
kraagjes en sjaaltjes *kotssmiley*
ik snap echt niet dat mensen daarmee willen lopen :s
Waarschuw beheerder
daarvan zouden veel anderen juist nog eens wat van kunnen leren!

En dat van een Marokkaan :P. Jullie hebben id wijk ook zeker een 'elitaire' weldoener?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij ons in de buurt wonen volgens mij een paar heel rijken, maar die kopen alle huizen hier en verhuren die aan students! Opzich wel jammer maar die mannen zijn vaak wel heel aardig als wij praten met hunnie, staan open voor iedereen en als wij per ongeluk een bal tegen auto aanschoppen gevenb ze gewoon de bal terug, en is t niet zoals die blanke-aso's doen kankermarokaan dit en dat!
Waarschuw beheerder
Mocro's wonen altijd in grote huizen en dure wijken.. hoe doen jullie dat? Gewoon pistool op het hoofd van de ambtenaar een een luxe huis opeisen?

Waarschuw beheerder
donateur
Dan ken je andere Marokkanen dan mij :D

Echte Marokkanen wonen in de projects

Waarschuw beheerder
ik vind mannelijke kakkers best wel opwindend, puur door de arrogantie, hun manier van doen en uitstraling... heerlijk toch:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echte Marokkanen wonen in de projects

zoals het hoort :yes:
Waarschuw beheerder
Pfff die polo´s, ribbroeken, studentvereniging-naam op de jas geborduurd.. Ik vind ze heel vervelend, en bovendien zeer vrouwonterend! Ik heb een keer in een kroeg met zo eentje ruzie gemaakt, ik kan die arrogantie echt niet verdragen. Ik kleed me gewoon zoals ik dat leuk vind, en daarom was ´meneer in kwestie´ van mening dat ik maar een domme griet was die maar weer met hem in discussie moest gaan als ik zelf zou gaan studeren (dat terwijl ik zelf derde jaars psychologie ben :( :[ )..

Ik zeg: integreren of oprotten :[, Ik kots op jullie :yes:

Waarschuw beheerder
GEWELDIG DAT SOORT MENSEN:)
Vooral die gozers! Zo lekker:)

Waarschuw beheerder
Jah precies, kledingstijl staat meestal wel een stuk beter dan een campingsmoking
Waarschuw beheerder
bah bah

"hey kerellll ga je mee een potje GGOlfuuh"

:(

verschrikkelijk
en dan die kleren hahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gadverdamme! vooral die bloesjes met een v-hals
erover en die bootschoenen dan! BLEH!!!
Allemaal zo'n arnie kapsel, iehhh
als ik er aan denk krijg ik al kippenvel.
Polo's vind ik nog wel leuk.
Waarschuw beheerder
Bootschoenen zijn idd om van te kotsen, en al helemaal bij die wannabee's. Hebben gewoon de eerste de beste bootschoenen gekocht die ze konden vinden om het 'image' btje uit te beelden.. *puke*

Waarschuw beheerder
fuck kakkers :[

Waarschuw beheerder
hey van d casuals, onder welke noemer plaats jij jezelf dan?

Beetje kortzichtig gebeuren hier....
Waarschuw beheerder
Casuals dragen tog ook veel 'kakker' merken?

Waarschuw beheerder
Die jongen plaatst zich onder de noemer 'casual'
Als ik even voor hem mag spreken

En door zich onder die noemer te plaatsen laat hij wel zien dat hij heel wat meer smaak en zelfwaarde heeft dan de eerste de beste kakker

En nee, ik ben niet verliefd op hem:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
casual betekend toch "gewoon" of heb ik t nu fout?
Waarschuw beheerder
Betekend het ook.

Maar Casuals zijn een soort hooligans met dure kleding
ruw gezegt.
Waarschuw beheerder
Nick V: ik ken jou wel, jij hebt ook op Q-dans gezeten toch? Dat Homofiele kereltje? En ik ben totaal niet kortzichtig, als je goed leest zou je begrijpen dat ik iets heb tegen de 'wannabees' die in een torenhoge flat bij mams wonen. Dus niet de mensen die het ook daadwerkelijk hebben/waar kunnen maken. Oja, reed jij geen Bmw? Daarom voel je je zeker aangesproken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oorlog
Waarschuw beheerder
hahaha rellen!
:[

Waarschuw beheerder
Jij kent mij, q-dans... zozo het zal wel kerel... Moet/wil ik jou ook kennen dan?

Homofiel, nope sorry... Wordt geen date voor ons vriend...

Kortzichtig was algemeen bedoelt, daarom een nieuwe alinea darling... Maar Beantwoord liever mijn vraag even.

Waarom kan een ´kakker´ niet in een flat bij mams wonen...
Stel pa en ma zijn gescheiden pa heeft al het geld, maar kind lief woont liever bij mams...

Jij veronderstelt nu dat kakker zijn het dragen van bepaalde kleding is... Als het nou een attitude is, wat het volgens mij meer is maarja... Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat mensen die door jou als kakker gezien worden door de kleding die ze dragen persé in een huis van 500kuub moeten wonen, 3 auto´s moeten hebben en verplicht golfen en hockeyen....

Nou meneer weet niet hoe veel daadwerkelijk kapitaalkrachtige mensen jij kent, maar snap je punt niet met
Dus niet de mensen die het ook daadwerkelijk hebben/waar kunnen maken.

Oud geld nieuw geld verhaal dit volgens mij maarja...

Rij ik bmw? Was het maar zo, heb wel een mat en draag soms polo´s, ben ik nu ook een kakker?

(K)
Waarschuw beheerder
Blaat blaat.. ben je net ontslagen ofzo? :D

Waarom kan een ´kakker´ niet in een flat bij mams wonen...
Stel pa en ma zijn gescheiden pa heeft al het geld, maar kind lief woont liever bij mams...

Jij snapt het écht niet, maar goed, dom zijn kan ik je niet kwalijk nemen. En in je profiel stond bij beroep: Schandknaap, betekent dat niet iets als 'homofiele hoer'. En als je nu opeens géén homo bent, waarom verkondigde je dat eerder wel (op dit forum of Q). Kortom als jij leugens gaat verkondigen en je voordoet als een ander heb ik weinig zin om in discussie met jou te gaan, je lijd blijkbaar aan een zeer ernstige stoornis en buiten dat snap je gewoon niet waar ik op doel met dit topic en ben je te arrogant om het te begrijpen, dus ga ik ook niet verder in op jou reply's :).

En wat die date betreft.. :( jammer..

Waarschuw beheerder
Nick-V

Zegt ook al genoeg

Correct me if I'm wrong..

Waarschuw beheerder
Blaat blaat..

jouw schaap imitatie? Chapeau!

Ontslagen, nope andere werktijden, maarja...

Ik snapt het niet, ok...

schand·knaap (de ~ (m.))
1 jongen die tegen betaling met mannen seks bedrijft => kontjongetje, schandjongen

Och ja volgens mij wordt het al duidelijk... Jij snapt het niet... Niet je eigen bekrompenheid op mij weerspiegelen...

Tsja uw topic, Heel goed, maar wat wil je er nu mee bereiken dan, leg het me maar uit.... Te arrogant? Gebaseerd op wat?

Och je zou niet meer op reply´s reageren... jammer man...

Tsja, die date heb je zelf verpest...

Monaco... tsja... je doet er niks aan he... rare profielen tegenwoordig...
Waarschuw beheerder
Wow.. hele rel hiero, doe maar rustig aan allebei, het is máár een forum en waar gaat het nou helemaal over, het is in ieders ogen anders. Voor de 1 is iemand een kakker als hij bootschoentjes draagt voor de anders als hij in een Rolls rijd, so be it. Dat verschil blijf je toch houde dus.. kappen met die ruzie :P.

Zelf heb ik niets tegen de kakkers.. maar er zijn mensen die hebben het iets te hoog id bol en daar kan ik niet zo goed tegen :).

Waarschuw beheerder
"Ik ben toch veel beterw dan jij, har har har!"

