16493x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 2 juli 2005 om 21:00 |
Om 22.00 begin de eerste dj te draaien. Op dat moment stromen ook de eerste mensen binnen. Om 23.00 wordt dan die dj officieel aangekondigd. Zo ging het twee jaar gelden in ieder geval.
Zal eens kijken of ik nog een oud kaartje thuis heb liggen, om te kijken of er toen ook ´doors open at 22.00´ op stond.
Zal eens kijken of ik nog een oud kaartje thuis heb liggen, om te kijken of er toen ook ´doors open at 22.00´ op stond.
Als afsluiter heb je gewoon een dj nodig die goede trance/hardtrance draait.
Ze moeten de line-up gewoon weer net zo programeren als in 2003, toen zat er bij white een oplopende lijn in qua beats/tempo, dat moet nu weer zo zijn, dat werk het best, in 2004 hadden ze dit duidelijk niet gedaan, met als gevolg dat de arena om 06:30 al bijna leeg was met die herrie van joost van bellen.
t was gewoon echt zonde
Ze moeten de line-up gewoon weer net zo programeren als in 2003, toen zat er bij white een oplopende lijn in qua beats/tempo, dat moet nu weer zo zijn, dat werk het best, in 2004 hadden ze dit duidelijk niet gedaan, met als gevolg dat de arena om 06:30 al bijna leeg was met die herrie van joost van bellen.
t was gewoon echt zonde
laatste aanpassing
Nee, da's niet mijn ding. Hij kan t zeker wel hoor (Trance Energy september 2000...manman wat ene wereldset draaide hij toen!
Mensen alles oke.?
Mijn vermoedelijke line up ( hoop ik)
-Ricky Rivado-------------- 100% zeker
-Audio Bullys
-Armin Van buuren----------100% zeker
------Megamix
-David Guetta
-Ferry Corsten
-TIESTO--------------------- MOET MOET MOET
Als dit zo is.......nou zal wel heel vet zijn!!!
Mijn vermoedelijke line up ( hoop ik)
-Ricky Rivado-------------- 100% zeker
-Audio Bullys
-Armin Van buuren----------100% zeker
------Megamix
-David Guetta
-Ferry Corsten
-TIESTO--------------------- MOET MOET MOET
Als dit zo is.......nou zal wel heel vet zijn!!!
laatste aanpassing
Consumentenbond kan ook 
@ J-ROOn,
Dacht ik eindelijk dat er geen knuppels meer waren die daar dan ook weer op zouden gaan reageren..
Dacht ik eindelijk dat er geen knuppels meer waren die daar dan ook weer op zouden gaan reageren..