Partyflock

Forumonderwerp · 758827
2802x bekeken
Waarschuw beheerder
Kreeg ik net binnen via de mail:

Nieuw label dat sterk in opkomst is bij de hooligans in Scotland:

[img width=569 height=400]http://www.lfa.ne.jp/~scapa/mm/mm13-2.jpg[/img]

[img width=573 height=400]http://www.lfa.ne.jp/~scapa/mm/mm13-1.jpg[/img]

Via de telefoontjes spreken de hooligans met elkaar af via geheimtaal.

[img width=150 height=325 cacheid=00087f880017ad524644de901a00a2877e]http://www.serialwireless.net/IMG/jpg/scapa_siemens.jpg[/img]

Ook zijn nu de Ieren er met hún kledinglijn van Napapijri:

[img width=391 height=531]http://www.smodzy-bergen.nl/html/Foto/NP%20rode%20jas%20op%20pop%20detail.jpg[/img]

[img width=185 height=246]http://www.smodzy-bergen.nl/html/Foto/Resize%20of%20pop%20trui%20MC%20+%20bodywarmer%20NP%20detail.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=00087f8b0017ad69605159651a00a2877e]http://www.zebramenswear.co.uk/images/napabeeny1.JPG[/img]

[img width=600 height=400 cacheid=001355a70017ad742ee32efa1a00a2877e]http://valbrunaitaly.com/images/m_flc_Cillas_Napa.jpg[/img]

Een woordvoerder: Op deze manier laten ze zien aan clubs uit andere landen dat zij de baas zijn, hun land regeert met ferme hand.

Op de vraag of de woordvoerder dit ook ziet gebeuren in NL zegt hij: Och jah, dat kan, maar Nederlanders zijn meer nuchter dus denk niet dat dit zo snel zal gebeuren, ook is het verboden met vlaggetjes en dergelijke op je kledij te lopen, dus nee, ik verwacht niet dat het hier naar toe zal waaien.

Mijn vraag is dus, is dit serieus en zo ja, denk je dat het hier in NL ook komt? Nederland als 1 front ipv NL clubs tegen elkaar? Zou mij eerlijk gezegd verbazen, maar zou het wel tof vinden :D (y).
Waarschuw beheerder
En je ziet trouwens dit soort polo's veel maar wat mij betreft horen die op de polobaan thuis :D.

[img width=432 height=288]http://www.lachatta.be/utils/show_image.php?image=JGdhbGxlcnlfbmFtZT0ia25va2tlIjskaW1hZ2U9IjEyNi0yNjk4X0lNRy5KUEciOyRhZGR0ZXh0PSJ5ZXMiOyRhZGR0ZXh0PSJubyI7[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooi spul, dat fisherman friends!!

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft wel wat ja.
Maar net of SI door iedereen betaald kan worden ;)

Burberry bijvoorbeeld, vind ik echt zo'n merk waar de meeloper in loopt, vind het er ook niet uitzien trouwens (alhoewel sommige petjes wel mooi zijn)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kd8 dat scapa sports een kakkermerk was eiglijk

Wat waren/zijn Lacoste en Burberry dan ??
Waarschuw beheerder
Wel een manier om zo de echte van de meelopers te onderscheiden. Maar er is wel veel nep SI in omloop enzo toch? Alleen daarom al zou je eigenlijk over moeten stappen en je jas van 650euro weg moeten gooien ;).

Waarschuw beheerder
ik heb een burberry boodschappentas, ben ik nu echt?
Waarschuw beheerder
scapa sports wordt toch veel door kakkers gedragen opt moment :S..

Waarschuw beheerder
alle "hoolie" merken, zijn kakkermerken, lekker golfen
Waarschuw beheerder
donateur
van D. Casuals 19 maart 2005 13:38
Wel een manier om zo de echte van de meelopers te onderscheiden. Maar er is wel veel nep SI in omloop enzo toch? Alleen daarom al zou je eigenlijk over moeten stappen en je jas van 650euro weg moeten gooien

Mjah, even die jas weggooien ;P

Ik zie nog niet veel gasten rondlopen in SI waarvan ik vind dat het meelopers zijn, die lopen meestal in Burberry, mijn mening overigens ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kleding zegt niets........Maar ook alles......:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen ziet nu zijn/haar eigen naam staan hoor ;)
Dus wie heeft er gelijk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ADHD natuulek!!
Waarschuw beheerder
jah als ik bij mij in de buurt kijk @ school enzow.. lopen al die kakkers met scapa sports rond opt moment :S.. kwee nie.. zal wel hooliganbrand voor de hockey worden dan ofsow..
Waarschuw beheerder
Laat ik maar lief zijn. Jullie allebei :).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IK natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie nog niet veel gasten rondlopen in SI waarvan ik vind dat het meelopers zijn, die lopen meestal in Burberry, mijn mening overigens

de ruit van burberry is heel echt overal op te vinden tegenwoordig, en is helemaal "in"
Kijk maar eens op de markt ofzow!!

Tasjes paraplu's sjaaltjes, maar allemaal met een iets andere ruit dan de echte!!

:/
Waarschuw beheerder
jah als ik bij mij in de buurt kijk @ school enzow.. lopen al die kakkers met scapa sports rond opt moment .. kwee nie.. zal wel hooliganbrand voor de hockey worden dan ofsow..

Heb een goede vriendin die ook in hogere kringen verkeerd en daar is t ook helemaal Scapa.. 2 jaar geleden ofzo :D. Dus als je nu iemand ziet die denkt dat ie kakker is is ie t dus not (y). Maaruh, hockeyhooligans?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hooligans zijn overal daar waar merk kleding is..:D
Waarschuw beheerder
klopt..tegenwoordig zijn dr ook al rellen bij de korfbal hoorde ik tijdje trug een x hahahaha..
Waarschuw beheerder
Tasjes paraplu's sjaaltjes, maar allemaal met een iets andere ruit dan de echte!!