Bezopen debielen vind ik het! Heb er echt helemaal niets mee. Behalve die hockeykakvrouwtjes kunnen erg lekker zijn :kwijl:

Waarschuw beheerder
Oeh egoo arroganante mannetjes zijn opwindend:p

Ga maar verder met de rellen, vind ze leuk om te lezen :p
Waarschuw beheerder
haha kakkers mooi volk... altijd zeure over mensen uit volksbuurten.. dat het tuig is die dinguh jatten en drugs verkopen en altidj vechten bla bla..

en dan als je ze keer tegen komt op feest ofzo willen ze drugs bij je kopen dan ben je opeens wel weer goed hehe..

vaak genoeg mee gemaakt kwam je daar op zoeen hockey club en dachten ze dat je hun scooter wou jatten of wat dan ook en dan doen ze stoer als ze met groep zijn.. kom je ze later tegen met een feest ofzo en ben jij met je vrienden komen ze slijmen en willen ze drugs.. hahahah

kakkers zijn het grootste tuig van de wereld.. heel achterbaks:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kakkers zijn meestal al die "blonde krullen boys" met hun roze Lacoste polo, kraag omhoog met daarover heen natuurlijk hun Ralph Lauren trui, natuurlijk met makkelijke bordeelsuipertjes die alleen maar bier zitten te zuipen bij elke gelegenheid die ze krijgen...

Misschien niet correct om iedereen over 1 kam te scheren maar dat is wel het beeld wat ik van ze krijg...
En respect voor iedere kakker die niet zo is :p
Waarschuw beheerder
»Satanica« 30 maart 2005 17:19
Kakkers zijn meestal al die "blonde krullen boys" met hun roze Lacoste polo, kraag omhoog met daarover heen natuurlijk hun Ralph Lauren trui, natuurlijk met makkelijke bordeelsuipertjes die alleen maar bier zitten te zuipen bij elke gelegenheid die ze krijgen...

Die zijn soms wel weer schattig, als ze maar niet te kortzichtig zijn.

Is namelijk het grootste probleem met kakkers, dat ze teveel in d'r eigen wereldje zitten, dom gehouden worden en daardoor erg kortzichtig zijn. Denken alles te weten omdat ze wat van de wereld gezien hebben, maar hebben eigenlijk juist helemaal niets gezien.

En dat ze gemiddeld te lang haar hebben :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is namelijk het grootste probleem met kakkers, dat ze teveel in d'r eigen wereldje zitten, dom gehouden worden en daardoor erg kortzichtig zijn.

Hmz...
Ik herken een overeenkomst...
Ik weet het!
WAZI'S :jaja:
Waarschuw beheerder
Dus...

Weet dat je het daar graag over hebt, maar val de rest van PF er niet in elk topic mee lastig...

:bloem:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar kakkers zijn daarentegen veel lekkerder en hoger opgeleid dan wazi's. Om maar ff over een kam te scheren.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
ik heb over t algemeen nix tegen kakkers

wel tegen de mensen die zich arrogant gedragen en zich meer voelen dan de rest!!!
Waarschuw beheerder
Ik zag een mooie RL jas, maar dit is toch niet per definitie kakker?

[img width=500 height=500 cacheid=000896cc0017fa9f5023c34c1a00a69e0c]http://polo.imageg.net/graphics/product_images/pPOLO2-1802473_standard_dt.jpg[/img]

Vind hem trouwens echt mooi en zit er dus over te denken om te kopen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet dat je het daar graag over hebt, maar val de rest van PF er niet in elk topic mee lastig...

Dus? :s

Waarschuw beheerder
donateur
Kakkers hebben stijl

Gabbers niet

Waarschuw beheerder
kakkers :S Volksbuurten zijn veel gezelliger :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ouwe 31 maart 2005 08:48
kakkers Volksbuurten zijn veel gezelliger

Dat sowiezo :jaja:

»Satanica« 30 maart 2005 19:57
"Weet dat je het daar graag over hebt, maar val de rest van PF er niet in elk topic mee lastig..."

Dus?

Niks dus, compleet normale opmerking...

Maar dat kakkers stijl hebben is onzin, vaak is het juist gewoon doodzonde dat ze met zoveel geld nog zulke lelijke kleding kopen of het op zo'n verkeerde manier dragen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik mag toch een vergelijking maken :s
Als iemand mij voor wazi uitmaakt dan is het best, en als ik een vergelijking maakt dan mag het niet ofzo?
En dat ik daar "heel PF" mee lastig val...
Snap niet waar je dat vandaan haalt :nee:

Waarschuw beheerder
Och... Op de middelbare school had je bij ons ook zo'n groepje rondlopen. De helft daarvan was het echt (en die kon je best hebben) en de andere helft straalde het uit (die zijn erg). Die echte (zeg maar 'het oude geld') zijn zich er van bewust dat ze uit een familie komen waar geld zit, dat ze verplicht naar dezelfde hockeyclub moeten als paps en mams en zullen als ze gaan studeren het liefst ook bij dezelfde studentenvereniging gaan als hun vader gezeten heeft. Ondanks dat ze vaak naar andere tenten gaan en zeer zeker anders gekleed zijn kun je dat soort types vaak wel hebben. Ze doen meestal wel normaal en als je even door het brallerige accentje heenprikt dan blijken ze ook te houden van een biertje en een blowtje en vaak profiteren ze niet eens van het familiekapitaal maar moeten ze gewoon zelf een baantje zoeken om rond te komen.

De wannabee's daarentegen ('nieuw geld' of gewoon omhooggevallen kruidenierszoonjtes) zijn wel erg. Proberen altijd uit te stralen dat ze 'anders' zijn en proberen het verschil met anderen te benadrukken. Te herkennen aan: opscheppen over vakantiebestemmingen waar de meeste mensen nooit komen, over auto's lullen van hun faduuurrrr (goed gevonden Ella :) ) en zich opzichtig ergeren aan 'boeren' en 'locals'.

Die laatste groep vlucht naar de middelbare schooltijd ook vaak weg uit de plaats waar ze zijn opgegroeid om zich in het studentleven te gaan verstoppen in hele foute studentenvereningingen. Mooiste vind ik dat je dan toch aan hun accent kunt blijven horen waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Nepventjes.
Waarschuw beheerder
:respect:

Die laatste groep vind je hier in Delft onder studenten ook veel. Almeloos accent dat ze maar proberen te overstemmen door zoveel mogelijk te brallen en verkeerd gekozen woorden te gebruiken.

Satanica, ik wist niet dat je in dit topic of door de topicopener voor wazi uitgemaakt werd. In zo'n beetje elk topic dat ik lees begin je over wazi's, mij stoort het in ieder geval wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In zo'n beetje elk topic dat ik lees begin je over wazi's, mij stoort het in ieder geval wel...

Lees dan maar opnieuw (F)
Waarschuw beheerder
Proberen altijd uit te stralen dat ze 'anders' zijn en proberen het verschil met anderen te benadrukken. Te herkennen aan: opscheppen over vakantiebestemmingen waar de meeste mensen nooit komen, over auto's lullen van hun faduuurrrr (goed gevonden Ella ) en zich opzichtig ergeren aan 'boeren' en 'locals'.

Eastside Geit, helemaal goed (y). Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, zoek maar s een Cu2 profiel en tik in hockey of kakker, dan krijg je echt de meest walgelijke dingen over 'arbeiders' en 'pauper'.. terwijl idd de 'echte' superaardig en normaal zijn :D. Vandaag ff wezen kijken bij de Bijenkorf.. Open Dagen ofzo.. lopen ook allemaal balletjes met hun Tommy's en RL je stoer aan te kijken omdat je op gare All-stars loopt.. je herkent ze idd echt in 1 oogopslag. Maar wat ik me dus eigenlijk afvraag, zegt niemand dat dan eigenlijk tegen zo'n nepperd? Kan me altijd moeilijk inhouden die persoon uit te lachen vanwege zijn grote wil en foute kleding en gewoon keihard in zn gezicht te zeggen hoe nep ie wel niet is en er uit ziet.. :P

Waarschuw beheerder
ik moet er niet veel van hebben sommige zijn wel relaxt...
ik vind ze echt fucking overdreven en laat de kraasjes maar omlaag zitten!
ik vind het 3x nix maar jah je bent wie je bent en zo moet iemand je maar accepteren :)

ik zou het zelf NOOIT dragen!

Waarschuw beheerder
hmm Ik vind dat van EastsideGait nogal ver gezocht,ik ervaar op de rechtenfaculteit toch een andere realiteit.. maja dat zal hengelo wel zijn dan ?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he kerel
Waarschuw beheerder
en als 'echte' kakker bestaat je naam ook uit 2 namen achter elkaar .

Waarschuw beheerder
Voluptas hmm Ik vind dat van EastsideGait nogal ver gezocht,ik ervaar op de rechtenfaculteit toch een andere realiteit.. maja dat zal hengelo wel zijn dan ?!

