Partyflock

Forumonderwerp · 760381
38 volgers · 291682x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeft (16-8-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Een ontmoeting doet een bijna vergeten hartenwens hoog oplaaien. Uw verlangens kunnen een loopje met u nemen. Pas op dat u wel met beide benen op de grond blijft staan. Eén ontmoeting maakt nog geen relatie.

ehm ... wat is dat toch met mijn horoscopen de laatste tijd?! :S

Waarschuw beheerder
In de werksfeer komen onverwachte maar gunstige veranderingen. U zult door uw persoonlijke uitstraling in een gunstig voetlicht komen te staan, waar u gemakkelijk uw voordeel mee kunt doen.

Rlxx O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (16-8-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Het zou verstandig zijn als u vandaag uw grote mond een beetje onder controle zou houden. U bent een flapuit, dat weet u toch? Soms brengt u dat nou eenmaal in de problemen.

O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Steenbok (16-8-2005)

Als u plannen heeft voor gezinsuitbreiding dan is vandaag een prima dag om aan de slag te gaan, of uw slag te slaan. Zo niet, dan moet u vandaag dus extra goed oppassen bij wat u doet.

(Y) 8) LOL!
Waarschuw beheerder
donateur
zou je vriend dit ook lezen :9

Waarschuw beheerder
donateur
Als u plannen heeft voor gezinsuitbreiding dan is vandaag een prima dag om aan de slag te gaan, of uw slag te slaan. Zo niet, dan moet u vandaag dus extra goed oppassen bij wat u doet.
Me vriend lacht zich dood als hij dit leest :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Patrick Allen B) op dinsdag 16 augustus 2005 om 11:24:
zou je vriend dit ook lezen

Ik heb geen vriend :9
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag kunt u het beste volledig op uw gevoel afgaan. Het verstandelijk beredeneren van de situatie zal misleidend werken, terwijl uw gevoel precies goed is.

Lekker :p .. dagje niet nadenken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 augustus 2005 om 11:56:
Ik heb geen vriend

ow O:) Nou dan geld het misschien voor een anders steenbok.
Ik denk dat die horoscopen zijn te verdelen onder voor wanneer je bent geboren in dat sterrenbeeld periode.
als ik 1 dag later was geboren was ik een steenbok geweest.

Waarschuw beheerder
Vissen (16-8-2005)
------------------------------­--------------------------------------------------­

Wat een drukte vandaag om u heen en u heeft­ uw hoofd daar helemaal niet naar staan. Laat u ni­et gek maken, volhouden en probeer op tijd te stop­pen met uw bezigheden.
Waarschuw beheerder
Een ontmoeting doet een bijna vergeten hartenwens hoog oplaaien. Uw verlangens kunnen een loopje met u nemen. Pas op dat u wel met beide benen op de grond blijft staan. Eén ontmoeting maakt nog geen relatie.

'K ben kreeft trouwens..8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (16-8-2005)

Wat een drukte vandaag om u heen en u heeft uw hoofd daar helemaal niet naar staan. Laat u niet gek maken, volhouden en probeer op tijd te stoppen met uw bezigheden.

:S klopt geen zak van :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (16-8-2005)

Wat een drukte vandaag om u heen en u heeft uw hoofd daar helemaal niet naar staan. Laat u niet gek maken, volhouden en probeer op tijd te stoppen met uw bezigheden.

:S nog waar ook..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Mystica* op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:04:
Vissen (16-8-2005)

hmmmm volgens mij viel die drukte vandaag een x mee bij mij... :/

Waarschuw beheerder
Tweeling:
U bent momenteel zeer tevreden met uw liefdesrelatie. Bent u nog zoekende, dan maakt u goede kansen. Het zal niet vanzelf gaan, maar met een beetje moeite en fantasie zal het zeker lukken.

Gatver, rot toch op!

Waarschuw beheerder
donateur
Stier (16-8-2005)
Vandaag is het een goede dag om al die praktische dingen die u zo graag laat liggen op te pakken. Misschien niet zo leuk om te doen, maar eenmaal gedaan geeft het wel voldoening.

