| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 2 juli 2005 om 21:00 |
Zou het overigens niks zijn als er heel de avond back2back sets zouden zijn
Marco V vs Benjamin Bates
Ferry Corsten vs Johan Gielen
DJ Jean vs G-Spott
Armin van Buuren vs Jochen Miller
Een megamix en als afsluiter Tiesto!
believe me......TIESTO IS GONNE BE THERE!!!!!!!!!!!!
Bij de agenda van Ferry Corsten valt op dat er tussen 10-6-05 en 13-7-05 wel een erg groot gat zit. Terwijl de rest van zijn agenda veel meer gevuld is....
Overigens is het bij White in Duitsland behoorlijk techno...
Dr. kucho dan of Eric Prydz??
hoop alleen echt dat de line up in geen geval op die van vorig jaar lijkt(met uitzondering van PvD en Benjamin Bates)
Zelfs zonder tiesto kan het nog een super goed feest worden
hahahahahaahah idd MVB.
20 mei horen we het, wel tiesto of geen tiesto!!!!
Wacht rustig af.................!
20 mei horen we het, wel tiesto of geen tiesto!!!!
Wacht rustig af.................!
Raoul als ik het goed begrijp ga jij naar Sensation als Tiesto draait,
Hmmm, Erick E komt iig niet en Yoji op white... zou verassend zijn, maar nee... Maar over een week weten we het
Marco V & Benjamin (Bates) samen draaiend op Sensation zou ook wel cool zijn trouwens.
jah 2x voor de prijs van 1!! Kan die tussendoor weekje vakantie tussen de koeien houden!!
als ik een beetje lees...ben ik 1 van de weinigen die me vorig jaar zwaar vermaakt heeft!!
Maar als de line up er zo uit ziet dan ga ik er zeker heen.
Gabriel en Dresden
Markus Schulz
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Tiesto
MArco V
Tiesto is weer iets onwaarschijnlijker geworden omdat hij op 25 juni in de hmh staat voor een Magik Muzik Night, Twee zaterdagen op rij Tiesto in Nederland zie ik persoonlijk niet zo snel gebeuren.
Dat was juist het hele probleem vorig jaar, dat die opbouw er niet was.
Benjamin Bates zit dan in China dus die zal er niet bij zijn! Verder heeft hij vorig jaar al gedraaid...
Inderdaad t-locator als TIESTO er is en de rest is bagger gaat duke volledig voor tiesto. Zal toch wel als laatste of een na laatste draaien als die draait.
We shall see......................!
check partyflock en dan artiest tiesto en dan zijn agenda je kan ook in dit forum kijken, het lijk me dus weer onwaarschlijker dat tiesto op sensation staat
Ook denk niet dat ID-T Tiesto er neerzet. Als je over nadenkt zal dat niet gauw gebeuren, Dan komt iedereen voor tiesto en niet voor het concept Sensation
Benjamin Bates zit dan in China dus die zal er niet bij zijn! Verder heeft hij vorig jaar al gedraaid...
itspraak van -Isa- op zaterdag 14 mei 2005 om 06:33:
Dat was juist het hele probleem vorig jaar, dat die opbouw er niet was.
Dat bedoelde ik ook als minpunt van vorig jaar. Het ging van house naar eventjes trance/progressive terug naar house en electro. Een moedige keus, maar het werkt niet echt. Wil je op het eind iedereen nog aan het dansen krijgen, dan moet het echt knallend zijn. Niet dat ik Joost van Bellen slecht vond hoor, want dat hoor ik dan ook veel mensen zeggen. Hij had alleen veel eerder gemoeten.
UltraVibe!, eventjes off the topic, waarom is je usericon een foto van Way Out West, maar staan ze niet in je favo lijstje?
En een Armada line-up...ja dahaaaaaag! Daar heb je toch de Armada feesten voor?
Sander Kleinenberg van vorig jaar vergeten
En hoezo zeg je dat op White geen progressive thuis hoort?
T:Locator: Niet lullig bedoeld maar Kleinenberg draait natuurlijk wel een stuk toegankelijkere progressive dan bijv. Deep Dish.
