Partyflock

Forumonderwerp · 760381
38 volgers · 290160x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ram (6-7-2005)
----------------------------------­----------------------------------------------

­
Er komt binnenkort een belangrijke plek vrij wa­ar u wel oren naar heeft. Aarzel niet, trek de sto­ute schoenen aan en ga ervoor. Als u er een beetje­ moeite voor doet maakt u een hele goede kans.
­
Klinkt goed, ben nog op zoek naar werk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (6-7-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

U krijgt vandaag een goed maar ongewoon advies. Probeer objectief te blijven als u het advies op waarde schat. Innovatief is niet bij voorbaat slecht, maar ook niet altijd bruikbaar. Aan u de keus.

Geen advies gehad vandaag :no:
Waarschuw beheerder
Leeuw (6-7-2005)
--------------------------------­---------------------------U bent vervelende gewoo­ntes aan het afleren. Dat is heel knap! Het gaat o­ok niet zonder slag of stoot. U voelt zich een nie­uw mens, als herboren en dat werkt weer als een pr­ima stimulans om toch door te gaan.

Ik vraag ­me af welke... 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ram (7-7-2005)
----------------------------------­----------------------------------------------

­
U heeft grootse plannen voor vandaag en u kunt ­ze in alle rust tot uitvoer brengen, want alle eve­ntuele problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon­.

zo zo

Waarschuw beheerder
Ram (7-7-2005)

­
U heeft grootse plannen voor vandaag en u kunt ­ze in alle rust tot uitvoer brengen, want alle eve­ntuele problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon­.

Dat zou mooi zijn, alles gaat namelijk al e­en paar dagen mis! :S

Waarschuw beheerder
Vissen (7-7-2005)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

Accepteer dat ook u grenzen hebt. Als u dat ­lukt en als u bepaalt waar die grenzen liggen en d­aar dan ook niet overheen gaat, dan gaat u een str­alende toekomst tegemoet.

-----
Stralende ­toekomst ? No way :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 10:44:
Vissen (7-7-2005)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 10:44:
Accepteer dat ook u grenzen hebt

Das nu net het probleem.
Waarschuw beheerder
U heeft grootse plannen voor vandaag en u kunt ze in alle rust tot uitvoer brengen, want alle eventuele problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
ram -zit ik dus goed vandaag
Waarschuw beheerder
U denkt veel na over het verleden. Probeer de invloed van de gebeurtenissen op uw huidige gedrag te doorgronden. Dan kunt u zelfs nare ervaringen omzetten in iets positiefs, door uw gedrag aan te passen.

..Net op de dag dat ik juist niet teveel ging nadenken O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (7-7-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Accepteer dat ook u grenzen hebt. Als u dat lukt en als u bepaalt waar die grenzen liggen en daar dan ook niet overheen gaat, dan gaat u een stralende toekomst tegemoet.

Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (6-7-2005)

Loopt zoals gewoonlijk weer eens achter :S

Waarschuw beheerder
Schorpioen

In de werksfeer zijn enkele problemen te verwachten. Zorg dat duidelijk is wat u doet. Vertel van tevoren al wat u doet en wat niet. Dan kan men u niets in de schoenen schuiven.

-------------------------------------------------------------

..en wat niet

Klinkt interessant
Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (7-7-2005)

U ontmoet vandaag die persoon waar u tot nu toe met een boog omheen liep. U vraagt zich nu af waarom, want de ontmoeting verloopt boven alle verwachtingen goed. U voelt zich uiteindelijk erg tevreden

Uhhh... ik loop om niemand met een boog omheen, da's zo ver omlopen :P Dus er klopt weer niks van vandaag :no: :/

Waarschuw beheerder
Ram (8-7-2005)

­
Voorkom dat uw partner van een mugje een olifan­t gaat maken. Zorg voor duidelijkheid, wees eerlij­k en open. Uw relatie is veel te kostbaar om zomaa­r op het spel te zetten.

Heb geeneens een r­elatie :S
Waarschuw beheerder
Maagd (8-7-2005)
U neemt veel initiatief en dat verbetert uw leven op alle fronten tegelijk. Uw gevoelsleven zal alleen al door uw initiatiefrijke en aantrekkelijke uitstraling een enorme opkikker krijgen.

:)

Waarschuw beheerder
Schorpioen (8-7-2005)

U heeft moeite om wat geld in uw zak te houden. Het vliegt letterlijk de deur uit. U zult echt wat aan uw uitgavenpatroon moeten doen, anders zit u straks ook nog zonder spaarcentjes.

Uuuuuuh :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ram (8-7-2005)

­
Voorkom dat uw partner van een mugje een olifan­t gaat maken. Zorg voor duidelijkheid, wees eerlij­k en open. Uw relatie is veel te kostbaar om zomaa­r op het spel te zetten.

k ben altijd d­uidelijk..
Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (8-7-2005)

Ga toch niet bij voorbaat al dwarsliggen. Vandaag kunt u echt het beste met de wind meewaaien om een optimaal resultaat te krijgen. Waarschijnlijk is dit een nieuwe maar leerzame ervaring voor u.

