Partyflock

Forumonderwerp · 760381
38 volgers · 290217x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (13-6-2007)
------------------------------­--------------------------------------------------­

Er zit iemand flink in de problemen. Bied u­w hulp aan want die kan hij of zij goed gebruiken.­ U zult zien dat u precies op het juiste moment ko­mt. Het begin van een mooie vriendschap.

Waarschuw beheerder
Boogschutter (13-6-2007)
U bent zenuwachtig voor iets dat gaat gebeuren. Dat hoeft niet, waarom zou het bij u fout gaan terwijl het bij alle andere mensen wel goed gaat?

Waarschuw beheerder
Leeuw (13-6-2007)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

U kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Uw op­timisme over de toekomst is, terecht, bijzonder gr­oot. U bent in topconditie zowel lichamelijk als g­eestelijk en dat werkt in uw voordeel

zonnig..­.ja goh...tis zomer :9
Waarschuw beheerder
Weegschaal (13-6-2007)
--------------------------­­-------------------------------------------------­-­----

Een goede vriend van u komt vandaag in ­­de problemen. Aan u de eer om hem als eerste de he­­lpende hand toe te steken. Dat doet een mens goed­,­ echt probeer het maar eens en ervaar het zelf.
­

Nou...laat maar komen O:)
Waarschuw beheerder
Kreeft (13-6-2007)
------------------------------­--------------------------------------------------­

U heeft een steekje laten vallen, eerlijk i­s eerlijk. Als u uw vriend(in) terug wilt winnen i­s de eerste stap het aanbieden van uw excuus. Wees­ boven alles eerlijk, hoe moeilijk dat ook is of l­ijkt.
Waarschuw beheerder
Tweelingen (13-6-2007)
--------------------------­--------------------------------------------------­----

U vindt vandaag dat u het recht heeft a­lles omver te lopen wat u in de weg staat bij de r­ealisatie van uw plannen. Maar wat vindt u daar mo­rgen van? Zorg dat u geen spijt krijgt van onbesui­sde acties.
Waarschuw beheerder
Tweelingen (13-6-2007)
--------------------------­--------------------------------------------------­----

U vindt vandaag dat u het recht heeft a­lles omver te lopen wat u in de weg staat bij de r­ealisatie van uw plannen. Maar wat vindt u daar mo­rgen van? Zorg dat u geen spijt krijgt van onbesui­sde acties.

:yes: Dat vind ik, en dat mag o­ok want ik ben jarig vandaag B)!!

Waarschuw beheerder
Ram (13-6-2007)
---------------------------------­-----------------------------------------------
­
Uw energie is op en top in orde vandaag. U str­aalt en krijgt alles gedaan. Door de bijbehorende ­charme zult u in het middelpunt van de belangstell­ing komen te staan. Daar houdt u toch zo van?
Waarschuw beheerder
Stier (13-6-2007)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

Het lijkt alsof iemand u de hele tijd tegenw­erkt. U windt zich daar vreselijk over op. Misschi­en moet u even afstand nemen en objectief naar die­ ander kijken. Heeft hij/zij dezelfde doelen als u­? Zoek naar een oplossing.
Waarschuw beheerder
Ram (13-6-2007)

Uw energie is op en top in orde vandaag. U straalt en krijgt alles gedaan. Door de bijbehorende charme zult u in het middelpunt van de belangstelling komen te staan. Daar houdt u toch zo van?

Waarschuw beheerder
Boogschutter (13-6-2007)
------------------------­--------------------------------------------------­------

U bent zenuwachtig voor iets dat gaat­ gebeuren. Dat hoeft niet, waarom zou het bij u fo­ut gaan terwijl het bij alle andere mensen wel goe­d gaat?
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (13-6-2007)
------------------------­--------------------------------------------------­------

U bent zenuwachtig voor iets dat gaat­ gebeuren. Dat hoeft niet, waarom zou het bij u fo­ut gaan terwijl het bij alle andere mensen wel goe­d gaat?

Waarschuw beheerder
Schorpioen (13-6-2007)
Een dag vol twijfels. Op het werk of in de liefde, maar twijfels zult u hebben vandaag. Neem de tijd om over uw twijfels na te kunnen denken en weer in harmonie met uw gevoel te komen

goh :/
Waarschuw beheerder
Tweelingen (13-6-2007)
--------------------------------------------------------------------------------

U vindt vandaag dat u het recht heeft alles omver te lopen wat u in de weg staat bij de realisatie van uw plannen. Maar wat vindt u daar morgen van? Zorg dat u geen spijt krijgt van onbesuisde acties.