In Hengelo heb je geen universiteit en een hele kleine hogeschool (Pabo) dus daar heb ik het ook niet over. Ik zie het wel eens op de UT in Enschede en zelfs op hogeschool Windesheim in Zwolle waar ik eerder heb gezeten.

Het gaat me ook niet zozeer om de corpsballen, hoewel dat vaak dezelfde types zijn. Het ging in dit topic om 'kakkers'. Een verzamelnaam voor lui die zich op een bepaalde manier kleden, op bepaalde sporten zitten en met bepaalde mensen omgaan. En natuurlijk is het verhaal van hierboven een beetje zwart/wit maar wel degelijk herkenbaar. Het gaat toch om een soort subcultuurtje met hun eigen kleding, woordgebruik e.d. En ik kom ze overal in Nederland tegen maar ben nog nooit in Akkrum geweest.

*edit* Ik lees net dat Akkrum in het watersporthart van Friesland ligt. Dan moeten daar toch ook wel de nodige bootschoenen, Gaastra-jassen en Oilili-shawltjes voorbij komen varen in de zomer?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja oke.. is ook wel degelijk waar :)
alleen het verschil tussen oud & nieuw geld vind ik wel heel ver gezocht..

Waarschuw beheerder
Weet ik niet. Ik heb geen keiharde bewijzen hoor, maar basseer het een beetje op mensen die ik ken.

Mijn ervaring is dat mensen die veel geld hebben gemaakt in hun leven dit laten zien en dit ook meer uitdragen.
Ken ook wel wat luitjes die meer uit 'gegoede' families komen en die zijn toch vaak wat zuiniger en normaler. Bijvoorbeeld: mijn ouders wonen op het platteland in Twente (mij pa is gewoon bouwvakker dus niets bijzonders qua inkomen). Daar is het zo dat veel boeren er mee op houden of mee op gehouden zijn en deze huizen worden dan vaak gekocht door wat rijkere types (huisje buitenaf is gewoon duur en haast niet meer te betalen als je zoiets moet kopen. Ik kan het waarschijnlijk ook wel vergeten om dat huis van mijn ouders ooit te gaan bewonen.) Veel van die figuren socializen nauwelijks met de bestaande buurt. Zetten een hoog hek om hun grond; hebben de kids gewoon nog op school en op de hockey in de plaats waar ze eerst gewoond hebben (alles met de auto) en trekken zich van niemand wat aan, máár dragen wel uit: kijk mij eens.
Daarnaast heb je daar in de buurt ook nogal wat van die landhuizen en kasteeltjes staan waar nog een beetje adel woont die dat soort landgoederen al generaties in het bezit hebben. Die lui zijn veel toegankelijker en gewoner.

Heb ook wel eens een documentaire gezien op TV uit het 't Gooi waar de bestaande bewoners (vaak ook wel redelijk 'loaded') zich kapot ergeren aan het gedrag van de nieuwe vastgoed- en IT-rijken die zich daar nu ook komen vestigen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemaal met EastsideGait eens. Draag zelf ook Casual kleren maar gaat er om hoe het draagt en vooral hoe je je gedraagt. Ik haat het als mensen je minderwaardig vinden omdat jij niet zo slim bent dat je op de universiteit zit of op hbo.
Waarschuw beheerder
Ik haat het als mensen je minderwaardig vinden omdat jij niet zo slim bent dat je op de universiteit zit

En dat terwijl je de meest domme kortzichtige mensen juist op universiteiten vind.

Maar vooruit, moraal van 't verhaal: je hebt inderdaad goeie kakkers en slechte kakkers...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog een moraal: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg :D

En echt Eastside Goat, zoals jij het ziet, zo ís het ook gewoon, de oude adel met hun landgoederen en kasteeltejs, super relaxt.. en die nieuwe zetten zich tegen alles en iedereen af.. en dat terwijl ze vroeger net zó waren. Daarom vind ik ook dat ze weer menschen moeten mogen ridderen en tot adel mogen benoemen, daar kunnen die IT en vastgoed apies nog wat van leren :)

Waarschuw beheerder
Mooi dat we het eens zijn ;)
Waarschuw beheerder
Haha, beter dan die rel tussen die ene keerl :P. Maar las vanmiddag ff de Qwoot en las een stukje over 'nieuwe' land adel. Oude boerderijen die worden opgekocht en weer worden opgebouwd en uitgebreid. Was wel leuk stukje, maar zo krijg je weer veel mensen die grote landgoederen verzamelen en is toch niet helemaal zoals het vroeger was. Zelf had onze familie vroeger ook een lap grond id buurt van Utrecht en ben nog steeds van plan dat op te kopen, kost alleen zo vreseljk veel in onderhoud en dergelijke.. of valt dat momenteel mee met belasting enzo?

Waarschuw beheerder
van een ander forum:
Boeiend detail is misschien wel dat er in Nederland door de overheid een actief 'uitsterf-beleid' wordt gevoerd. Over het algemeen vindt men overerving van een kwalificatie niet meer van deze tijd. Nederland is meritocratischer geworden, dat wil zeggen dat mensen meer worden beoordeeld op hun wat dat ze bereikt hebben (studie, carriere, bewezen geschiktheid) in plaats van hun afkomst. Tot de jaren zeventig was een adelijke titel nog wel eens meer waard als een doctorandus-titel bij een sollicitatie, daarna is dat zeer snel afgenomen.
Het uitsterf-beleid houdt in de praktijk in dat er geen mensen meer in de adelstand mogen worden verheven. Aangezien het alleen via de mannelijke lijn overerfelijk is neemt zo langzaamaan de adel in grootte af. Sommige mannen kunnen/willen/krijgen geen kinderen en soms sterft dus zo een hele lijn uit. Grappig is trouwens dat de adel, over het algemeen niet het meest progressieve deel der natie, al een paar jaar actief pleit voor het gelijktrekken van de rechten van de vrouw op dit vlak zodat het ook via vrouwelijke lijn overerfelijk is. De Nederlandse overheid, al tientallen jaren zeer actief op het gebied van het gelijktrekken van rechten wil nou juist aan dit verzoek geen gehoor geven.

http://forum.fok.nl/topic/358235/2/25
Waarschuw beheerder
Ja, heel interssant en waar stukje :). Degene die wil dat die lijn zo graag toch via de vrouwelijk lijn kan worden doorgegeven heet geloof ik Taets van Amerongen, voornaam weet ik ff niet, maar zijn moeder stamde uit een adellijk geslacht en op die manier zou hij dus geen adel zijn omdat het niet via de vrouwelijke lijn overerfbaar is. Heb een oude vriendin die dit 'probleem' ook heeft en hoop daarom dat de overheid wél gehoor geeft aan dat verzoek. Verschil moet er gewoon zijn vind ik. Maar zijn er hier eigenlijk nog mensen die ook vroeger belangrijke figuren id familie hadden: jonkheer, ridder, baron, graaf.

Het begint nu wel interessant te worden :D.
Waarschuw beheerder
Korte toevoeging: de lijn over laten lopen via de vrouwelijke lijn is dan niet bepaald zoals het hoort maar ik geloof dat bij de koninklijke familie een uitzondering of wat is gemaakt. Officieel zou het koningshuis hierdoor al een aantal keren uitgestorven zijn.
Waarschuw beheerder
ik zit in een klas vol van zulke kakkerkutjes...heb medelij :'(:'(

Waarschuw beheerder
Ik snap niet wat de meeste pf-ers tegen studenten of "kakkers" hebben.
Ik bedoel op iedere bevolkingsgroep valt wel iets aan te merken, gelukkig maar want als iedereen hetzelfde zou zijn is het toch een stuk saaier leven op deze planeet.

Waarschuw beheerder
En echt Eastside Goat, zoals jij het ziet, zo ís het ook gewoon, de oude adel met hun landgoederen en kasteeltejs, super relaxt.. en die nieuwe zetten zich tegen alles en iedereen af.. en dat terwijl ze vroeger net zó waren. Daarom vind ik ook dat ze weer menschen moeten mogen ridderen en tot adel mogen benoemen, daar kunnen die IT en vastgoed apies nog wat van leren

Wat een onzin weer. Zijn maar weinig mensen die openbaar maken dat ze van adel zijn. En om het oud-geld kakvolk nu te gaan verheerlijken gaat mij ook te ver. Juist in mijn omgeving zie ik dat die ook behoorlijk naast de schoenen lopen. Minderwaardig over 'arbeiders' doen, spreken in termen als 'proleten, paupers en proletariaat'. Dit gebeurt alleen in de (wannabe) oud geld kringen. Wat ik met wannabe bedoel is de hogere middenklasse met hetzelfde conservatisme als het bekende oud-geld. Denk aan advocaten, Notarissen e.d.

