Partyflock
 
Forumonderwerp · 758134
Ajax- AZ is verplaats naar Zondag 10 April.

:respect: 14.30 :respect:

Willem II - Ajax gaat naar donderdag 7 april 20.15 .....
Waarschijnlijk??
haha maak daar maar 'op zeker' van ;)

Bijna 5-1 nog joh :P
 
4-1 :/

Niet zo fijn :no:
 
Wat een uitslag.. Damn :/

Beter voor Ajax.

Nu maar hopen dat ze op Koninginnedag verliezen :p
vooral op het middenveld heeft ajax het heft in handen gehad deze wedstrijd.... 4-1 is nog te weinig
 
Ach ja als jullie beloven om volgende week de kakkerlakken in te maken dan ben ik al ontzettend tevreden...
Maar dat heeft net de halve f side me belooft aan de tel! :D

Whahaha was ook wel weer ff lache
 
werd er wakker voor gebeld :-O



:bounce:
 
4-2 :)

AZ wil nog wel vaker een hoop punten scoren in de laatste minuten... Toch stiekum een beetje duimen
laatste aanpassing
auf wiedersehen AZ :yes: volgende week wordt Feyenoord vernederd :yes: AJAX roeleert :respect:
laatste aanpassing
Volgende week zelfde verhaal met Rotterdam als nu met AZ!
4-2 :respect:
jeps ajax is weer op de weg terug :D
4-2 (y)
laatste aanpassing
dat zou mooi te gek zijn als het zo zou zijn:yes:
leuk man de kakkerlakken uit 010 in de pan hakken
laatste aanpassing
Volgende week 2-4
 
Ik geloof dat Feyenoord vorige week AZ ook de mat af speelde, dus om nou gelijk te beweren dat Feyenoord ook wel even vernederd wordt is weer een typisch voorbeeld van die amsterdamse arrogantie, een wedstrijdje aardig spelen en z'n blazen weer hoog van de toren :no:
Wat hebben de joden ineens een praat zeg, AZ dat bagger is verslaan en meteen gaan die mondjes weer open hoor :z
az dat ook nog is mathijsen miste en kromkamp na 25 min ofzo moest wisselen tov vorige week
we zullen wel zien volgende week :yes:
 
AZ is niet bagger... Want ze hebben afgelopen donderdag ontzettend goed voetbal laten zien, waar heel nederland over praatte!

AZ kan gewoon vermoeid zijn en slecht voetbal spelen vandaag
Ajax kan misschien weer eens goed z'n best doen en eindelijk weer een goed potje voetbal spelen!
Beetje zielig om nou weer te zeggen dat AZ vermoeid is enzo. Adriaanse zei de hele week dat de wedstrijd tegen Ajax net zo belangrijk was als de wedstrijd tegen Villareal, dus het is gewoon een mooie overwinning van Ajax.
 
ik noem 4 opties op, zeg niet dat het zo is...
Het was ook niet echt als reactie op jou bedoeld, meer op anderen ;)
 
Het is gewoon gedaan met az, vanaf nu zullen ze alleen nog maar verder afzakken. Geen champions league, ben benieuwd waar ze zullen eindigen.
mooie dag :D.....ajax op de weg terug :)
naja AZ tegen villareal was ook mooi:D
:respect: Ajax/Blind :respect:
laatste aanpassing
 
Heerlijk gewoon :D

EINDELIJK was het spel van ajax ook weer het aanzien waard. Wat ze tegen willem II lieten zien voorspelde niet veel goeds, maar dit was top (Y). En natuurlijk komen er weer mensen met het domme excuus dat AZ vermoeid zou zijn, maar ajax heeft gewoon fucking goed gespeelt.

Feyenoord is next!!
laatste aanpassing
volgende week, neuzen weer huilen :bier:
 
Zouden we vandaag ook niet huilen???

Ajax pakt de roaches gewoon in eigen huis!! :jaja:

en kijk is even naar het optimisme ineens in 020 :O


ze winnen weer een keer hoor :bier:


Als je het spel zag vandaag dan is er reden genoeg voor optimisme. Zo goed als ze vandaag hebben gespeeld hebben ze het hele seizoen nog niet gedaan.
laatste aanpassing
maar natuulek jongen AZ 2 of Feyenoord net hetzelfde he
joden verliezen op alle fronten

:bier:
laatste aanpassing
wij pakken die kakkerlakken nu zeker:d
gelukkig speelt AZ nog steeds Europees en staan WIJ jawel nog steeds 2e ondanks deze nederlaag :D (y)
laatste aanpassing
 
wij pakken die kakkerlakken nu zeker


hahahaha dat denk je maar :D
 
Feyenoord zit nu al met knikkende knietjes, vooral die dirk spruit met z'n mooie praatjes in de volkskrant. ik hoop dat ajax wint wat zou ik een lol hebben :D
 
En AZ die moet een liedje zingen HIHAHO!! :)
eindelijk weer een een goeie pot gezien, hier hebben we lang op moeten wachten.
Altijd lastig AZ 2 *poeh poeh*
 
iedereen kan lullen wat ie lullen wil, maar we zullen het wel zien volgende week :D
geeft weer een beetje vertrouwen...
een beetje ja, maar de jongens gaan volgende week weer met knikkende knieen naar Rotterdam!
Denk dat het wel mee valt, al zullen ze heus weten dat dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen zal gaan worden...

Hoe dan ook, heb er zin in! :jaja:
ik ook :yes:

goeie wedsrtrijd vandaag :yes:
 
goed potje voetbal vandaag (Y)
:bounce:AZ heeft denk ik ajax expres een beetje laten komen om de competitie spannend te houwe maar Europees gaan we het wel halen we maken die spanjaarden kapot donderdag:bounce:
laatste aanpassing
 
zeker de scheids weer mee gehad
 
Ik vind het niet zo raar dat AZ verloren heeft, ze moeten toch een dubbel programma afwerken, iets wat veel spelers van AZ niet gewend zijn.

Als ze niet tegen Villareal hadden gespeeld afgelopen week was het denk ik wel wat anders geweest.
ja, en de wind mee, az de zon tegen, gras was niet goed, lijnen lagen scheef

:gaap:
ohw Ajax heeft niet gespeeld Donderdag ?
laatste aanpassing