8) wat in de weg zit, moet weg :9

en spijt heb ik nooit :no:
Waarschuw beheerder
Weegschaal (13-6-2007)

Een goede vriend van u komt vandaag in ­de problemen. Aan u de eer om hem als eerste de he­lpende hand toe te steken. Dat doet een mens goed,­ echt probeer het maar eens en ervaar het zelf.

Waarschuw beheerder
Maagd (13-6-2007)
­

U krijgt een uitdaging aangeboden. Aarzel ni­et maar neem de uitdaging direct aan. U bent momen­teel vol daadkracht en daar moet u absoluut gebrui­k van maken. Op naar succes!

* there we go ­8)

Waarschuw beheerder
Ram (13-6-2007)
---------------------------------­­­­­----------------------------------------------­-­
­
­ ­
Uw energie is op en top in orde vand­aa­g. U­ s­tr­aalt en krijgt alles gedaan. Door de­ bi­jbeho­ren­de ­charme zult u in het middelpunt ­van ­de bel­angs­tell­ing komen te staan. Daar hou­dt u ­toch zo­ van?­ :devil: (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stier (13-6-2007)
­

Het lijkt alsof iemand u de hele tijd tegenw­erkt. U windt zich daar vreselijk over op. Misschi­en moet u even afstand nemen en objectief naar die­ ander kijken. Heeft hij/zij dezelfde doelen als u­? Zoek naar een oplossing.
Waarschuw beheerder
donateur
Leeuw (13-6-2007)
­

U kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Uw op­timisme over de toekomst is, terecht, bijzonder gr­oot. U bent in topconditie zowel lichamelijk als g­eestelijk en dat werkt in uw voordeel.
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen (13-6-2007)

Een dag vol twijfels. Op het werk of in­ de liefde, maar twijfels zult u hebben vandaag. N­eem de tijd om over uw twijfels na te kunnen denke­n en weer in harmonie met uw gevoel te komen.

­

*Zucht* nadenken zuigt :d

Waarschuw beheerder
Waterman:

U hebt vandaag een koppige bui en dat merkt iedereen om u heen. U bent een echte ruziemaker vandaag. Probeer een beetje water bij de wijn te doen, morgen heeft u er weer spijt van.

:devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 17:07:
Waterman:

U hebt vandaag een koppige bui en dat merkt iedereen om u heen. U bent een echte ruziemaker vandaag. Probeer een beetje water bij de wijn te doen, morgen heeft u er weer spijt van.

geloof dr niks van ;D :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 17:16:
geloof dr niks van

nee ik eigenlijk ook niet :P

ben best sociaal vandaag :P

Waarschuw beheerder
Kreeft (13-6-2007)
U heeft een steekje laten vallen, eerlijk is eerlijk. Als u uw vriend(in) terug wilt winnen is de eerste stap het aanbieden van uw excuus. Wees boven alles eerlijk, hoe moeilijk dat ook is of lijkt.

Hmmm
Waarschuw beheerder
Waterman (13-6-2007)

Waarschuw beheerder
Waterman (13-6-2007)
----------------------------­--------------------------------------------------­--

U hebt vandaag een koppige bui en dat mer­kt iedereen om u heen. U bent een echte ruziemaker­ vandaag. Probeer een beetje water bij de wijn te ­doen, morgen heeft u er weer spijt van.

Waarschuw beheerder
Maagd (13-6-2007)
­

U krijgt een uitdaging aangeboden. Aarzel ni­et maar neem de uitdaging direct aan. U bent momen­teel vol daadkracht en daar moet u absoluut gebrui­k van maken. Op naar succes!

Ik laat me graag­ verrassen :P

Waarschuw beheerder
Maagd (13-6-2007)
U krijgt een uitdaging aangeboden. Aarzel niet maar neem de uitdaging direct aan. U bent momenteel vol daadkracht en daar moet u absoluut gebruik van maken. Op naar succes!

That's right & doe ik :D

Waarschuw beheerder
donateur
Stier (13-6-2007)
Het lijkt alsof iemand u de hele tijd tegenwerkt. U windt zich daar vreselijk over op. Misschien moet u even afstand nemen en objectief naar die ander kijken. Heeft hij/zij dezelfde doelen als u? Zoek naar een oplossing.

