| Betreft: | stad: Utrecht |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
amateurtje
amateurtje
gistere al genoeg op tot vanochtend half 9
ben ernog hoor
ghehe iedereen ging slapee dus laat ik ook maar is gaan
uuhmm jij nog iets leuks gedaan gistere
nou als je in je eentje zit met een korte kop dan is het lichie zo uit hoor
ooh nou vertel is wat voor leuke dinge je heb gedaan
ow, nou dan moet je nieuwe lichies halen...
nou....uuuhhhhmmmm..... ppffff ik weet niet, is alweer zolang geleden!! en jij?
ik loop door de straten het is middennacht , ik heb alweer genoeg gehad, razend ben jij gegaan , alles stukgesmeten met een kwaaie kop , hier schiet je toch niks mee op. je kon het gewoon niet meer aan door de ramen van het cafe zie ik je zitten bij die 2 mannen blijf van haar , mn bloed begint te koken wat doe ik nou , ik hou toch veel te veel van jou alleen zijn kan ik niet , oooh waar moet ik toch heen met dit verdriet
dit is liefdeeeeeeee echte lieffdee die jij niet ziet , ja dit is liefde want dit is puur , voor jo uga ik doorh et vuurrrrrrr
mjah dat kon ik doen jah maar vond ut ook wel ffe gezegend half 9 mooie tijd had net ook nog een verjaardag van me pa ken nie met me korte koppie daar gaan zitte
ff happydayzz geweest en bij orakel thuis gezete tot een uur of half 6
Uitspraak van BatauNoord op zondag 20 augustus 2006 om 01:36:
ik loop door de straten het is middennacht , ik heb alweer genoeg gehad, razend ben jij gegaan , alles stukgesmeten met een kwaaie kop , hier schiet je toch niks mee op. je kon het gewoon niet meer aan door de ramen van het cafe zie ik je zitten bij die 2 mannen blijf van haar , mn bloed begint te koken wat doe ik nou , ik hou toch veel te veel van jou alleen zijn kan ik niet , oooh waar moet ik toch heen met dit verdriet
dit is liefdeeeeeeee echte lieffdee die jij niet ziet , ja dit is liefde want dit is puur , voor jo uga ik doorh et vuurrrrrrr
mooi verhaal!!
dus ken nog wel een beetje nadenke terwijl ik kort ben
hoe moet ik je uitnodigen???