Partyflock

Forumonderwerp · 760278
1 volger · 2859x bekeken
Betreft: evenement: Underground Shock, zaterdag 23 april 2005 om 22:00

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
[img width=350 height=263]http://djclone.nl/jpg/hifi/05022005/sammy/images/00038.jpg[/img]

Ondanks de gemaakte afspraken is er in een heel laat stadium door Hifi besloten, om het contract toch niet te laten ondertekenen door de organisatie Underground Shock, om op 23 april 2005 in Hifi een evenement te organiseren. Op het allerlaatste moment heeft Hifi zich terug getrokken en toch besloten om geen groen licht te geven voor het houden van een tweede editie van Underground Shock in Hifi.

Door het overweldigende succes van de eerste editie van Underground Shock welke binnen het uur was uitverkocht, hadden we te maken gekregen met een volle zaal. Dit was goed nieuws voor organisatie Underground Shock & Olash. Ze hebben een zeer geslaagd feestje weten neer te zetten. Achteraf bleek Hifi het een stuk minder leuk te hebben gevonden. Aan de telefoon wilden ze de reden niet vertellen en waren hier nogal vaag over. Hiervoor zijn wij op gesprek geweest. Uit dit gesprek zijn de volgende punten naar voren gekomen:
- Er werd teveel drugs gebruikt.
- Als Hifi had geweten dat het zo druk zou worden, zouden ze ook meer uitsmijter’s meer hebben neergezet.
- Het publiek was te aggressief.
- Er zijn klachten geweest van omwonenden.
Uiteindelijk kwam erop neer, dat het voor Hifi ook allemaal nieuw was, en dat zij het ook nog nooit zo snel hun tent vol hebben gehad. Hier hebben ze zich niet goed op voor kunnen bereiden. Door deze Shock hebben ze te kennen gegeven dat hier geen hardcore feesten meer gegeven mogen worden.

Deze tweede editie van Underground Shock zullen wij dus ook helaas moeten aflassen. Dit betekend dus zeker niet dat er geen tweede editie meer plaats zal gaan vinden, integendeel! Underground Shock is hard bezig met het zoeken naar een nieuwe geschikte locatie om een tweede editie van Underground Shock te organiseren. Deze zal groter en extremer worden dan de eerste! Hierover zullen we jullie zeker op de hoogte blijven houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Balen zeg!
Wat een mietjes bij Hifi :[

Wachten op de volgende keer dan maar :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt Te Ernstig :( , de desbetreffende editie gemist , maar er was eindelijk weer wat qua hardcore in Leiden en dan nu dit weer !

Suc6 Clone en hopelijk vind je snel een nieuwe locatie !

:respect:

Waarschuw beheerder
Ben heel hard bezig voor jullie om gewoon weer verder te kunnen gaan met dit concept en ik moet zeggen dat ik vooruitgang zie!! :D
Artiest FFect
Waarschuw beheerder
hamas hams hifi bar aan t gas te veel drugs vond t nog mee vallen slaat dus zoals gewoonlijk nergens op mensen maar de 2e word gewoon nog erger iederen hakkuuhhhhhh tot ie pijn ze voetjes heeft en dan ngo doorgaan

Waarschuw beheerder
Balen dat het niet doorgaat! Had er wel zin in! Maar goed, ik ga wel naar MOH.

Ik hoop dat je gauw wat anders vind, want dan ben ik zekers van de partij, vorige keer was erg goed!

Waarschuw beheerder
ja ik vind het wel heel lomp dat ze door hun fouten jullie feest niet door laten gaan
maar goed dan maar op zoek naar een andere locatie idd!
en dat zal vast wel lukken, want het feest was toch wel een groot succes en zal ook zeker wel voor winst hebben gezorgd bij de hifi lijkt mij als ze nog nooit eerder hadden gehad dat een feest binnen een uur uitverkocht was
Artiest Tele
Waarschuw beheerder
nah wat een homo's

maarja voor hun een gemis ja tog ;)

Waarschuw beheerder
Lekker triest :/

Succes met het vinden van een andere locatie.. :) :flower:
Waarschuw beheerder
De HIFI-Bar was toch te klein voor een feest van dit kaliber vooral als er om 10 uur er al 40 mensen niet meer naar binnen kunnen omdat het vol zit.
Maar ik heb vertouwen in Clone :respect: & 'Skecherman' Olash :respect: dat er weer een Underground Shock komt en dit keer op een nog betere locatie zodat iedereen erbij kan zijn en niemand achteraf loopt te zeiken over de drukte.

Ik ben erbij...

Waarschuw beheerder
donateur
das geen goede keuze van de hifi :no:

Waarschuw beheerder
Nou dats dan weer mooi kut, want het had wel gunstig geweest voor hifi dat ze weer zoveel mense binnen zullen krijgen maarja dats nu hun probleem. Maarja Bert je zal wel weer snel een locatie vinden welke tent wil nou nie een feest geven waar ze aan kunnen vinden afgezien van hifi

Waarschuw beheerder
ijsselhallen zwolle?:P
Waarschuw beheerder
beter een goeie locatie zoeken,
ze konden niet eens de jassen kwijt, ik moest helpen zoeken toen ik me jas wilde , daar was ik een half uur mee bezig
Waarschuw beheerder
ja is wel minder zeg maar het is niet anders nieuwe locatie dan maar
Waarschuw beheerder
Ik kan niet wachten tot de nieuwe locatie bekend is!
Waarschuw beheerder
donateur
ojee knits :o

wat ga je doen dan in de tussentijd? :P

weet jij niet toevallig wat voor de heren clone en olash? je bent immers albert toch? :)
Waarschuw beheerder
Ghehehe ja in principe wel :p
Waarschuw beheerder
donateur
maar clone, zijn er nog zoveel opties dan voor in lei-juh? :/
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
matug :@
maar ze mogen voortaan ook wel portiers op tijd laten komen ;)
jongens.... snel opzoek naar een nieuwe locatie en gassen met die zooi
ik zal wel ff handje helpen :D
Waarschuw beheerder
arf egt heeel erg jammer van de hifi :(

Maarjah zolang het omg leiden blijft ben ik zeker weer van de partij :D

nja, alle vertouwen in een nieuwe locatie...
Waarschuw beheerder
miss met kon. dag de CHILL OUT . . . .zou wel helemaal herleven van oude tijden zijn . . . . :devli:
Waarschuw beheerder
Ja de Chill Out zou geniaal zijn :d
Waarschuw beheerder
donateur
dat zit er toch helemaal niet in als ik het de vorige x goed begreep?
Waarschuw beheerder
kalote hifi:S

Maar www.onparty.nl verhuist ook mee naar de nieuwe lokatie:D

suc6 en ik hoor het wel wanneer het is.

Waarschuw beheerder
Even wat meer informatie voor de liefhebbers. Aankomende woensdag heb ik een afspraak met de nieuwe lokatie. Deze kan plaats bieden aan zo'n 700 feestgangers, dus eigenlijk gaan we er alleen maar op vooruit!!

De andere feesten die in Hifi worden gehouden mogen allemaal geen hardcore draaien. Ze moeten namelijk eerst hun line-up presenteren voordat ze het contract krijgen en kunnen tekenen. Verder trekken ze ander en oko vooral minder publiek.

Wij doen iig ons uiterste best om een tweede editie van US te kunnen organiseren en hoe het er nu uit ziet moet dit ook wel gaan lukken! Als ik meer weet zal ik jullie hierover op de hoogte brengen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
- "Er werd teveel drugs gebruikt." --- het sneeuwde gewoon :D
- Als Hifi had geweten dat het zo druk zou worden, zouden ze ook meer uitsmijter’s meer hebben neergezet --- minder mensen binnenlaten. vol is vol das overal zo.
- Het publiek was te aggressief. ---valt ook wel meer mee. Je moest eens kijken op hardcore feesten maar daar heb je het niet eens door omdat het groter is.
- Er zijn klachten geweest van omwonenden.---ga verhuizen.

Is balen jongens...maar we vinden wel wat anders joh!

men heeft gewoon te veel voororrdelen over onze muziek. Tis helaas zo.

Waarschuw beheerder
Dit zal ik ook nog even toelichten:

Er werd teveel drugs gebruikt
Dit kwam doordat de uitsmijters een uur te laat waren en wij natuurlijk gewoon om 22:00 open wilde gaan, dus wij zelf 2 uitsmijters hebben geregeld en ja dan komt het makkelijker binnen, dus hun eigen fout. Moeten ze maar zorgen dat hun uitsmijters op tijd aanwezig zijn!

Als Hifi had geweten dat het zo druk zou worden, zouden ze ook meer uitsmijter’s meer hebben neergezet
Vooraf weet je nooit hoe druk iets gaat worden. Dit blijft altijd maar afwachten. Normaal gesproken bereid je je op het ergste voor. Dit was dus absoluut niet gedaan.

Het publiek was te aggressief.
Vind ik niet, de groep die ging pogo-en hebben we er gewoon netjes uit gezet (na 3 waarschuwingen te hebbeb gegeven) verder is er helemaal niets gebeurt!

