Meelopers... van die ventjes die denken dat ze stoer zijn as ze van hardcore houden, vervolgens met zen regterhand omhoog gaan staan en 3 maanden later weer skater zijn, maar dan wel intusse een mijn naam vervuild te hebben...
ja en da mag niet want nou ben je geen egte gabber... pff wat ga jij eigelijk op feesten doenga naar een trance feest! ...en dat soort dinge irriteer ik mij dus... verneukt de hele scene... als iedereen elkaar nou is gewoon als een gabber ging zien ofsow...
kijk en dat vind ik ook... en dat ge-je-bent-geen-gabber-als-je-niet-dit-draagt-en-zo-ook-denkt gezijk verneukt de hele sfeer en alle feesten... want de 1 is clubkut en de ander is houthakker harrie, maakt niet uit hoe je op een feest verschijnt tis nooit niej goed...
hahaha snappik, je ziet mij ook nog lang niet met zon koter rondlopen, eerst is ff lekker me jeugd afmaken, en dan me jeugd nog lekker strekken, en dan ziek wel
tja ik ook niet...en zolang ie nog in de buik zit heb ik toch zoiets van toch maar abortus, mar assie er uit is... ja mooie naaistreek van da vrouwtje dan maar zit er toch niets anders op denk ik...maar dat kan dan weer elke situatie flink anders zijn... en et zou de rest van me jeugd opofferen...
ja precies... maja as je net begint.. je heb er toch zelf aan meegedaan... maar aan de andere kant kan ze zeggen aan de pil te zijn en is ze da nie...maar dan weer aan de andere kant had je maar met rubber moette doen... ligt dus aan de situatie.
jaja dat wel... zonder liefde ben ik niet vrolijk
ik kan ook niet zonder muziek, 2 jaar trug hadk een keer 3 weken op vakantie geen cd speler bij me enzo, kwas egt binne 3 dagen vet druk enzo, dan wor ik egt vervelend, en op den duur sjagerijnig...
jah ik ook, soms zitk zo in me spelleke op de PC dak geen zin heb of niet denk om te gan roke, enne dan kan et goed 5/6 uur duren voork van da spelleke weg ben en weer rook