Progressive is ook meer iets voor in een knusse club dan in zo'n grote ruimte zoals de arena!
...dat het bij Sensation nou eenmaal niet om de verrassende line-up draait.
Zeg ik weet niet waar jullie allemala last van hebben met jullie wazige line-ups....maar Sensation White is tegenwoordig Club&Trance hoor.
Dus GEEN progressive, GEEN techno en al helemaal GEEN hardstyle!
Armin van Buuren lijkt me een reeele optie en Marco V. ook. Die zijn beide al eerder geweest. En een Erick E ofzo, Benjamin Bates...gewoon de DJ's die momenteel populair zijn (en dan geen Tiesto, die is al druk genoeg lijkt me).
Nee, denk dat jullie je er allemaal veel te veel van voorstellen. En dat terwijl ID&T al 100x gezegd heeft dat het hier nu eenmaal niet om de line-up draait!
enne als laatste een ietsjes hardere dj zou ook wel mogen van mij!!
Vond marnix echt super slecht draaien in 2003!!!!!!!!
En Daarintegen is de Deep Dish progressive gewoon dansbaar en zweverig (wat meerendeel ook wil wat progressive betreft). Plus veel eigen geproduceerde bootlegs ook die ze altijd draaien (met melodietjes erin van bekende nummers als jaren 90 etc.). Dat wil de massa veel liever als dat wat Sander nu doet. Dus Kleinenberg toegankelijker...absoluut niet !
Faithless
Dit is de echte line up:
Ferry corsten
Faithless
The Prodigy
Audio Bullys
Tiesto
Victor Coral
Uit vertrouwbare bronnen.
omdat id-t gek wordt van mailtjes ofzo
Uitspraak van Magik Muzik op woensdag 18 mei 2005 om 16:38:
Tiesto moet deze editie afsluiten als eerbetoon 5 jarig bestaan Sensation!!!
Volgens mij is dit al het zesde jaar sensation
omdat id-t gek wordt van mailtjes ofzo
Ik heb nog steeds een sprankje hoop dat M.I.K.E. komt. Hopelijk zijn de ogen bij id-t open gegaan na zijn ultiem vette dikke set op TE2005. Dat was geweldig zeg! Hij is nog vrij in zijn agenda.
Het zou echt perfect klinken als ze na de meganix achtereenvolgens marco V - M.I.K.E. - Tiesto programmeren!
jep hij staat ergens in een vage discotheek in zuid amerika
Zielige reactie
gespeculeer om een line-up die er toch geen fuck toe doet voor 95% vande Sensation gangers (m.u.v. de 30 mensen die dus in dit topic zitten ).
Ik hoop ECHt dat we dit jaar niet weeeeeer die zeikdiscussies krijgen van mensne die gaan brullen "pffff wat ene raar publiek" of "de muziek was te soft" of "al die shows waren dom".
Raoul Duke: Lekker boeiend zeg! Djeez met je Tiesto-fetish!
Raoul Duke: Lekker boeiend zeg! Djeez met je Tiesto-fetish!
Tijs draait overal man, heeft god-weet-hoeveel feesten gedaan en gaat er nog een heleboel doen, waarom moet 'ie nu weer perse op sensation staan?
Wat een onzin zeg.
Maar goed veel mensen hebben vertrouwen in ID&T en Sensation White en dat is de kracht van ID&T.....en dat verklaart voor een gedeelte waarom er jaar in jaar uit een run is op Sensation White kaarten
Wellicht zijn er een aantal mensen die de line-up wel intereseert, maar als ze tot 20 mei wachten weten ze zeker dat ze geen kaarten hebben. Wil je gaan dan moet je er gewoon meteen bij zijn.
Nee Jean valt niet tegen als ie oude IT plaatjes gaat draaien...Sensation White moet afgesloten worden met oude classics net als Marcello dat deed in 2002 en Joost van Bellen vorig jaar.