Heb laatst een erg mooi ruitpetje gekocht, niet van Aqua noch van BB. Mocht van Casual Cultuur geen labels meer noemen dus zal ik maar niet zeggen dat het klik was.
Waarschuw beheerder
donateur
Ook dat, Burberry loopt nu inderdaad iedereen in, maar toen er 1 bij ons met Burberry liep, binnen een paar maanden liepen mannetjes van 15,16 jaar er ook mee :s

Nu dus nog meer... vind het godse lelijk. Maar ieder zijn/haar meug ;)
Waarschuw beheerder
En Daks dan? Vind het wel stijlvol, alleen erg duur. Bij Metz en Co in Amsterdam hebben ze een klein hoekje met dit merk, dus exlusief is t wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Daks? Theedoekenmerk :P
Ik hou niet zo van ruitjes eigenlijk, zal even verder kijken op die site

Mwah, ziet er wat beter uit dan BB
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

Waarschuw beheerder
scapa hmmmmmzzzz ben er niet erg kapot van
Waarschuw beheerder
hooligans zijn overal daar waar merk kleding is..

Fubu en Karl Kani vs. Lonsdale en Pitbull Hoolie's

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moet een hooligan nu altijd "in" een bepaald merk worden gegoten ? Ik snap het echt niet. Het brengt alleen maar nadelen met zich mee, en het is nog bijna onbetaalbaar ook.

Nee, geef mij maar lekker me spijkerbroekie en me casual truitje, ongeacht het merk :)

Met kleding hou je altijd het "Ik heb dezelfde kleding, dus ik ben gek"-mentaliteit.

[img width=315 height=190]http://www.scapasports.com/adults_imgbig/218079.jpg[/img]
Overigens vind ik deze wel (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
UK: niks moet :)
Waarschuw beheerder
Waarom moet een hooligan nu altijd "in" een bepaald merk worden gegoten ?

Niets moet idd en niet alleen hooligan hoor, kakkers heb je door hun kleren, niggers door hun foute kleding enz enz. Komt overal voor, zelfs de dominee heeft een dresscode.

Weet iemand hier trouwens hoe je het snelst of goedkoopst een retourtje london kan halen? Trein of vliegtuig en wat kost het ongeveer?

Waarschuw beheerder
Tjongejongejonge gaat echt helemaal nergens meer over...
Hooliganisme anno 2005: als je maar de juiste kleertjes draagt...

Even uit de droom helpen: de meeste Burberry bij Feyenoord loopt gewoon op de business promenade.
Scapa is voor hockey/kakker/studenten en dan meisjes met name, de mannen lopen in andere merken.
Wil daar de hoolie ( o nee, casual heet dat nou) nu 5 jaar later mee komen??? Die rijke lui lachen de ballen uit hun broek als ze die opgeschoten knaapjes in te dure merkkleding zien rond lopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Boeken via internet, vliegtuig ;)
Maatschappij ben ik de naam even kwijt, moet je even bij die prijsvechters kijken, genoeg scherpe aanbiedingen

Waarschuw beheerder
donateur
Ryan Air heeft altijd leuke aanbiedingen :)

En inderdaad niets moet, maar men wil allemaal zó graag een stempeltje ... :)

Waarschuw beheerder

vind het ook zonde van het geld, ben niet zo zuinig op me kleding. Geef mij maar "normale" casual kleding.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, er zullen er bij zitten die het dragen om dat stempeltje, maar er lopen er ook genoeg die het werkelijk mooie kleren vinden (SI bijvoorbeeld) En er zitten mooie kleren tussen :)

BB, Aquascutum, Hacket etc. vind ik ook niks (maar ik loop ook niet in bovenstaande kleren ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je gelijk in Clau. Maar dat is ook weer altijd zo, je hebt echte liefhebbers, en je hebt meelopers.. Overal en altijd..
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ook wel zo blijven ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SI vind ik dus echt vaak niet mooi plus de kwaliteit voor dat geld???

Zal wel aan mij liggen dan zeker...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan iemand dit topic anders ff verplaatsen naar het kleding topic?

Waarschuw beheerder
kleding maakt niet de hooligan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loop jedan, op je gucci schoentjes,burberry pet en paul&shark trui.. tja. dan moet je er wel op gaan :D

(n) topic, allemaal meelopertjes
Waarschuw beheerder
als je zeker weet dat het echt goed los gaat kan je beter maar je ouwe kleren aantrekken.

Waarschuw beheerder
whahahah wat is dit voor bullshit?? scapa wordt echt niet gedragen door casuals. napajiri is echt een low budget labeltje. wel moeilijk te traceren. maar niet echt bijzonder.

en lacoste? dat label wordt werkelijk uitgespuugt vooral de polo's dan. ik heb er zelf corduroy schoentjes van en die voeren nog steeds de boventoon :)

Maar dragen jullie allemaal dit maar...

Van D schreef jij mij niet een keer dat je me had gezien en dat ik een SI jas aan had, en dat die zeldzaam zijn en te duur zijn omdat je student bent? Scapa is betaalbaarder zeker! Vandaar dat je wil dat iedereen op Scapa gaat en de meelopers SI dragen. Denk dus dat het zo zit dat de meelopers scapa gaan dragen omdat ze geen SI kunnen betalen...

end of story

Waarschuw beheerder
dus met andere woorden: ik kan stone island niet betalen, dus ik ga maar over op scapa, dan ben ik de man, en lopen de meelopers op stone island, terwijl ie zelf de meeloper is
Waarschuw beheerder
Stoer hoor die hooligankleding ;)