Echter kun je niet echt spreken van "oud-geld" als één omdat dat ook gigantisch verschilt.

En we dwalen nu af aangezien oud- vs. nieuw geld een compleet andere discussie als in dit topic bedoeld. Hier gata het over geld (oud en nieuw) vs geen geld :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Om ff op Maus te reageren:

het meisje dat ik ken heeft het niet openlijk verteld, het ging meer tussen neus en lippen door en ze schaamde zich er eerder nogal voor dan dat ze het verkondigde al rijdende in een Bentley convertible ofzo :D.

En om het oud-geld kakvolk nu te gaan verheerlijken gaat mij ook te ver.

Ok, maar over het algemeen is het prima volk en dus niet zoals de meeste denken: verwaand en kakbollerig..

Wat ik met wannabe bedoel is de hogere middenklasse met hetzelfde conservatisme als het bekende oud-geld. Denk aan advocaten, Notarissen e.d.

Doel je hiermee op lui als Moskowics enzo? Snap die zin niet helemaal..

Waarschuw beheerder
fuck kakkers!!!!!!!

Waarschuw beheerder
:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Beter een kakker dan een stakker....Pauperts

Waarschuw beheerder
je hoeft jezelf niet te herhalen mauzz
Waarschuw beheerder
Beter een lieve stakker dan een verwaande kakker :)
Waarschuw beheerder
liever tuig en en stakker dan zoeen verwaande en verwende kakker...

als ik alleen al kijk in nijmegen als je uitgaat en je loopt ff de stretto (tent voor hockeymensen en kakkers) in heb je binnen 2 minuten ruzie en dan krijg jij de schuld omdat jij geen kakker bent en dan ben jij de aso die ruzie komt zoeken nee... iedereen gaat jedaar zittuh aan kijken en over je lullen zoals : kijk hem lopen hij hoort hier niet en hij is aso zie hem lopen met ze dikke ketting bla bla en als je dat dan hoort en er wat van zegt gaan ze janken bij de uitsmijter haha:D
Waarschuw beheerder
kijk prima als je kakker bent maar ga dan niet als een vogel staan springen op een hardcore feest zoon hekel aan!
zal ik t onderbouwen voor je prima
die "kakkers" zijn gewoon irritant want als je in de verkeerde merkkleding loopt of niet op punt schoenen vinden ze je te min t gaat bij die gasten meer om uiterlijk het is een wetstrijd wie is het arrogantst van allemaal en hoeveel lipglos kan er op je lippen
kijk jij doet nu toch ook neerbuigend over gabber onderbouw dat dan is .....succes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loser van jou mag een kakker niet op een hardcore feest komen??? :S en met puntschoenen mag je ook niet komen??? :S
Waarschuw beheerder
Haha jullie hebben me wel geïnspireerd, vooral van D. casuals. Ik ga een ´doe hier de bal-test, hoe bal ben jij?´ in onze studiegids laten plaatsen. Nou maar hopen dat ze ermee akkoord gaan, te grappig dit.. :P
Waarschuw beheerder
als ik met mijn kleding style naar een hip hop feest ga loop ik ook de kans ruzie te krijgen duz ben ik ook niet gewenst op dat feest nou dat heb ik met jullie
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik vandaag een behoorlijke kakker... Heb van mijzelf al een behoorlijke 'r' (krijg 'm niet afgeleerd...), heb vandaag Ralph Lauren shirtje aan met daarover een polo, en loop rond op puntschoenen..
ben ik nog te redden? :D

Waarschuw beheerder
Er zitten wel een aantal échte kakkers bij mij op de uni. Vooral bij rechten, maar heb er niet echt een hekel aan.

Waarschuw beheerder
I'm the right guy for this topic. Heb 2 jaar op de grootste snobschool gezeten van België. Of eigenlijk de 3de grootste, de onze was snob maar dan eerder volgens de regels naleven, voor tot de 1ste klasse te behoren hadden we allen te weinig geld.

Voor het lijstje te vervolledigen nog even dit:
De Burburry sjerp is echt onmisbaar de volledige winter en zeker de helft van de herfst en lente, eigenlijk is het aangewezen om ze heel het jaar bij de hand te hebben. Indien het te warm is, draag je hem gewoon om je middel, staat echt stylisch, jong en stoer.

Vraag aan iemand van de lower class of hij al eens een lekker pientje gedronken heeft, zo'n echt lekker pintje, ja echt lekker. Of eens een stukje vlees, een echt goed stukje vlees.

praat gedurig over pers x, y, z die nog een relatie gehad heeft met a en b, maar dat b het ook had met y en zo out is nu. Vraag of men y kent en d, die op a lijkt en misschien ook wel was gaan winkelen met x, maar dat het ook f kon zijn die je vorige week 4uur hebt gebeld in restaurant r met x, die zo onverzorgt was.

Vraag waar men op vakantie gaat en of men veel gaat skiën in Couchevel en uitgaat in ...

Zoooooooooo grappig, maar oh zo sssssssssssaaaaaaaaaaaaaiiiiiiii.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 april 2005 om 15:51:
Er zitten wel een aantal échte kakkers bij mij op de uni. Vooral bij rechten, maar heb er niet echt een hekel aan.

Hier zitten er inderdaad ook aardig wat, al zit er nog wel verschil tussen gewoon studentikoze ballen en kakkers.

Waarschuw beheerder
hmz ga niet echt om met kakkers, totaal andere interesses dan dat soort lui.
maar zolang ze niet lastig zijn waarom zou ik er dan n hekel aan hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb helemaal niets tegen ze. Vind het gave lui.
Het is dan wel zo dat niet iedereen even aardig tegen je doet, maar als je ze eenmaal beter kent zijn het toplui, over het algemeen. Je hebt natuurlijk de echte etters er tussen zitten, maar dat heb je bij elk "soort" wel.

Je kunt er super mee lachen en heerlijk mee ouwehoeren.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
boeie..kakkers kunne ook chicks zijn..:-)
Waarschuw beheerder
hmm
ik spreek ABN, maar zonder rollende R
Ik speel hockey
Draag oa RL
maar liep vroeger ook in Lonsdale
Ben al jaren op hardcore feesten te vinden.
Ben geen kakker, maar ken er wel veel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik ergens vaak mooie meiden zie, is het wel langs het hockeyveld (liever gezegd erin)
Waarschuw beheerder
*bloos* :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8arbie op zondag 27 maart 2005 om 14:36:
sommige zijn wel aardig maar meestal kijken ze je aan alsof je een of ander sletje bent en de meisjes staan het absoluut niet toe dat je met hun jongens praat.

ik wil geen eens met hun wijven of met hun jongens praten... het liefst wou ik dat hun op vrijdag gingen stappen en nooit meer op zaterdag

Waarschuw beheerder
sjah, ligt ook aan gedrag enzo, meeste kakkers hebbe ook nog bepaalde gedragscode. zoals lange haren ( schouderhoogte), kraagjes netjes omlaag, goed passende broek (zker geen baggy) en bootschoentjes eronder:S. dit zijn egt de prototype kakkers, ik draag zelf ook vaak genoeg een polo maar zie er dan niet gelijk uit als een kakker.
Waarschuw beheerder
jij ziet er eg wel uit als een kakker, en nie tte zuinig

Waarschuw beheerder
:p
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen zijn eigen stijl maar zeker niet de mijne!
Waarschuw beheerder
donateur
bij me broertje op school is het een dikke kakker hype :/

Waarschuw beheerder
ik woon gvd (helaas) in wassenaar maar is niet anders maar wordt helemaal gek van die gasten :vaag: lijke net wijfe met die lange haren en nette kleren :no: ben anti-kakker :yes::p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 23:46:
sjah, ligt ook aan gedrag enzo, meeste kakkers hebbe ook nog bepaalde gedragscode. zoals lange haren ( schouderhoogte), kraagjes netjes omlaag, goed passende broek (zker geen baggy) en bootschoentjes eronder. dit zijn egt de prototype kakkers, ik draag zelf ook vaak genoeg een polo maar zie er dan niet gelijk uit als een kakker.

tim, weet je wel waar je over praat?:-):vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vooroordelen druipen er weer allemaal vanaf!

