Partyflock

Forumonderwerp · 757433
5587x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga dalijk beginnen aan een kuurtje oxymetholon maar zou er graag wat meer over willen weten wie kan mij daarbij helpen

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Succes met jezelf de tering in helpen vriend.
Anabolen krijg je snel kanker van, word je impotent van en nog meer erge dingen !
De spieren die je hiermee opbouwt zijn NEP
Dus hoe ruig je er ook uit ziet, je bent in werkelijkgeid niks vergeleken je spieren.

Hoop dat ik je niet te veel heb afgeschrikt :)
Waarschuw beheerder
Vergeet niet die smerige etterige krentenbaard die je ervan op je gezicht krijgt (N) :s
Waarschuw beheerder
gewoon meer sporten en genoegen nemen met mindere groei, veel slimmer :yes:

Waarschuw beheerder
anabolen zijn fout!
Waarschuw beheerder
donateur
je praat het hem toch niet meer uit z'n hoofd..
Maar als je alleen oxy wilt gaan doen... good luck... en be prepared for a lot of waterretention dude!
Waarschuw beheerder
Leeftijd: 18

(y) goed bezig KNEUS

ipv dat je nou eens eerst 4 of 5 jaar naturel gaat trainen dan nu al aan die zooi ...:no:

tis nog lelijk ook
Waarschuw beheerder
Hij doet zelfs een sportopleiding... :/
Waarschuw beheerder
en volgens mij ben je de boel voor de gek aan t houden!!

als je er zo meteen mee gaat beginnen en dan nog eerst vraagt dat je er meer van wilt weten dan klopt er toch iets niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha

ik heb zelf geen ervaring, maar moet wel lachen om jullie moraalridders :P
Allemaal roepen hoe slecht het is, niemand neemt van jullie neemt natuurlijk drugs ;D
Waarschuw beheerder
donateur
d'r zijn er zat die er zo wat inkieperen zonder nagedacht te hebben wat het doet... nou komt ie dan... let op.

Oxy hou je veel vocht vast wordt gruwelijk sterk bijna geen omzetting naar oestrogeen en je houdt er behalve een dikke plofkop weinig aan over..
Waarschuw beheerder
ik ben klaar met mijn ex sinds zijn stiekeme anaboolgebruik (hij deed de pilvorm) Bionabol..

hij is nu echt vies gespierd, niet in proportie, dikke nek.

geen plekje meer waar je lekker je hoofd neer kunt leggen..

VIES
Waarschuw beheerder
donateur
hij deed de pilvorm Bionabol

da's vloeibaar... dianabol bedoel je waarschijnlijk... *zucht*

Waarschuw beheerder
Bionabol, dianabol is tzelfde, alleen schrijven ze t in bepaalde delen van Europa anders.

Maar trieste reacties hoor, als tie dat wil doen moet tie dat gewoon zelf weten. Zorg er wel voor dat je "zuiver" leeft als je t gebruikt en de periode erna, dus geen caffeine, alcolhol, vette zooi en drugs.... Maar dat gebruik natuurlijk niemand hier.... :S Tsss....

Tja, je ziet er ff een paar weken wat minder uit, maar da's een investering vind ik, ff een paar weken niet zo lekker, maar dan heb je van de zomer wel de aandacht op t strand (als je tenminste goed traint en eet enzo) Maar als je nog niet lang traint zou ik het niet doen, dan zou ik er nog ff mee wachten.

Meer info kan je gewoon vinden als je ff op google zoekt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt al zowat alles wat slecht voor je is in mijn lijf gestopt, maar anabolen zal ik nooit doen!

Als je een mooi lijf wilt hebben zul je er wat voor moeten doen vind ik...

Suc6 ermee (y)

Waarschuw beheerder
2 uber lief slette>> dat heb ik ook gehad.. net of dat je altijd naaste een hulk ligt :S:S::S::S:S

mensen die anabole gebruiken zijn :no:
brrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
om maar niet te spreken over de agressiedie erbij komt kijken,en idd een vatsige dikke pens.

uiteindelijk word je er alleen maar dik van
Artiest {SHOWLIST artist 47414, 52876}
Waarschuw beheerder
donateur
A.D.I.D.A.S = Alle Domme Idioten Doen Aan Spierversterkende middeltjes

:respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker snugger...eerst je kuur regelen. en pas om advies gaan vragen. Lijkt me behoorlijk de verkeerde volgorde!
Waarschuw beheerder
ipv dat je nou eens eerst 4 of 5 jaar naturel gaat trainen dan nu al aan die zooi ...

