Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik ben bang voor die Hooligans daarzo die zeggen dat ze het willen verzieken met wapens. http://ultrasworld.proboards7.com/index.cgi?board=general&action=display&num=1110726856
Is toch een mooi gebaar om Turkije ook eens te laten proeven aan wat geciviliseerde landen al eeuwen doen, namelijk; De hele touwtyfusteringzooi gewoon goed op te voeden!!!
Nee dat ben ik niet,is gast van FenerB.ik had zo gebeld naar echte van hun die zeggen weet niet wie het is..maar als we het weten,gaatie vliegen zohoog dattie nooit meer terug komt.
oh mijn excuses voor mijn beschuldiging.
en wat hebben jullie moslims toch met vliegen hey.
Moslims mogen toch geen andere moslims,vermoorden waar staat de HK van gala bekend om ? messen,en die hebben ze echt niet om schapies te slachten hoor..
Loopt Destructive Madness over straat met 1000 mensen om zich heen,zeggen die mensen niks tegen Destructive Madness,dan voelt Destructive Madness zich toch alleen.
De veiligheids-maatreglen rond de wedstrijd
Fenerbahce-Galatasaray worden flink verscherpt.
De politie kon tijdens de vorige ontmoeting tussen
de 2 Turkse clubs ternauwernood een gewelddadige
confronatie tussen hooligans van bijde clubs in
het centrum van Istanbul met moeite voorkomen.
Er zijn vanochtend een aantal Galatasaray jongeren(harde kern)van hun bed gelicht omdat ze bang zijn voor rellen bij de wedstrijd van Turkije vanavond in Istanbul.
zitten tot na de wedstrijd in de cel 13 man.
Jep,2-0 gebleven.
als Turkije in juni tegen griekenland moet,die griekse boys zeggen altijd dat turken zonder wapens niets zijn.
zullen we dat even testen
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
dan stompen we die grieken terug naar griekenland !!
Fenerbahce is op relgebied ook niet meer wat ze geweest zijn.bijna geen 1 firm in turkey meer.jammer
Maar tegen Fener moet je zeker niet met een man of 70 aankomen want dan redt je het niet.
Ik had eerst zo'n filmpje daar zag je van die Galatasaray gasten met een man of 20 kwamen er Fenerbahce jongens aan met 2 keer zoveel.die Galatasaray gasten werden helemaal weggevaagd.
(permanent verbannen)
hozza is een stille,hij werkt bij de politie istanbul-taskim.
Ik had eerst zo'n filmpje daar zag je van die Galatasaray gasten met een man of 20 kwamen er Fenerbahce jongens aan met 2 keer zoveel.die Galatasaray gasten werden helemaal weggevaagd.
Was dat bij een garage ???
hozza is een stille,hij werkt bij de politie istanbul-taskim.
Ja,dat stond op die video band die ik van jou gehad heb.
(permanent verbannen)
ik was daar ook bij die parkeer plaats,na de 1ste aanval van hun renden wij weg..hun waren met 30 ofzo wij met 12...toen gingen wij naar het centrum,was niks...terug naar die parkeer plaats vielen hun ons aan weer..aarige tikken gehad daarzo..moet nog op de trt geweest zijn
was in november 2002
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Er zijn vanochtend een aantal Galatasaray jongeren(harde kern)van hun bed gelicht omdat ze bang zijn voor rellen bij de wedstrijd van Turkije vanavond in Istanbul.
zitten tot na de wedstrijd in de cel 13 man.
was jou neefie hehehe !!
waren alleen de mensen met sv'tjes
PSV - Chelsea in Istanbul dat zou toch wel de mooiste finale zijn die je kan bedenken, dan zullen wij die chelsea lads is een lesje leren met hun grote bekken op het net altijd
De Turkse supporters, waaronder veel Grijze Wolven, worden ook als risico-groep beschouwd, waarbij wordt gewezen op mogelijke botsingen tussen Turkse en Koerdische migranten, maar ook zeker met de Engelsen. De Turkse, nationalistische, pers speelt daar een grote rol in. Zo was er begrip voor het doodsteken van twee Leeds-supporters aan de vooravond van de wedstrijd Galatasary-Leeds United in Istanbul.
