Partyflock

Forumonderwerp · 759047
13217x bekeken
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 19 maart 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe was in qontrol ???? :yes:

vertel wat er over , over het feest !!
Waarschuw beheerder
donateur
sfeer moet je zelf maken :yes:

dacht dat ik er ook wel redelijk uitzag o:) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik toch ook wel Naomi ?

sorry geen idee o:) ben je nml niet tegen gekomen :P
en sms-en kan je volgens mij ook niet :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik zag er in het begin goed uit zal ik et zo zeggen :D. Toen ik jou tegenkwam ninanomi toen zag ik eruit om op te schieten :$. Je zag er goed uit vond ik hoor (F).
Waarschuw beheerder
Naomi (ninanaomi) ik zag je nog aan het einde bij de kluisjes maar je mag mij niet staan ;)

En die opmerking van Naomi ik zag er toch wel netjes uit , er is namelijk nog een andere naomi in dit topic ( O.L.D. *CH3-21* )
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Alex, je had weer leuke krulletjes in :p

2 Abcdef etc : :O ik heb je niet gezien hoor.....:9...volgens mij moet jij er goed uitgezien hebben....ik vind je profielpic ook al leuk dus :bloos:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
k ben ook weer s terug op aarde ... nadat we binnen waren zijn we direct naar de main gegaan ... stukje van yves deruyter gehoord ... nie echt bijzonder ... yoji biomehanika ... was wel ok ... scot project ... viel me n beetje tegen op n enkele plaat na zoals Listen 2 Me Mama ... vervolgens nog n stukje van dana meegekregen ... klonk op de 1 of andere manier nie echt standaard moek zeggen ( goed teken ) ... maargoed ... de nacht werd voortgezet bij ruthless ( die dus draaide i.p.v. greg c ) ... toen f naar de meeting in de main met op de 8ergrond de overgang van luna naar zany en t bijbehorende vuurwerk enzo ... terug naar hypnotized waar Darkraver aan t draaien was ( die zaal was op dat moment écht te klein ) ... beetje opvallend dat ie ook hardstyle aan t draaien was maargoed ... zn show was wel weer leuk om te zien ... toen nog f naar wat klassiekers van pila geluisterd ( o.a. deepack met drop out / isaac met on the edge ) ... de nacht afgesloten in infected met jappo ( geweldig scratchen kan die gast ! ) en promo ... wel in orde verder ...

organisatorisch was t gewoon n goed feest ... de show t geluid keb me nergens aan hoeven ergeren ... af en toe wat vertraging om v.d. ene zaal in de andere te komen ( eenrichtingsverkeer ) maar dat was t dan ook wel ... r werd in ieder geval redelijk gedraaid maar dat mocht dus wel wat beter ... verder was k behoorlijk buis en heb k veel bekenden gezien en gesproken en was k blij dak om 11 uur weer in mn nest lag :)
Waarschuw beheerder
Idd, sfeer moet je voor een groot deel zelf maken!

Heb me super vermaakt, veel leuke mensen ontmoet, geen rottigheid gezien en iedereen op niveau! :P Alleen jammer dat het zo snel weer licht wordt en is afgelopen... mag van mij nog wel wat langer doorgaan! Op naar het volgende feest! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
listen to me mama?

neeeeeeee

neeeeeeeeeeeeeee

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

waarom? WAAROM? waarom die scot project rmx altijd en altijd en altijd , :[ :[ :[

doe eens gaaf en draai daar de ESSENTIAL DJ TEAM RMX van ;)

maar nee hoor altijd die commerciele kut rmx, puur gewoon omdat men niet verder kijkt, die edj rmx is echt veeeeeeel beter!!!!!
Waarschuw beheerder
Overigens snap ik totaal niet waarom iedereen dat eenrichtingsverkeer zo erg vond. Misschien was ik wel te dronken hoor maar zo groot was het toch allemaal niet? Alleen de Main was wat verder lopen, de rest lag pal bij elkaar. Ik heb nog niet eens pijn aan mn voeten, op Innercity is het echt 10x erger qua lopen.