Er zijn klachten geweest van omwonenden
Deze klachten zijn gekomen door de groep die er is uit gezet. Ook hier komt Hifi weer kijken. We hebben gesproken met de uitsmijters en voorgelegt om de politie te bellen zodat die ze kon verwijderen, maar dit wilde de uitsmijters niet. Ze zouden zich dan teveel laten kennen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Diej uitsmijters zijn n lachertjuh joh! Altijd als er vechten is, zijn ze of er te laat bij, of degene diej de klappen vangen :yes:

En voor de rest: idd, je moet altijd opt ergste voorbereid zijn. Als dat niej gebeurd is, is dat zeer cker niej de schuld van het feest maar van Hifi zelf :)
Waarschuw beheerder
Met 2 man is het ook erg moeilijk om een goed overzicht te houden.
Waarschuw beheerder
Waarom probeer je het LVC niet clone?

Waarschuw beheerder
Heb woensdag een afspraak ;)
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
Vind het gewoon zielig! Ze haden kunnen weten dat de tent in no time vol zou zitten!
En nu andere feesten aflasten zonder de organisatie een kans te geven het concept aan te passen!

Tot nu toe gaat ons feest door 21 mei maar we hebben de early rave moeten schrappen.
Maar ja, dan maar old style!

Ze hadden bij die hifi gewoon beter na moeten denken en het bijvoorbeeld zoals in het lvc aanpakken!
Daar hebben we 11 juni een feest en daar is van te voren al gezegt geen hardstyle of hardcore.

Daar hebben we het feest op aangepast en word er gewoon de hele avond classics gedraaid! Maar dat mag dan teminste wel door gaan!

Maar bert, succes met het vinden van een nieuwe locatie en als je dit x 2 zalen regelt kom ik ook wel ff mixen! HAHAHA

Artiest Olash
Waarschuw beheerder
Dan wil je in area 2 Ham solo doen dan!
Waarschuw beheerder
Nou! Dat wil die wel hoor!
Waarschuw beheerder
Man, als er gewoon muziek gedraaid wordt in plaats van de orgelshit dan is publiek niet aggressief hoor.

Waarschuw beheerder
Was toch al een foute datum :|
Waarschuw beheerder
Hoezo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Man, als er gewoon muziek gedraaid wordt in plaats van de orgelshit dan is publiek niet aggressief hoor.

pcies!

Waarschuw beheerder
Hoezo.

Masters is ook op die datum :yes:
Waarschuw beheerder
Als Hifi had geweten dat het zo druk zou worden, zouden ze ook meer uitsmijter’s meer hebben neergezet
Vooraf weet je nooit hoe druk iets gaat worden. Dit blijft altijd maar afwachten. Normaal gesproken bereid je je op het ergste voor. Dit was dus absoluut niet gedaan.

Alleen door de mensen van PF stond de teller al boven de 300 :) Was iets van 94% vol d8 ik :D

dus tja, dan kan je wel verwachten dat het druk gaat worden hehe :bounce:
Waarschuw beheerder
Masters is ook op die datum :yes:
Nou dan is er toch niks aan de hand? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd..het foute volk zit dan daar:)
Waarschuw beheerder
Jij snapt wat ik bedoel :D
Waarschuw beheerder
donateur
kutnieuws, beter snel een andere locatie, suc-6 met onderhandelen gasten (y)

Waarschuw beheerder
beter gewoon andere datum :yes: en andere locatie :D

Waarschuw beheerder
In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden over de bevorderingen!! :D

Waarschuw beheerder
en schiet het al op of nog nie, maar nu ka k nie meer naar leiden :P:P dus mot k wel naar moh :D:D
Waarschuw beheerder
^ Yup :D

Waarschuw beheerder
Woensdag avond weet ik meer, dus waarschijnlijk zet ik hier donderdag een update neer!! ;P

Waarschuw beheerder
ok dan ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
ik wens je succes clone:) wel klote van de hifi dat ze zo lullig doen maar ja je hebt er altijd mindere tussen zitten

Waarschuw beheerder
het word tijd dat InCasa op zaterdag ook gewoon te huur is!

er zit buiten de Donderdag-avond en die avonden op vrijdag geen hond in InCasa!
Waarschuw beheerder
die toko krijgen ze toch niet vol met de line-up die ze nu hebben.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

in Leiden? jawel

Waarschuw beheerder

Met deze line-up weet ik het niet, maar als ik een grotere locatie heb krijg ik hem zeker vol!! ;P

Dus mensen kom maar weer op met je bekende namen, want denk wel dta ik er een stuk of 4 neer wil gaan zetten als dit allemaal doorgaat... :D

Zelf ga ik voor Partyraiser :Respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoezo, slechte line-up dan? :D

Waarschuw beheerder
Niemand heeft het over een slechte line-up toch... :D
Waarschuw beheerder
neem een nog niet bekende maar cker vette djs: Isolater-
Armageddon Project bv

Waarschuw beheerder
tja ik zou lekker re-style laten komen dat is een opkomend talent en als je al zijn nummers hoort dan weet je pas wat knalluh is
Waarschuw beheerder
donateur
heb afgelopen zat op hardstyle 4 free in den haag Roy de Best horen draaien, die draait retestrak hoor hey ;)
Waarschuw beheerder
Het schijnt dat als je roXtreme boekt, hij gelijk ook de flyers verzorgt.

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja ik zou lekker re-style laten komen dat is een opkomend talent en als je al zijn nummers hoort dan weet je pas wat knalluh is

NEE!

Waarschuw beheerder
Ach ik wil iig wel PArtyraiser denk ik... bveel van jullie wilden hem op de eerste editie, maar helaas was hij op vakantie, dus zal iig mijn best doen om hem erbji te kunnen zetten!!
Waarschuw beheerder
Zodra je Re-Style wilt hebben spendeer je niet alleen je geld aan hem...

Artiest Waxx
Waarschuw beheerder
Vince is echt een topper.
Goeie tip Dante :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind hem zonder twijfel de beste in een aantal streams

Waarschuw beheerder
Na US is nu ook GroundZero afgelast, gaat lekker daar bij Hifi... :S

Vince is idd ook een hele goeie!! :D

Waarschuw beheerder
ja er worden een en al feesten afgelast :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doen ze goed bij hifi die zijn egt bang dat er nog wat gebeurt. Het enige wat er nu gebeurt ze lopen heel wat geld mis :D:D:D

Waarschuw beheerder
Een van de mede organisatoren die het gesprek heeft gevoerd met Hifi zal nog wat extra toelichting geven. Ook de aanleiding waarom zal hierbij worden verteld.
Waarschuw beheerder
donateur
Naar aanleiding dat we geen volgende editie van Underground Shock mogen geven, hebben we een gesprek aangevraagd bij Hifi om te weten te komen wat zij denken dat er mis gegaan is.
Na heel veel bellen/mailen hebben we dan eindelijk weer contact kunnen krijgen met Hifi.

We hadden een afspraak gemaakt op 22 maart rond uurtje of 3. Het was een heel erg kort gesprek. In grote lijnen kwam het er op neer: " Nee het mag niet!" Nou daar liet ik het niet bij zitten, en ging vragen wat ZIJ dan precies dachten wat er mis is gegaan op de "beruchte" 5 februarie.

En toen kwam het hele verhaal eruit. Ze waren het er met elkaar (de mensen die de Hifi runnen) over eens dat het te veel moeite is om zo een feest te geven. Het zou te veel geregel zijn. Het kwam er in onze ogen op neer, dat ze nooit gedacht zouden hebben dat het zo storm zou lopen. En ja, als je normaal 100 man hebt over de hele avond verspreid, is het niet druk. En als je nu in 30 minuten tijd 350 man hebt, ja dan moet je werken ja. ;)

Daarbij kwam nog kijken dat de vrijwilligers die de avond hebben gewerkt het een agressief publiek vonden. En dat het niet relaxed was om te werken. We hebben zelfs gehoort dat sommige het een "neo-nazi" publiek vonden.

Maar eerlijk gezegt, was de sfeer slecht ?? Ik vond van niet. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. En ja in het begin had je wat mensen binnen die het sfeertje naar beneden haalde, maar dat heeft het feest niet verpest.
Wij hadden al tegen Hifi gezegt dat we meer dan 2 uitsmijters wilde, maar zij hadden ervaring hiermee dus 2 was genoeg. We hebben het aangegeven, maar ze hebben er niets mee gedaan.

En last but not least. De Hifi gaat nu ons feest de schuld geven naar andere organisaties. Zodat ze dit niet meer hoeven mee te maken. Ik denk persoonlijk dat de Hifi geschrokken is, en nu met haar neus op de feiten is gedrukt. Ja het kan ook storm lopen, en ja dan moet je harder werken ja. ;)

Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is ;) Zo niet laat mij het dan weten. Wij hebben in onze ogen niets verkeerd gedaan die avond, en dan ben ik het er niet mee eens dat wij de schuld krijgen.

Bedankt voor jullie tijd om dit te lezen ;P

Waarschuw beheerder
Voor informatie kunt u vrijblijvend contact opnemen met:
Emily Latham
manager Intern & Derdenverhuur
071-5161927

Waarschuw beheerder
donateur
ok, dus hoeven de mensen die echt boos zijn op ons, nog maar eens goed gaan bellen met Hifi:P

Waarschuw beheerder
ok, dus hoeven de mensen die echt boos zijn op ons, nog maar eens goed gaan bellen met Hifi

Voor de liefhebbers hebben we ook nog haar 06 ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D zal zo ff bellen dan maar :o :P

mafkezen daar trouwens dan, niet een durfen toe te geve ndat hun fout zitten :s

Daarbij kwam nog kijken dat de vrijwilligers die de avond hebben gewerkt het een agressief publiek vonden. En dat het niet relaxed was om te werken. We hebben zelfs gehoort dat sommige het een "neo-nazi" publiek vonden.

