4 volgers · 537526x bekeken
| Betreft: | stad: Utrecht |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zei gedag
o is boos kijken tegenwoordig dag zeggen??
nee hij zei al eerder goedemorgen
Eerste thuiswedstrijd voetbal, zondag bootparty...
oke ook erg gezellig!! maandag vrij?
Kijk iemand die het snapt!
SORRY
Goodmorning
boos kijken tegenwoordig dag zeggen??
Dat zei ik al eerder
SORRY
voel jij je aangevallen
Dat zei ik al eerder
tjonge jonge waar hebben wij last van deze ochtend
in het home.
Hahaha! Ja dat begrijp ik!
heel belangrijk!! Kijk iemand die het snapt!
Ja vind ik wel belangrijk ja! Belangrijker dan hardstyle :frysty: op Mysteryland!
oke ook erg gezellig!! maandag vrij?
Jaaaa maandag vrij! Das wel nodig, weet ik door vorig jaar!
maar bedoelde jou niet eens!
Hahaha! Ja dat begrijp ik!
Bar vier, achteraan bij de toiletten tap 3
Ja vind ik wel belangrijk ja! Belangrijker dan hardstyle :frysty: op Mysteryland!
ben musteryland toch weer zat naar 4 uur.
Jaaaa maandag vrij
doen we goed!!
Belangrijker dan hardstyle :frysty: op Mysteryland!
hahaha, jaja, dat zeg je nu!
Jaaaa maandag vrij! Das wel nodig, weet ik door vorig jaar!
ja is idd erg lekker!! ik heb vrijdag en maandag vrij en ben er errrruuugggg blij mee!
maar bedoelde jou niet eens!
ow oke hahaha
ben musteryland toch weer zat naar 4 uur.
oud wief
doen we goed!!
Bar vier, achteraan bij de toiletten tap 3
Ow daar!
doen we goed!!
Dat dacht ik ook!!
hahaha, jaja, dat zeg je nu!
Nee dat zou ik altijd blijven zeggen! Hardstyle is niet echt mijn ding!
ja is idd erg lekker!! ik heb vrijdag en maandag vrij en ben er errrruuugggg blij mee!
Jaaaa dat begrijp ik! Zou ik ook wel willen....maarja, ik moet het alleen met maandag doen!
Ga zaterdag wel ff naar Overvecht om een leuk truitje ofzo te kopen heb ik net besloten!
lekker hoor alle rust en uitslapen en geen gezeik en mn ding doen.
kan ik ook!
Nee dat zou ik altijd blijven zeggen! Hardstyle is niet echt mijn ding! Doe mij maar het échte harde werk!
nou vorig jaar vanaf n uurtje of 18.00 uur vond ik t aardig hard
Ga zaterdag wel ff naar Overvecht om een leuk truitje ofzo te kopen heb ik net besloten!
doe je goed!
mogguh
Hai Roy!
mogguh
Mogguh
mogen heren!
kan ik ook!
zaterdag lkkr alleen het huis voor mijzelf en tja zondag zal ik ook wel alle rust hebben want dan is ie dood denk ik!
voor jou is het al snel hard
mieke alles goed met u???
Lekker en met jou dan?
mogguh cyrilla
iemand een goede tip om hele goedkope losse vluchten te boeken voor weekendje spanje?
budget air
Waarschuwing !!!
Ik wil iedereen die boodschappen bij de AH doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.
Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de AH bij het winkelcentrum in Overvecht
, maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift . In mijn geval moesten ze naar het CS Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je Binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je ......
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat.
Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen. En woensdag en vrijdag. Zaterdag zelfs twee keer!
Donderdag kon ik helaas niet................................
Ik wil iedereen die boodschappen bij de AH doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.
Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de AH bij het winkelcentrum in Overvecht
, maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift . In mijn geval moesten ze naar het CS Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je Binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je ......
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat.
Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen. En woensdag en vrijdag. Zaterdag zelfs twee keer!
Donderdag kon ik helaas niet................................
laatste aanpassing
nou zaterdag ook feessie in het home naar het voetbal met echt hard werk!!
Ja dat is het betere werk! Snap het alleen niet want dat feest begint volgens de flyer als de wedstrijd nog bezig is!
Harde hardstyle ja!
Maar de sfeer en aankleding is bij Mysteryland wel mooi!