Op sommige plekken was het erg druk ja maar ik wacht dan gewoon effe of zoek een andere weg. Of blijf gewoon in een zala hangen en ga pas lopen op het moment dat een bekende DJ al effe bezig is, dan zijn de meesten daar al heengelopen. :)

Gold ook voor de plees. Dr waren dr een hoop overstroomd ja maar op andere plekken was het prima te doen. Vooral de toiletten beneden bij de roltrap. Gewoon naar de heren gaan als t bij de dames te lang duurt, even vertederend kijken (beetje decolletee blootgeven wil ook wel eens werken :P ) en je mag gewoon voor. Snuit dichtknijpen (want heren heren, wat kunnen jullie meuren zeg!) en hoppa, opgelost.

Ik heb het wel erger meegemaakt in de RAI, uit pure ellende ook wel eens ergens in een hoekie moeten piesen maar gisteren vond ik dat het wel meeviel. :D

Verder ben ik er nog steeds niet helemaal uit wat ik ervan vond. Denk dat dat vooral komt omdat het totaal mijn muziek niet was en ook niet echt mijn publiek. Toch heb ik het gezellig gehad en was de sfeer niet uitbundig, maar ook totaal niet opgefokt ofzo. Gewoon een ander wereldje dan ik gewend ben, een grappig uitstapje ook, maar niet zoiets van wauuuuuwwww daar praat ik nog maanden over na.

Nu mn nest in, kater killen.

P.S Wat een bocht zeg die Q-Bite drankjes! %) Ook ERG dom want de Flugel was op, ik vroeg naar een ander shotje en kreeg die dingen. Het was dat iemand me erop attent maakte dat ze boordevol caffeine zaten want anders had ik fijn op de EHBO beland (ben nogal overgevoelig voor caffeine). Smerig oranje drapje was het, kan niet zeggen dat ik er zogenaamd opgewonden van raakte, kreeg eerder kokhalsneigingen! :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Naomi (ninanaomi) ik zag je nog aan het einde bij de kluisjes maar je mag mij niet staan

En die opmerking van Naomi ik zag er toch wel netjes uit , er is namelijk nog een andere naomi in dit topic ( O.L.D. *CH3-21* )

:o en dan spreek je me niet eens aan :(

whehe je meent het :p

Waarschuw beheerder
hhaha super hoor dit lezen van jullie al die blevenisse hahah lig ech dubbel hier :-)
Waarschuw beheerder
Nou.. ik heb wel eens betere feestjes gehad :/
Vond alleen de aankleding in de main zeer goed maar verder vond ik het niet anders als anders.. :no:
En vond de dj's ook niet echt boeiend.....
Alleen Isaac en de verassing Technoboy hebben mijn voetjes van de grond laten komen :)
Vorig jaar was beter :yes:
Waarschuw beheerder
Ik sprak je wel aan Naomi :devil: , maar volgens mij hoorde je het niet ofzo :O
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
tjow, kvond het zker een geslaagd feest..ten eerste loop niet te zeiken over het eenrichtingsverkeer, je moet gewoon opletten haha. thema 2012 weinig van gezien..lasers en vuurwerk van opkomst djs in main was vet, lasers techno helemaal vet. Dana draaide best goed, prophet&masochist ook, Ruthless vet, Redhead vet en Remus vet, vond promo beetje tegenvallen. Verder ook geen vechtpartijen ofzo gezien dus was wel geslaagd voor mij
Waarschuw beheerder
thema 2012 ??of hoorde de prijs van t drinken omhooggooien daarbij 10%?????maar voor de rest een SUPERfeessie!!!!!!!
hoewel de rai niet mn favourite locatie is,heb ik me er gister supervermaakt!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
JohnnyD thema 2012 ??of hoorde de prijs van t drinken omhooggooien daarbij 10%?????maar voor de rest een SUPERfeessie!!!!!!!
hoewel de rai niet mn favourite locatie is,heb ik me er gister supervermaakt!!!!!!

