oeh, biertje erbij voor mij maar voor de rest goed idee of ik ga naar wat vriende toe ouderwets lekker zuupe en dan muziekje aan en nerges voor schamen
mij ook niet met me stage hebk weinig geld, dus wt rustiger aan... maare, daarom, ik schaam mij ook niet ik ken dat niet schamen ... behalve ask me eige op een trance feest tege zou komen, dan weet ik ineens maar al te goed wat schamen is
neej we zette gewoon een scanner aan de deur die scant of je wel echt gabber bent... anders kom je er niet in... en dat houd alle ruziezoekende knaapjes er ook buiten
meer ruimte voor ons, betere sfeer betere feesten, en we hoeven ons niet veel meer te schamen as we perongeluk op een trance feest teregt komen want die zijn er dan niet meer
jahs eod, maar dat heeft wel tijd nodig over de vorige hebk ook wel een half uur gedaan... dus verwacht er niet teveel van...
anders kom ik met half afgeronde ideen als we gaan korsakoff verbieden op hardcore feesten maar ze mag wel komen draaien....daar benk nou mee bezig maar moek nog iets verder uitwerken dat plan...
ben er korsakoff mag niet meer op feesten draaien ze moet voortaan maar danseres gaan spelen langs catscan as die draaid ...iedereen beter af.... maar volgens mij is dat een oud idee