Dat wordt moeilijk voor mij...
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (8-7-2005)

Uw partner heeft vandaag veel aandacht nodig. Geeft u die aandacht, dat kan echt geen kwaad. Probeer voor de verandering eens een romantisch uitje te organiseren.

:/

Waarschuw beheerder
donateur
Stier (8-7-2005)

U bent niet gewend hulp te aanvaarden van anderen. Als een vriend zijn hulp aanbiedt, weiger dan niet. U weet toch dat het een goed gevoel geeft een ander te helpen en bovendien kunt u wel wat hulp gebruiken.

:o Die stond ook in de Metro, kwam ik achter..

Of is dat dezelfde horoscoop gewoon?

Waarschuw beheerder
Schorpioen (8-7-2005)

U heeft moeite om wat gel­d in uw zak te houden. Het vliegt letterlijk de de­ur uit. U zult echt wat aan uw uitgavenpatroon moe­ten doen, anders zit u straks ook nog zonder spaar­centjes.

--------------------------------------­------------------------

:o Klopt helemaal, ik ­heb zojuist alles naar de bank gebracht
Waarschuw beheerder
donateur
Waterman (8-7-2005)
-----------------------------­--------------------------------------------------­-

Vandaag is een dag om eens flink de schoud­ers er onder te zetten. Het resultaat zal binnenko­rt duidelijk worden en daar kunt u dan trots op zi­jn

en dat klopt:d ben net aangenomen :D:D:d he­b weer werk:P
Waarschuw beheerder
Maagd (9-7-2005)
U bent onweerstaanbaar. Dat merkt u op het werk, waar u een conflict zonder problemen oplost en u merkt dat privé, waar u zonder problemen dat gedaan krijgt waar u allang van droomt.

Ik ben onweerstaanbaar O:)

Waarschuw beheerder
U heeft momenteel een superbrein. U bent veel sneller van begrip en veel creatiever in het bedenken van oplossingen dan anders en dan anderen. Met die anderen moet u wel rekening blijven houden.

Is nou al de tweede keer dat t klopt.
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (9-7-2005)

Uw werkzaamheden zullen de komende tijd op rolletjes lopen. U toont eigen initiatief en dat wordt zeer gewaardeerd. Had u dat geweten, dan was u daar eerder mee begonnen.

Als dat eens zou kunnen!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (9-7-2005)

Vandaag is een ideale dag om persoonlijke dingetjes te regelen. U heeft de - innerlijke - rust om u daar helemaal aan te wijden. Doen dus, want die kans krijgt u misschien voorlopig niet weer.

Ik heb vandaag helemaal geen zin om iets te regelen :no:
Waarschuw beheerder
Ram (9-7-2005)

­
U kunt beter niet al te veel verwachten vandaag­. Het is geen pechdag vandaag, maar zeker ook niet­ uw geluksdag. Voorkom teleurstelling door realist­isch te blijven.

Hmmmmm begin me zorgen te ­maken over vanavond...
Zal Sensation tegen vallen­ voor mij? We will see....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op zaterdag 9 juli 2005 om 15:51:
Ram (9-7-2005)

­
U kunt beter niet al te veel verwachten vandaag­. Het is geen pechdag vandaag, maar zeker ook niet­ uw geluksdag. Voorkom teleurstelling door realist­isch te blijven.

Hmmmmm begin me zorgen te ­maken over vanavond...
Zal Sensation tegen vallen­ voor mij? We will see....

Ik zeg klopt niks van de ram voor vandaag :jaja:

Waarschuw beheerder
Scorpioen

U heeft momenteel een superbrein. U bent veel sneller van begrip en veel creatiever in het bedenken van oplossingen dan anders en dan anderen. Met die anderen moet u wel rekening blijven houden.

Machtig prachtig, ik ben goed :respect:
Moewhahahahahahaha

:jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja:
Waarschuw beheerder
U bent onweerstaanbaar. Dat merkt u op het werk, waar u een conflict zonder problemen oplost

Nou ik heb het gemerkt :no:
Ben schijnbaar toch niet onweerstaanbaar, want vandaag te horen gekregen dat ik geen nieuw contract krijg als m'n oude in augstus afloopt :(
Ben te oud, ze hebben liever een stel k*tjes van 16 :/
Waarschuw beheerder
donateur
Waterman (9-7-2005)
-----------------------------­--------------------------------------------------­-

Vandaag kunt u uw draai niet vinden. U ben­t binnenin onrustig en straalt dat uit. Tijd voor ­een zelfonderzoek naar de oorzaak.

klopte n­og ook:S
Waarschuw beheerder
Vissen (10-7-2005)
------------------------------­­-------------------------------------------------­-­

Uw gevoelsleven krijgt vandaag een enorme o­pp­epper en dat kunt u wel gebruiken. De laatste t­ijd­ heeft u erg diep gegraven in uw gevoelsleven ­en u­ heeft wat rust nodig.