Hij wil gewoon in 2-3 maandjes een beachboy worden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
wilde je nog kinderen krijgen later ?
wilde je graag huidscheuren ?
wilde je graag plasproblemen ?
wilde je graag kapotte pezen ?
wilde je graag een dikke nek ?

Zijn zoveel redenen om het niet te doen.

Ik zou er nooit aan beginnen, met een goed trainingsprogramma en de juiste discipline kun je breed en sterk genoeg worden hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Je lult em d'r toch niet af!

trouwens sommigen mensen zijn wel getalenteerd in het verzinnen van aandoeningen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
yep vooroordelen genoeg hier in dit topic
Waarschuw beheerder
donateur
Je lult em d'r toch niet af!

trouwens sommigen mensen zijn wel getalenteerd in het verzinnen van aandoeningen...laatste aanpassing 15 maart 2005 13:44

die van mij kloppen wel, ik zie het genoeg bij in de sportschool.
Waarschuw beheerder
donateur
dikke nek... is geen aandoening. En trouwens.. die plofkop en waternek verdwijnen na je kuur.

Huidscheuren.. krijg je ook al je naturel traint en hard groeit. Ik heb ze op me benen ook.

kinderen krijgen... geen probleem. Gewoon goede nakuur pakken (waarik de topicstarter dus neit over hoor:( )

En voor de rest... ja je kan er problemen door krijgen. Maar bij verstandig gebruik, zijn de risicos miniem. Het wekelijks gebruiken van pillen pep of andere zooi... is veel schadelijker voor je lichaam dan een goed overwogen en uitgedachte kuur.
Waarschuw beheerder
donateur
d'r klopt er geen een van!

wilde je nog kinderen krijgen later

Hangt af van wat en vooral in welke hoeveelheden je iets neemt en hoe je normale huishoudig er voor staat

[quotewilde je graag huidscheuren[/quote]

Gebeurt zo ook wel hangt wederom af va de gevoeligheid van de persoon zelf

wilde je graag plasproblemen

Hangt ook weer af wat je neemt, je gevoeligheid van de prostaat en hoeveel je neemt

wilde je graag kapotte pezen ?

Hangt volledig van je verantwoording in de training af.. niet van de middelen (zonder kun je ook kapot gaan)

wilde je graag een dikke nek

Is niet gezegd dat je het krijgt.. hangt volledig van de trainingsintensiteit af (en het type sport)

Dus als je volgende keer eens wat gerichter schiet i.p.v. losse flodders zo uit de heup.. Misschien kom je dan nog eens ergens..
Waarschuw beheerder
Is niet gezegd dat je het krijgt.. hangt volledig van de trainingsintensiteit af (en het type sport)

Jij hebt het er wel van gekregen mag ik aannemen, vetnek? :p ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt het er wel van gekregen mag ik aannemen, vetnek?

Ik ben d'r mee geboren
Waarschuw beheerder
donateur
Dus als je volgende keer eens wat gerichter schiet i.p.v. losse flodders zo uit de heup.. Misschien kom je dan nog eens ergens..

zijn zeker geen losse flodders.

ik zie het om me heen gebeuren met de meest grote shit er omheen.
Vaak zie je dat vooral de jonge knaapjes ( 16-21 jr. ) veel te ver gaan met de kuren en de hoeveelheid training. " meer, meer, meer en nog eens meer ... "

Het wekelijks gebruiken van pillen pep of andere zooi... is veel schadelijker voor je lichaam dan een goed overwogen en uitgedachte kuur.

:yes: lijkt me ook vrij logisch.
geniet, maar gebruik met mate

geldt toch in feite alles was maar een enigszins slecht voor je lijf is ? Ook voor deze "fake-sport-shit" dus.

Bij bijna alle gebruikers kun je zien dat het fake is, waarom zou je het willen doen. Toch alleen maar om sneller breed te worden :S Ander nut zie ik niet.

