| Betreft: | stad: Utrecht |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
26 september 2006, 02:22
Door: Jelmer Geerds
Wesley Sneijder lijkt aanstaande zondag een staande ovatie te krijgen van de aanhang van FC Utrecht, meldt het AD. De middenvelder van Ajax werd jarenlang weggehoond door 'Utreg-fans', maar kweekte vorig jaar veel respect.
De Ajacied, die enkele dagen eerder mikpunt was geweest van spreekkoren, nam de moeite een krans te leggen voor de overleden David di Tommaso. Dat leverde Sneijder bijzonder veel sympathie op bij de Domstedelingen. Supportersvereniging True Support heeft haar aanhang dan ook opgeroepen Sneijder aanstaande zondag, wanneer FC Utrecht Ajax ontvangt, met respect te behandelen. Het is niet onwaarschijnlijk dat de Ajacied zelfs op een applaus kan rekenen.laatste aanpassing 26 september 2006 07:55
aansteker op ze kop ken die krijgen
nee ook betonblokken van 15000 kilo
Roberto, gefeliciteerd he!!!
26 september 2006, 02:22
Door: Jelmer Geerds
Wesley Sneijder lijkt aanstaande zondag een staande ovatie te krijgen van de aanhang van FC Utrecht, meldt het AD. De middenvelder van Ajax werd jarenlang weggehoond door 'Utreg-fans', maar kweekte vorig jaar veel respect.
De Ajacied, die enkele dagen eerder mikpunt was geweest van spreekkoren, nam de moeite een krans te leggen voor de overleden David di Tommaso. Dat leverde Sneijder bijzonder veel sympathie op bij de Domstedelingen. Supportersvereniging True Support heeft haar aanhang dan ook opgeroepen Sneijder aanstaande zondag, wanneer FC Utrecht Ajax ontvangt, met respect te behandelen. Het is niet onwaarschijnlijk dat de Ajacied zelfs op een applaus kan rekenen
Goedemorguh marijke![]()
jeweettog ik beng de liefste boi
nu kom er nu aan
Cyril een
Jeeeeeeeeeeeelmer jelmer, Jeeeeeeeeeeeelmer jelmer, Jeeeeeeeeeeelmer jelmer, je moeeeeeeeeeeder is een hoerrrrrrrr...
jeweettog ik beng de liefste boi
heb net besloten dat ut vandaag dag:2 word dat ik geen fuck gaat doen
was ut maar kut
was ut maar kut
Liever dat het water regent dan kutten eerlijk gezegd!
als ut maar nat is dan zijn we al tevreden
'T wordt nu al een kut dag... echt waar...
heb net besloten dat ut vandaag dag:2 word dat ik geen fuck gaat doen
Liever dat het water regent dan kutten eerlijk gezegd!
ha mop hoe staat het leven
hier ook meer dood dan levend
morgen dag-3 ga ik een sjatbox zoekeng
TMF kraay of mag je daar nog steeds niet naar binnen
TMF is voor kinderen
jah alleen vanaf deze week morgen dag-3 ga ik een sjatbox zoekeng
hoe dichter bij nul hoe strakker om je................