Agresief ?, tjah in het begin wel ja heb ook ruzie gehad daar maja later op de avond niet meer, en al helemaal geen neo-nazi publiek weet niet wat voor mensen daar werken maaja, iedereen ze eigen mening :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je dan te lui bent om te werken doe het dan niet :-D

Waarschuw beheerder
Achja het zijn van die mensen die nie eens van dit muziek houden en dan zien ze ons zo tekeer gaan met lonsdale kleding en kale koppen en dan zijn we in hun ogen weer gelijk naties. Maarja laten we ff met ze alle bellen krijgen ze het nog aan hun hart ook :P:P:D:D

Waarschuw beheerder
ja of we zorgen volgende keer dat jantje smit ook komt :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Achja het zijn van die mensen die nie eens van dit muziek houden en dan zien ze ons zo tekeer gaan met lonsdale kleding en kale koppen en dan zijn we in hun ogen weer gelijk naties. Maarja laten we ff met ze alle bellen krijgen ze het nog aan hun hart ook :P:P:D:D

Ja dat is het zeker volgens mij... Die gedachten heb ik ook! Maar ja, we weten dat mensen zo denken, en wat wil je eraan veranderen. Niets toch! ;P
Waarschuw beheerder
Ja ben benieuwd :9
Waarschuw beheerder
En als je nu in 30 minuten tijd 350 man hebt, ja dan moet je werken ja

dat is nou ook weer niet helemaal waar ;)
want toen wij na een uurtje weg gingen was het nog NET NIET vol :P

Ach ik wil iig wel PArtyraiser denk ik... bveel van jullie wilden hem op de eerste editie, maar helaas was hij op vakantie, dus zal iig mijn best doen om hem erbji te kunnen zetten!!

:yes: partyraiser (Y)

071-5161927

thanx... ik was te verlegen om dat grietje dr nr zelf te vragen :P
Waarschuw beheerder
Beetje rare reacties hier weer.
Het feest is gewoon uit de hand gelopen en daar ben je als organisatie voor verantwoordelijk.
Niets meer en niets minder.
Waarschuw beheerder
boek Leviathan :respect:

Waarschuw beheerder
Beetje rare reacties hier weer.
Het feest is gewoon uit de hand gelopen en daar ben je als organisatie voor verantwoordelijk.
Niets meer en niets minder.

Vertel mij dan eens wat er uit de hand is gelopen... dan praten we verder! OH en natuurlijk ook waarom de andere feesten spontaan worden afgelast...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja helaas want het liep goed, binnen een uurtje was inderdaad de toko vol
heel erg dom van de hifi dat ze er niet mee doorgaan, want ik denk dat het voor hun toch wel een aardig succesje was met de omzet van die nacht
Waarschuw beheerder
dat weet ik wel zeker ;) hahaha

Waarschuw beheerder
nou hun verlies toch:-)
Waarschuw beheerder
ja, opzoek naar volgende loactie die het WEL aandurft
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar hifi zal ook niet echt een winstgevende disco zijn. Het word gerunt door studenten... van Minerva.... en dat zegt in mijn ogen al genoeg ;)

Waarschuw beheerder
Fin

Waar blijft je uitleg nou... :(

Waarschuw beheerder
zijn dat van die kakkers die zo grappig praten? :-D
ja ik liep met olaf door leiden en toen waren er van die studenten met elkaar aan het praten en ik vroeg al aan olaf of ze een grapje maakten of dat ze serieus zo praten :-D
Waarschuw beheerder
elmo aka dick ja, opzoek naar volgende loactie die het WEL aandurft
Wat een gelul zeg. Overal zie je toko's die hardcore doen. Van kantines van sportcentra tot jongerencentra...

Waarschuw beheerder
ik vroeg al aan olaf of ze een grapje maakten

aan olaf of

olaf o.

begin je ook al :@!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij zijn egte leienaaRs
Waarschuw beheerder
O.a. heeft de overlast buiten ze een gele kaart opgeleverd.
Die tweede gele heb je als horecalocatie liever niet aangezien je dan een tijdje dicht moet.
Dan vind ik het een enigszins logische reactie.

Vechtpartijtjes, ongeregeldheden en geluidsoverlast bij de deur zijn geen dingen die je altijd in de hand hebt als organisatie, maar waar je wel voor verantwoordelijk wordt gehouden.

Waarschuw beheerder
O.a. heeft de overlast buiten ze een gele kaart opgeleverd.

Er is dara idd een opstandje geweest. De organisatie heeft voorgesteld deze mensen door de politie te laten verwijderen, maar dit wilden ze niet.
Snap dan alleen niet dat ze dat van di egele kaarten niet gewoon vertellen... erg vreemd, want als je dit tegen ene organisatie verteld is dit beter te begrijpen!

Vechtpartijtjes, ongeregeldheden en geluidsoverlast

Zijn er niet geweest alleen een groepje die wat ging pogo-en. Die zijn er uit gezet en verder is er niets gebeurt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die clone maakte pas geluidsoverlast met zijn 'kom tie dan he' acapella :P
Waarschuw beheerder
Thnx Fin, dat zijn argumenten :D
Waarschuw beheerder
Hifi is een leuk hok, maar kom op, hardcore en studenten....
Succes met het zoeken naar een andere locatie!
Waarschuw beheerder
wat is er mis met hardcore en studenten dan en nog ff over dat publiek dus sommigemensen vonden dat we neonaties zijn en bendankt he er is altijd een betere lokatie dan hifi

Waarschuw beheerder
Hifi is een leuk hok, maar kom op, hardcore en studenten....
Succes met het zoeken naar een andere locatie!

Ik krijg uit jou nog meer informatie dan uit die tent zelf... heel erg bedankt iig, ik wist dat van die gele kaart echt niet. :) Tnx!
Waarschuw beheerder
Wat een gelul zeg. Overal zie je toko's die hardcore doen. Van kantines van sportcentra tot jongerencentra...

dat is zeker waar... maar weet jij dan een locatie in z'meer of leiden of er tussen in ergens?
want uit ervaring weet ik dat het best moeilijk is om een bepaald concept op een goeie manier aan een locatie over te brengen
en zeker in de buurt van leiden...
en zoetermeer is ook niet bepaald de gemakkelijkste daarin
Waarschuw beheerder
Nee sorry ik kom niet uit die buurt dus ik zou geen tenten kennen daar. Maar als een heel stadion vol kan in Zoetermeer, waarom dan niet van Bertram die zijn verjaardag wil vieren?
Waarschuw beheerder
hardcore 4 life is in zoetermeer in de silverdome is ook afgelast
Waarschuw beheerder
Met oud en nieuw?
Waarschuw beheerder
die oud en nieuw party hadden we zelf georganiseerd: incomming 2005
en dat was op een open terrein
dat mochten we ook niet van te voren al op i-net zetten namelijk
en verder zijn er weinig tenten in zmeer die hardcore willen
gemeente geeft zelf geen vergunning voor hardcore in silverdome :S
kut gemeente
wel hardstyle.... geen hardcore!!!
Waarschuw beheerder
Ik bedoel, is H4L in de Silverdome afgelast met oud en nieuw?
Volgens mij is dat nog niet eens aangekondigd?
Waarschuw beheerder
nee eerst was het op een andere datum, toen heeft de gemeente geen vergunning gegeven en is de nieuwe eigenaar van de silverdome de toko gaan verbouwen, toen zou er een soort van hardcore feest met oud en nieuw komen wat ook niet door ging omdat er te weinig animo voor zou zijn met oud en nieuw

komt denk k omdat wij paar parkeerplaatsen los stonden te gaan en de mensen daarheen trokken:P
Waarschuw beheerder
We hebben het over 2005 he?
Waarschuw beheerder
ja dat was 2005 ja
kijk maar bij me feesten archief op 31-12-04
Waarschuw beheerder
Ik bedoel 31-12-2005...
Waarschuw beheerder
ik lees dat hifi ook maar 250 man kan hebben, dus is het toch aan de organisatoren om de rest buiten te houden en de uitsmijters te assisteren, als er maar 2 waren? Als organisatie weet je toch ook wel hoeveel je er nodig hebt. En zeker bij Hardcore, dat blijft toch een hardpubliek. Of hadden jullie 350 kaartjes verkocht, zodat ze er allemaal in moesten. Ik ken Hifi niet, maar zag de capaciteit hier op PF.

Wel hoop ik dat jullie elders verder kunnen gaan...

Waarschuw beheerder
Dat hebben ze ons wijs gemaakt ja doordat ze de tent bij ons feest te vol vonden zitten, omdta ze het zelf niet aan konden qua capaciteit. Het was eerst 350 maar ze hebben dit toch maar omlaag gegooid naar 250. Tja over uitsmijters hebben we het ook gehad en de locatie vond dat we er 1 of 2 moesten nemen. Zelf wilden we er liever 3, 1 aan de deur en 2 binnen, maar dit vonden ze te veel, vandaar dat er 2 stonden die ook nog eens een uur te laat waren. :S
Waarschuw beheerder
neeeeeeeeej clone
de portiers waren er half 10 al :P hahaha
alleen die moesten eerst posters ophangen ;)

Waarschuw beheerder
Dat waren onze eigen portiers, :respect: them!! :Yes:
Op die gasten ken je rekenen!! TOPPERS!! Thx dudes... :D
Waarschuw beheerder
ach hoe dan ook, dan weet je dat je daar iig niet meer moet zijn en van je eigen fouten hebt geleerd. Afspraken maken is toch het grootste deel van je feest, als je zelf geen tent bezit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes:

maar dat moet van 2 kanten komen
zowel de locatie als de organisatie moeten daarmee komen
maar van fouten leer je
dus vanaf nu gaat het allemaal goed komen
Waarschuw beheerder
donateur
ach hoe dan ook, dan weet je dat je daar iig niet meer moet zijn en van je eigen fouten hebt geleerd. Afspraken maken is toch het grootste deel van je feest, als je zelf geen tent bezit.

ja dat is zeker waar. En van onze fouten hebben we ook zeker geleerd, en bij de volgende lokatie gaat dit ook allemaal uitvoerig besproken worden ;)
Waarschuw beheerder
en vergeet niet dingen op papier te zetten ;) misschien wel met handtekening, dan voorkom je dit soort dingen.
Ik wens jullie veel succes

Waarschuw beheerder
he mensen ik heb dit is allemaal zitten lezen. Maar om een locatie te vinden kan je heus wel in zoetermeer terecht. Je kan locomotion, players en de boerderij proberen daar worden regelmatig dit soort feesten gehouden..
Succes met het zoeken naar een locatie bertje.

