3 volgers · 547781x bekeken
| Betreft: | stad: Utrecht |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hallllllllllllllllllllllllllllllllo
hallo!!!
alles goed mop
ja lekker en met jou?
gegroet
ben jij
jij
bent
gegroet
lekker hoor ben net bij andersom geweest
Joekeltje joekeltje toch
mot zegge was d'r om tien uur ging d'r pas om 15.00 uur weer weg
flink stoney maloney dan tering
dat kunt u wel zegge
moest eigenlijk naar school ff niet vandaag
Moet kunnen
Owow de jeugd
spijbelen kommen ze je dan niet zoeken hey roy dat doen ze toch tegenwoordig hehe
dat doen ze weleens ze hebbe me op me vorige weleens een sms gestuurd dat ze erachter ware gekome dat ik aan het spijbele was
dat doen ze weleens ze hebbe me op me vorige weleens een sms gestuurd dat ze erachter ware gekome dat ik aan het spijbele was
Word steeds gekker
Word steeds gekker
haha zit je helemaal stoney in de shop kommen ze je halen haha en luisteren haha
Word steeds gekker
op de middelbare school hebbe de woute me een keer teruggebracht naar school omdat ze me in de stad zage lope vroege ze naar me rooster gaf ik niet hebbe ze me school gebeld om te vrage of ik het eerste uur vrij had,had ik dus niet brachte ze me naar school
haha zit je helemaal stoney in de shop kommen ze je halen haha en luisteren haha
pffffffff me ma zat net een verhaal te vertellen in het midde was ik de draad alweer kwijt
op de middelbare school hebbe de woute me een keer teruggebracht naar school omdat ze me in de stad zage lope vroege ze naar me rooster gaf ik niet hebbe ze me school gebeld om te vrage of ik het eerste uur vrij had,had ik dus niet brachte ze me naar school
Ongeveer een derde van de leerlingen in het voorgezet onderwijs spijbelt wel eens. Het CBS constateerde in een onderzoek bij HAVO-VWO- leerlingen zelfs verzuim bij 50% van de deelnemende leerlingen. Er werd geen verschil gevonden in spijbelgedrag tussen jongens en meisjes. 33 tot 50% van de leerlingen die spijbelen lijkt een zeer hoog aantal, maar we spreken dan wel over een groep die sterk uiteen loopt in frequentie en duur van het spijbelen. Het overgrote deel van deze spijbelaars, zo'n 70%, zijn incidentele spijbelaars. Jongeren die wel eens een uurtje weg gebleven zijn. Het spijbelen komt bij deze groep niet vaker voor dan een paar keer per jaar. Deze groep jongeren zijn in gedrag en schoolprestatie niet te onderscheiden van de adolescenten die niet spijbelen. Wel lijken spijbelaars minder gemotiveerd om te presteren.
Ongeveer een derde van de leerlingen in het voorgezet onderwijs spijbelt wel eens. Het CBS constateerde in een onderzoek bij HAVO-VWO- leerlingen zelfs verzuim bij 50% van de deelnemende leerlingen. Er werd geen verschil gevonden in spijbelgedrag tussen jongens en meisjes. 33 tot 50% van de leerlingen die spijbelen lijkt een zeer hoog aantal, maar we spreken dan wel over een groep die sterk uiteen loopt in frequentie en duur van het spijbelen. Het overgrote deel van deze spijbelaars, zo'n 70%, zijn incidentele spijbelaars. Jongeren die wel eens een uurtje weg gebleven zijn. Het spijbelen komt bij deze groep niet vaker voor dan een paar keer per jaar. Deze groep jongeren zijn in gedrag en schoolprestatie niet te onderscheiden van de adolescenten die niet spijbelen. Wel lijken spijbelaars minder gemotiveerd om te presteren.
middelbare school is al wel langer gelede ben inmiddels aan me derde MBO school bezig
waar moet dat naartoe
naar de kenker?
tja
wel gratis lift ouwe
middelbare school is al wel langer gelede ben inmiddels aan me derde MBO school bezig
Spijbelaar binnen maand voor de rechter
8 november 2005
Jongeren die regelmatig spijbelen, moeten binnen een maand na het eerste verzuim door een speciale spijbelrechter worden bestraft. Dat plan heeft de Partij van de Arbeid (PvdA) onlangs naar voren gebracht.
Bij de rechtszitting moeten ook de ouders van de spijbelaars aanwezig zijn. De bedoeling van de maatregel is het aantal spijbelaars terug te brengen. "Bijna iedere jeugdcrimineel is ooit begonnen met spijbelen en het is dan ook zaak om daar te beginnen met ingrijpen", legt PvdA Kamerlid Wolfsen uit. Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt het plan.
dames en here de kaartverkoop voor 18-11 MEAN MACHINE is gestart voor de mense die mij kennen
kenne via mij aan kaarte kope 17.50(ex fee)
of stuur een pm naar *bolle*
kenne via mij aan kaarte kope 17.50(ex fee)
of stuur een pm naar *bolle*
inmiddels aan me derde MBO school bezig
whehe...dan ken ik jou de hand schudden
hahahahahaha ook op deze gaat het nie goed
Bij mij kan het ook beter, hoef gelukkig nog maar een half jaartje uit te zitten tussen al die 'gezellige' mensen in Kanaleneiland Zuid
https://partyflock.nl/user/235715.html
laatste aanpassing