Praktische dingen?
Mn auto stofzuigen en de binnenkant van mn autoruiten schoonmaken is wel praktisch.. Maar ik laat het alsnog liggen :9

Waarschuw beheerder
Ram (17-8-2005)
---------------------------------­-----------------------------------------------
­
Probeert u vandaag iemand te imponeren met dat­ overdreven gedrag? Daar kijkt men toch gelijk doo­rheen. Bescheidenheid siert de mens.
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (17-8-2005)

U ontmoet vandaag de man of vrouw van uw dromen. U bent ineens helemaal hoteldebotel verliefd. Loop niet te hard van stapel want dan gaat het niet lukken uw liefde te vangen.

8) whahahaha ik ben heel benieuwd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Steenbok (17-8-2005)

Als u ergens vast in gelooft moet u er helemaal voor gaan. Investeer alles wat u heeft aan tijd en energie en zorg dat het een ongekend succes wordt. Het talent ontbreekt niet bij u.

Wow, ik heb talent! b) ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een moeilijke tijd voor de relatie. U bent niet bereid tot een open gesprek en u bent ronduit koppig. Het ergste is dat u dat zelf absoluut niet ziet. Vandaag niet, hopelijk ziet u morgen het licht weer.

jeujj ik heb een relatie :woepwoep: :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (17-8-2005)

U krijgt vandaag iets te horen waar u helemaal niet blij mee bent. Daar moet u absoluut op reageren, laat merken hoe u hier over denkt. U hoeft toch niet alles te nemen.

Ben benieuwd..
Waarschuw beheerder
Kreeft (17-8-2005)
Uw liefdesleven stroomt over van de energie en de spontaniteit. Geweldig! Maak daar gebruik van om dingen die wel een zetje kunnen gebruiken ook daadwerkelijk dat duwtje in de goede richting te geven. Verbeteren kan altijd

mijn liefdesleven?? waar is die spontaniteit dan?? Kan me zolang ik me herinner geen liefdesleven meer voorwstellen.. lijk al eeuwen vrijgezel..
Waarschuw beheerder
donateur
:O shit mijn moeder is vissen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen (17-8-2005)

Een moeilijke tijd voor de relatie. U bent niet bereid tot een open gesprek en u bent ronduit koppig. Het ergste is dat u dat zelf absoluut niet ziet. Vandaag niet, hopelijk ziet u morgen het licht weer.

Wat een gelul :p

Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (17-8-2005)

Als u ergens vast in gelooft moet u er helemaal voor gaan. Investeer alles wat u heeft aan tijd en energie en zorg dat het een ongekend succes wordt. Het talent ontbreekt niet bij u.
Blaat :[

Waarschuw beheerder
U ontmoet vandaag de man of vrouw van uw dromen. U bent ineens helemaal hoteldebotel verliefd. Loop niet te hard van stapel want dan gaat het niet lukken uw liefde te vangen.

Jaja??????? :/ :s

Waarschuw beheerder
Ram (17-8-2005)
------------------------------------------------------------Probeert u vandaag iemand te imponeren met dat overdreven gedrag? Daar kijkt men toch gelijk doorheen. Bescheidenheid siert de mens.

zou niet weten wie moet imponeren :S
Waarschuw beheerder
donateur
JOEHOE!
Ik krijg vandaag alles voor elkaar :yes:

Waarschuw beheerder
Uw bent niet in evenwicht. Uw gevoelens schieten van het ene uiterste naar het andere uiterste. Daar moet en wilt u iets aan doen, maar dat zal niet eenvoudig zijn. Gebruik daarbij al uw fantasie.

Ja me gevoelens schieten vandaag alle kanten op :x :vaag:

:$

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (17-8-2005)

U krijgt vandaag iets te horen waar u helemaal niet blij mee bent. Daar moet u absoluut op reageren, laat merken hoe u hier over denkt. U hoeft toch niet alles te nemen.

Oh..? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Waterman (17-8-2005)

Als u verwacht van andere mensen dat ze u tegemoet komen, dan mag dat. Maar daar moet u wel iets voor doen. Een zelfingenomen houding past daar zeker niet bij.

Uhm, tja 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeft (17-8-2005)

Uw liefdesleven stroomt over van de energie en de spontaniteit. Geweldig! Maak daar gebruik van om dingen die wel een zetje kunnen gebruiken ook daadwerkelijk dat duwtje in de goede richting te geven. Verbeteren kan altijd.

ehmmm ... tja ... ok

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen (17-8-2005)
--------------------------­--------------------------------------------------­----

Een moeilijke tijd voor de relatie. U b­ent niet bereid tot een open gesprek en u bent ron­duit koppig. Het ergste is dat u dat zelf absoluut­ niet ziet. Vandaag niet, hopelijk ziet u morgen h­et licht weer

klopt niets van!

mijn relat­ie gaat (Y)

Biancy.... :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (17-8-2005)

:/ ben benieuwd wat ik nog te horen moet krijgen dan :frusty:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 16:18:
Biancy....:lief:

:yes:

:lief: you!
Waarschuw beheerder
Maagd (17-8-2005)
Uw bent niet in evenwicht. Uw gevoelens schieten van het ene uiterste naar het andere uiterste. Daar moet en wilt u iets aan doen, maar dat zal niet eenvoudig zijn. Gebruik daarbij al uw fantasie.

