Uitspraak van Ki_Ora op woensdag 27 mei 2009 om 22:40:
of ik hoek je meteen neer waar je matties bij staan!
she dumped your ass: get over it or kill yourself
doe jij eigenlijk aan hiphopdancing? ....
gewoon lekker schuren je weet zelf
ja ik dacht laat ik het eens proberen, maar toen ze begon te nuilen wat ze allemaal wou veranderen aan mijn appartement was het snel over met de liefde
ja ik dacht laat ik het eens proberen, maar toen ze begon te nuilen wat ze allemaal wou veranderen aan mijn appartement was het snel over met de liefde
kiora op haar best
That's my girl
OT:
Uitspraak van Just Essieop donderdag 28 mei 2009 om 11:00:
oeh nou voel ik me aangesproken hoor
waneer ga je eens inzien dat die niet werkt
by the way ik ben niet single krijg genoeg aandacht
wanneer ga je eens een keer wat nuttigs doen? niets nut
ze was de zwakste schakel?
welke was het nou geworden? die spaanse of die zweedse (of zoiets) ?
en ikke vanmiddag weer
Zou het dat zijn joh?
gewoon lekker schuren je weet zelf
doe jij eigenlijk aan hiphopdancing? ....
het was of een deense of een poolse.. het is de deense geworden maar naar een maandje of 4 heb ik het al wel weer gezien geloof ik. ze stelt mij te veel eisen
Heb het druk zowel op het werk als thuis, dus gisteren ook niet op flock geweest Ghehehe en jij je nog gedragen??
ow ja, nou weet ik het weer! want die spaanse was al afgevallen vanwege die gevaarlijke broers van dr die geweren in huis hadden of zo
en toen volgde n hele discussie of je uberhaupt een voormalig-Oostblokster moest nemen etc etc...
conclusie: neem ook geen Deense - ze zijn even erg
en nu? weer "lang leve de vrijheid"?
ow ja, nou weet ik het weer! want die spaanse was al afgevallen vanwege die gevaarlijke broers van dr die geweren in huis hadden of zo
en toen volgde n hele discussie of je uberhaupt een voormalig-Oostblokster moest nemen etc etc...
conclusie: neem ook geen Deense - ze zijn even erg
en nu? weer "lang leve de vrijheid"?
alle vrouwen zijn even erg.. ze nuilen allemaal.
ik ga voor mijn werk 5 weken naar zwitserland dus maar eens kijken of ik em daar nog in een lekkere heidi kan hangen
het tapas feestje was gisteravond nadat barca gewonnen had..
ikke niet. wat kan mij nou je appartement schelen? neuqen moet er gebeuren, niet de binnenhuisarchitect uithangen
het zwitserleven gevoel dus. tja, ben helemaal niet bekend met zwitserland. hou ons op de hoogte!
alweer gewonnen!!! das toch voor de 3e keer? weer complete veldslagen in de stad?
yoyo mag ik je een banaan aanbieden?
mag je dan uit dierentuin dan?
jij snapt het
100.000 man op straat. het aantal arrestaties viel deze keer mee. 40 geloof ik.. wel werd er ouderwets hard opgetreden door de politie , met rubber kogels
als je over zijn soort begint discrimineer je en is ie ongelofelijk zielig maar hij mag kiora wel voor aap uit makenje bent een vuile kut t... sawman
mag je dan uit dierentuin dan?
wijsheid komt met de jaren, JongenG
no time to waste, JWT
volgens mij viel het ook mee want ik heb niets erover op het journaal gezien. dat was de vorige keren wel anders
wat hebben ze nu weer gewonnen? de CL?