Het is toch een gegeven dat je moet blijven sporten om niet in elkaar te zakken als een plumppudding ( of hoe je dat ook schrijft ). Daar heb je bij puur-natuur-sporten geen last van hoor.
Al die voedingsuplementen zijn ook overdreven ( meeste plas je uit ). Fatsoenlijk 3 of 4 x maal dag eten is meer dan voldoende wanneer je net als ik 5x in de week een uurtje sport. In ieder geval dat zeggen mijn instructeurs, zij hebben daarvoor een hbo-studie gevolgd ... mag aannemen dat ze er dan wel wat meer van weten dan de over het algemeen minder ontwikkelde anabolen-user verstandelijk gezien

waar bemoei ik me trouwens mee :S :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het feit dat mijn ex het stiekem deed, gaf wel aan dat hij zich schaamde.. dan heb ik meer respect voor een andere vriend van me, die gewoon een spuit in zijn reet zet en daar eerlijk over is..

ik vind het gewoon, ronduit lelijk.. :jaja:

inderdaad, net de hulk..

:nee:

Waarschuw beheerder
laat um lkkr als ie zn leven wilt vergallen
Waarschuw beheerder
daarbij.. je kan er flink agressief van worden..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nergens last van hoor! ik ben helemaal niet agressief of wat dan maar ook! en waterretentie valt best mee! hangt echt vanaf wat je neemt! met oxy en dianabol kan je dat wel verwachten! maar bijvoorbeeld test samen met bold valt het vies mee! hangt ook zeker vanaf hoeveel je neemt van het spul...

lisette heb je ook geen respect voor mij dan:( ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:X :X doe mij maar puur natuur :)

Gaat zo ook prima :)

Tja bij sommige mensen gaat de groei wat minder dat ze willen , best kut voor jullie :)
Waarschuw beheerder
donateur
mijn groei ging wel goed maar mijn borst die bleef heel erg achter...dit komt doordat mijn voorkant schouders veel groter zijn...dan neemt die het over van je borst bij veel oefeningen:S daarom train ik alleen nog maar de achterkant...als ik schouders train...

nu is mijn borst vet gegroeid...:P
Waarschuw beheerder
jawel josje..

vind het alleen zo jammer.

het is niet nodig, je bent nog jong, traint nog niet heel lang en natuurlijke spieren zijn veel mooier..

ik vind het niet zo mooi.. maar dat had ik je al veteld op awake.. :jaja:

Waarschuw beheerder
vind overdreven gespierde gasten vies.
train gewoon zodat je er normaal uitziet
Waarschuw beheerder
neej alleen maar om er opgepompt uit te zien?wrom?:S
moet je dan zoveel troep gebruiken?
ja nja drugs is ook troep..dus zo zou je het ook kunnen bekijken..maar ik vind het nie wat :no:

brr
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie er nog wel normaal uit! ga je zaterdag ook naar awake? dan kun je het ff zien! ben nu bijna klaar namelijk:) zoveel is er niet veranderd hoor;)

lisette :lief:
Waarschuw beheerder
het is niet nodig, je bent nog jong, traint nog niet heel lang en natuurlijke spieren zijn veel mooier..

indd

en t stomme van heel t verhaal is dat ze juist gebruiken om er mooier en groter uit te zien voor de meiden bv

terwijl ze t juist niet mooi vinden :/

oftewel is is erg tegenstrijdig wat je doet
Waarschuw beheerder
ik zou gaan voor eerste week

4 sust. en 5x2 ml Deca
6 iraneze testo's 4 ampulle testex
8ml STH

daarachteraan gelijk 5 pregnilletjes

2 gram sos en 4 gram speed

unstopppppable :)

p.s laat me snel weten hoeveel je aankomt :devil:
Waarschuw beheerder
:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kut dubbel drie dubbel knubbel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaa ik gebruik het echt niet voor de meiden hoor! ik weet dat ze het niet mooi vinden! ik vind het gewoon mooi en leuk om met mijn lichaam bezig te zijn! je lichaam te kunnen veranderen naar hoe jij wil dat het eruit moet gaan zien:) dat is toch geweldig!!!:D

vind ik dan?