I hate her :[
Waarschuw beheerder
Schorpioen (13-6-2007)

Een dag vol twijfels. Op het werk of in de­ liefde, maar twijfels zult u hebben vandaag. Neem­ de tijd om over uw twijfels na te kunnen denken e­n weer in harmonie met uw gevoel te komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 18:59:
Een dag vol twijfels. Op het werk of in de­ liefde, maar twijfels zult u hebben vandaag. Neem­ de tijd om over uw twijfels na te kunnen denken e­n weer in harmonie met uw gevoel te komen

:O :aai: :lief:
Waarschuw beheerder
hahaha wat een horoscoop he :9

maar mn twijfels zijn weg hoor schatje
Ik ga voor jou, ik wil mn leven met je delen 8) (L)

:rot:

Waarschuw beheerder
ik dacht dat je het nooit zou zeggen :O :lief:

neuken?? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:15:
neuken?? O:)

:yes:
zorg je dan wel dat die leuke speeltjes van je alvast klaar liggen? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 19:16:
zorg je dan wel dat die leuke speeltjes van je alvast klaar liggen?

lagen in het nachtkastje naast jou hoor :yes: bij de groene emmer :rot: :X :rofloL:
Waarschuw beheerder
whahahaha
neeeee, niet weer die groene emmer :rot:

omg, nou snap ik pas wat je met die groene emmer bedoelde 8)
je wilde dat ik de speeltjes pakte
O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van knappenderk op woensdag 13 juni 2007 om 14:51:
Stier (13-6-2007)
--------------------------------------------------------------------------------

Het lijkt alsof iemand u de hele tijd tegenwerkt. U windt zich daar vreselijk over op. Misschien moet u even afstand nemen en objectief naar die ander kijken. Heeft hij/zij dezelfde doelen als u? Zoek naar een oplossing.

juist :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 19:24:
whahahaha
neeeee, niet weer die groene emmer

ppfff ja die lamp is mooi he :vaag: *dat zijn ook echt de enige 2 dingen die ik heb meegekregen van ons hele gesprek :$ :X *

Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 19:24:
omg, nou snap ik pas wat je met die groene emmer bedoelde
je wilde dat ik de speeltjes pakte

zou je denken :O O:) 1tje is wel groen ja :O ik zie een verband :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:29:
ppfff ja die lamp is mooi he :vaag: *dat zijn ook echt de enige 2 dingen die ik heb meegekregen van ons hele gesprek :$ :X *

:lol:

t ging ook echt helemaal nergens over
en ik snapte er niks van :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:29:
zou je denken :O O:) 1tje is wel groen ja :O ik zie een verband :X

:lol:
hmmm misschien wel ja :9
we zullen t nooit weten :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 19:30:
t ging ook echt helemaal nergens over
en ik snapte er niks van

ik volgens mij wel :X voor mij waren die brabbelende woorden op dat moment heel logisch :$

Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 19:30:
hmmm misschien wel ja
we zullen t nooit weten

volgende keer OF wat rustiger aan doen, dat we nog weten wat we zeggen... OF er extra hard tegenaan gaan, dat we ze gebruiken :rofloL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:36:
volgende keer OF wat rustiger aan doen, dat we nog weten wat we zeggen... OF er extra hard tegenaan gaan, dat we ze gebruiken :rofloL:

:lol: deal (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 19:38:
deal

dan heb ik al zo'n vermoeden welke het gaat worden :$ :X als ik ons hoorde gister :rot: :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:43:
dan heb ik al zo'n vermoeden welke het gaat worden :$ :X

O:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:43:
als ik ons hoorde gister :rot: :X

ik weet van niks O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot:Ellesdee op woensdag 13 juni 2007 om 19:46:
ik weet van niks

minder :coke: gebruiken 8) tast je geheugen aan :vaag: :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Leeuw (13-6-2007)
­

U kunt een zonnige tijd tegemoet zien. Uw op­timisme over de toekomst is, terecht, bijzonder gr­oot. U bent in topconditie zowel lichamelijk als g­eestelijk en dat werkt in uw voordeel.

Waarschuw beheerder
Zeg dames :D het gaat hier over horoscopen hooor8) ;D

Wel btje ontopic blijven O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:52:
Zeg dames het gaat hier over horoscopen hooor

Wel btje ontopic blijven

wie denk je wel niet dat je bent :O :[

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:56:
wie denk je wel niet dat je bent