"ze hebben allemaal dit, Ze hebben allemaal dat" tjongejonge
Waarschuw beheerder
ben anti-kakker

:yes: ik ook
Waarschuw beheerder
er is 1 type die me totaal niet aanstaat en dat is er eentje die meestal gaastra jassen dragen icb met van bommel shoes en ja ja met als klap op de vuurplijl zon woeste krullende menigte of te wel haar...maar niet meer geknipt sinds groep 3 van de basisschool. :S

die zijn het ergste,zodra andere merken erbij komt kijken worden ze ook socialer nu ik er over nadenk
kzit nu op het vwo, maar ik ben echt de enige daar die zich niet zo gedraagt. Ik ben de enige met oorbellen (is aso volgens hun), koningschakel ketting, en regelmatig drank/drugs gebruik :P Ik voel me soms zo anders in mijn klas :P Maar het zijn ook mongooltjes :P (op paar na dan ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 10 juni 2005 om 00:02:
en ja ja met als klap op de vuurplijl zon woeste krullende menigte of te wel haar...maar niet meer geknipt sinds groep 3 van de basisschool.

Eng he!
Heb hier in de stad 's rondgekeken, maar ze hebben toch echt kappers, zelfs met studententarief. Waarom grootste gedeelte van de jongens hier dan nog steeds zo bang 's om daar 's langs te gaan, blijft een compleet raadsel...
Waarschuw beheerder
ja ik heb regelmatig ruzie met studentjes gehad, maar paar tikken en ze zeggen niks meer. Die vriendjes van ze doen ook niks, behalve soms de joden waarschuwen
Waarschuw beheerder
Op mijn uni zitten niet zo heel veel kakkers. Maar de meeste zijn eigenlijk aardig..

Zelf ben ik niet echt fan van de kakker-stijl maar heb wel een aantal RL-polo's. Van die ballen met rode broeken & een Tommy Bodywarmer, dat is niet echt mijn ding :S
Waarschuw beheerder
zelf heb ik wel iets teveel polo's van Ralph Lauren eigenlijk... En ik viel ook wel vaak op kakkers, maar de laatste tijd niet meer. M'n vriendje is dan ook absoluut geen kakker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cyberbiyatch op zaterdag 11 juni 2005 om 15:05:
zelf heb ik wel iets teveel polo's van Ralph Lauren eigenlijk... En ik viel ook wel vaak op kakkers, maar de laatste tijd niet meer. M'n vriendje is dan ook absoluut geen kakker!

ik vind zijn J&J stijl ook veel mooier!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S747 op zaterdag 11 juni 2005 om 15:28:
ik vind zijn J&J stijl ook veel mooier!

ik vreemd genoeg ook... :S Ik wil zijn broek! Denk dat ik hem ff ga kopen als we weer in Mamsterdam gaan shoppen!

Waarschuw beheerder
Mja kom zelf uit Wassenaar en wat heb ik hier over te zeggen :):

- Mja de rollende R.... als iedereen zo praat begin je
van zelf ook zo te praten (kan het zelf weten want ik
kom oorspronkelijk uit Leiden en praatte zo plat als
ik wee nie wat. :D Kvind het niet opvallen maar mensen
blijken het wel te horen)

- Kraagjes omhoog en het liefst zo veel mogelijk...
mja kvind het er zelf persoonlijk voor geen kk uit zien. Das meer voor de echte pro kakkers :D

- Polo´s worden veel gedragen da kan ik niet ontkennen

- Wa is er mis met Lacoste? ;)

- Als het koud is draag ik gewoon een dikke trui... merk
maakt me geen kk uit zolang het maar warm is :yes:

- Bootschoenen :S NOOOOOOOOOOOIT! :frusty:

- Alles lekker op de fiets gedaan :yes:

- Gehockeyd en daarna is het gewoon zuipen.... kheb nog nooit "gele rakkers scoren" gehoord op het veld of in de kantine :S

- Overige dingen slaan nergens op. Boeit mij geen kanker waar iemand vandaan komt of hoe veel geld hij of zij heeft.... echt absoluut niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ghehehe, lol
help... zit bij 29 van die mensen in de klas:P
alleen dan limburgse:P nie dat d'r wat mis is met limburgers. maar zodra de jongens gek zijn op winkelen gaat mijn gaydar of kakker radar af!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het helemaal niks! Het ziet er gewoon niet mooi uit naar mijn idee, veel gel in kraagje omhoog, roze bij een kerel :s. En veels te veel geld betalen voor je kleding. Boeien wat voor een merk het is!

Maar goed, niet alle kakkers zijn het zelfde en ik ben blij dat iedereen zijn/haar eigen smaak heeft en kan hebben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 00:37:
Mja kom zelf uit Wassenaar en wat heb ik hier over te zeggen :

- Mja de rollende R.... als iedereen zo praat begin je
van zelf ook zo te praten (kan het zelf weten want ik
kom oorspronkelijk uit Leiden en praatte zo plat als
ik wee nie wat. Kvind het niet opvallen maar mensen
blijken het wel te horen)

- Kraagjes omhoog en het liefst zo veel mogelijk...
mja kvind het er zelf persoonlijk voor geen kk uit zien. Das meer voor de echte pro kakkers

- Polo´s worden veel gedragen da kan ik niet ontkennen

- Wa is er mis met Lacoste?

- Als het koud is draag ik gewoon een dikke trui... merk
maakt me geen kk uit zolang het maar warm is

- Bootschoenen NOOOOOOOOOOOIT!

- Alles lekker op de fiets gedaan

- Gehockeyd en daarna is het gewoon zuipen.... kheb nog nooit "gele rakkers scoren" gehoord op het veld of in de kantine

- Overige dingen slaan nergens op. Boeit mij geen kanker waar iemand vandaan komt of hoe veel geld hij of zij heeft.... echt absoluut niet.

jah, die rrr kan je niet veel aan doen idd.. als je in een omgeving woont waar der mee gesproken wordt gaat dat vanzelf..

jah, ik heb vroeger ook op hockey gezeten en heb ook nog nooit zoiets gehoord van gele rakkers score en dat soort onzin..

polo´s heb k zelf ook niets op tegen vind t wel mooi..

dus hierbij ben ik blijkbaar dus een kutkakker en alles??
hmm beetje onzin dus.. ik hou ook niet van mensen die arrogant en alles zijn.. maar ik ken zat mensen die arrogant zijn en in andere "hokjes" worden geplaatst..
Waarschuw beheerder
ok leuk die tegenreacties maar het punt is dus dat er sommige mensen zijn met ouders die in een hoge belastingcategorie horen die zich met hun uiterlijk voorkomen willen profileren ten opzichte van de lagere modale burgers van nederland.

en het feit is gewoon dat dat gepaard gaat met een aantal genoemde symptomen.

het dragen van polo's maar aangezien het modebeeld het dragen van polo's meer en meer toestaat zijn deze mensen ernstig op zoek om hun favoriete kledingstuk te kunnen blijven dragen en hun door hun ouders zuurverdiende status hoog te kunnen blijven houden.
Je ziet ook nu dat meer modale mensen een ralph lauren dragen of een lacoste dus men verliest terein in exclusiviteit dus werden er andere merken bij gehaald als scapa sport maar dat wordt achterhaald.

wat voor hun nu nog aannemelijk is de zeil-look.bootschoentjes en gaastra-winddichte zeiljassen voor de echte die niet willen intregeren in de rest van nederland

dit geld niet voor elke beter bedeelde onder ons maar ook hun weten waar het hier over hebben en welke personen dat zijn in jullie omgeving
Waarschuw beheerder
Nja, van t weekend weer een paar 'wannabee' kakkers gezien. Foute kleding, met moeite een rollende R creeëren en netjes proberen te praten/doen.

Zelf ben ik van mening dat iedereen moet doen en laten wat ie wil.. als je maar JEZELF blijft :D.

Dus als jij kakker wil zijn ok, maar ga je dan niet beter voor doen dan je betn en al helemaal niet andere (misschien wel hogere mensen maar normaal uitziende) mensen niet denigrerend behandelen.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen zelf m0et weten wat die draagt!
En of die gene kakker is of niet!
maar d0e het dan omdat je het zelf leuk vind, en niet
om dat anderen dat mooi vinden!
probeer jezelf niet als kakker voor te doen als je dat niet bent!

Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat bepaalde merken iemand tot een kakker maken.Het ligt er maar net aan hou je je kleding combineert.

Burberry is best leuk en met RL is zeker niks mis mee.
en die scapa polo's zijn ook best gaaf.Nogmaals het zit 'm in de combinatie.

Hockey zegt trouwens ook niks;Daar zitten echt niet alleen kakkers bij.

Timberland wordt toch ook gedragen door te stoere gansterjongeren.toch?

Ik kan me niet voorstellen dat je een hekel aan iemand kan hebben op basis van kleding,sport,achtergrond en accent.:S

De enkele kakkers die ik ken zijn trouwens alles behalve arrogant

ach ,ieder zijn mening !
Waarschuw beheerder
dat is het in mijn omgeving dan uiterst uitzonderlijk te noemen dat ze toch arrogant zijn,overgins zijn idd niet allemaal zo maar nogmaals niks tegenover de merken opzich idd.

er zijn er bij mij 2 soorten "kakkers" ... het uiterlijk lang,slungelig,grote bos haar.

dat is een vast gegeven

dan de kleding,vaste merken kenmerkende "kakkers" merken

dan heb je nog de gasten die het aan durven iets van puma te dragen,die zijn stukken socialer ervaar ik
Waarschuw beheerder
Je beschrijft koorballen..

En er is nog een soort, dat zijn de ergste... dat zijn degenen die zelf eigenlijk uit een heel normaal milieu komen en die er heel graag bij willen horen..
Waarschuw beheerder
Zelfreflectie, Nielzepiels?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha..

Ga je me nou overal stalken zielig mannetje...

Neem eerst eens een LOI-cursus Nederlandse grammatica voor beginners en kom dan terug, zielig hoopje ellende..

Waarschuw beheerder
Over het algemeen kan ik wel met die types lachen eigenlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nielzepiels op donderdag 16 juni 2005 om 14:40:
En er is nog een soort, dat zijn de ergste... dat zijn degenen die zelf eigenlijk uit een heel normaal milieu komen en die er heel graag bij willen horen..

Vandaag nog 2 gezien op Utrecht CS. Dom brallen met hun TH en RL van de Bijenkorf :P. Dat is de enige winkel waar ze het kunne kopen want in 'duurdere' zaakjes worden ze er meteen uitgegooid..

Waarschuw beheerder
Ik zou bijna zeggen dat je jaloers bent

Bijna he....

zeg het dus niet
eergisteren zo'n kanker kut gast, kon gwoon de zoon van Balkenende zijn. In de trein, op een 4zits plek kom ik en een stel klasgenote aan lopen. Kom daar aan en zit op één plek dat figuur de rest van de stoelen waren leeg. Ik ga recht voor hem zitten, komt er een mega zucht uit hem met wat gebrabbel wat erop neer kwam dat hij graag de twee vierzits plaatsen voor hemzelf wou houden. Ik moest en gaf er een reactie op, op deze kut actie om 8u sóchtends. En het voelde heerlijk om te weten hoe hij zich moest opwreten van binnen :):)

geen hekel aan ze heb ook genoeg in een pak gelopen maar ze moeten zich niet zo triest gaan gedragen alsof ze van adel zijn en de "normale" mensen van een een of andere lagere klasse ofzo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van mij mag iedereen kak zijn, als ze zich idd maar niet elitair gaan gedragen..jugh.. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van van D. Casuals op donderdag 16 juni 2005 om 17:57:
Vandaag nog 2 gezien op Utrecht CS. Dom brallen met hun TH en RL van de Bijenkorf . Dat is de enige winkel waar ze het kunne kopen want in 'duurdere' zaakjes worden ze er meteen uitgegooid..

je ergert je der wel heel erg aan he.. je kan der ook gewoon te erg op letten en ze allemaal willen zien om hier even te zeggen hoe dom je t wel niet allemaal vindt..

Waarschuw beheerder
IMLZ
citeer  16 juni 2005 13:43

Ik vind niet dat bepaalde merken iemand tot een kakker maken.Het ligt er maar net aan hou je je kleding combineert.

Burberry is best leuk en met RL is zeker niks mis mee.
en die scapa polo's zijn ook best gaaf.Nogmaals het zit 'm in de combinatie.

Hoe je het combineert, maar ook hoe je het draagt.
Scapa polo's best gaaf? ..... Maar cool? Is zwaar kut merk geworden, want nu draagt iedereen dat. 2jaar geleden was het stoer, speciaal, cool,... en nu is het gewoon gemarginaliseerd. Van RL naar H&M status.
Mij kan het niet schelen, draag hem nog steeds, maar de publieke opinie van de subjecten van deze topic denken daar anders over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 23:33:
Ik vind niet dat bepaalde merken iemand tot een kakker maken.

dat klopt maar vaak zie je dat als ze die society kleding dragen...zich meteen elitair voelen en neer kijken op andere mensen

en idd combineren van society met hippe kleding kan heel leuk staan.

maar er zijn vaste combinaties als het om society kledij gaat.en echt waar...die mensen die er niet van willen afwijken zijn het ergst en ik neem aan dat de topicopener hier op doelt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van soppie op donderdag 2 juni 2005 om 21:51:
hmm
ik spreek ABN, maar zonder rollende R
Ik speel hockey
Draag oa RL
maar liep vroeger ook in Lonsdale
Ben al jaren op hardcore feesten te vinden.

:)

Dat hoor/lees je niet alle dagen!

Ik hou wel van een meisje dat haar kraag omhoog durft te doen. Het moet haar echter wel staan. Beetje tenger, etc. Ik hou me aanbevolen!

Waarschuw beheerder
Ik zeg overigens ook geen NEE tegen een kauwgum kauwende, speed snuivende chick, met piercings over haar hele lichaam! ;)

Waarschuw beheerder
Kakkers: kekke lui of kutjes

ach joh ze zijn best te pruimen

Waarschuw beheerder
zo wat een kenner ben jij..

voel ik daar een vleugje ervaring?

Waarschuw beheerder
Ja vagejetje, doe jij het met kakkers. Dat zou wel heel vaag zijn!
Waarschuw beheerder
Veel kakkers (ik zeg niet alle!!) zijn arrogant.
En dat kan ik niet uitstaan O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:04:
Ja vagejetje, doe jij het met kakkers. Dat zou wel heel vaag zijn!

waar raak je mee besmet he ;) vage shit dus B)

Waarschuw beheerder
Lang leve kak chicks (en alle andere)!

Waarschuw beheerder
Zelf heb ik gewoon geen goede ervaringen met "kak-chicks" en "kak-gasten". Dus ja misschien heb ik er daarom een vooroordeel over maar kan ze gewoon niet uitstaan.

Keb eentje gehad die een heel verhaal had verzonnen dat ze met mijn vriend bezig was geweest (en dan niet in de zin van een praatje maken) vervolgens begon ze racistische opmerkingen op mij te richten (ik ben namelijk Brits) dat ik terug naar m'n eigen land moest gaan ed.

Ook ben ik een tijdje geleden met vrienden wezen stappen op een donderdag... ok misschien vraag je er dan wel zelf om... We kwamen binnen en we werden aangekeken alsof we afval waren... Natuurlijk trek je er niks van aan dus wij lekker lol hebben. Gingen die kakkers ruzie zoeken met mijn vrienden. Vervolgens kwam er een naar mij toe (ja idd zo een in een roze polo van Tommy Hilflikker met lange haren besmeurd met Gel, die dus net ruzie had gezocht met mijn vrienden) of ik met hem mee wou gaan.... Antwoord: Ga lekker ergens anders met je hockeystick spelen ofzo...

Pfff aangezien de eerste een Limburger was en die van het uitgaan uit Breda kwamen vraag ik me toch af of er wel goeie tussenzitten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ik ben mama :cheer: op woensdag 26 oktober 2005 om 11:03:
bah kakkers

haha ik wou het nog net niet zeggen maar idd, BAH!
Waarschuw beheerder
Ik ben rijk kijk mij..
Waarschuw beheerder
:S
De "ik ben beter dan jij dus blijf uit mijn buurt"typetjes.Ik kots ervan...

De allerergsten zijn trouwens de mensen die uit een gewoon,doodnormaal gezin komen en er maar al te graag bij willen horen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eerlijk gezegd kots ik van ze allemaal als ze zo doen. Je kunt toch ook rijke ouders hebben en toch zelf normaal doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 17:03:
Eerlijk gezegd kots ik van ze allemaal als ze zo doen. Je kunt toch ook rijke ouders hebben en toch zelf normaal doen?