(K)(K)

Waarschuw beheerder
ik wil hakkuh maar heb geen kaartje voor moh en schock gaat ook niet door :X

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :P
Waarschuw beheerder
locomotion is te duur en kom ik niet aan (terwijl ik er niks fout heb gedaan)

players zit al helemaal vol

boerderij wil dat niet, heb ik al geprobeerd
Waarschuw beheerder
hardcore in players :D:D:D dream on...
heeft niks te maken dat het vol zit :S zit helemaal niet vol

boederij wil zoiewozo niks wat iemand anders dan floris organiseerd qua house of je moet met een goed plan van aanpak enzow komen maar dan wordt je idee tog gestolen.....

Loco is duur maar dat heeft ook een reden, gegarandeert vol. Dus dat te duur slaat ook nergens op.

Regelmatig feesten in zoetermeer :S ja onwijs veel feesten in zoetermeer :O

en de rest gaat ik niet eens over beginnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoetermeer zuigt gewoon
we hebben van de week zelfs bericht gehad van estupendo dat die ook geen hardcore willen

LOSERS

we hadden die kk tent helemaal vol kunnen krijgen
Waarschuw beheerder
ik heb iets anders van hun gehoord :|
Waarschuw beheerder
ja, tegen mij en me broertje zeiden ze dat we niet hun doelgroep trekken en blablabla...
ze zijn gewoon bang om hun imago kwijt te raken van nette kanker tent
Waarschuw beheerder
ik heb hun ook benaderd, ik moet mezelf eerst bewijzen met kleinere feesten :S
Waarschuw beheerder
Dit zal ik ook nog even toelichten:

Er werd teveel drugs gebruikt
Dit kwam doordat de uitsmijters een uur te laat waren en wij natuurlijk gewoon om 22:00 open wilde gaan, dus wij zelf 2 uitsmijters hebben geregeld en ja dan komt het makkelijker binnen, dus hun eigen fout. Moeten ze maar zorgen dat hun uitsmijters op tijd aanwezig zijn!

Het publiek was te aggressief.
Vind ik niet, de groep die ging pogo-en hebben we er gewoon netjes uit gezet (na 3 waarschuwingen te hebbeb gegeven) verder is er helemaal niets gebeurt!

Er zijn klachten geweest van omwonenden
Deze klachten zijn gekomen door de groep die er is uit gezet. Ook hier komt Hifi weer kijken. We hebben gesproken met de uitsmijters en voorgelegt om de politie te bellen zodat die ze kon verwijderen, maar dit wilde de uitsmijters niet. Ze zouden zich dan teveel laten kennen...laatste aanpassing 25 maart 2005 08:47

maar waarom zou je dan in eerste instantie terug willen naar de hifi, als volgens jou alle fouten bij deze discotheek liggen...
Waarschuw beheerder
donateur
nou, het was een prima tent om een feest te geven. Goed geluid enzo...

En dan hadden voor de volgende editie gewoon de nodige dingen op de rit moeten zetten, en meer afspraken zwart op wit hebben.

Maar ja, we zijn in iedergeval druk bezig met een volgende editie. Er word druk onderhandeld met een andere lokatie !

Waarschuw beheerder
ey hoe zit het met de locatie heb je die nu al dan bert ?
Waarschuw beheerder
bij jou thuis toch?
in de achtertuin ofzo ;)
Waarschuw beheerder
dakterras was het volgens mij ;)
Waarschuw beheerder
kan wel bij mij in de tuin
die is extreem groot

Waarschuw beheerder
oh mag wel hoor bij mij in de thuis maar daar passen niet zoveel mensen ;) maarja wel genoeg drank :D:D

Waarschuw beheerder
Underground Shock Outdoor

Bij de ijsbaan naast het spoor ;P
Waarschuw beheerder
(Y) dat zou wel vet zijn ja....
mag ik de line-up maken? :P

Waarschuw beheerder
Elmo, jij doet dan zeker mee :yes:
Waarschuw beheerder
:bloos:

vette shit...

Waarschuw beheerder
ja lachuh underground shock outdoor :-D
of heeft er iemand een zwembad bij huis ofzo?
maken we er een zwembad party van ;-)
Waarschuw beheerder
neej, maar volgens mij is dat geen eens zo duur om te huren
alleen waar haal je het water vandaan als het outdoor is? :S

Waarschuw beheerder
eh.. die snap ik niet helemaal :-O
dat met dat water vandaan halen als het outdoor is ofzo?? :-S
Waarschuw beheerder
omdat zwembad te vullen, blonde :P

Waarschuw beheerder
meestal als iemand een zwembad heeft zit er al water in ;-)
Waarschuw beheerder
ooh w8 ff, jij hebt ut over een tuinparty :P
ik bedoelde gewoon een party outdoor en dan een zwembad huren enzo ;)

Waarschuw beheerder
jaja een zwembad huren?
jij bedoeld zo'n opblaasbare of weet ik veel
ik heb het over een echt zwembad :-P
Waarschuw beheerder
ghehehe... ja me pa heeft alleen een vijver
maar volgens mij kan je ook hele grote zwembaden huren
Waarschuw beheerder
ja ik maak er wel eentje voor je
Waarschuw beheerder
hoe wilde je dat doen dan?

Waarschuw beheerder
Check deze party ff mensen, kaarten hiervoor kunnen binnenkort bij mij wordne gekocht voor maar 5 eurotjes!! :D

Hardsummer

:bounce:
Waarschuw beheerder
dat weten we al!!!

maar elmo is weer vrijgezel ole ole :D
alleen denk niet dat het lang gaat duren
heb alweer een ander op ut oog :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op dinsdag 3 mei 2005 om 11:07:
hoe wilde je dat doen dan?

Mischien met hout en water en wat plastik?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat gaat nooit goed :P
zeker niet als jij het in elkaar knutselt ;)
Waarschuw beheerder
onderschat me niet he :P
Waarschuw beheerder
neej, denk dat ik je eerder overschat :P hahaha

Waarschuw beheerder
ja tele dat willen we dan wel eens zien!
Waarschuw beheerder
nee geen tijd hard werken en stage lopen :)
Waarschuw beheerder
mooi verhaal!!! tis vakantie engnek :P
Waarschuw beheerder
ja in de vakantie werk ik tog :p
Waarschuw beheerder
achter de ramen met rooie lampies? :P

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
Nee tl balken hangen er
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tele wat kost je dan per uur :P
Waarschuw beheerder
maar mss met mijn verjaardag een zwembadparty?
mijn familie is dan weg en moeten wij thuis op hun huis passen en zij hebben dus een zwembad in de tuin :D (en niet zon klein opblaasbaar zwembadje :P)
Waarschuw beheerder
en kirs wat dacht je anders van die sloot achter jullie huis :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op woensdag 4 mei 2005 om 09:27:
en zij hebben dus een zwembad

alleen denk dat je kan zeggen als wij zijn geweest: ze HADDEN een zwembad :P
Waarschuw beheerder
ja dan is het een ballenbak :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bierflesjesbak :P
Waarschuw beheerder
ik heb wel een bierdopjes Aqarium in me kamer :O
Waarschuw beheerder
ik ken geen aquarium meer schrijven :s
Waarschuw beheerder
beetje mongool dus :P
Waarschuw beheerder
ja vind je de billen van mies dan niet lekker?
ik snap dat niet :P
zijn echt :kwijl: :yes: :P
Waarschuw beheerder
ja met van die botuitsteksels enzo jamie :P
Waarschuw beheerder

dr is voor mij maar 1 met lekkere billen!!!

en dat ben ikzelf :P
Waarschuw beheerder
:no: ik geloof hem wel op ze woord
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb ik geen foto van!!!!
wel van dj triple H :P hehehe
die gek had er 1 van ze aars gemaakt
Waarschuw beheerder
je foto doet het niet
Waarschuw beheerder
ik verdwaal op die site :S
Waarschuw beheerder
hahaha :P
hij is wel een beetje lang ja..
maar hij staat onderaan bij de foto's
Waarschuw beheerder
ja de groetuh :P
word helemaal para van die site ;)
Waarschuw beheerder
ja echt he
Waarschuw beheerder
niet doen... beter praat je verder :P
Waarschuw beheerder
wat wil je horen >???
Waarschuw beheerder
ja Ik probeer dtj bi te maken maar lukt niet :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lijkt wel alsof ik een abonement heb op bisexuele vrouwtjes....
echt al 2 jaar lang alleen maar bi-chikies
Waarschuw beheerder
ik zeg ook niet dat het verkeerd is ;) hehehe
zeker niet zelfs :P
Waarschuw beheerder
zow... je wilt wel meteen alles weten ook he :P
maar ja, dat heb ik meerdere keren gedaan...
en is minder boeiend als dat sommige mensen denken!!!
Waarschuw beheerder
ben een beetje nieuwsgierig soms :P sorry
haha tele zit er al helemaal over te fantaseren...
Waarschuw beheerder
hahaha... zoals ik al zei: het is minder boeiend als dat sommige mensen denken ;)
Waarschuw beheerder
Is er nog een update?
Waarschuw beheerder
indd... hoe zit ut nah ondergrondse schrokken???