Neuh, zeuren op een forum op PF en Dsyner past het aan
Nou mensen, heb ik wat gezien of wat. Het zal dan wel een opzet zijn geweest ofzo dat die lijst niet helemaal klopte. Maar toch, jullie brachten me een beetje in twijfel maar nu weet ik dat ik het toch niet helemaal verkeerd heb gezien.
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=99
Weet dat het algemeen bekend is maar toch, elke keer hoor ik het weer I'VE GOT THE SKILLS FUCK IT!!!!
Je hoort jean gewoon slecht te vinden ofzo.
Echt, als hij gaat afsluiten in de ouwe iT-stijl zou dat voor mij juist een reden zijn om WEL te gaan. Zeker als Marco V. dr ook wat ouwe Danssalonknallers doorheen gooit.
Helaas doet sjan dat niet.
Knap dat jij dat ons alvast kan mededelen
Audiobulley's afgelopen zomer gezien op Mysteryland...
David Guetta helaas nog nooit gehoord
Zeker beter dan vorige jaar met de rare dj's op het eind!!!
De Arena liep helemaal leeg rond 5:00 uur en Dj Eric Melullo draaide het hele feest dood
Uitspraak van se-basterd op zaterdag 21 mei 2005 om 01:04:
Zeker beter dan vorige jaar met de rare dj's op het eind!!!
De Arena liep helemaal leeg rond 5:00 uur en Dj Eric Melullo draaide het hele feest dood
nou dan was jij zker als eerste weg want het bleef zeker nog druk!! En was ook zeker vet!! Het is white hoor...denk dat jij beter alleen naar black kan!! Maarja...sommige mensen vinden het interresant als ze kunnen zeiken over hoe kut het was...ALS JE HET ZO KUT VOND GA JE DIT JAAR TOCH NI HEEN!! laatste aanpassing 21 mei 2005 01:39
Hij draaide wel bagger maar dan nog respect
Zeik niet over White!!! het was de algemene sfeer.. Er werd zelfs boeh geroepen, nou dat is niet positief?? ofwel?? Paul v Dyk was Goed, maar ik ( ja ik ) vond het na de megamix gewoon bagger.. Het moet knallen aan het einde en niet pingelpangel.. Kijk maar Mysteryland aan het einde bij Marco V knallen.. En ik ga en blijf naar White gaan omdat ik Trance Energy en MysteryLand ook lkkr vind en dat is toch allemaal dezelfde style.. mzzl
Zeik niet over White!!! het was de algemene sfeer.. Er werd zelfs boeh geroepen, nou dat is niet positief?? ofwel?? Paul v Dyk was Goed, maar ik ( ja ik ) vond het na de megamix gewoon bagger.. Het moet knallen aan het einde en niet pingelpangel.. Kijk maar Mysteryland aan het einde bij Marco V knallen.. En ik ga en blijf naar White gaan omdat ik Trance Energy en MysteryLand ook lkkr vind en dat is toch allemaal dezelfde style.. mzzl
vind het idd wel bagger dat ze voor duitsland een briljante line-up sjeffen, maar dat nederland (vergeleken daarmee) het met minder moet doen
de algemene sfeer was en als je wilt knallen moet je naar black
nee ik ben het een klein beetje met je eens...dit jaar word beter!!
waarom hebben ze nou in vredesnaam die lineup alsnog aangekondigd? je zou er pas op het feest achter gaan komen zeiden ze....? bedoel, sensation was alsnog snel helemaal uitverkocht en ik vond het idee eigenlijk wel wat hebben...
ik kan zo even gauw geen reden bedenken waarom ID&T de lineup toch van te voren bekend gemaakt heeft... risico van niet uitverkocht gaan was er niet
Waar ik eigenlijk niemand over gehoord heb (of misschien niet opgelet) is dat de Duncan eind vorig jaar zei dat de kaarten in ieder geval niet duurder zouden worden. Het Sensation kaartje is in feite wel duurder geworden aangezien je er dit jaar geen abo op ID&T Magazine erbij krijgt en de afgelopen twee jaar wel toen de kaarten ook 60 euro kostte.
