Partyflock

Forumonderwerp · 760381
38 volgers · 293434x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Pest me niet ..!!! :'(

zeg BLUF [img width=24 height=18]http://www.jacodo.nl/smilies/geweld/kwaad2/action-smiley-034.gif[/img] :[

:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:14:
Pest me niet ..!!!

zooo hallo !! ik zou niet durven :x :bloos:

weet je toch
[img width=36 height=15 cacheid=0009a20c000372c3b95807871a00f419de]http://www.my-smileys.de/smileys2/smierc_od_przytulenia.gif[/img]

[img width=18 height=18]http://jm.g.free.fr/smileys/Yahoo_23.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Probeer geduldig te blijven en uw boosheid in toom te houden. Het zal de situatie anders alleen maar verergeren. Met geduld en wederzijds respect komt u snel tot een oplossing van het conflict.

:vaag: Welk conflict??:P

Waarschuw beheerder
[img width=15 height=15]http://www.jacodo.nl/smilies/bangverlegenbloos/d074.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Leeuw (7-9-2005)
U heeft het volste vertrouwen in de toekomst. Dat is niet zo gek als men naar uw werkzaamheden kijkt. U heeft werkelijk zeer veel geluk. Alles wat u aanpakt lijkt als vanzelf in goede banen te lopen.

:D

Waarschuw beheerder
[img width=15 height=22]http://www.jacodo.nl/smilies/bidden/97.gif[/img]ooh ooh ooh..waar moet dat heen met haar :no: :x

Waarschuw beheerder
[img width=96 height=96]http://www.jacodo.nl/smilies/avatars/drukbezig.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
weeral :cry: ..jij blijf druk :x :/ ..

maaruh ik gaat wel weer deurtje verder kijken dan :cry:

Waarschuw beheerder
Neem is op :'(

[img width=34 height=24]http://www.jacodo.nl/smilies/baby1/mob.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nope :no: [img width=25 height=20]http://members.lycos.nl/jadesforum/dingendoen/mobiel.gif[/img]

nu ben ik ff druk enzo :cry: :x :[

Waarschuw beheerder
aahhww joh lik toch me bolle reet

[img width=98 height=90]http://www.jacodo.nl/smilies/uitlachen/lolbroek.gif[/img]

Waarschuw beheerder
pff hoevaak ik die niet gezien heb :z ..ik blijf niet likken :x :vaag:

je ken ook nooit lief blijven doen he :x :o

[img width=28 height=23]http://www.jacodo.nl/smilies/peace/b025.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Schorpioen (8-9-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

U bent in een goede stemming. Levenslustig en luidruchtig brengt u de avond door met goede vrienden. U heeft het prima naar uw zin, dus geniet er maar van. Wie weet wat u tegen het lijf loopt...

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeft (8-9-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Een plotselinge gebeurtenis zal u zeer gelukkig maken. Uw vrolijke stemming kan u er toe aan zetten een paar dingen in uw relatie op een zeer milde manier aan te pakken, waardoor een betere en solidere basis ontstaat!

ehm tja ... :cheer: voor de 1e zin dan maar!!

Waarschuw beheerder
Een plotselinge gebeurtenis zal u zeer gelukkig maken. Uw vrolijke stemming kan u er toe aan zetten een paar dingen in uw relatie op een zeer milde manier aan te pakken, waardoor een betere en solidere basis ontstaat!

zoo ben benieuwd dan o:)

enne met me vrolijke stemming valt het wel mee deze ochtend :x 8)

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Ram (8-9-2005)
----------------------------------­----------------------------------------------

­
Laat u toch niet gelijk van de wijs brengen als­ het even niet zo gaat als u had verwacht. U weet ­toch wat u wilt en u weet ook hoe u daar komt. Doo­rzetten op de ingeslagen weg, dat is de kunst.

Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (8-9-2005)
-----------------------------­--------------------------------------------------­-

De boog kan niet altijd gespannen zijn, du­s ook u mag wel eens even wat rustiger aan doen. U­ hoeft toch niet meteen helemaal te stoppen om toc­h even te kunnen relaxen.

dat is dus de reden­ wrom ik vandaag op me vrije dag geen moer ga doen­ :D

Waarschuw beheerder
donateur
Waterman (8-9-2005)

Als u zich vandaag wilt inlaten met discussies, doe dat dan alleen als u verstand van zaken heeft. U valt gelijk door de mand als u niet geheel zeker bent van uw argumenten.