Jodes dat is wel een goed kuurtje man! ;);)

Grtz
Waarschuw beheerder
heej Verwend Nest je bent 19 zomers jong... & dan al aan het kuren...
ieder moet voor zich weten uiteraard...

ik heb nergens last van hoor!

...wat niet is ken nog komme...
Waarschuw beheerder
donateur
ja ben er wel vroeg mee dat is waar! maar ik heb mijn keuze goed overdacht daar niet van! ik vond het nu wel tijd! train nu 3 jaar! dat is nog steeds niet lang...

de nadelen van steroiden zijn heel goed te beperken alleen je moet wel ff weten hoe! bijvoorbeeld door nakuur enzo...

grtz
Waarschuw beheerder
verwend he dat is het gewoon :P

Waarschuw beheerder
er zijn hier een hoop hypocrieten mensen te vinden, ze zuipen zelf alcohol, nemen nog wel is een pilletje of een lijntje of alle drie, wat ghb erbij, maar als zo'n jonge dan een kuurtje neem is het in ene een loser & meiden hoe denken jullie erover hoe dat jullie favorieten filmsterren het doen zoals Van Damme of brad pitt, russel crowe, wil smith, vin diesel, ll cool j die zijn zeker van nature zo gespierd yeah right! die krijgen ook 2 mnd een reetdieet voor de opnames beginnen dat zijn zeker ook losers vanaf nu, ja tuurlijk!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de master has spoken! dankje! ik wou het zelf niet zeggen want ik doe het zelf ook maar tijdens kuur zkeer niet...behalve een buisje af en toe;) ...

tijdens kuur moet je juist twee keer zoveel opletten op je dagelijkse voeding en rust en training dan voor de tijd het heeft echt veel meer nodig dan alleen een spuitje zetten! alleen weten veel mensen dat niet...

Waarschuw beheerder
ik wil me echt geen master noemen dat is teveel credit, een feit is wel dat de meeste mensen die commentaar leveren nog nooit in een sportschool zijn geweest & nog niet eens weten hoe een dumbell er uit ziet, beetje jammer is dat, uit eigen ervaring weet ik zelf wat je er voor moet doen om een beetje te groeien & dat is trainen WITH THE WILL TO DIE & eten tot je niet meer kunt, & dat is niet 1 maaltyd zo, dat zyn er 7 tot 8 per dag om de 2 tot 2.5 uur & hou dat maar is vol dan praten we verder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
precies! veel mensen zien dat niet...:S maar goed ik denk altijd laat ze maar lullen...zodra ze er zelf een keer mee bezig zouden zijn dan weten ze wat het is! of als ze een naaste ermee bezig hebben gezien...

:D:d

Waarschuw beheerder
Mijn vriend krijgt altijd van die reacties, echt onnozel, die makker zit iedere dag 2 uur als 'n idioot te trainen en vreet zich te pleuris. Hij heeft alleen een soort voeding-kuur, eiwitten en kera..nogwat..Niet iedereen die breed is, gebruikt anabolen!!!Dat zouden jullie moeten weten...
Maar als iemand dat wél doet, lig ik er ook niet wakker van, ieder z'n ding..:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat jij creatine bedoeld...

maar dat weet ik ook wel hoor;) dat insenueren wij ook helemaal niet! toch?

ik kreeg die reacties ook voordat ik kuurde hoor! heel veel mensen denk ik! alleen nu moet ik met ja antwoorden in plaats van nee! toen zag ik het ook als compliment:P

2 uren is wel veel ;) ik train niet meer dan 1 uurtje...dan heeft het geen zin meer schijnt...en als ik klaar ben met mijn spiergroepen dan ga ik naar huis...teveel is niet goed dan bouw je juist teveel spieren af! een training is eigenlijk je spieren kapot maken maar door goede voeding bouwt het in het positieve op...

grtz

Waarschuw beheerder
Ja dat zou kunnen, creatine..:yes:
Hij gaat volgens mij 2 uur, maar kan ook korter zijn, hij gaat met een vriend, en ze laten dan meteen hun vetperc. meten enz. Hij ziet het ook als compliment hoor, maar wordt er af en toe toch wel gek van..
Hij is voor mij de mooiste, of hij nou ana's gebruikt, of niet..:)
Waarschuw beheerder
donateur
vertel hem maar dat als ie beter resultaat wil dat ie beter 1 uur kan trainen:) probeer in die tijd zoveel mogelijk te doen...maar sowieso niet meer dan 3 a 4 oefeningen per spiergroep...