Een slimme streek van Duncan...
hij komt uit spanje en draait saaie housemuziek. Hij komt nog weleens langs in nokia dance department, en dan wordt tie met veel bombarie aangekondigd door wessel van diepen maar dan is het helemaal niks.
Maar Van Diepen kondigt iedereen met veel bombarie aan en meestal is niks
Audio bullys playlist: zeer(toch ook wel jammer dat het live is straks en geen dj set...)
hij komt uit spanje en draait saaie housemuziek. Hij komt nog weleens langs in nokia dance department, en dan wordt tie met veel bombarie aangekondigd door wessel van diepen maar dan is het helemaal niks.
Zijn naam klinkt Spaans, maar hij komt toch echt uit Frankrijk. Ik ken een aantal bekende nummers van hem, als dj ken ik hem helemaal niet. laatste aanpassing 24 mei 2005 00:11
2 trancelocator & armin van buuren for ever: is trance energy ni meer iets voor jullie?? Heb t gevoel dat jullie daar beter tot je recht komen...ni lullig bedoeld maar heb t gevoel dat jullie ni echt van club/house/progressive etc. houden!!
Daar heb je gelijk in, maar ik wil gewoon 1 keer een sensation meemaken in me leven, en het klopt dat ik van club en house niet echt van hou, Maar jah daar moet ik maar doorheenbijten en dan naar de megamix wordt het pas echt vet, Maar mischien vind ik de audio bullys ook best oke,
Excusez moi, Niekenuz?
Voordat ik echt een liefhebber van trancemuziek werd zat ik fulltime aan de house en club. Alleen maar omdat ik David Guetta niet erg goed ken als dj zou ik niet van die muziek houden. Een beetje kort door de bocht misschien?
Maar okay, afgaande op jou enthousiasme zal het dak er wel afgaan bij hem. Ik ben benieuwd.
David Guetta
::: 23/01/2005
Mylo - 'Destroy Rock & Roll' [Tom Neville Remix] (Breastfed)
Tony Sengor - 'Peace' [Sebastian Ingrosso Remix] (White)
Jean Francisco Meets Joseph Armani - 'Infatuation' (F**k Me I'm Famous)
Morillo - 'What Do You Want' [Fuzzy Hair Remix] (Subliminal)
David Guetta, Tim Deluxe, Bob Sinclar, Joachim Garraud - 'Summer Moon' [FMIF Remix] (White)
DJ Phoenix - 'Do You Love Me' (White)
Cerrone - 'Je Suis Music' [Armand Van Helden Remix] (Oxyd)
Roman Flugel - 'Geht Noch' (Cocoon)
Steve Angelo & Sebastian Ingrosso - 'Yeah' (White)
David Guetta - 'The World Is Mine' [Deep Dish Remix] (Virgin)
Anne Clark - 'Bootleg' (White)
Hunteman - 'Rock Royal' (White)
Zoot Woman - 'Grey Day' (Wall Of Sound)
Juliet - 'Avalon' [David Guetta & Joachim Garraud Remix] (Virgin)
Laura Pausini - 'La Noche' [Dub Remix] (White)
Coca & Villa - 'La Noche' (Tusom)
Wally Lopez & David Ferrero - 'Going Insane' (Housepark)
Tom Novy - 'Change Your Heart' (White)
Candy Staton - 'Your Love Bootleg' (White)
David Guetta - 'Just A Little More Love' [Wally Lopez Remix] (Virgin)
Unknown - 'Stoppage Time' (White)
Jaguar - 'Night Of The Jaguar' (White)
David Guetta - 'The World Is Mine' [FMIF Remix] (Virgin)
Man With Guitar - 'Man With Guitar' (Kitsune)
Plastikman - 'Spastic' (Novamute)
Sandy W - 'I've Got Love' (White)
Kijk dit vind ik dus al een foute instelling...je gaat er al vanuit dat je t voor de megamix niks vindt oftewel je gaat er al met een vooroordeel heen...kun je echt beter thuis blijven hoor
Als je je nou eens laat verassen door de voor jou onbekendere muziek, die je dus eigenlijk nooit op een feest hebt gehoord behalve thuis op je radio....op een feest is het zoveel anders...gaan die bassen lekker door je lijf en wordt je wel meegenomen in de sfeer enz. Oordeel pas na t feest en verdiep je voor t feest n beetje in de DJ's die komen...hoe vaker je iets hoort, hoe mooier t wordt en als je dan op n feest wat nummers herkent nou dan ga je echt wel uit je dak
is een goede line up... Dj jean kan, als hij wil, de hele tent op zijn kop zetten!!! En namen zeggen ook niet alles... Het draaien, daar gaat het om!