Waarschuw beheerder
verder hoef ik tele's fantasien niet te horen :no: :-P
maar hey mir gaaf hoor zwembadparty zou wel beter zijn :-D

Waarschuw beheerder
vind dat er nu wel weer een flinke schok mag komen, we zijn er druk mee bezig, maar een volgende SCHOK komt er zeker!! :D

Waarschuw beheerder
vind ik ook ;-)
Waarschuw beheerder
Amphion :S:P

Waarschuw beheerder
hoe?
Waarschuw beheerder
amphion

Waarschuw beheerder
en dat is? :-P
Waarschuw beheerder
antwoord van tele: amphion :P

Waarschuw beheerder
oja :-O
Waarschuw beheerder
Amphion = Amphion...

ja tog ?

Waarschuw beheerder
Tele = Dom :9
Waarschuw beheerder
nietus

Waarschuw beheerder
welles :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 07:50:
Tele = Dom :9

dat is een vaststaand feit :yes: :P

Waarschuw beheerder
Zo Tele ik ben niet de enige!! :D
Waarschuw beheerder
Denk dat Kirsten dat ook wel vind :9

Waarschuw beheerder
ja ik wou net instemmen :-D
Waarschuw beheerder
nog al iemand die het met Clonie eens is :D
wordt al een grote groep :P

Waarschuw beheerder
ja aangezien olaf geen internet heeft reageer ik wel ff voor hem
hij is het ook met clone eens :-P
Waarschuw beheerder
clone heeft al veel aanhangers dan :yes:

de wie-vind-tele-dom fanclub ofzoiets????

:P:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heheheh
och gut arme tele ;-)
Waarschuw beheerder
krijg je nu spontaan medelijden met hem kirs ;)

Waarschuw beheerder
nah.. bijna :-P
Waarschuw beheerder
ik geloof je niet ;P

Waarschuw beheerder
bedoel je dat je denkt dat ik medelijden met hem heb of juist niet? :-P
Waarschuw beheerder
Nog een lid erbij :yes: :P

Waarschuw beheerder
nee daar is ie te trots voor
hij blijft toch volhouden dat niemand hem snapt omdat hij degene die slim is en de rest allemaal dom is :-S

Waarschuw beheerder
haha ooow wist je dat nog niet? :-P
vandaar...
Waarschuw beheerder
ja tele weet dingen altijd zo naar zijn hand te draaien dat hij zeg maar de beste is :P

Waarschuw beheerder
alleen gelooft nooit iemand hem :no:
Waarschuw beheerder
nee gek he :P

tele is ook een meester in het verzinnen van leuke verhaaltjes :(
Waarschuw beheerder
ja maar ik trap er altijd in ;)
tele is iets slimmer:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is dat moeilijk dan? slimmer zijn dan tele ;P

Waarschuw beheerder
:-O
jullie passen goed bij elkaar ;-)
Waarschuw beheerder
wtf Tele zit een beetje op mn laptop dingen te zeggen onder mijn naam..:S:@

TELE JE BENT DOM!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
vandaar ik denk al...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 12 mei 2005 om 20:44:
alleen gelooft nooit iemand hem

echt wel :yes: ik geloof in tele!!!

Waarschuw beheerder
het zou wat zijn.....
:-P

maar is ie homo ofzo? ;-)

Waarschuw beheerder
ja dan ontkent ie het toch

Waarschuw beheerder
:-O
Waarschuw beheerder
maar dit topic ging toch over underground shock???
Waarschuw beheerder
nu dus niet meer :P
Waarschuw beheerder
okeej.... :(
Waarschuw beheerder
keej :D ben ik het mee eens;)
we gaan es voor de verandering :P over sex lullen
Waarschuw beheerder
voor de verandering? :P
daar ging het eerst elke keer over hier hoor ;)
Waarschuw beheerder
ja ik zie strippen niet egt aan als sex ofzo ?
Waarschuw beheerder
dat word er toch ook niet gezegd? :S
Waarschuw beheerder
ja andere topic dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op maandag 16 mei 2005 om 17:40:
voor de verandering?

dat was sarcastisch bedoeld :P

strippen is geen sex neej :)
maar kan wel worden beschouwd als leuk voorspel ;)
Waarschuw beheerder
dat word strippen jonge :P

Waarschuw beheerder
ja egbert moest nog strippen op us!
dus nu gaat ie maar op zijn eigen feessie strippen ;-)

Waarschuw beheerder
en olaf mag (nou ja moet :-P) ook strippen maar dan alleen voor mij hehe
Waarschuw beheerder
we gaan met ze 4-en strippen :P

Waarschuw beheerder
wie zijn we?
Waarschuw beheerder
olaf, bertram, egbert en jelmer

Waarschuw beheerder
wie is jelmer?? :-O
maar olaf mag alleen voor mij strippen :-P
Waarschuw beheerder
jelmer = elmo!

Waarschuw beheerder
oow :bloos:
Waarschuw beheerder
wow 4 strippende mannen :yes: :yes:
beter :D

Waarschuw beheerder
eh.. ja michel gaat maar in olafs plaats :p
Waarschuw beheerder
Nee geen goed plan, Mies mag alleen voor mij strippen :9
Waarschuw beheerder
Wat dacht je anders van Robin of Stefan als plaatsvervangers voor Mies en Olaf
Waarschuw beheerder
Stefan komt niet ergens waar ik kom voordat hij zijn excuses heeft aangeboden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tele op dinsdag 17 mei 2005 om 15:16:
Stefan komt niet ergens waar ik kom voordat hij zijn excuses heeft aangeboden

en als tele dat zegt!!! dan ben ik het daarmee eens :yes: hehehe

Waarschuw beheerder
nou dan gaat robin maar strippen! :-P
Waarschuw beheerder
of Woutie die hebben we ook nog ;P
Waarschuw beheerder
tele wanneer ga je weer make-up dragen?
ik hoorde van dzuan dat ze jou zo mooi had opgemaakt
en dat het jou nog stond ook!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op dinsdag 17 mei 2005 om 15:39:
tele wanneer ga je weer make-up dragen?
ik hoorde van dzuan dat ze jou zo mooi had opgemaakt
en dat het jou nog stond ook!!

hahahaha :respect:

Waarschuw beheerder
hehe ja ik wil olaf ook eens opmaken :-P

maar ja wouter mag ook wel mee strippen ;-)
moet eigenlijk :-D
Waarschuw beheerder
ja we hadden een deal gemaakt dus zij mog me daar wel voor opmaken

achteraf was het een slechte deal wat een k-zooi is dat make up :s
Waarschuw beheerder
wat voor deal? :P

Waarschuw beheerder
ja vroeg ik me ook net af hehe
Waarschuw beheerder
tele kennende denk ik dat ik ut al weet :P

Waarschuw beheerder
ow wat dan>?
Waarschuw beheerder
tele kennende een sex deal :$ ofzo???

Waarschuw beheerder
ja zoiets waarschijnlijk
Waarschuw beheerder
dat dacht ik ook al ja :P
Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
Hakkuh!!
Waarschuw beheerder
deal was als ik hem mocht opmaken zou ik zn wenkbrauwen epileren :D en dat mocht ook

je had tele moeten zien boenen om al die make up eraf te krijgen :D :yes: hahaha
Waarschuw beheerder
eigenlijk een goede deal dan :yes:

tele pijnigen..altijd leuk :yes:

en tele nog eens opmaken :D

waar blijven de foto's ;)

Waarschuw beheerder
hou ik je aan wil ik ook zien ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natural Born Smoker © op zaterdag 21 mei 2005 om 23:47:
deal was als ik hem mocht opmaken zou ik zn wenkbrauwen epileren

how w8 ff
dat epileren was zijn eigen idee?
Waarschuw beheerder
tele is homo :P
weet je dat nu nog niet :P
op QrimeTime heeft die aan mij en kirsten toegegeven dat die homo is ;P

Waarschuw beheerder
ja idd!
Waarschuw beheerder
vertoont ook al wat vrouwentrekjes:

dragen van een zwart dames stringetje
dragen van make-up
wenkbrauwen epileren

en wie weet wat nog meer :P

Waarschuw beheerder
hahaha ja misschien weet dzuan dat wel ;-)(
wil ie het ook altijd anaal doen? :-P
Waarschuw beheerder
oja zal die zijn homo condoom nu al gebruikt hebben? :O

Waarschuw beheerder
ja wie weet ;-)
Waarschuw beheerder
en zijn neukkoe (of schaap)? ;)
Waarschuw beheerder
gadverdamme :S

Waarschuw beheerder
dankje mir je bent echt een schat :-D
:hug: (K)(K)(K)
TVTB!!
Waarschuw beheerder
Is er al een vervangende datum voor de party!? :(
Waarschuw beheerder
Ja Clonie hoe zit het met de volgende SCHOK
wanneer komt die
al enig idee?