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 17:03:

Normaal zoals jij het ziet, of normaal zoals zij het zien. Maar net hoe je het brengt.

Maar kakker en loaded gaat nooit echt samen volgens mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 01:30:
Normaal zoals jij het ziet, of normaal zoals zij het zien. Maar net hoe je het brengt.

Idd, blijkbaar zijn zij gewoon echt beter dan de rest... pfff...
Als ze niet eens weten wat "normaal" inhoudt dan leg ik het wel even uit;

Je bent niet beter dan een ander, al is het een schooier. Dus uit de hoogte doen omdat pap toevallig centjes heeft is gewoon triest. Zonder pap was je nergens.

Kleding dragen omdat de rest het ook doet is niet bepaald een eigen mening of smaak hebben. Wissel eens af joh, gebruik je fantasie. (geld trouwens ook voor je haar). Het is wel toevallig dat jullie allemaal dezelfde smaak hebben, vind je niet?

Als er toch iemand binnenloopt waarvan je denkt dat jij alsnog beter bent, houdt dat lekker voor je. Als je iemand niet kan uitstaan draai dan gewoon je nek om ipv met heel het groepje erna te staren. Zo heeft er niemand last van (werkt trouwens ook omgekeerd want zo erger jij je er niet aan).

Een beetje duidelijk zo? Of ben ik nu niet open-minded?

Ach dit zijn maar een paar voorbeelden van wat voor mij "normaal" inhoudt. Maar omdat ik zo nieuwschierig ben wil ik toch wel weten wat er voor kakkers "normaal" inhoud.

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 09:37:
Je bent niet beter dan een ander, al is het een schooier. Dus uit de hoogte doen omdat pap toevallig centjes heeft is gewoon triest. Zonder pap was je nergens.

Kleding dragen omdat de rest het ook doet is niet bepaald een eigen mening of smaak hebben. Wissel eens af joh, gebruik je fantasie. (geld trouwens ook voor je haar). Het is wel toevallig dat jullie allemaal dezelfde smaak hebben, vind je niet?

Als er toch iemand binnenloopt waarvan je denkt dat jij alsnog beter bent, houdt dat lekker voor je. Als je iemand niet kan uitstaan draai dan gewoon je nek om ipv met heel het groepje erna te staren. Zo heeft er niemand last van (werkt trouwens ook omgekeerd want zo erger jij je er niet aan).

(y)

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Ze denken dat ze beter en slimmer zijn dan iedereen die uit een ander milieu komt.Maar eigenlijk zijn zij het die het domst van iedereen zijn doordat ze zo denken....

Waarschuw beheerder
Zo denk ik er ook over hoor. Ik wil wel open minded blijven maar zoals ik al eerder meldde heb ik er alleen slechte ervaringen mee gehad. Verder heeft er nog geen kakker gereageerd dus denk dat ze misschien de "doe normaal" berichtje hebben gelezen... of ze moeten heeeeeeel lang nadenken voor een come-back

;)

Waarschuw beheerder
Kreeg een pb...

"KAKKERS
we hebben ralph lauren, timberlands
we hebben gant broeken, huishoud friends
we hebben p.c mamies aan de bar
en een mercedes station car!

We hebben Booootschoen, Levi Strauss
We hebben Ralph Laaaauren, Hockeysticks
We hebben La-Bra-Dors, aan de riem
We hebben geld dat kun je zien
KAKKERS!!!!"

Nu nog een beetje verstand....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van wie?Gaan we s ff een stalk actie op touw zetten:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een hekel aan kakkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 09:37:
Idd, blijkbaar zijn zij gewoon echt beter dan de rest... pfff...

Nee nee, zo bedoel ik het niet.

Even generaliserend, een bouwvakker heeft een ander beeld van normaal dan een bankdirecteur. Wat voor de een normaal is, is voor de ander niet normaal. Zijn gewoon cultuurverschillen.

Ik heb het nu dus niet over die balletjes die zich zo kleden om er bij te horen. Maar gewoon over rich-kids.

Een man die nogal loaded is en die iedere dag champagne drinkt. Voor hem normaal, voor de meeste mensen niet normaal. De een drinkt melk, de ander champagne.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op vrijdag 28 oktober 2005 om 16:54:
Van wie?Gaan we s ff een stalk actie op touw zetten

HAHA ik ga me zo niet verlagen hoor. Diegeen waar het om gaat zit vast mee te kijken, die heeft alleen zichzelf ermee, zelf durft ze geen opmerking rechtstreeks te maken.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:03:
Even generaliserend, een bouwvakker heeft een ander beeld van normaal dan een bankdirecteur. Wat voor de een normaal is, is voor de ander niet normaal. Zijn gewoon cultuurverschillen.

Nu heb je het niet over kakkers maar mensen met een hoog inkomen. Tegen mensen met een hoog inkomen heb ik geen problemen hoor. Maar degene die daardoor (of soms niet eens daardoor) neerkijken op andere zijn gewoon triest. Ik ken gasten met geld en zonder en tussen die twee zie ik geen verschil qua doen. Maar de jongen die geld heeft is er niet mee bezig zoals kakkers. Hij kleedt zich zoals hij het wil, met of zonder merk. In een roze Polo zul je hem niet tegen komen iig ;) Hij kijkt ook echt niet neer op een ander.

Waarschuw beheerder
Ik heb er eens een kleine aanvaring gehad met een groep van die jongens.

Heb toen een hockey stick gepakt van 1 van hen en de grootste van hen een aantal beuken in zijn maag verkocht.

Vervolgens met accect een maat van mij gebeld of hij de boel kwam opruimen, want ik maak mijn handen niet vuil aan dat gespuis.

de accentjes en ego's verlieten toen snel het gebouw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 13:05:
Heb toen een hockey stick gepakt van 1 van hen en de grootste van hen een aantal beuken in zijn maag verkocht.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 13:05:
Vervolgens met accect een maat van mij gebeld of hij de boel kwam opruimen, want ik maak mijn handen niet vuil aan dat gespuis

Triest

Waarschuw beheerder
Als je ervan uit gaat dat het echt zo is, dan zou het triest zijn ja.
Waarschuw beheerder
Ik zeg altijd maar zo, liever een kakker dan de kak zelf hihihihihihihihi :s :/

Ik loop er al een deel mijn leven tussen helaas, maar mijn mensen zullen het nooit worden :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 14:20:
Als je ervan uit gaat dat het echt zo is, dan zou het triest zijn ja.

ik lees het gewoon hoe je het hebt geschreven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
owwwwwja dit topic bestaat ook nog...
Waarschuw beheerder
ik heb die errrrrrrretjes regelmatig bij me in de zaak, die lulletjes breken bijna hen eigen bek over die rollende r.
Waarschuw beheerder
Ik loop er regelmatig bij als kakker (schijn aan die normen te voldoen) maar als je me kent weet je dat ik verre ben van dat!!!!

Waarschuw beheerder
Liever kakker dan stakker. :flower:

Waarschuw beheerder
Geef mij dan een stakker ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 10:23:
Geef mij dan een stakker

:no:
Waarschuw beheerder
Doe mij maar de warme bakker

Waarschuw beheerder
soort zoekt soort.
hoewel ik ordi zowel kakkers best lekker vind,
en zo heeft alles wel zijn goede kanten en zijn slechte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op woensdag 30 november 2005 om 20:12:
Doe mij maar de warme bakker

tja alles is beter dan een kakker :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van van D. Casuals op zaterdag 26 maart 2005 om 19:42:
Boerse accenten zijn uit den boze.

dan val ik af :x
Waarschuw beheerder
Ik ken genoeg mensen die redelijk veel geld in huis hebben. Maar die zijn kwa karakter echt toppie, ze accepteren jou hoe je bent en zo moet het. Met die theekrans kak wil ik niets mee te maken hebben, gatverdamme...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dood aan mensen die te koop lopen met hun geld..

wat denken die kakkers wel niet?

waar halen ze het gore lef vandaan?

bescheidenheid siert!
Waarschuw beheerder
Waarom niet, als ze het willen laat ze toch jij moet er toch niet mee rondlopen. En het echte dure spul is sowieso onopvallend ;) .
Waarschuw beheerder
ik moet altijd wel lachen als ik in de trein tegenover zo'n groepje zit
Waarschuw beheerder
Pakken die kerels ook al de trein? Dan moeten ze zich toch onder het gewone volk mengen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 14:03:

Waarom niet, je mag toch trots zijn op je geld?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 19:32:

er zijn ook nog minder bedeelden op deze aardbol
Waarschuw beheerder
Die zijn er gegarandeerd, maar dat betekent toch niet dat als je meer welvarent bent dit niet mag laten zien :\ . Kom maar op met jouw argumenten :) .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:32:
er zijn ook nog minder bedeelden op deze aardbol

Wat heeft dat er mee te maken?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 19:32:

het mág..

maar ík houd er niet van!