track van de show
ooeeh een maat van me heeft een vette liveset van de Audio Bullys...live in de Melkweg ....hij zit ook hier op PF en heeft soulseek en zn naam op PF is DeLuca (zie mn lijst)laatste aanpassing 27 mei 2005 14:40
Die 'Illegale' bandjes zijn de zogenaamde personeelsbandjes oa. voor de horeca medewerkers, opbouwers, lichtmannen enz. ieder 'beroep' heeft zn eigen kleur en in totaal zijn er 17 kleuren. Je hebt daarmee dus 'onbeperkte' toegang in verschillende ruimtes van de ArenA.....
Nou mensen wens jullie heel veel plezier
minder commercieel opgezet.
ging voor tiesto niekenux!! of oakenfold in iedergeval geen jean
Nog ff voor de mensen die een vette set van de Audio Bullys zochten:
http://forums.audiobullys.co.uk/viewtopic.php?t=648
zit m nu ook te luisteren en dit klinkt echt supervet
wil nu al helemaal in die ArenA staan...hoop alleen echt dat dit wel aanslaat bij het 'sensation publiek'
hierzo dit kunnen jullie verwachten op sensation 2005
Video van armins liveset in praag van 07-05-2005
http://djmixes.ipbhost.com/index.php?showtopic=7719
Dit een super set van Guetta!!
je kan overal van leren.
Meningen, uitleg, ervaringen...
Uitspraak van Mark L op woensdag 25 mei 2005 om 17:04:
http://djmixes.ipbhost.com/index.php?showtopic=7719
Dit een super set van Guetta!!
Uitspraak van Niekenuzop woensdag 15 juni 2005 om 01:57:
Ik heb ze ff, uit nieuwsgierigheid, geluisterd, maar helaas, nee, ik vind het echt bagger, sorry voor de liefhebbers..
Vond vorig jaar op SW Erick Morillo en Joost van Bellen ook al helemaal niks...
Conclusie duidelijk: not my kind of...
Ik vind dus ook niet dat SW trance is, wás het misschien wel, maar nu is het toch meer allround house, als ik het zo mag noemen.
ben het volledig eens met Cono
lekker funky beginnen en opbouwen tot een knallend einde
dat niet om de muziek draait op sensation en dat gewoon topfeest
Geniet er maar van, en daarna spreken we elkaar wel weer
ja ga maar gauw weer naar het tiesto forum, leuke discussie daar bezig die eigenlijk nergens over gaat
Sensation word gewoon een topfeest 38000 mensen die uit hun dak gaan, me eerste sensation ooit kheb er zin in
Ja ik weet nog wel met Sensation 2001... kom je de Arena binnenlopen en juist omdat alles wit is echt ZO verschrikkelijk mooi als je die zaal ingaat... maar bij black vond ik dat echt VEEL minder. Maar de sfeer vind ik op andere ID&T feesten beter dan op Sensation. En het blijft een overprised feest zeker met die paar DJ's en dan ook nog de keuze ervan.
Maar idd. voor de mensen die gaan zal het vast hartstikke leuk worden.
Met alle respect, Ik heb net die liveset van Audio Bullys gehoord maar dit kan echt niet op sensation. Die gasten kunnen beter op pinkpop staan misschien was pinkpop dan wel uitverkocht geweest. ben het volledig eens met Cono ze moeten gewoon met progressive beginnen en met hardtrance eindigen
wil nu al helemaal in die ArenA staan...
