3 volgers · 551547x bekeken
| Betreft: | stad: Utrecht |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
waarnaar toe joekkie
denk de poema
he chick
Trouwens die twister spelende militairen waren er vorige week toch ook al?
nee niet gezien... heb jij vooruitziende blik?
mistte Flikkertochopmang
ja en van dat pasje miste ik ook... hadden ze wel weer iets anders op mogen verzinnen.
Moet die blonde nou dries roelfink voorstellen
Heb al gezegd dat ik me niet zo lekker voel!
Dan kan je strakkies lekker weggaan haha, Ik zat er vanochtend ook aan te denken maar het kon niet, (me collega is vrij) dus dan zijn ze de lul hiero als ik nu weg zou gaan,
haaai, ben ziek
Dat is niet zo mooi, beterschap
Ik rond half 12 ook!
hehe je weet ook nog de tijd
Dan kan je strakkies lekker weggaan haha, Ik zat er vanochtend ook aan te denken maar het kon niet, (me collega is vrij) dus dan zijn ze de lul hiero als ik nu weg zou gaan,
Ja nee....dan is het inderdaad moeilijk! Hier is geen kut te doen en heb echt geen zin om de hele dag te niksen terwijl ik al bijna in slaap val!
hehe je weet ook nog de tijd
hehe!
stelletje mietjes hier zeg
Ow nee hoor....gewoon geen zin! Als ik een mietje was had ik me vanochtend wel ziek gemeld!
Ik heb geen kater gelukkig ben alleen een beetje dood door de vechtsebanen
Me 2! Maar dat was het meer dan waard! Vond het echt vet! Echt van begin tot het eind alleen maar staan knallen!
Me 2! Maar dat was het meer dan waard! Vond het echt vet! Echt van begin tot het eind alleen maar staan knallen! Heb er gewoon spierpijn van!
Ja het was idd wel vet, Alleen een beetje teveel ouwe zooi, Ik had dat zo ie zo niet helemaal ervan verwacht. Maar dat mocht gelukkig de pret niet drukken heur
Alleen een beetje teveel ouwe zooi,
Juist wel! Vet man! vond het geweldig! Vind de oude hardcore beter dan die nieuwe zooi! Kan me op nieuwe hardcore ook wel vermaken, maar doe mij die ouwe zooi maar!
als ze speedcore gaan draaien ga ik zitten. Dan zie je alleen die leeghoofden net of ze in beton staan te boren.
Haha! Zelfs daarop heb ik nog heerlijk staan dansen...heb echt geen minuut gezeten! Inderdaad...er lopen daar figuren rond...
daar hebbie een punt
Kommmmmmmmeuh ragguh jeuh!! Terror is vet speedcore niet
nope is niet voor mij weggelegd.
Dat terror heb ik een tijdje terug al aan de wilgen gehangen.
Speedrazor vaak geweest maar Drokz vin ik niets!!
Kardinge met zn eerste optreden als DJ ben ik gewoon weggegaan