Waarschuw beheerder
ja we moeten ook nog taart van clone krijgen dus :-P
Waarschuw beheerder
ssstttttttt
daarom vroeg ik het ook ;P:P
nee geintje

maar mag onderhand wel weer hoor :yes: een nieuwe shock :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben ik het helemaal mee eens :-)
Waarschuw beheerder
regel maar een locatie :P hahaha
dat is niet zo makkelijk als somigge denken
(weet ik uit ervaring)
Waarschuw beheerder
ik zal jullie vragen ff beantwoorden :P
ja het condoom is gebruikt! en wat een kutding :s
en wenkbrauwen epileren wou hij en heb ze alleen een beetje bijgewerkt niet van die dunne boogjes gemaakt ofso! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja nu ben ik ook wel benieuwd!

Waarschuw beheerder
dzuan is ziek, nu kan ze niet meer anaal! 8)

Waarschuw beheerder
niet zeuren, dat is byzaak

Waarschuw beheerder
containerhoer! MET carlo? ik zat BIJ carlo
maar was wel aardig laat ja :)
ma wat wil je, beste sos uit mm ofc. :bounce:
Waarschuw beheerder
op de gewone manier :p
KANKERPOOT ik bedoel ook bij Carlo!!!
denk je dat ik dat denk NEEJ! dus :p
ik doe niet aan drugs
Waarschuw beheerder
vrede op aarde mensen :D
laten we wel lief blijven doen tegen elkaar
Waarschuw beheerder
jan en ik houden heel veel van mekaar we vinden het gewoon leuk om elkaar beetje verrot te schelden ;P

viel wel mee hij paste redelijk goed alleen tis gewoon een vies ding :p ( roze was ie :S )
Waarschuw beheerder
stomme vraag :P

Waarschuw beheerder
hehe een rose comdoom echt wat voor tele ;-)
Waarschuw beheerder
gaat hier echt alleen over sex

Waarschuw beheerder
dat moet jij nodig zeggen elmo :-S
Waarschuw beheerder
ik heb het NOOIT over sex, alleen de liefde berijven ;)

Waarschuw beheerder
yeah right....

;-)
Waarschuw beheerder
ja serieus
porno is voor oversexte mensen

Waarschuw beheerder
ja vieze pornofilms enzo :no:
Waarschuw beheerder
kijk ik ook nooit naar
vind dr geen kk aan
doe het liever zelf ;) ghehehe
Waarschuw beheerder
ik kijk ook geen porno is saai ...
altijd hetzelfde ensow :p
egbert noemde het altijd porno ik nu ook :P
heb ik van hem opgepikt

Waarschuw beheerder
ja en??

Waarschuw beheerder
dat is niet veel
Waarschuw beheerder
is zelfs helemaal nix!

ik ga so kamperen :S
oftewel met een pleerol in de hand naar de wc lopen :no:
Waarschuw beheerder
ik leef met je mee :S
de hele camping kan zien dat jij naar de wc moet :no:
vaak koude douches met vaak haren in putjes :no:
geen lekker bed :no:

wat erg voor je
en dat waarschijnlijk ook nog eens met tele samen :P
dubbel zo erg :P

gaat die jou nu ook weer meesleuren naar de plee
om jou zijn "rare" schijt te laten zien :O :S
Waarschuw beheerder
neej asjeblieft niet!
ik slaap in een tent :S vieze muffe geur en allemaal beestjes :S
en tele die de hele nacht ligt te ruften...
Waarschuw beheerder
bah bah en nog eens bah :s
dat kun je je vriendin toch niet aan doen :(
dan stinkt zo'n tent al en dan heb je ook nog eens egbert naast je die aan 1 stuk door loopt te ruften :( gadver!!

waar zijn de luxeuze hotels gebleven ;P
Waarschuw beheerder
idd de armoede van tegenwoordig :p
kan me beter een rijke vriend zoeken hehe ;p

ja dat ruften in de tent ga ik echt verbieden.. strax blijft die smerige lucht gewoon hangen :s BAH!
Waarschuw beheerder
wat moet je eigenlijk ook bij die tele :P

idd die kans is er,
en dan slaapt tele er gewoon vrolijk doorheen
en jij lig dan kokhalsend op je luchtbedje (of weet ik veel waar je op slaap) :no:
Waarschuw beheerder
en met dit warme weer is een tent altijd extra plakkerig/zweterig en daardoor extra muffig :S
Waarschuw beheerder
:S als hij ligt te ruften schop ik hem gewoon uit mn tent mag ie buiten slapen...

Waarschuw beheerder
pff nee kamperen is duidelijk ook niks voor mij!
word je ook helemaal niet goed van als tele naast je ligt te ruften idd.. :no:
Waarschuw beheerder
tele is mijn schatje (l)
ondanks zijn soms vreselijk ranzige gewoontes :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoals? vertel..... :P hehehe
Waarschuw beheerder
de top 3 van tele's meest ranzige dingen a.u.b. :P
Waarschuw beheerder
1. Zn schijt aan mij laten zien omdat het er volgens hem raar uitzag :s

2. Een scheet laten als ik zeg maar met hem bezig ben.

3. Een dikke boer laten in mn bek als we aan het zoenen zijn.
Waarschuw beheerder
hahaha....
en ze knalt het hier nog neer ook :P
Waarschuw beheerder
ja cker! :p
tele is een ranzig mannetje dat mag iedereen weten hoor
ik doe nix fouts :p
Waarschuw beheerder
denk dat ik uhm toch maar dan uit mijn favoriete dj-lijst ga gooien :P
Waarschuw beheerder
neej dat is zielig :'( voor mijn teletje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ff weer wat ontopic gelul:

Clone zijn er al vorderingen gemaakt met de tweede editie van Underground Shock???

wel weer zin in :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jahoor :)

alleen ik werd het slachtoffer van het bier smijten tussen mies en tele :no:
omdat ik daar precies weer eens tussen in moest staan
of weet ik veel
iig ik heb vaak bier over me heen gehad
oja wel egbertus teruggepakt door bier van achteren in zijn boxer te gieten :yes:
Waarschuw beheerder
:D! haha nou zo te horen wast erg gezellig
volgende keer gaan wij wel een bier gevecht houden met egbert en mies in het midden alleen gaan we dan geen bier gooien maar drankjes die heel erg plakken ;P

Waarschuw beheerder
ja waar de insecten op af komen ;-)
maar was zeker leuk
onze eerste zoen *zucht* :bloos: ;-)
Waarschuw beheerder
oja das waar ook
sinds die dag hebben jullie wat
bijna 4 maand dan :yes:

niet te dure drankjes dan he :P

Waarschuw beheerder
ojee over 2 dagen al
nou ja ik heb geen zin om een cadeautje te kopen hij vergat het ook vorige keer dus :-O
zullen we wedden dat ie het nu weer vergeten is? :-P
Waarschuw beheerder
haha nee dat win je toch :P
michel vergeet dat ook altijd
"ohw ja joh! was dat vandaag? helemaal niet aangedacht, sorry schat" zoiets zegt die dan
zal olaf ook doen, zo'n standaard mannen ik-heb-er-nie-aangedacht praatje :(

Waarschuw beheerder
ja nou dus ik heb er nu ook geen zin in om aan te denken
en ik krijg nog verjaardagscadeau van hem maar die heeft ie nu iig eindelijk ;-)
ik bewaar mijn geld voor cadeaus voor hem wel als ie jarig is is toch over 2 weekjes dus
maar als we een half jaar hebben wil ik wel wat hoor!!! :-P
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag volgens mij 3 maand :)

Wat vinden jullie leuker vrijgezel of relatie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat krijg je van olafje?
ik wil van mies die ene hele lieve grote metoyou beer die altijd bij de expo op de bovenste schap staat :yes:
Waarschuw beheerder
ja he
voor een hele tijd terug waren we eens in de expo
dus ik hem meenemen naar die beertjes en zei tegen hem " die wil ik hebben"
en hij zei dus "die krijg je wel voor je verjaardag"
dat vergeten we dus niet he ;)
Waarschuw beheerder
:D en die knuffeljes zijn vrij prijzig
dus dat word sparen voor Michel ;P hehe
Waarschuw beheerder
zo'n ienemiene klein pietleutig metoyou knuffeltje is al vrij prijzig ja

dat word geen vakantie voor hem :P
ik wil hem hebben :@ :P
Waarschuw beheerder
En je verdiend em ook! dus :)
ik heb ook zon ieniemienie klein knuffeltje was 8 euro :S
zei gewoon tegen egbert die wil ik hebben NU :d :P
en toen kreeg ik em hehe ;)
Waarschuw beheerder
haha gewoon lopen dreigen dus
ga ik ook doen, ik wil hebben en wel NU :P
Waarschuw beheerder
hoe heb je eigenlijk egbertus leren kennen?
Waarschuw beheerder
in de trein toen hij pillen wou kopen haha :P
dat was na het uitgaan in Den Haag.

Waarschuw beheerder
romantisch :-O haha
maar ik wil die grote van 200 euro van olaf krijgen
maar volgens mij vind hij dat een minder leuk idee dan mij :-(

Waarschuw beheerder
"nee vind ik nou ook hehehe
nou ja ik heb eigenlijk liever zon hoor :-(

Waarschuw beheerder
ja dat is wel zo...
maar toch liever zon :-P
en na een lange dag zon onweer ofzo :-P
Waarschuw beheerder
ja alleen heb je in Nederland zelden zon :S
tis al juni en nog steeds geen lekker weer!!

Waarschuw beheerder
ja dat is ook zo
kut nederland :-(
Waarschuw beheerder
ik zie het ook helemaal voor me

uhhhhh....pilluh.....ikkuh wil pilluh....geef nouuuuuu.....uuhhhh....ik wil pilluh
neukuh????

ging het zo ongeveer? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha :D

niet helemaal, maar tzou wel echt wat voor tele zijn :p
hij was niet aardig tegen mij in de trein toen.
Vond het maar een dikke chagrijn :P
Waarschuw beheerder
hahaha :)

en vanwege wat ging je later toch overstag dan :P
Waarschuw beheerder
hahaha :D!!!!

tele is gewoon een neukobjectje dus :P
Waarschuw beheerder
vind die vast heel erg ;P
Waarschuw beheerder
jouw persoonlijk sexslaafje zeker:P
Waarschuw beheerder
gisteren was de film indecent proporsal op tv
dat is dus de film waarin een (echt)paar voor de keuze wordt gesteld "zou je het doen voor een miljoen?"

zou jij dat kunnen?
zou jij met bijvoorbeeld een één of andere zakenman naar bed gaan in ruil voor 1 miljoen euro??
of zou jou partner dat mogen van jou?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou het direct doen
1 miljoen :D... lalalala
weet je wel hoeveel geld :D!
egbert zou het ook wel mogen als ik de helft van het geld krijg ;p
Waarschuw beheerder
ook al is het een vies oud ranzig zakenmannetje dan duik je nog met hem het bed in?
Waarschuw beheerder
als het een lekker wijf is... dan zou ik het wel doen
tenzij me "project" nog beter gaat dan het nu gaat...
dan zou ik wel met haar overleggen
Waarschuw beheerder
ik zou daar toch wel moeite mee hebben
Waarschuw beheerder
ik ben een op geld belust meisje ;p
maar tele heeft geen 1 rooie cent
oud ranzig mannetje?
uhm hoe oud?
het gebeurd tog nooit dus :p
tuurlijk zou ik er wel moeite mee hebben
maar 1 miljoen! kan je tog geen neej tegen zeggen? :o
Waarschuw beheerder
uhm laten we zeggen een oud mannetje van 70 jaar
met kunstgebitje enzo

ik vroeg het gister aan mies (tijdens de film) en die zei ook gelijk van ja doe ik wel en zou jij ook wel mogen
ik weet het echt niet :O
Waarschuw beheerder
ik zou me helemaal volgooien met drugs zodat ik er nix meer van af zou weten :p
Waarschuw beheerder
ghehehe :D dat kan natuurlijk ook nog ja

zou je ook sex met een vrouw hebben voor 1 miljoen?
Waarschuw beheerder
ja cker weten :p
geen probleem beter dan een vies oud ranzig mannetje tog?!
Waarschuw beheerder
zou je het ook al doen voor een ton dan?

ik denk niet dat ik het zou doen :$
mss heel stom, want een 1 miljoen is kei veel geld
Waarschuw beheerder
ieder voor zich tog :)

uhm een ton weet niet daar zou ik wel eerst goed over nadenken
en hangt er sowieso van af wie je het aanbied..
voor een ton zou ik niet met een oud ranzig mannetje gaan
Waarschuw beheerder
wel voor een ton bloot in de playboy?
Waarschuw beheerder
playboy niet
en naakt sws ook niet
maar zo'n blad als de FHM/Maxim zou ik nog wel kunnen overwegen om te doen
en met de benen wijd vind ik helemaal :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik zou het niet doen en olaf zou het ook niet mogen
ten eerste maakt geld niet gelukkig
ik heb liever geen geld en dat ik gelukkig ben met olaf, dan dat we een miljoen hebben en ik altijd met het idee in mijn hoofd zit "hij heeft het met een ander gedaan"
Waarschuw beheerder
Net of die het nog nooit met een ander heeft gedaan :o...:P
Waarschuw beheerder
geld maakt wel gelukkig
Niet alleen geld maar geld gecombineert met andere dingen..
zoals liefde, gezondheid etc etc
Maar zonder geld ben ik niet gelukkig

Waarschuw beheerder
tuurlijk heeft ie dat wel, maar ik wil niet dat ie het met iemand anders doet als ie met mij heeft
ja ok geld is wel nodig, maar ik ben liever arm en dat ik gelukkig in de liefde ben dan dat ik niet gelukkig in de liefde ben en geld heb
Waarschuw beheerder
heel de wereld draait om geld
geld is levensbehoefte nummer 1.
zonder geld heb je helemaal nix.
Liefde is iets heel anders dan geld..
Geld heb je nodig om te overleven en liefde niet.

Waarschuw beheerder
ik ga liever dood dan dat ik ongelukkig leef
Waarschuw beheerder
net of je zonder geld gelukkig leefd :\
Waarschuw beheerder
geld is gewoon een handig hulpmiddel
en ik denk dat er best wel mensen zijn die zonder geld gelukkig leven

Waarschuw beheerder
Nou mensen ik ben weer in onderhandeling met een tent in Leiden die het waarschjinlijk WEL toelaat om een Underground Shock te laten organiseren!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 08:59:
Nou mensen ik ben weer in onderhandeling met een tent in Leiden die het waarschjinlijk WEL toelaat om een Underground Shock te laten organiseren!!

maar deze keer wel voor decoratie en portiers zorgen he ;) ghehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op dinsdag 7 juni 2005 om 12:34:
maar deze keer wel voor decoratie en portiers zorgen he

en voor taart ;P
Waarschuw beheerder
slingers erbij? :P
maar wat dacht je van een dvd maken die je kan bestellen voor weinig centen op djclone.nl ofzo?
maatje van me die is daar heel goed in
en die werkt ook veel samen met die gasten die de clip van darkraver en norman hebben gemaakt...
(www.kloaka.com voor de geintresseerde ;))
Waarschuw beheerder
en ballonnen :P
en van die feesthoedjes :P

underground shock 2 was toch clones verjaardagsfeestje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op dinsdag 7 juni 2005 om 12:43:
maar wat dacht je van een dvd maken die je kan bestellen voor weinig centen op djclone.nl ofzo?
maatje van me die is daar heel goed in
en die werkt ook veel samen met die gasten die de clip van darkraver en norman hebben gemaakt...

elmo wilt voor dit idee dan wel een kleine bijdrage hebben ;P;P
Waarschuw beheerder
ooh neej hoor... absoluut niet!!!
ook met sq-e wil ik geen winst maken op feesten enzo
mijn enigste doel is om steeds grotere feesten te organiseren :D
geld vind ik absoluut niet belangrijk
ik hecht er ook geen waarde aan

Waarschuw beheerder
Nou ik heb precies hetzelfde anders zou ik de entree wel 10 euro maken dan zat het nog vol en had ik dikke winst. Maarre Elmo jij hoort het vrijdag zeker wel!! :D
Waarschuw beheerder
ikkuh?
de rest niet dan?
Waarschuw beheerder
ik mag niet komen dus :@

Waarschuw beheerder
tuurlijk wel :D
Waarschuw beheerder
gelukkig maar :)

ik zit nu op stage, beetje heel zielig alleen op het lab
heb maar ff een cd'tje aangezet :D hardcore op mn stage :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op dinsdag 7 juni 2005 om 13:06:
hardcore op mn stage

moet je een frenchcore cd'tje aanzetten ;) gehehe
Waarschuw beheerder
ja die heb ik dus niet mee he

je moet toch wat luisteren op je stage
waarom geen hardcore dan ;)

en nog niemand die klaagt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga nog geen dingen vertellen die nog niet rond zijn. Elmo helpt mee ;)
Waarschuw beheerder
beveiliging regelen? :P
ooh... wat ben ik vervelend ;) ghehehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op dinsdag 7 juni 2005 om 12:51:
geld vind ik absoluut niet belangrijk
ik hecht er ook geen waarde aan

tele blijkbaar wel
die kan niet gelukkig zijn zonder geld maar wel zonder liefde blijkbaar :-O
Waarschuw beheerder
dat zegt tie nu wel ;)
maar denk dat tie helemaal para word als ze meisje het uitmaakt

Waarschuw beheerder
ja idd haha
of als ze het echt met een ander doet om een miljoen

Waarschuw beheerder
ach ja ik wil het iig niet dus :-)
Waarschuw beheerder
maar niemand stelt je tog voor de keuze geld of liefde?
En je kan ook ongelukkig zijn met liefde.
Tele en ik hechten beide veel waarde aan geld
daarom passen we ook goed bijmekaar ;)
Waarschuw beheerder
ik hecht veel waarde aan myra (L)

Waarschuw beheerder
Tele zal nooit gelukkig worden!! :devil:
Waarschuw beheerder
check :$
zelf gemaakt...
[img]http://www.msnusers.com/_Secure/0RgAAANQV9hOQGpi7BkW0SJX0YQnMn!XeLtl2JpFX9Va39KOcpJPpUxlAnpKX8J1qGxn*ip73YudbuvUpd8Uy9sG8I4KJoR9aPrFlTM9hxjs/elmo.jpg?dc=4675525742962713345[/img]
Waarschuw beheerder
mooi gedicht hoor :)

was mies maar zo romantisch dat die voor mij zoiets schreef :$
Waarschuw beheerder
ja, werd wel eens tijd ook dat ik weer eens verliefd zou worden :D
Waarschuw beheerder
te lang geleden?
Waarschuw beheerder
laatste keer was op nadien
en dat is al sinds begin november uit ofzo na 1,5 jaar
Waarschuw beheerder
en na nadien had je ook geen ander meisje meer gehad waar je verliefd op bent geworden

mag ik vragen waarom dat uitging tussen jullie :$ :O
Waarschuw beheerder
heb wel andere meisjes gehad
alleen niet verliefd geweest :$

met nadien is het uit gegaan omdat we allebei langs elkaar heen groeide :(
we zagen elkaar TE weing enzo...
als zij werkte dan was ik vrij en andersom
dus schoot niet meer op
en na 3 weken had ze al een ander :S
(wat ik nog steeds niet helemaal vertrouw)