Het is duidelijk dat jij nog nooit bij armin geweest bent, Armin straalt veel meer plezier uit achter de draaitafels dan Tiesto, Er is maar 1 dj die naar een 8 uur set nog gewoon naar de bar toe loopt en biertje drinkt met zijn fans en dat is armin
Alsje, ik ken Armin al vanaf WAY WAY back toen hij na het draaien in de lokale disco nog de plees kon schrobben
Misschien nu niet meer voor te stellen, maar zo was het echt
Ja ik weet ook dat Sensation 2001 er niet meer is... maar agh beetje sentiment he ik wacht gewoon weer totdat er voor mij een vette line up gaat komen op Sensation, of mogelijk Black weer de Techno kant op zal gaan
Erick E stond toch in 2002 op Sensation White?!?!laatste aanpassing 17 juni 2005 13:13
even een klein citaatje er uit:
Uitspraak van armin van buuren for ever op donderdag 16 juni 2005 om 20:58:
Het is duidelijk dat jij nog nooit bij armin geweest bent, Armin straalt veel meer plezier uit achter de draaitafels dan Tiesto, Er is maar 1 dj die naar een 8 uur set nog gewoon naar de bar toe loopt en biertje drinkt met zijn fans en dat is armin
Volgens mij wil hij gewoon in z'n kont geneukt worden door Armin van Buuren!!
Nog ff iets heel sneu's (van mij ) Dit doe ik ndan ook liever niet...maar voor de mensen die het nog niet gelezen hebben!! ECHT KOSTELIJK!! :https://partyflock.nl/user/172272/text.html#text Echt als je zoiets verzint!!
Kweet nog mijn 1e sensation...de white editie in 2002...kwam binnen tijdens de set van Erick E...kippenvel toen ik voor t eerst dat veld opliep en alles op me afkwam...geweldige decoraties, iedereen in het wit,
Feesten zullen jullie
ben ook benieuwd wat ik me moet voorstellen van die megamix, zie je dan niemand achter die draaitafels staan? of wat is dat??
khoop wel dat er veel bars in de buurt zijn, niet dat je de hele arena moet doorlopen om een biertje ergens te kunnen halen hoe is dat trouwens geregeld?
ben ook benieuwd wat ik me moet voorstellen van die megamix, zie je dan niemand achter die draaitafels staan? of wat is dat??
nee, geen dj te bekennen... maar die is zowiezo moeilijk te onderscheiden hoor, zo ver weg is ie...
khoop wel dat er veel bars in de buurt zijn, niet dat je de hele arena moet doorlopen om een biertje ergens te kunnen halen hoe is dat trouwens geregeld?
tis geen kleuterklas...ga dan via PB met modder smijten naar elkaar.....hou t gezellig aub en ook op Sensation gvd....
mmm zal ik hier nog op reageren op een mannetje dat alleen maar naar kansloze ZAK feestjes gaat en nog nooit tiesto of armin in levende lijfe heeft gezien, nou nee daar verspil maar geen moeite aan
Op wie van de DJ's verheugen jullie je het meeste eigenlijk. Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar David Guetta
whahahaha nee, maar als hij nog een leuk zusje heeft van een jaartje of 18 wil ik dat zeker wel
Op wie van de DJ's verheugen jullie je het meeste eigenlijk. Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar David Guetta.
heeft iemand enig idee hoe laat t nou gaat beginnen??
2200 uur deuren open en 2300 uur knallen
OF 2100 uur opene en 2200 uur knallen.
kan me herinneren dat t verleden jaar om 2200 was begonnen
Op de site van sensation staat dat de deuren om 22:00 open gaan en om 23:00 uur mag laidback luke beginnen
en Dj Jean, Denk dat Dj Jean ons nog wel eens allemaal kan verrassen
Ik verheig me het meest op de sfeer!! Die heb ik nog nergens zo meegemaakt als op sensation
heeft iemand enig idee hoe laat t nou gaat beginnen??