zoiezo 1 engelse team in de finale
ik wordt gekkkkkkk
(permanent verbannen)
Steken
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Maar umet is een gay
(permanent verbannen)
Ali Sami Yen= voortaan Ali Hozza Yen
Ik zag op MSN net plaatje van sukuru....HOZZA ALI YEN
joehoe
(permanent verbannen)
england dood
(permanent verbannen)
Hakan''allah''Sukur
I love you hakan
(permanent verbannen)
England dead
(permanent verbannen)
Rellen bij Fenerbahce-Besiktas van zondag http://www.turkhooligans.com/videos.php
(permanent verbannen)
Ik hoorde dat umet,live op tv te zien was met fener-besiktas
(permanent verbannen)
De Turkse supporters, waaronder veel Grijze Wolven, worden ook als risico-groep beschouwd, waarbij wordt gewezen op mogelijke botsingen tussen Turkse en Koerdische migranten, maar ook zeker met de Engelsen. De Turkse, nationalistische, pers speelt daar een grote rol in. Zo was er begrip voor het doodsteken van twee Leeds-supporters aan de vooravond van de wedstrijd Galatasary-Leeds United in Istanbul.
net als ned-belgie zat rustig in een cafe in eindhoven gooien ze ineens stoelen op mij niet normaal meer
(permanent verbannen)
Nederlands elftal boeit me niet zo veel meer..volgend jaar wel
Ik was bij het EK88,Ned-Eng,ned-duitsland in Rotterdam.dat is dan wel leuk..en oja 2006 natuurlijk weer moet gewoon joh
leuke taferelen daar!!!!
jammer dat die turken alleen maar met wapens vechte!!
(permanent verbannen)
niet altijd hoor,9 vd 10 keer gewoon met vuisten
maarja ejk..zitten veel turkies uit Nl bij gala boys...dus misschien nog wel de kans om onze gezamelijke hobby uit te oefenen(zonder wapens natuurlijk)
hozza ik heb een goed idee, we gaan in istanbul stanley messen kopen en als er engelse aan komen dan springen we voor ze en zeggen 'do you know stanley' en dan slaan we ze in elkaar
wat vind jij ?
(permanent verbannen)
Ik vind dat echt een tof plan
(permanent verbannen)
Schalkeeeeeeeeeeeeeeee04
(permanent verbannen)
oke
ik denk ik vroag het maar, ik hoorde dat van af vandaag niets meer zonder de toesteming van onze god hozza mog gebeuren
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
nakkie uit je pakkie
(permanent verbannen)
Ja maar dat is eigenlijk altijd al zo geweest
Er gebeurt niets zonder mijn toesteming bij CBY
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
En terecht
(permanent verbannen)
Hak kan Suk Ur hoo li gans
(permanent verbannen)
ik ben de leider van de cimbom youth
jij niet ouwe pikkentrekkert
(permanent verbannen)
Mag jij nu gratis naar de hoeren enzo ?
(permanent verbannen)
o.a
(permanent verbannen)
Ik wil ook bij jullie groep mang
(permanent verbannen)
CimBom Youth, dat zijn toch die jongens die in de zomer en met wedstrijden van Galatasaray in Istanboel rotzooi lopen te trappen ofnie
(permanent verbannen)
ja dat is dat tuig ja die hooligans ofsow !
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Oke
(permanent verbannen)
cim bom bom
(permanent verbannen)
Hebbie MR Leeds united
(permanent verbannen)
nee ik heb geen extra luchtgaatjes hihi
(permanent verbannen)
Ha ha ha ha
(permanent verbannen)
forever i.r.a
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
nog geneukt hoz
(permanent verbannen)
Al een week niet, maar ik zit er niet mee
(permanent verbannen)
Maar jij als top boy van de CimbomYouth natuurlijk wel ?