Waarschuw beheerder
Dan zal hij dat wel doen. Arno Jansen kent ie persoonlijk en hij is helemaal into trainen, hij weet dat wel hoor..:) Ik weet alleen dat 't altijd eeuwen duurt voordat ie weer terug is..:p
Waarschuw beheerder
donateur
arno jansen? ik ken weinig namen in die wereld!

ik weet alleen veel over trainingen en eten en steroiden enzo...

ik hoop het! en anders mag ie mij wel om advies vragen ;)

Waarschuw beheerder
ik weet alleen veel over trainingen en eten en steroiden enzo...

Hoe ontzettend hilarisch dit.

Je weet veel over steroiden, maar je kuurt al op je 19e. Als je wat meer research had gedaan, had je kunnen weten dat op die leeftijd je hormoonhuishouding nog niet volgroeit is. Kuren op die leeftijd is vragen om moeilijkheden in later stadia.

Zowiezo dom, want je test. productie in je tienerjaren zijn zo hoog, waar een gemiddelde AAS gebruiker bang van word (bij wijze van).

En als ik naar je foto's kijk, had je er natural veel meer uit kunnen halen met die zogenaamde shitload aan kennis van je.

Sorry, maar ik hoop niet dat mensen jou om advies over AAS gaan vragen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@topicstarter;

geldt ook voor jou.

Je bent te jong, hebt geen goede basis en hebt al helemaal geen kennis van AAS.

Waarschuw beheerder
ik zie het om me heen gebeuren met de meest grote shit er omheen.
Vaak zie je dat vooral de jonge knaapjes ( 16-21 jr. ) veel te ver gaan met de kuren en de hoeveelheid training. " meer, meer, meer en nog eens meer ... "

Dit soort gasten (net zoals een aantal in dit topic) zorgen ervoor dat AAS negatieve publiciteit krijgt. Onverantwoord gebruik is vragen om moeilijkheden. Daarom wijs ik ook op die pikkies hierboven. Dom en onverantwoord.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet dat ik te jong ben...en ik weet ook dat mijn hormoonhuishouding nog aan het groeien was...alleen ik heb hiervoor gekozen...

net als dat mensen kiezen door pillen hun hersenen te verneuken? of zie ik dit verkeerd?

elke drugsgebruiker is dom en onverantwoord dit geld ook voor mensen die zich elk weekend ladderzat drinken!

sowieso ik zou het mensen nooit aanraden om te gaan doen! zeker niet voor je 21e ik heb die " fout " wel gemaakt maar je weet zelf ook wel dat de meesten op hun 18e ofzo zijn begonnen jij zit toch ook op dbb en je hebt ook die poll toen wel gezien!!!

grtz

Waarschuw beheerder
Iedereen die kuurt heeft ervoor gekozen om te gebruiken.
Ik vind dat je in dit opzicht geen pillen met AAS moet vergelijken. Met pillen, pep, etc, zul je niet met je hormonen kloten, dus die vergelijking gaat niet op. Het probleem met het verkloten van een onvolgroeide hormoonhuishouding, is dat je die groei stopzet. Je hebt dus nooit naturel gepiekt! Het word dus alleen maar lastiger om natural massa te pakken.

Ik heb die poll idd gezien.
de meesten zijn dus echt niet op hun 18e begonnen! Enkele uitschieters.
En vergelijk alsjeblieft geen pro's met jezelf, omdat deze ook vroeg zijn begonnen met middelen.

Waarschuw beheerder
wat heb je gekuurd trouwens?
Waarschuw beheerder
donateur
neeeej pros is een heeel andere zaak! die gebruiken ook rare shit waar ik niet aan wil komen....alhoewel ik wel wedstrijd ga doen dit jaar zou ik niet zover willlen/kunnen komen den kik...

je hersenen zijn nog niet volgroeid tot je 25e. door drugs enzo rem/verminder je die groei ook! vind ik eigenlijk hetzelfde

ik heb wel gepiekt tenminste dat idee had ik en toen heb ik een half jaar veel op mijn voeding gelet en supps en alles maar dat werkte niet bij mij:S

het was dacht ik wel het grotere deel maar goed dat doet er helemaal niet toe...