2200 uur deuren open en 2300 uur knallen
OF 2100 uur opene en 2200 uur knallen.
kan me herinneren dat t verleden jaar om 2200 was begonnen
alle livesets zijn te beluisteren op slam fm, komt goed uit kan je de volgende dagen direct allle livesets downloaden
laat dat maar aan mij over
moet wel raar lopen als ik ze voor volgende week woensdag nog niet ergens gevonden heb
4.40 en draait tot 5.40
Vind het alleen beetje vaag marco maar 1 uur?
Ben er wel tevreden mee!
net op de site van Laidback Luke gelezen:hij draait van 23.00 uur tot 00.30 uur
denk dat er surprise act gedaan gaat worden
hallo we hebben nu al te weinig tijd voor sommige DJ's dus waartussen zou Tiesto dan moeten, en die komt echt niet voor n half uurtje hoor
megamix is standaard Gaan geruchten dat er een surprise act gedaan gaat worden door niemand minder dan TIESTO . Denk zelf van niet maar ja you never know!!! Had ik een topic over geopend maar is om een of andere vage reden gesloten.
Gaan geruchten dat er een surprise act gedaan gaat worden door niemand minder dan TIESTO
De suprise act is Armin van buuren die samen met Jan vayne live het sensation anthem van dit jaar gaan spelen.
Ik zou Tiesto er graag bij zien maar weinig kans denk ik.
????? Is tcoh al bekend dus ook geen surprise meer!!!!!! Noemen wij een special act!!!
Die man is blijkbaar zo populair, niemand kan ophouden met over hem te praten. Gister hoorde ik ook dat ie een suprise act op black gaat doen, dan zegt een ander dat ie de techno ingaat en ondertussen draait zgn ook nog een keer op white
denk na!!!!!!!!
Als deze sensation weer kut is is het afgelopen voor duke
speciaal treatment cono???
ben ni zo goed met computers/internet!!
jij weet de meeste livesets wel te vinden!!
Over marco V gesproken hier nog een livesetje van hem van 11-06-2005, vind er persoonlijk niet veel aan, als hij zo draait hoeft hij van mij ook niet langer dan 1 uur te draaien
http://master00.ugtech.net/marco_v_-_live_..._11-06-2005.mp3
opslaan als
Over marco V gesproken hier nog een livesetje van hem van 11-06-2005, vind er persoonlijk niet veel aan, als hij zo draait hoeft hij van mij ook niet langer dan 1 uur te draaien
Misschien is het dan wel zo dat er ergens een half uur over blijkt te zijn, en dan kunnen we daarna blij speculeren over wat er dan voor verrassing zal zijn...
helaas wel denk dat surprise act gedaan gaat worden door rank 1!!!
een toespraak van een kwartier over normen en waarden
Niemand minder dan Jan peter balkenende, hij zal ons eerst verblijden met een toespraak van een kwartier over normen en waarden en daarna zal hij wat nummers van kabouter plop en K 3 aan elkaar mixen
????????????????????????? BALKENENDE
jazeker en misschien krijgen we van Gerrit Zalm allemaal nog een gratis biertje en 5 euro van onze entreebewijs terug, maar hij gaat eerst kijken of dat wel begroot kan worden
Strenge controles bij Amsterdam ArenA tijdens Sensation
De politie heeft aangekondigd streng te zullen controleren in en rond de ArenA tijdens Sensation White en Black op het gebruik, handel en bezit van drugs. Je bent bij deze dus gewaarschuwd!
Ik vind het altijd knap hoe ze dat dan streng gaan controleren. Moet iedereen dan eerst al zijn kleding uittrekken voordat je naar binnen mag? hehe
Uitspraak van Chiggy op vrijdag 1 juli 2005 om 17:02:
darkraver zou wel gaaf zijn
op white???
hij draait met black al in de VIP area
darkraver op white is zo vreemd nog niet.. denk aan die back to school feestjes waar tie soms ook gewoon echte oldskool draait uit eind jaren 80 begin 90...
en stuk van de megamix gehoord (opzich ook wel weer jammer)
kwam hij met zijn irritante dingen erdoor