Waarschuw beheerder
de echte kakkers hebben de macht in de wereld lul maar wat

Waarschuw beheerder
HAHA! De macht om anderen te doen walgen wel ja!

Maar als je geld hebt mag je dat zekers wel tonen. Kakkers die denken juist omdat mammie en pappie centjes hebben dat zij het helemaal zijn. Daar walg ik van.
Niet van een kerel die van z'n eigen centen een mooie auto heeft gekocht ofzo, dat is weer heel anders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 12:13:
Niet van een kerel die van z'n eigen centen een mooie auto heeft gekocht ofzo, dat is weer heel anders.

Daar gaat het nu ook over :P

Waarschuw beheerder
Nee hoor, lees de topic-opener.
Dat vind ik heel anders dan iemand die iets koopt omdat diegene het mooi vind. Iemand koopt toch iets omdat ze het zelf mooi vinden en niet om een of andere status aan te geven?
De beste man/vrouw die een mooie auto koopt omdat diegene dat zelf mooi vindt hoeft niet te denken dat hij/zij boven een ander staat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kakkers en ballo's :[

3 polo's over elkaar, trui erover, bootschoenen, rode broek en als ze nog studeren een studentenvereniging bodywarmer erover en maar bezopen doen en denken dat ze meer zijn (Y) spuug erop en als ik ze kan bezeiken doe ik dat met plezier :yes:
Waarschuw beheerder
Het ergste van die kakkers vind ik dat ze denken dat zij het allemaal uitgevonden hebben.. Ze zijn niks beter dan een ander! Kakkers :no:
Waarschuw beheerder
kakkers:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 12:42:
Iemand koopt toch iets omdat ze het zelf mooi vinden en niet om een of andere status aan te geven?

Ben ik helemaal met je eens, ken zelf ook wel mensen die graag dingen kopen om er mee te pronken, maar daar zie ik het (maatschappelijk) nut niet van in.

Zelf koop ik ook weleens dure dingen maar dat is puur omdat ik het mooi vind of nodig heb, niet om daarna al m'n vrienden op te bellen en vragen of ze langs komen.. kan dus ook niet zo goed tegen kakkers.
Waarschuw beheerder
ik denk dat kakkers zich te goed voor pf vinden daarom geen reactie van kakkers

Waarschuw beheerder
oj jawel hoor, kijk maar eens terug in de posts fantasyworlddddd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 12:42:
Nee hoor, lees de topic-opener.

Ik reageerde op

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 14:03:

Hun geld dus :P
Waarschuw beheerder
arghhhhhhhh had ik niet gezien...............

Waarschuw beheerder
ik hou niet zo van kakkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 21:46:
ik hou niet zo van kakkers

je haalt de letters uit me vingers:p hahaha

denken dat ze heel wat zijn.. ppff :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ha ik ben een kakker:P maar draag geen polo's ofja soms:P

Timberlands draag ik omdat ze zalig lopen en warm zijn voor de winter. Verder ben ik opgegroeid in een kakbuurt, heb twee paarden gehad:P eigen etage gehad van pappie, auto van mammie, 2 keer per jaar skivakantie, elk jaar naar een warm land, ijshockey, elke week money voor feestuh en beestuh, 2 scooters(1kapot gereden), oud wrak voor in de tuin mee rond te rijden,... Toen ging me vader vreemd en was het echtscheiding en einde verhaal:) Nu ben ik een hele normale jongen die ABN, en van kakkleding houd. Ow en met een R praat:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 19:36:
Hun geld dus

Daarom reageerde ik er ook zo op. Mensen met geld hoeven niet perse kak te zijn, toch? Mensen die zich daardoor beter dan anderen gaan voelen en op anderen neerkijken daardoor vind ik kakkers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 23:42:
Daarom reageerde ik er ook zo op. Mensen met geld hoeven niet perse kak te zijn, toch? Mensen die zich daardoor beter dan anderen gaan voelen en op anderen neerkijken daardoor vind ik kakkers.

Dat tussenstukje ging niet over kakkers!

Maar puur over mensen die met hun geld te kop liepen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 23:42:
Mensen met geld hoeven niet perse kak te zijn, toch?

niets mis met mensen met geld, vaak hebben ze er zelf voor gezorgd dat ze zoveel te besteden hebben. daar mag je best trots op zijn. maar ik vind niet dat je er zo te koop mee moet lopen..
Waarschuw beheerder
Een kakker is iets heel anders dan iemand die hard gewerkt heeft voor zijn geld en er dan mooie dingen van koopt...Ik zie de gelijkenis niet eens:s

Waarschuw beheerder
Fantasy* je praat poep

Waarschuw beheerder
liever n hoop nak, dan n hoop kak!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op dinsdag 13 december 2005 om 21:29:
Een kakker is iets heel anders dan iemand die hard gewerkt heeft voor zijn geld en er dan mooie dingen van koopt...Ik zie de gelijkenis niet eens

idd, mensen die hard voor hun eigen centen werken en er nuchter onder blijven daar heb ik geen problemen mee maar kakkers... bahbah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 23:08:
idd, mensen die hard voor hun eigen centen werken en er nuchter onder blijven daar heb ik geen problemen mee maar kakkers... bahbah

iid :P altijd van die mensen die zo uit de hoogte doen :S en denken dat ze zelf helemaal geweldig zijn... zo irritant

en MEESTAL als ze op hockey zitten is dat ook helemaal "geweldig"

mensen die hard werken is iig beter dan mensen die niet werken vind ik dan :) als ze er maar nuchter onderblijven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laatst kwam ik via een kennis van me op een forum waar (volgens mij) ook alleen maar snobs zitten. Van die signatures die echt ballerige attitude uitstralen en praatjes alsof ze in high-society kringen verkeren.

Zal er misschien naast zitten maar ik denk ook dat heel veel mensen dénken dat ze 'kakker' zijn als ze met een polo'tje van Ralph of Tommy aanlopen. :s Laatst nog id Bijenkorf, zo'n mislukt kapsel met bootschoenen staat me aan te staren om indruk te maken met z'n afgeprijsde Tommy polo.. walgelijk :sick:

Nee, dan heb ik liever gewoon een lieve normale jongen die weet waar die vandaan komt en wat 'ie heeft. :)

Waarschuw beheerder
Haha idd, moet je maar ff een van m'n eerste posts lezen.. bah bah!
Vaak gasten met van die vettige lange slierten als haar... die graag met een stick spelen en Tommy Hilflikker dragen (verder niks mis met Tommy hoor ;) ). Maar dan hebben we het nog niet over de dames gehad... WALG...
Daar draait echt alles om geld.
Vrouwen vind ik sowiezo wel erg onder mekaar maar kakkers.... als blikken konden doden....
Ik snap ook niet dat die mensen zichzelf "kakkers" noemen. Noem jezelf dan "hoer" daar draait toch ook alles om geld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 09:42:
Maar dan hebben we het nog niet over de dames gehad... WALG...
Daar draait echt alles om geld.
Vrouwen vind ik sowiezo wel erg onder mekaar maar kakkers.... als blikken konden doden....

Haha, de vrouwelijke lijn is idd niet mee te leven. Leven op het geld van hun vriendje (of hun vriendje is arm en zij is rijk.. kan ook nog) en proberen zich bekakt te gedragen. Zie het echt levendig voor me, maar die dingen zal ik hier maar niet neerzetten. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Karlijn* op dinsdag 13 december 2005 om 23:43:
Zal er misschien naast zitten maar ik denk ook dat heel veel mensen dénken dat ze 'kakker' zijn als ze met een polo'tje van Ralph of Tommy aanlopen.

Ach je wilt niet weten hoeveel er daarvan op de uni rondlopen, echt om te lachen :D .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jinsu op donderdag 15 december 2005 om 11:37:
Ach je wilt niet weten hoeveel er daarvan op de uni rondlopen, echt om te lachen .

Maak anders eens een fotoreportage en laat ons meelachen. :P