Haha idd :P Ik heb ook totaal nix meegekregen van 2012

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Hahahah wat een verhalen allemaal, heb ook wel leipe dingen gezien en gehoord..prachtig allemaal toch!
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen de main was te groot, je moest altijd vanaf de achterkant binnen komen...

Verder goed naar m'n zin gehad..

Het is weer eens duurder geworden, maar daar moeten we mee leven gezien de kaart verkoop nog even goed gaat..
Waarschuw beheerder
donateur
besloot weer eens op het laatste moment om te gaan... heb me wel goed vermaakt. :respect: Art of Fighters
Waarschuw beheerder
idd mooi feestje
ik hoef ook niet wc betalen hahahaha

haha dat hoefde ik ook niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Poeh, maar eens een impressie van wat ik ervan vond:

Opgehaald met een dikke limo van Q, recht voor de VIP-ingang afgezet worden, 2min in de rij staan en na 10min (incl fouilleren) binnen zijn! Toen werden we door een dame van Q-dance naar ons vipdeck gebracht, waar de gratis drank ons stond op te wachten! Dat kwam goed uit, want de gratis drank in de limo was te snel op in het halfuur durende ritje :P

De sfeer vond ik goed, alleen van 2012 vond ik niet veel terug, ik vond de gangen met groene tl-buizen wel vet! Het eenrichtingsverkeer was niet verkeerd geregeld, wel was ik 1x verdwaald maar dat lag meer aan mezelf :P

Toch nog maar ergens muntjes gehaald, en ze waren dus verhoogd met 10%, dat is niet niks, maar ik hoefde er toch maar 5 te hebben :)

In de hardcore werd ckers goed gedraaid door oa The Stunned Guys, The Prophet & Masochist. Nog maar even terug naar de main, maar aangezien ik al ruim een half jaar eigenlijk geen hardstyle luister vond ik het niet zo super. Scott Project vond ik wel goed draaien, samen met nog een paar anderen maar wie dat waren interesseerde me op dat moment niet zo :P

Rond kwart over 6 wilde ik nog ff langs bij Promo, maar ik hoorde van een vriend dat de gangen er naartoe dichtwaren, lekker geregeld weer :S

Helemaal aan het einde nog wat vaags gezien: een gozer lag ergens tegen de muur aan te slapen, helemaal de weg kwijt. Werd er drie man bewaking bijgehaald (die gozer kon niks meer!), en werd ie wakker gemaakt om zelf weg te moeten lopen. 5 meter verderop sukkelt ie weer in slaap, komt die bewaking weer lachend, en dit gebeurde iets van 3x... Beetje jammer, en als ik zo de verhalen lees over de agressieve bewaking, dan is dat toch allemaal wel jammer :x

Maar, al met al een goed feest, ik zit toch te twijfelen tussen een goed en geweldig :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
geef hem maar een goed (y) want geweldig was dit niet :P

Waarschuw beheerder
donateur
Een goed staat er nu al voor mij :P

en ik denk dat ik vorig jaar beter vond, toen was ik nog into de hardtyle, en toen stond ons gewonnen vipdeck natuurlijk ook in the main! :D

En ik heb 2 heren wel gemist: de Alpha Twins!! Die weten pas wat snoeien is, maar helaas... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi feesje ! :yes:
Art of Fighters was vet !!
Endymion was superrrbe !!! :respect:
Die shirtjes van Toad en die bad guy uit Super Mario Bros die Endymion aanhadden ! :D :respect:

Genoten in de techno! The Advent, Remus en Bam Bam waren vet! :bounce:
Technozaal was ook supermooi !! :kwijl:

Kalashnikov Falend! :no: :S . .
Wat een onvoorstelbaar geklungel aan het begin !! :S :S
draaide straffe hardtrens achtige platen, maar vond niet echt mooi (van wat ik ervan gehoord heb)..
Vermoeden dat dit een stunt is om een bepaalde stroming (nrg) op de kaart te zetten, is alleen maar aangesterkt..

heb TG nog kans gegeven maar vond het weer slecht.
owja, en even vergeten een plaat door te mixen (3e), en gewoon starten :no: :S :S
gauw gevlucht toen..