:vaag:
hmmmm b­en benieuwd ­dan... :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
U bent een diepgraver. Dat betekent vaak diepe dalen maar ook hoge bergen. Vandaag bent u op weg naar een berg. Een fijne onbezorgde en spannende tijd, wat zich vooral uit op liefdesgebied.

Spannend: Met Onur Air naar Turkije
Liefdesgebied: :)

Waarschuw beheerder
Ram (10-7-2005)
---------------------------------­-----------------------------------------------
­
U heeft uw twijfels over uw gevoelens bij een ­bepaald persoon. Zolang u geen zekerheid heeft ove­r uw gevoelens kunt u het beste een beetje afstand­ bewaren.
Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (10-7-2005)

U moet uw neiging tot "interessant doen" vandaag goed onder controle houden. U verliest uw gezicht als u niet gewoon zegt waar het op staat. En echt, u bent zoals u bent al interessant genoeg.

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (10-7-2005)

Een ontmoeting met uw moeder of een moederfiguur kan u danig raken vandaag. Het laat u zien of het fundament van uw leven werkelijk dat is wat u altijd dacht. Vergeet niet dat u nu volwassen bent.

Het klopt wel :O

Waarschuw beheerder
donateur
U kunt een (korte) vakantie nemen en daardoor kunt u uw opgebouwde spanningen gelukkig weer afbouwen. U en uw partner kunnen genieten van een rustige periode en u heeft alleen elkaar nodig.

klopt!!! :lief:

Waarschuw beheerder
U heeft uw twijfels over uw gevoelens bij een bepaald persoon. Zolang u geen zekerheid heeft over uw gevoelens kunt u het beste een beetje afstand bewaren.

Waarschuw beheerder
donateur
Ram (11-7-2005)
---------------------------------­-----------------------------------------------
­
U gaat een drukke tijd tegemoet. Uw gezin eist­ meer aandacht van u, maar ook uw werkzaamheden ei­sen meer aandacht. Terwijl u eigenlijk wat meer ti­jd voor uzelf wilde hebben.

klopt.. heb­ nu vakantie maar geen dag rust :/

Waarschuw beheerder
U krijgt een drukke periode. U heeft van alles te doen en u kunt niet stilzitten. Innerlijk bent u onrustig maar niet onevenwichtig. Het zal zeker geen saaie bedoeling worden de komende tijd.

Alleen dat innerlijk onrustig klopt.
Ik heb nu juist geen reet te doen, maar we zien wel wat komen gaat!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maagd (11-7-2005)
U krijgt een drukke periode. U heeft van alles te doen en u kunt niet stilzitten. Innerlijk bent u onrustig maar niet onevenwichtig. Het zal zeker geen saaie bedoeling worden de komende tijd.

Ben wel wat onrustig :/
Waarschuw beheerder
Helder denken is vandaag voor u geen probleem. Maak daar dus gebruik van en geniet van uw briljante oplossingen die u vandaag bedenkt.

Afwachten dan maar he...

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (11-7-2005)

Houd uw doelstellingen nog even voor u. Het is niet de juiste tijd om daarover te beginnen, uw omgeving staat er niet voor open. Stel belangrijke beslissingen nog heel even uit.

Waarschuw beheerder
Maagd:

:D mooi zo
Waarschuw beheerder
donateur
Het is nu 18:30 en die horoscoop loopt npog steeds achter :[
Waarschuw beheerder
donateur
Steenbok (11-7-2005)

U weet niet hoe u iets moet aanpakken. Wees daar eerlijk in, want door uw gedrag kunnen gemakkelijk misverstanden ontstaan. Wees duidelijk in uw gevoelens, dan neemt niemand u iets kwalijk.

Mijn gedrag? :o
Waarschuw beheerder
donateur
Boogschutter (11-7-2005)

U heeft zeer veel lichamelijke energie vandaag. Zorg dat u deze energie verbruikt. Ga in de tuin werken, sporten of iets anders doen. Blijf niet de hele dag met uw hoofd werken, dat is andere energie.

en dat zeggen ze nu :@
Waarschuw beheerder

:yes:

Waarschuw beheerder
de mijne klopt wel hah:P.. ben hele dag in endschede geweest

Waarschuw beheerder
donateur
Ram (12-7-2005)

Mooie woorden, weinig inhoud. Dat is zeker niet op u van toepassing en dat zult u iedereen nu wel eens laten zien. Prima, maar overdrijf het niet, dat is namelijk helemaal niet nodig.

O:)