ik loop me al geruime tijd te irriteren aan de hoeveelheid onwaarheden en bullshit er uitgekraamt word op dit forum. ik kon het niet laten om me zelf aan te melden om dit even kwijt te kunnen! dus iedereen in de categorie kansloos en ongeschoold (zoals Ricardo den haag, Parruk, Ouwehoeren, Bloemetje is lief, legalize, Good fella, casual culture, Sleutelpunt, Ariedenhaag, Kayser sose, Wauze leen, Saimsays etc) die hun dagen slijten met het typen van onzin, zoek werk en verbloem je domheid! die namen etc zijn niet persoonlijk bedoeld maar ik kom ze wel erg vaak tegen. zie het als opbouwende kritiek
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dus iedereen in de categorie kansloos en ongeschoold (zoals Ricardo den haag, Parruk, Ouwehoeren, Bloemetje is lief, legalize, Good fella, casual culture, Sleutelpunt, Ariedenhaag, Kayser sose, Wauze leen, Saimsays etc) die hun dagen slijten met het typen van onzin, zoek werk en verbloem je domheid!
gepresenteerd als feit
die namen etc zijn niet persoonlijk bedoeld maar ik kom ze wel erg vaak
afzwakken door het opeens subjectief te noemen
wat een LOSER ben jij !!!
laatste aanpassing
rotkankerstraal ff lekker naar je eiland man !
als er iemand zielig is ben jij het. Speciaal een fake account aanmaken, om daarna kritiek te spuien op mensen waar jij geen moer van af weet en waar je stiekum graag bij had willen horen !
ik heb een woord voor je: MINKUKEL
als er iemand zielig is ben jij het. Speciaal een fake account aanmaken, om daarna kritiek te spuien op mensen waar jij geen moer van af weet en waar je stiekum graag bij had willen horen !
ik heb een woord voor je: MINKUKEL
Luv U
wat een LOSER ben jij !!! jij hoort zelf op nummer 1 te staan in de categorie kansloos en ongeschoold
U 2
wie zou er eigenlijk achter het masker (lees fakeprofiel) zitten 
de brei-club 
ja ik heb alleen verstand van breien 
Ja tuurlijk, alles wat ik zeg berust op waarheid 
Oja Joh? 19 maart 2005 11:59
Bloemetje is lief 18 maart 2005 15:59
donateur! Ik heb ook een uitstekende baan met een meer dan uitstekend salaris, dus jij ook bedankt hoor
Hee, achter de ramen staan telt niet he!
Bloemetje is lief 18 maart 2005 15:59
donateur! Ik heb ook een uitstekende baan met een meer dan uitstekend salaris, dus jij ook bedankt hoor
Hee, achter de ramen staan telt niet he!
Ziejewel ik dacht al ken ik die niet ergens van....