Geluid viel erg tegen, behalve in de main...

Maar zekers vermaakt ! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
puur gewoon omdat men niet verder kijkt

dat is het niet, kwestie van smaak..
die edj rmx is echt veeeeeeel beter!!!!!

nogmaals kwestie van smaak..

vind SP remix de beste ;)

en denk je nou echt dat SP een andere remix zou gaan draaien ?
Waarschuw beheerder
donateur
ja die waren er genoeg...... vooral in de early rave of wat was dat... opgefokt zooitje daar op het eind

Was er een early rave zaal dan :vaag:

Als je de hardcore zaal bedoelt waar ze in het begin early rave draaide daar heb ik toch niks gezien. Later op de avond wel een groepje die ruzie aan het zoeken was maar verder geen vechten gezien.

Waarschuw beheerder
Surgeon was de held!!
gruwelijk offbeat en diepe shit

daarna ook supergoed: scot project, billy nasty, marco bailey & gayle san

en dan nog zo'n meisje die dacht dat billy nasty lang haar had, die was echt cool!
dus mocht je t lezen stuur wat:p
Waarschuw beheerder
donateur
Sluit deze ook maar DSW want hij is toch onoverzichtelijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa..het was me weer een mooi feestje :D

Busreis heen begon het al...ballonnen :D altijd goeie, en dus ook meteen al het spoor redelijk bijster.
Het binnenkomen viel me 100 % mee. Ik had echt verwacht dat we wel erg lang in de rij zoudne staan omdat het een megagroot feestje is, maja binnen een kwartiertje stonden we volgens mij al binnen (Y)

De meeste tijd hebben we toch wel met de groep inne Hardcore gestaan waar ik alleen nog van weet dat Jappo er weer lekker opklapte. Promo daarna draaide ook wel goed maar ik vond het raar dat ze hem als laatste hadden geplaatst aangezien Jappo toch wel een heel stuk harder draaid...maar k heb me dr wel op vermaakt op het begin na. Da was gewoon té softie. Vanaf Masochist begon het daar echt vet te worden.

Ruthless draaide ook weer supers, Jump..tja gewoon dé muziek op het moment vind ik. En verder ben ik nie op veel andere plaatsen geweest. 3 keer in de main geweest, maaar Hardstyle is toch echt nie mijn ding. De ene keer kan ik er goed op los gaan, maar gister kwam ik er weer geen meter op vooruit.

En Techno is al helemaal nie mijn muziek en daar bne ik dan ook marar 1 keertje langs geweest.

Het was me wel ook een vaaaaaaaagg avondje :D 2 keer de weg kwijt geweest nadat ik in de main geweest was. Ik liep gewoon 2 keer hetzelfde rondje waardoor ik weer op precies dezlefde plek kwam haha :D. Eer dat ik die zaal had gevonden was ik volgens mij ook al een paar uur verder haha.

En bij de main had je ook bij één kant trappen naar onder die alleen naar wc's leidde..en die ben ik gewoon 3 keer op en neer gelopen op het zelfde moment..waarna ik bij de 3e keer snapte dat er toch echt nix daaronder te doen was, behalve ff naar de plee gaan :vaag:

Al met al een super geslaagd avondje

Waarschuw beheerder
Gosjie sjezuz, wat had k graag willen gaan!!!!!!
Waarschuw beheerder
vond het suppergezellig echt top! alleen jammer dat de hardstyle dj dit jaar niet in 1 zaal stonden man! dat was vorig jaar wel beter ,toen stonden alle hardstyle dj in de mainstage! maar verder het was echt een geslaagt feestje