Damn, gaat lekker deze week :S
Waarschuw beheerder
Kreeft (8-9-2005)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

Een plotselinge gebeurtenis zal u zeer geluk­kig maken. Uw vrolijke stemming kan u er toe aan z­etten een paar dingen in uw relatie op een zeer mi­lde manier aan te pakken, waardoor een betere en s­olidere basis ontstaat!
Waarschuw beheerder
De boel dreigt uit de hand te lopen en u ziet het gebeuren. Grijp op tijd in en laat de situatie niet zo hoog oplopen dat er niets meer te redden valt. Uw vrienden zullen uw naderhand dankbaar zijn.

:nocheer:

Waarschuw beheerder
Ram (8-9-2005)
----------------------------------­----------------------------------------------

­
Laat u toch niet gelijk van de wijs brengen als­ het even niet zo gaat als u had verwacht. U weet ­toch wat u wilt en u weet ook hoe u daar komt. Doo­rzetten op de ingeslagen weg, dat is de kunst.

Waarschuw beheerder
donateur
Stier (8-9-2005)

Uw partner en u hebben beide afwisseling nodig. Als u beide open en eerlijk bent kan deze afwisseling zelfs buiten de relatie liggen, maar u kunt ook op andere manieren voor spanning zorgen.

Partner? Relatie?

Het is de hele week al problemen in mijn relatie.. Als ik die al zou hebben :/

Waarschuw beheerder
Vissen (8-9-2005)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

U wilt zoveel dingen afmaken die u de laatst­e tijd hebt laten liggen. Werk u niet over de kop.­ Alles heeft zijn tijd nodig en als u gaat stresse­n lukt er helemaal niks meer.

-------------­---------------------
Je meent het :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen (8-9-2005)

U bent in een goede stemming. Levenslustig en luidruchtig brengt u de avond door met goede vrienden. U heeft het prima naar uw zin, dus geniet er maar van. Wie weet wat u tegen het lijf loopt...

Oeehh gezellig :D

Waarschuw beheerder
U heeft wat vrije tijd over en aan wie kunt u dat nu beter besteden dan aan die mensen waar u van houdt? Dat is dus ook precies wat u moet gaan doen; maak er een gezellige dag van.

:Cheer: knallen duss :X :Vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (8-9-2005)

U wilt zoveel dingen afmaken die u de laatste tijd hebt laten liggen. Werk u niet over de kop. Alles heeft zijn tijd nodig en als u gaat stressen lukt er helemaal niks meer.

Klopt nog ook ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (8-9-2005)

Praktisch alles wat u aanpakt zal vandaag lukken. De grootste weerstand weerlegt u zonder veel problemen. Als u echt iets wilt bereiken, is vandaag de dag om de zaken aan te pakken.

Mooi! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 07:09:
Schorpioen (8-9-2005)

Nou dr klopt geen klote van :/

Waarschuw beheerder
Uw vrolijke stemming kan u er toe aan zetten een paar dingen in uw relatie op een zeer milde manier aan te pakken, waardoor een betere en solidere basis ontstaat!

nou uhh vrolijk was ik vanmiddag wel :cheer: denk alleen niet dat het wat uitmaak voor me relatie want die heb ik niet :x :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 16:15:
Nou dr klopt geen klote van

Ik krijg een flauw vermoeden dat we allemaal in het O'tje worden genomen door de astrologe:o:x
Waarschuw beheerder
(kreeft) 'in uw relatie' echt alsof alle kreeften een relatie hebben :P?

Waarschuw beheerder
Laat u niet van uw persoonlijke doelen afbrengen. U moet zich afvragen of iemand die u op andere gedachten probeert te brengen, nog wel de moeite van een vriendschap waard is. Uw doelen zijn immers heilig voor u!

uhhhhhh ok. dan :vaag:

Uitspraak van _ op donderdag 8 september 2005 om 22:25:
echt alsof alle kreeften een relatie hebben ?

nou uhh dit kreeftje niet iig :o :d

Uitspraak van !Don Chico! op donderdag 8 september 2005 om 22:23:
Ik krijg een flauw vermoeden dat we allemaal in het O'tje worden genomen door de astrologe

dat vermoeden had ik al een tijdje :x:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schorpioen (9-9-2005)

Iemand geeft u een ongewoon advies. U heeft er moeite mee en weet niet waarom u die persoon zou vertrouwen. Luister naar uw gevoel, het zal u vertellen of hij/zij uw vertrouwen waard is.