Waarschuw beheerder
nou ik wil olaf voor een miljard nog niet kwijt dus!
hij maakt mij echt gelukkig

ik kan het gedicht trouwens niet zien :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 11:49:
Tele zal nooit gelukkig worden!!

hhehe :D ben nu heel gellukig :o

wie komt er eigenlijk bij het verhaal van geld enzo :S

net of je ooit voor die keuze wordt gesteld
Waarschuw beheerder
dat was n.a.v een film die op tv was egbertje ;P

stel je bent arm en iemand biedt jou 1 miljoen in ruil voor een avondje met jouw vriendin
zou je dat doen?
dat was de vraag
en natuurlijk is de kans zeer klein dat je ooit voor die keuze wordt gesteld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 8 juni 2005 om 13:59:
ik kan het gedicht trouwens niet zien

moet je rechtermuisknop doen en dan op: show picture ;)

Waarschuw beheerder
ja maar had ik geen zin in :-P

Waarschuw beheerder
maar nu wel gedaan en is echt wel lief!
olaf moet dat ook voor mij doen :@
of gewoon die me to you beer van 200 euro kopen:-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 8 juni 2005 om 19:35:
maar nu wel gedaan en is echt wel lief!

thanx :D

Waarschuw beheerder
wb
Waarschuw beheerder
godverdomme... ik wilde het uitprinten voor dr
alleen nu doet die klote printer ineens alleen zwart-wit :S

Waarschuw beheerder
pff computers ook :-(
Waarschuw beheerder
tjah je moet weten hoe je er om mee moet gaan zeg maar :o

Waarschuw beheerder
nou zelfs dan doen ze niet wat je wil
Waarschuw beheerder
computers :@

kut dingen

Waarschuw beheerder
yep :-O
Waarschuw beheerder
val wel mee tog :P

Waarschuw beheerder
ik zeg maar niks
Waarschuw beheerder
en je gedicht al voorgedragen aan je meisje?
Waarschuw beheerder
clone kun je ons nu al wat meer vertellen :$

Waarschuw beheerder
och gut wat romantisch :-P
Waarschuw beheerder
zie jij onze vriendjes al een gedicht schrijven?
weinig kans :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tele op donderdag 9 juni 2005 om 16:42:
tjah je moet weten hoe je er om mee moet gaan zeg maar

ja, dr zit een zwart-wit cardrige in ;)
dus kan ik weinig aan doen

maar ze heeft het gezien en ze belde me meteen vanochtend vroeg om 9 uur op...
ze was helemaal door het dolle...
elmo heeft weer plus-punten gescoord ;) hehehe
Waarschuw beheerder
dus we hoeven robert ten brinks All you need is love niet in te schakelen ;P
Waarschuw beheerder
een gedicht wat lief :)
Ik heb wel es een gedicht als smsje ontvangen van een jongen die ik in de trein had ontmoet
Ik lachte me dood

**Ik vond jou een prettige verschijning in een sombere omgeving.
Jouw naam is als een oase in een dorre woestijn..**

HAHAHAHA :D
Waarschuw beheerder
Dtj ole ole. Dtj ole ole!!!
Waarschuw beheerder
heuj project hardcore in zmeer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op zaterdag 11 juni 2005 om 13:12:
dus we hoeven robert ten brinks All you need is love niet in te schakelen

:no: zeker niet :D
vraag maar aan bertram :P
heb dat meisje heel de avond niet meer los gelaten ;)

Uitspraak van Tele op maandag 13 juni 2005 om 13:24:
heuj project hardcore in zmeer

:respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natural Born Smoker © op zaterdag 11 juni 2005 om 20:21:
**Ik vond jou een prettige verschijning in een sombere omgeving.
Jouw naam is als een oase in een dorre woestijn..**

eh... jaja :-P
Waarschuw beheerder
ons eerste feestje samen en meteen zo´n vette foto :D
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwAFAw4bxKa7lzRptaJyBJqV!nFlEVxuKe5*h4x8hH6UEzFMOTLhsJ1RlQ7!A5ubBzLoO1*xOc61BxVYLZT9ppBheJdBi2ofv9nvBPMx5qVUXfshJ2yV59YI2gIlpGOM/soundsofhardcore2.jpg?dc=4675526465043565724[/img]

Waarschuw beheerder
Check het volgende topic even en laat je mening weten!

Update website!
Waarschuw beheerder
pleur op joh met die gare topics van je bertjuh :P hehehe

Waarschuw beheerder
haha lekker aardig weer voor elkaar
Waarschuw beheerder
ja ach... hij weet wie het zegt ;) ghehehe

Waarschuw beheerder
ja daar heb je een punt ;-)
Waarschuw beheerder
en elmo hoe gaat het tussen jou en myra:)

Waarschuw beheerder
ja vertel eens

Waarschuw beheerder
Komen we allemaal Clone en Olash supporten op Hardsummer... Clone zal van 04:00 - 05:00 afsluiten in de main met... hardcore!! :D
Waarschuw beheerder
nee in kreta

heuj kaarten voor generation of hardcore :)

Waarschuw beheerder
ok dan
nog 5 daagjes... :-P :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirtjuh op donderdag 23 juni 2005 om 14:59:
en elmo hoe gaat het tussen jou en myra

sinds vandaag over en voorbij :(
snap dr echt geen kk van...
maar ja, weet niet wat ik nu verder nog kan doen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 09:15:
Komen we allemaal Clone en Olash supporten op Hardsummer

alleen als je me weer komt halen :P hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 18:41:
t werkte niet

heb je ut ooit een kans gegeven dan? :S
Waarschuw beheerder
ja ik weet het niet :S
tegen mij heeft ze even veel gezegd als in dit forum

maar ja, zaterdag wel ff flink los gegaan op ravezone en hardcore unted :D
was echt dik knallennnnnnnn
Waarschuw beheerder
ja, was echt een vette nacht :D
helemaal los

Waarschuw beheerder
zo hier is ook lang niks meer gezegt
Waarschuw beheerder
tralalalala

nog steeds geen update :(

Waarschuw beheerder
nope..

Waarschuw beheerder
jape
Waarschuw beheerder
jope

Waarschuw beheerder
dope?
Waarschuw beheerder
coke?
Waarschuw beheerder
jum jum
Waarschuw beheerder
tum tum?

Waarschuw beheerder
oma

(ja mijn oma heeft/had altijd die snoepjes :-O)
Waarschuw beheerder
opa

(mijn opa had ze ook altijd :P)

Waarschuw beheerder
hehe ok dan
Waarschuw beheerder
en mn oma had ook altijd pennywafels, maar die zijn vies :P

oja en van die hartjes

hoelang zal het nog duren voordat er een update komt :P
Waarschuw beheerder
update

Waarschuw beheerder
nee pennywafels zijn lekker!

maar olafje en bertje in hard autumn geen goed genoege update? :-D
Waarschuw beheerder
Jaja zeker!

Ik heb mies al de opdracht gegeven om die dag vrij te vragen :P

Waarschuw beheerder
mooi zo :-P :-D
Waarschuw beheerder
egbert en ik kunnen helemaal niet :(
volgens mij had zn pa zn verjaardag dan ofso

Waarschuw beheerder
volgende keer beter dan
Waarschuw beheerder
en als je heel graag wilt komen
eerst verjaardag en dan hierheen???
Waarschuw beheerder
kan niet we zitten het hele weekend in een huisje ergens bij ruinen (drenthe) volgens mij.

Waarschuw beheerder
ook leuke dingen in de buurt daar dan?
Waarschuw beheerder
hunnenbedden :P

Waarschuw beheerder
ja nou ja een stel stenen..
boeiend! :-|
vind ik dan maar ok
Waarschuw beheerder
nee er is nix boeiends in de buurt dus word weekend scabllen ofzo :S

Waarschuw beheerder
hehe niet eens een zwembad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tele op donderdag 6 oktober 2005 om 10:31:
scabllen

scabllen??

was dat??

sabbelen zeker ;P

Waarschuw beheerder
scrablen misschien? :-P
die woordjes maken weet je wel hehe
nee olaf we gaan dat niet meer doen :no:

Waarschuw beheerder
???? :-O

Waarschuw beheerder
Wat een creep :-D

Waarschuw beheerder
als jij het zegt
ik weet verder niet hoe ie draait

Waarschuw beheerder
Mensen check dit eens: Convict

wij mochten geen feesten meer geven, omdat de hardere stijlen niet meer mochten en nu stata er een feest in de agenda van Hifi dat zelfs nog veel harder is!!

:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
proteus heeft muffe oksels maar wat heeft dat met deze topic te maken :S

Waarschuw beheerder
heeft deze topic uberhaupt wel ergens mee te maken dan? :-S

Waarschuw beheerder
Nee dat valt gewoon met mijn blote oog op

Waarschuw beheerder