Artiest {SHOWLIST artist 24101, 24100}
Waarschuw beheerder
donateur
Promo draaide veel nieuwe, oa Promo vs. Unexist - The Misssing Chromosome :respect: goeie set
Unexist draaide vrijwel hetzelfde als op TD, maar blijft vet natuurlijk!
Endymion blijft ook dezelfde nummers draaien, maar ook daar goed op kunnen uitleven.
Scott Brown zelfde verhaal.
The Prophet vs. The Masochist draaide echt een toffe set, veel gouwe ouwe, misschien wel de beste set van de avond :yes:

Al met al beter vermaakt dan ik had gedacht :)
Waarschuw beheerder
InQontrol was weer heerlijk!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Heb het super naar mn zin gehad. Mooie aankleding lekkere sfeer, kortom heerlijk feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het ook echt helemaal geweldig! Was echt weer een superweekendje!!!

Kan al niet wachten tot hardbase :bounce:
Waarschuw beheerder
"P.S Wat een bocht zeg die Q-Bite drankjes! %) Ook ERG dom want de Flugel was op, ik vroeg naar een ander shotje en kreeg die dingen. Het was dat iemand me erop attent maakte dat ze boordevol caffeine zaten want anders had ik fijn op de EHBO beland (ben nogal overgevoelig voor caffeine). Smerig oranje drapje was het, kan niet zeggen dat ik er zogenaamd opgewonden van raakte, kreeg eerder kokhalsneigingen! :D :D"

Iel jah vies spul dit..Was er ook zo wat van over me nek gegaan.
Waarschuw beheerder
Nou, ik vond het vele malen beter dan vorig jaar. Vechten begon al rond half 12 in de Infected, echt nie :no: best maar ja, debielen blijf je houden :frusty:!! Overigens wel al lekker :bounce: op Marc V & Poogie B, Jones & S en the Prophet & the Masochist. Veel ouwe shit, beterrrrrrrrr!!!! Was (muziekaal) al een erg strak begin van dit feest!!!

Verder veel in de Dominated (Main) geweest, werd super gedraaid daar. Vanaf Scott Project naar een Ouderwets knallende Dana, zoals meestal goede Luna, zeer vette set van Zany, aarzelend beginnende Trance Generators maar met een beukend laatste half uurtje, fantastisch slot van Isaac :respect: en als extra toetje nog Cristiano...... :bounce::bounce: Dit geweld in combinatie met de wervelende lasers maakte het tot een heerlijk nachtje!!!! :yes::yes::yes: Overigens een minpuntje en dat was het hele korte uitstapje naar de Darkraver...... Wat was het daar tyfusdruk!!! Niet te harde, maar ja was wel een beetje te verwachten nou tie steeds komt, he! :D

Isaac sloot af met plaat (met die stukken erin van Kate Bush) maar die plaat daarvoor weet iemand welke dat was??? Was eigenlijk de afsluitende plaat :kwijl: :kwijl: (dacht iedereen) van zijn set en dus ook van In Qontrol, maar daarna knalde hij er nog 1 door.

En ooh ja, dat "eten" wat er verkocht werd.......
Die gehaktstaven daar kon je een moord mee plegen :dood:, echt!! Maar ja, voor dat geld :vaag: mag je ook niets verwachten he? :vaag: dusssssss...

Al met al vond ik het een goed feest, er is altijd wel iets te verbeteren!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een gezellige busreis met hele gezellige mensen, dus het vooraf-feesje ;) was zeker goed te doen....op zich het feest zelf was wel lache...heb mun benen amper stil kunnen houden, maar toch had ik er een raar gevoel over...ik miste iets denk ik :s....kan het nie goed uitleggen, maar heb me over het algemeen toch wel goed vermaakt ;) en op zich hebben ze zekers wel wat lekkers gedraaid om af en toe flink op los te gaan ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Liet Isaac em nou 2x overslaan of lag dat aan mij?

En laat ik trouwens nooit meer zien dat iemand GHB zit te voeren aan een vreemde, want die sla ik de volgende keer op ze smoel :[
Waarschuw beheerder
donateur
lekker sfeer, veel mooie mensen, supermuziek...

ik heb me op en top vermaakt...ik heb verdorie mn weggooicamera helemaal volgeschoten zaterdag :P krijg in normaal nooit voor mekaar :no:

volgende keer benne we weer van de partij :bounce:
Waarschuw beheerder
de muziek bij de techno ging wel, vond het niet top
het publiek bij de techno (n) er waren geen echte technofreaks volgens mij
heb ze niet gezien :/ als we uit ons dak gingen werden we vreemd aangekeken door de mensen om ons heen
echt veel van die piet anabolen gasten en gasten zonder shirt, als ik ergens een hekel aan heb

er was ook geen wc in de techno zaal, heb echt het gevoel alsof ik mn halve avond verspild heb aan het lopen van wc, naar bar naar zaal
de Rai sucks big time (n)

als je een groot hardcore/hardstyle fan bent die nog nooit op een goed/gezellig feest is geweest kan ik me voorstellen dat je het top vond

maar voor mij was er geen sfeer :no:

toch nog een leuke nacht gehad met mn liefjes en :xtc:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oja...dat stukkie tussen dr kluisjes en de echte ingang mogen ze volgende keer wel netjes overdekt maken met zulke temperaturen...beetje belachelijk dat je zonder jas, zowat overhit van het feesten, naar je kluisje moet vluchten voor je jas :@ klotezooi...
Waarschuw beheerder
heb me weer goed vermaakt,vond het in het begin wel wat z8!!pas bij luna ging iedereen echt los..ik vond isaac aan het eind 1 van de beste wat een set :bounce: en technoboy nog om 7 uur!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Was opzich best een lekker feesie,maar vond de vorige editie toch net ietsie beter voor mijn gevoel.....mainstage zag er vorig jaar sowieso gruwelijker uit en had ook niet egt t idee dat ik in 2012 was aanbeland :D

:respect: Jones&Stephensen,Prophet&Masochist,Zany en TRANCE GENERATORS!! :bounce:

Posthoorn
Is
In Qontrol

Waarschuw beheerder
donateur
Dat stuk halverweg in de Mainstage met dat vuurwerk was echt bruut.. Ik schrok me alleen de nete van die knallen.. whaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Was een lachu feessie !!
Trance Generatos en Technoboy :respect:

Dacht alleen (omdat ik 30 voor een kaartje had betaald) dat het wel een goedkoop avond zou worden :s

2,20 voor een biertje is tegenwoordig al "normaal" op een feest maar 5 euro voor een koud broodje hamburger is toch echt schandalig !! :@

als je een groot hardcore/hardstyle fan bent die nog nooit op een goed/gezellig feest is geweest kan ik me voorstellen dat je het top vond

Beetje kromme opmerking, ben op zat feesten geweest dus heb genoeg vergelijkings materiaal....en IK heb het super naar me zin gehad en er was genoeg sfeer

Waarschuw beheerder
lkkr feesie was ut..
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer super kicken, geluid was alleen in die zaal met podium in het midden wat minder, maar voor de rest was het helemaal toppie en de aankleding was helemaal super volgend jaar zeker weer. :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Erg vet feestje hoor!!
naar binnen gaan ging erg snel alleen kregen we later te horen dat er geen gadarobe binnen was dus moesten we zoon lock je rot huuren..

Vond de main in het begin wat zwakjes dana viel ook tegen. heb genoten van dark raver erg leuke plaatjes :) ook luna was erg okee (Y)

zany was ook (Y) :bounce: erg leuk!

kortom een super feest (Y) :bounce:

maar wat moest ik lang wachten zeg bij die graf munten :S

en het geluid had wel wat harder gemogen maar goed dat weet je in de rai...
laatste aanpassing