En ik loop al de hele dag te dromen O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neem geen overhaaste beslissingen, laat u daar niet toe overhalen. Neem de tijd, wik en weeg, dat is immers de manier waarop u een beslissing neemt. En alleen dan kunt u leven met uw beslissing.

Waarschuw beheerder
Ram (18-8-2005)
---------------------------------­-----------------------------------------------
­
Vandaag komt het er op aan. Een vriend heeft u­w hulp nodig. Is de vriendschap het allemaal waard­ of is dit het einde van een zogenaamde vriendscha­p?

Waarschuw beheerder
Elke dag je horoscoop in je emailbox? Klik hier!

liever niet
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (18-8-2005)

U vindt vandaag uw innerlijke rust terug. U neemt een paar belangrijke beslissingen, die uw toekomst zullen bepalen. Dat neemt veel spanningen weg.

Waarschuw beheerder
donateur
Ram (18-8-2005)
­
Vandaag komt het er op aan. Een vriend heeft u­w hulp nodig. Is de vriendschap het allemaal waard­ of is dit het einde van een zogenaamde vriendscha­p?

jaja.. als iemand me nodig hebt.. zi­t ik in mn badje in de tuin vandaag :P
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
mmmm volgens mij ben ik ook onbereikbaar vandaag :jaja: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (18-8-2005)

Neem niet de weg van de minste weerstand. Pak de kansen die u krijgt en werk er hard voor. Het kan uw situatie aanzienlijk verbeteren, ook in financieel opzicht.

I know ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (18-8-2005)

Neem niet de weg van de minste weerstand. Pak de kansen die u krijgt en werk er hard voor. Het kan uw situatie aanzienlijk verbeteren, ook in financieel opzicht

:) ben benieuwd dan :D

Waarschuw beheerder
Vissen (18-8-2005)
------------------------------­--------------------------------------------------­

Neem niet de weg van de minste weerstand. P­ak de kansen die u krijgt en werk er hard voor. He­t kan uw situatie aanzienlijk verbeteren, ook in f­inancieel opzicht.

----------------------­

Zou mij benieuwen ! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Steenbok (18-8-2005)
----------------------------­--------------------------------------------------­--

Iemand zal proberen u lekker te maken voo­r iets. Laat u niet door mooie woorden en een mooi­e voorstelling van zaken om de tuin leiden. Houd u­w objectief houding en bepaal later pas of u meedo­et of niet.

Hmm oke dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Heeey chantelle!

Ik heb hier allerlei mooie spulletjes die je kan kopen O:)
interesse? hihi :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeft (18-8-2005)

U bent hard toe aan een kleine pauze. De ontspanning zal ook uw liefdesleven nieuwe energie inblazen. Er kan een hele erotische tijd voor u aanbreken. Daar moet u dan natuurlijk zelf voor openstaan en niet volop in de stress zitten.

pauze van anderhalve week in aantocht .. dusss .. :woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maagd (18-8-2005)

U kunt zich vandaag goed ontspannen en er ontstaat een evenwicht tussen lichaam en geest. Deze wisselwerking kunt u laten voortduren als u daar een beetje aandacht aan schenkt.

De hééééééle dag op het strand gelegen :D
Dus deze klopt ook weer aardig

Waarschuw beheerder
U kunt zich vandaag goed ontspannen en er ontstaat een evenwicht tussen lichaam en geest. Deze wisselwerking kunt u laten voortduren als u daar een beetje aandacht aan schenkt.

Nou uhh ontspannen is wel het laatste wat ik vandaag gedaan heb :vaag: :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
u zult zich niet kunnen beheersen en iemand die een fout maakt in zijn werk, de ongecensureerde waarheid zeggen. Dat leidt natuurlijk tot nog meer spanningen en u heeft het toch al zo druk

heb het idd echt superdruk :x :x