Partyflock
 
Forumonderwerp · 760393
­ Nederland
Betreft: evenement: Hemelrave, donderdag 5 mei 2005 om 10:00
Yes, dit wordt ons eerste buitenfeest. Nu hoop ik dat het weer meezit.......voor jaar viel het 100% mee. Eerst wat donkere wolken, maar later brak de zon door. Heerlijk!! Wij hebben er zin in!!
Dus.....of fietsen........of Hemelrave.....uhhhh, moelijk. :)
zkers, als het net zo gezellie wordt als vorig jaar....Mooi begin van de lente/zomer
Aanwezig
 
Ze hebben de hardcore weer in een tent gegooid :Cry:
Voor iedereen wat wils :)
 
Mits onze drank niet gejat wordt :S :/
Ben benieuwd ja, of ze weer verschillende tenten hebben. Volgens mij is nu de mainstage een soort van Techno, met Marcus Remus...........Als ik 't goed heb...
Vorig jaar was er een klein apart tentje met Techno.
Daarom ook, voor ieder wat. Alleen ik MIS Luna, helaas!! :(
 
We hadden voor, vooraf en na het feest drank gehaald bij de slijter. In het begin dus even lekker indrinken en relaxen op de rutbeek. Daarna naar Hemelrave zelf gegaan. De overgebleven drank hebben we in een viskar met sloten gestopt. Op 1 of andere manier hebben ze die sloten eraf gekregen en is de drank gejat :S We weten waarschijnlijk al wel wie het heeft gedaan :[
Jezus, lekker kinderdachtig toch. Zou echt nie andermans drank gaan jatten....
 
Nee, wij ook niet... Maarja je hebt van die mensen. We konden dus ook niet even gezellig meer nadrinken.
Moet je dan nu maar beter regelen. Maar anyway...Kheb er zin in. Hopelijk houden ze een beetje rekeking met het weer hier in Nederland. 't Kan vriezen en 't kan dooien. Haha. Als ze maar wat mooi overdekte tentjes neerzetten, dan kan ons weinig gebeuren....
 
Van mij mag het regenen, ik sta toch al in een tent :P
Tja, maar mooi weer is toch altijd beter. Ideaal zou zijn graadje of 20 met een lekker zonnetje, kop in de zon...Lekker buiten staan hossen.
 
Dat klopt :) Meestal is het weer wel goed rond hemelvaart dus ik hoop dit jaar ook weer...
 
kwartiertje fietsen :D
Nog nooit geweest , gaat het nu ook 100% bezoeken.
Hopelijk gaat het ook 100% door.
Sorry, maar volgens mij krijg ik iets niet helemaal helder mee zo ineens!! O:)
Je hoopt op mooi weer, want anders wordt het OF fieten OF hemelrave?

ben ik nou gek, of is het allebei in the open air?
vorig jaar wel een leuk feessie ...
niet echt bijzonder ofzo !!

zany
marco remus :kwijl:
Nee man, geintje. Kga echt nie fietsen. Ga liever springen op Marco Remus. :)
haha...ach joh> de hele dag lichaamsoefeningen doen is toch gezond?? :P

Eerst vroeg op om te fietsen, dan lekker hossen op hemelrave..ja ja :jaja:

Gewoon een conditie van 100 op de schaal van 0 tot 100 :P wat je er aan overhoudt..

Ik denk dat dat wel iets is voor mij...hijg mn longe uit mn lijf na 100 meter sprintje :S
ik ga mooi lopen ( 5 minuten):d
Fietsen kan net bij ons, half uurtje. Of anders auto, maar ja, dan kan je weer nie drinken...........We zien 't wel. Maar nog een maandje. (y)
ja dan kan je wel drinken, maar dan moet je weer een kilo suiker vreten om 1 glas bier weg te werken en je dus nuchter bent...

mja..
dat werkt denk ik ook nie eg :P
Tja, schiet nie op dus en als ik drink, drink ik wel meer dan 1 glaasje bier :)
ja dat snap ik dan weer wel:P haha

ach ja> nog ff en dan hoppa :D
Weer of geen weer, ik heb er zin in! :bounce:
 
Misschien dat ik dit jaar hemelrave opzeg voor Dominator :$
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Huh...daar zit bijna 3 maand tussen hoor! :vaag:
 
Mja, oke... dat heb ik even over het hoofd gezien :$
ja ja...je probeert je er ff uit te lullen:P je wist het wel ;) haha
D'r is nog wel zo'n tof festival in Oldenzaal, op 't Hulsbeek op 5 mei....(n) Ha ha, nou mij niet gezien. Nog paar weekjes :)
zooooo hopen op een lekker weertje en gaan met die banaan :D:D:D
Als het net zulk mooi weer wordt als vandaag, dan teken ik ervoor (y)
Wij hebben er ook zeker superveel zin in! Wij staan trouwens ook met een stand. Dus als je een armtas wilt kopen :D

Kijk anders ff op www.armtas.tk
Da's leuk, werken en dan nog in leuke muziek ook. Geld verdienen en toch muziek luisteren..........maar uh, nee bedankt, kneem nie vaak een tas mee (ook geen armtas!?) naar een house feest. Raak ik toch kwijt, 's nix voor mij.
Ok, heb ff gekeken................tis wel handig, maar ja, kan'k me pakkie shag of sigaretten nie in kwijt. Toch jammer :D
maaruh dreammachine:P je eerste buitenfeest?? jij had toch me kaartjes voor efect vorig jaar overgekocht:P??
haha nouhjaa we worden met de auto gebracht door mams:bloos: :D gewoon simpelweg omdat ik een heeel lui wijf ben die geen zin heeft om te fietsen:[
Kbedoel ook mijn eerste buitenfeest voor DIT jaar. :D
Maar uh, je gaat nu dus wel?! Beter!
haha ohjaa:P hemelrave dit word me 4 de:D efect laat ik dit jaar weer schieten:/
laatste aanpassing
Hardcore Bitch...ben je van origine blond of zoow???? :P
neej wel ooit blond geweest:P denk dat die waterstofperoxide me hersens toch heeft aangetast :vaag: :D
Haha, geeft nix meissie. We gaan mooi springen volgende week. Kheb d'r zin in!!!
(y)
ik heb dr ook zin in!
ben je van origine blond

Hey :@ niet alle blondjes zijn dom :[
laatste aanpassing
Whahaha...neej, da klopt...maar ie wa! :P
:o Echt nie :no: Moj klapp'n hem of zo? :devil: