Partyflock

Forumonderwerp · 758531

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik loop me al geruime tijd te irriteren aan de hoeveelheid onwaarheden en bullshit er uitgekraamt word op dit forum. ik kon het niet laten om me zelf aan te melden om dit even kwijt te kunnen! dus iedereen in de categorie kansloos en ongeschoold (zoals Ricardo den haag, Parruk, Ouwehoeren, Bloemetje is lief, legalize, Good fella, casual culture, Sleutelpunt, Ariedenhaag, Kayser sose, Wauze leen, Saimsays etc) die hun dagen slijten met het typen van onzin, zoek werk en verbloem je domheid! die namen etc zijn niet persoonlijk bedoeld maar ik kom ze wel erg vaak tegen. zie het als opbouwende kritiek
Werkzaam bij Partyflock
hoeveelheid onwaarheden en bullshit er uitgekraamt word

zegt kleuter... 3 jaar geleden uni afgerond... dan zou je moeten weten dat uitgekraamd met een d is, stakker ;)..

Bloemetje is lief 18 maart 2005 18:16

Ik wou dat ik zo'n leven als jou had

:flower: ondernemer zijn is idd de grote wens van velen, maar weinig durven.

Groetjes aan je chef en baas

(k)
dus iedereen in de categorie kansloos en ongeschoold (zoals Ricardo den haag, Parruk, Ouwehoeren, Bloemetje is lief, legalize, Good fella, casual culture, Sleutelpunt, Ariedenhaag, Kayser sose, Wauze leen, Saimsays etc) die hun dagen slijten met het typen van onzin, zoek werk en verbloem je domheid!

gepresenteerd als feit :/
die namen etc zijn niet persoonlijk bedoeld maar ik kom ze wel erg vaak

afzwakken door het opeens subjectief te noemen :S

wat een LOSER ben jij !!! :jaja: jij hoort zelf op nummer 1 te staan in de categorie kansloos en ongeschoold :jaja:
laatste aanpassing
Prima toch, jij ondernemer ik iets met juridische shit. Godzijdank heeft iedereen wat anders, anders werd het ook zo saai he :bloem:

(K)
Tja, tis zo simpel allemaal :)

Hihihi, geen ruzie maken onder het vechten
Ja dat zeg ik ja, zal mij worst zijn wat een ander doet voor werk %-)

Vockingworst?

:nee:
saimsays is wel oke. en zegt vaak de goede dingen mbt fcu.

Bemoei je er nie mee joh!
rotkankerstraal ff lekker naar je eiland man !
als er iemand zielig is ben jij het. Speciaal een fake account aanmaken, om daarna kritiek te spuien op mensen waar jij geen moer van af weet en waar je stiekum graag bij had willen horen !

ik heb een woord voor je: MINKUKEL

Luv U :lief: :D

wat een LOSER ben jij !!! jij hoort zelf op nummer 1 te staan in de categorie kansloos en ongeschoold

U 2 :lief: :D
*korte mededeling*

DefQon 2005: rellen tussen amateursupporters :D
nou zeg angeldoll bedoelde dat ik u2 luv :d
snap niet waarom :vaag:
kweet dat het zaterdagochtend is :yes:

lees het vanmiddag dan nog maar een keer ;)
heb t nog een keer gelezen, maar snap t nog niet :vaag:

zal mn haarkleur wel zijn ;)

:D
gelukkig zegt haarkleur ook niet alles O:)
ik wordt niet genoemd!!

:respect:

terecht :P
ik ook niet, druk ik toch niet genoeg mn stempel op pf :(

Fijn dat je mij noemt...

Ongeschoold en werkloos ?

Jaja..... I-net de gekste.

Welkom bij de club, kleutertje

Hey Kleuter als jij zo self called intelligent bent en ons allemaal kleuters vind, kk dan gewoon op !

Stop je neus in de boeken en ga lekker filosoferen met je geiten-wollen-sokken vriendjes !

Zet zijn IP-tje er eens op !

Gaan we het uitzoeken!
Ja tuurlijk, alles wat ik zeg berust op waarheid :jaja:

Bloemetje is lief 18 maart 2005 15:59

donateur! Ik heb ook een uitstekende baan met een meer dan uitstekend salaris, dus jij ook bedankt hoor

Hee, achter de ramen staan telt niet he!
jij belhamel dat zeg je toch niet
Oja Joh? 19 maart 2005 11:59
Bloemetje is lief 18 maart 2005 15:59

donateur! Ik heb ook een uitstekende baan met een meer dan uitstekend salaris, dus jij ook bedankt hoor

Hee, achter de ramen staan telt niet he!

Ziejewel ik dacht al ken ik die niet ergens van....:jaja:

sorry baas, zal het niet meer doen...