Luister altijd naar mn gevoel O:) Mn gevoel alleen af en toe niet naar mij :/ :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (9-9-2005)

U wilt vandaag echt te veel. U hoeft niet bescheiden te zijn, maar u kunt ook te veel van uzelf en/of anderen verwachten. In dat geval wordt u gemakkelijk teleurgesteld. Een beetje temperen en alles loopt prima

Waarschuw beheerder
Stier (9-9-2005)
--------------------------------­------------------------------------------------
­U bent de laatste tijd zeer aantrekkelijk. Pas op ­hartenbreker! Singles kunnen zich lekker laten gaa­n, maar heeft u een relatie, richt u dan op uw par­tner.

;)

Waarschuw beheerder
U heeft wat vrije tijd over en aan wie kunt u dat nu beter besteden dan aan die mensen waar u van houdt? Dat is dus ook precies wat u moet gaan doen; maak er een gezellige dag van.

Nou uhh zit geen vrije tijd voor mij in hoor :No: :X
Waarschuw beheerder
Leeuw (9-9-2005)
U bent een echte teamspeler. Dat betekent echter ook dat u bijna niets alleen wilt doen. U moet leren ook eens zelfstandig beslissingen te nemen. Uw omgeving zal u daarom alleen maar meer gaan waarderen.

ow,...ok dan weet ik dat ook weer ;)

Waarschuw beheerder
Ram (9-9-2005)

­
Het is vaak goed om niet alle problemen op te l­ossen, maar simpel weg te weten dat ze er zijn. De­ problemen die er zijn accepteren is ook een oplos­sing.

Waarschuw beheerder
donateur
Weegschaal (9-9-2005)
---------------------------­--------------------------------------------------­---

U zou zo graag met iemand over een belan­grijk onderwerp willen praten. U lijkt echter maar­ niet uit de eindeloze, oppervlakkige details te k­omen. Stel u zelf wat meer open, dan komt de rest ­vanzelf.
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen (9-9-2005)
---------------------------­--------------------------------------------------­---

Iemand geeft u een ongewoon advies. U he­eft er moeite mee en weet niet waarom u die persoo­n zou vertrouwen. Luister naar uw gevoel, het zal ­u vertellen of hij/zij uw vertrouwen waard is.
Waarschuw beheerder
Tweelingen (9-9-2005)
-----------------------------------------------------------
Laat u vandaag eens helemaal gaan. U heeft een creatieve golf die u niet onbenut mag laten. Het is een unieke kans uw gevoelens op een hele positieve manier te uiten, het zal een ander mens van u maken.

Ik laat me vandaag helemaal gaan..:$

Waarschuw beheerder
Ram (9-9-2005)

­
Het is vaak goed om niet alle problemen op te l­ossen, maar simpel weg te weten dat ze er zijn. De­ problemen die er zijn accepteren is ook een oplos­sing.

Waarschuw beheerder
donateur
Stier (9-9-2005)
U bent de laatste tijd zeer aantrekkelijk. Pas op hartenbreker! Singles kunnen zich lekker laten gaan, maar heeft u een relatie, richt u dan op uw partner.

Ja hoor, ik ben hartstikke verkouden, voel me helemaal niet fit :/ En dan aantrekkelijk... :x
Maar ben wel nu eindelijk van die relatie af :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Stier (9-9-2005)

U bent de laatste tijd zeer aantrekkelijk. Pas op hartenbreker! Singles kunnen zich lekker laten gaan, maar heeft u een relatie, richt u dan op uw partner.

Waarschuw beheerder
Chicka-CINDY en Ruffy :D

jullie zijn voor elkaar bestemd ;P

Waarschuw beheerder
dat bepaal ik zelf wel :[

8)

:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 20:07:
dat bepaal ik zelf wel

help je ff een handje :)

en miss zij ook wel 8)

:kusje:

Waarschuw beheerder
2 stieren gaan absoluut niet (Y)

Waarschuw beheerder
U wilt vandaag echt te veel. U hoeft niet bescheiden te zijn, maar u kunt ook te veel van uzelf en/of anderen verwachten. In dat geval wordt u gemakkelijk teleurgesteld. Een beetje temperen en alles loopt prima.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 20:15:
2 stieren gaan absoluut niet

Stier en Maagd wel :lief: