Partyflock

Forumonderwerp · 757841

Waarschuw beheerder
TNT hoofdsponsor FC Utrecht

UTRECHT - FC Utrecht speelt zondag 10 april tegen AZ in het shirt van de nieuwe hoofdsponsor. Waarschijnlijk is dat TNT, de nieuwe naam van postbedrijf TPG.

Post-, express en logistiek bedrijf TPG zal vanaf 2006 al haar activiteiten wereldwijd onder de merknaam TNT uitvoeren. De aandeelhouders moeten 7 april goedkeuring geven aan de naamswijziging. Drie dagen later speelt FC Utrecht tegen AZ. Saillant detail: de wedstrijd stond aanvankelijk vrijdagavond 8 april gepland, maar door mogelijke Europacupverplichtingen van de Alkmaarders ging dat feestje niet door.

FC Utrecht heeft afgesproken de naam van de nieuwe hoofdsponsor geheim te houden; het bedrijf wil in april zelf met het nieuws naar buiten treden. In het geruchtencircuit valt de naam TNT al weken.Het nieuwe sponsorcontract geldt voor vier jaar.

Bron: www.un.nl

Wat vinden jullie ervan??

Waarschuw beheerder
donateur
ja ja, we zijn allemaal gleufdieren bij de post :)
Waarschuw beheerder
hoeveel keer ben jij al gebeten door een hond toen je in die gleuf zat :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
rooie hond? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
zieke zeehond

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

:lief:

Waarschuw beheerder
donateur
is voor iemand bang

Waarschuw beheerder
donateur
gebten door een hond nog nooit, wel een klauw van een kat in mijn hand :(

Waarschuw beheerder
24-03-2005 - Casema nieuwe hoofdsponsor FCU ??

Hoe lang kan iets geheim blijven in de voetballerij? FC Utrecht doet in ieder geval stevig haar best om de naam van haar nieuwe hoofdsponsor uit de publiciteit te houden tot begin april. Enkele weken geleden gingen de media (inclusief VOL) er nog en masse vanuit dat het TNT zou worden, maar dat bedrijf heeft inmiddels duidelijk gemaakt dat dat een misverstand betrof.

Vervolgens plaatsten we een oproep aan de bezoekers om ons te laten weten wat dan wél de nieuwe geldschieter van FC Utrecht wordt. Uit de tientallen reacties komt één naam naar voren die het ons inziens wel eens zou kunnen worden: abelexploitant Casema.
Deze kabelaar heeft een dekking van vrijwel 100% in de provincie Utrecht en gezien de marktontwikkelingen op kabelgebied wil Casema zich ongetwijfeld op korte termijn stevig profileren.
De belangrijkste sportclub van de provincie zou wat dat betreft een ideaal platform zijn. Een van onze bezoekers merkte ook nog eens terecht op dat de bedrijfskleuren van Casema vrij recent zijn aangepast van oranje/blauw naar rood… Toevallig of niet, maar dat is uiteraard ook de clubkleur van FC Utrecht.

Bron: www.forza-utreg.nl

Waarschuw beheerder
donateur
gisteren gehoord, van TNT mensen die het echt kunnen weten:

vanaf de wedstrijd tegen AZ is TNT de nieuwe shirtsponsor van FC UTRECHT ! dus is het, ondanks mijn voorspellingen en veronderstellingen, WEL waar !

FCU - succes met jullie nieuwe sponsor ! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
johny de mol
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk wie de hoofdsponser word

Waarschuw beheerder
donateur
TNT eerst zeist opblasen aub!

dank u

Waarschuw beheerder
donateur
koekoek

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)(N)

koekwaus aka zaadzeugsletinjesterkomikklaar pelsteeltje

Waarschuw beheerder
donateur
:X

hoorde ik iets over een 1 april grap bij jullie?

Bij utreg hadden ze ook een leuke: Dat Casema hoofdsponsor was geworden en ze Sibon, Babos , Nelisse en Janssen hadden gehaald...

Helaas voor hen 1 April

?

;)
Waarschuw beheerder
dacht dat het casema werd :/
Waarschuw beheerder
donateur
hellen mogen we je bek onderspuiten

:x :x :x :x

:D :D :D :D
Waarschuw beheerder
nou euuuuuuuuhhhhh rich zo ken ie wel weer he :d
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn kraay zn woorden, niet de mijne... :P
Waarschuw beheerder
donateur
kraaay weet jij nou eerst maar je piemeltje te vinden :X
Waarschuw beheerder
het wordt talpa. ze waren er vd week van nickelodeon. om plaatjes te schieten van de spelers enzo. zou niet weten waarom die anders plaatjes zouden schieten.
Waarschuw beheerder
hoi 030jongeren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
homo's zijn gay
Waarschuw beheerder
ik ben trouwes ook lelijk
lelijk zijn rulez
Waarschuw beheerder
maar nu gaat me vrouw me pijpen
doei sukkels
Waarschuw beheerder