(permanent verbannen)
wanker
ik ga zo naar school
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Hahaha, kick dan wordt je slim heh
(permanent verbannen)
ben ik al
(permanent verbannen)
maar ik heb ook niet meer geneukt sinds vrijdag
ik trek me af op de gedachte dat we engelse boys gaan mishandelen enzo
(permanent verbannen)
Zekers
donateur
(permanent verbannen)
Fuck the union jack,we stab english in the back
(permanent verbannen)
hahaha
(permanent verbannen)
Hoi
(permanent verbannen)
niemand reageert hihi
(permanent verbannen)
-
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
wij gaan morgen zuipen,vechten en snuiven,wat ga jij doen dan hos
ohw hij doet ze mond open nu gaatie misschien wel zeggen dat alle turken terug naar hun eigen land moeten..bibber
whaaaaa
(permanent verbannen)
en omdat wij niets voorstellen komt er ook geen 1 europees firm naar istanboel,zelfs manchester united kwam niet dit seizoen,en waarom niet..omdat ze bang waren en nog steeds zijn
ja ok is goed tuinman maar kom maar nu naar den haag dan
Mag jij na de couscous nog wel buiten spelen van je manke-islamitische pappa dan?
(permanent verbannen)
nee sorry wij zijn geen moslims en me vader is geen turk en me moeder is een koerdische turkse, ik ben blank en ben in nederland geboren woon alleen bij me mama in den haag
(permanent verbannen)
maarja zullen kneuzen als jou wel niet begrijpen wat dat is een half bloedje nou doeg hoor internet hoolies,tot ooit misschien
snuifjes dicht nu
Waar is je pappa dan? Was hij je zat? Zou ik wel zijn..
(permanent verbannen)
mijn vader is dood
(permanent verbannen)
laatste aanpassing
Ik ben niet degene die stoere dingen zegt hoor
(permanent verbannen)
ja ik wel, nu ben ik hoolie.
maar ja ik ga even eten en dan zuipen met tuin man
hai hai
(permanent verbannen)
niet aan zijn poepertje komen he
(permanent verbannen)
Umet hooligan
(permanent verbannen)
Is mijn neefje
waar je over had laatst ?
(permanent verbannen)
Ja
neej dat ze over een paar jaar de uefa cup finale gaan spelen in eindh is vet
Overigens.. zal gezellig worden met The reds daaro
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Ik was gister bij hem thuis.
Ja, alleen er gebeurt niets, want ze gaan alles voorkomen om een 2de Gala-Leeds te krijgen, en Turkije wilt graag bij de EU dus er mag niks mis gaan voor hun, politie en Turkse leger wordt in gezet
Kan je nu al vertellen dat het goed fout gaat lopen in Istanbul. Die Engelse chaps zijn die incidenten niet vergeten hoor. prik prik, snij, HAK!!!
(permanent verbannen)
Leger was ook direct na Gala-leeds in gezet,200 man.hihihi.
Nee hoor TET hadden ze met Turkije-Engeland al de kans voor, toen turkse hoolies met 200 man op ze stonden te wachten en hun te LAF waren om over te komen.Met Fener-Manchester, toen er fener hoolies klaar stonden geen 1 Engelsman in het centrum van de stad, enz enz enz.
Ah Tuinman, codes zijn in nederland ook ver te zoeken op dit moment. Al die jonge gasten hebben gewoon schijt aan de hele wereld en steken, snuigen, kettingzagen iedereen neer die ze tegen komen. Vuist op vuist is verleden tijd
ben ook nog jong.... maar als wij met meerdere lopen zullen we nooit kleinere groepjes aanvallen, tenzij er word uitgedaagd
(permanent verbannen)
wapens valt reuze mee in turkey, de media lult te veel, ik ben zelf youth, is man of 60 en de helft daar van woont in nederland en duitsland, veel zitten in de schalke firm die gaan 1 of 2 wedstrijden naar turkije en voegen zich bij de groep van 40/50 man dan istie compleet, alleen veel voetbal geweld is er niet veel (meer) helaas, zijn bijna geen hooligans maar alleen ultras, we zien wel wat de toekomst brengt enzo.
je kunt het vergelijken met de scene in Italie alleen veel kleiner
laatste aanpassing
hou gewoon lekker ff je mond
fake , ban klaar
(permanent verbannen)
tegen wie heb je dat, tegen mij ?
onderbouw je standpunt is ?