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
boldenone van MRP
Test enanthaat van BM Testen-100
Winstrol depot van MRP 3 weken....aan het eind...

grtz
Waarschuw beheerder
dat snap ik niet? je gaat dalijk beginnen met een kuurtje en wil er nu graag meer over weten? is het niet beter als je gewoon van te voren het een en ander uitvind over je kuurtje en dan begint?

Waarschuw beheerder
ik heb wel gepiekt tenminste dat idee had ik en toen heb ik een half jaar veel op mijn voeding gelet en supps en alles maar dat werkte niet bij mij

wat een onzin kerel. Na 3 jaar trainen stilstaan, betekend dat je voeding en/of training niet deugt.

Maar je wilt een wedstrijd gaan doen. Wat zijn je stats dan? Want ik kan je nu al vertellen dat je in het niets valt op het podium naast gebruikers. Een natural wedstrijd kun je op je buik schrijven. Of het is volledig uit je systeem en kun je nog met de naturals meedoen, maar dat is triest en je houd jezelf dan voor de gek.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb direct goed meegetraind met iemand die al veel langer traind dus ik heb mijn training van begin af aan goed gehad! ik ben van 73 naar 93 gegaan...en toen weer terug naar 87 ff afvallen en daar ben ik een half jaar blijven steken...ik kwam geen spiermassa meer aan...:S

het kon ook wel allemaal in mijn hoofd zitten maar de weegschaal liegt niet toch?

nu zit ik op:
1:78 95 kilo en 14% nu...misschien lager laatste keer was twee weken geleden dat ik gemeten heb
bi/triceps 43
bovenbeen 68
kuit 46

ik ga een junioren wedstrijd doen in C klasse! ik val echt niet in het niets! ik heb vorig jaar een wedstrijd bijgewoond en dat valt best mee! junioren wel...ik ga wel een non natural wedstrijd doen dan ja...

Waarschuw beheerder
het kon ook wel allemaal in mijn hoofd zitten maar de weegschaal liegt niet toch?

dan heb je toch niet genoeg gevroten kerel! En naar de weegschaal moet je niet kijken, maar naar de spiegel. Er bestaat ook nog zoiets als spierkwaliteit. Dan kom je misschien geen gram meer aan, maar je oogt een stuk harder door de kwaliteit die is toegenomen.

Junioren zal idd meevallen, dat was ik even vergeten. Maar verkijk je er niet op. Je mag blij zijn als je de 75-80 kg op het podium haalt (volledig vocht ontrokken).

Respect dat je mee wilt doen, absoluut.
Flinke kuiten trouwens (y) Kun je van mij niet zeggen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kuiten heb ik altijd al gehad:d ben ik ook trots op! die worden ook wel 30 keer door mij bekeken per dag:P *trots*

je hebt misschien wel gelijk! maar toch heb ik de keuze gemaakt:/ nu zorg ik er wel voor dat ik goed aan mijn hormoonhuishouding....dmv goede nakuur enzo...

een vriend van mij die had toen dus gewonnen die was 21 en stond met 86 kilo op 2,7% vet op het podium die was ook 5e van de tot 90 kilo klasse...ik ga eerst maar eens een junioren wedstrijd winnen! dat moet! ik ga er alles aan doen...

Waarschuw beheerder
veel suc6 iig :)
en zorg voor goede begeleiding, voor zowel je fysiek als voor het psychische aspect, maar dat zul je wel weten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heeel erg bedankt! die vriend van mij die toen gewonnen had! die had toen ook hele goede begeleiding...diegene heeft daar ook ervaring mee! ik ga denk ik wel een keer binnenkort met hem praten:)

grtz

Waarschuw beheerder
ik spuit zelf antie griep 1 x per jaar..

Waarschuw beheerder
boldenone van MRP
Test enanthaat van BM Testen-100
Winstrol depot van MRP 3 weken....aan het eind...

grtz

als je dat almaal hebt gebruikt en ik na je foot's kijk zie ik anders weinig resultaat.. zoals rude violence zegt je moet in de spiegel kijke nie op die weegschaal!

Peace.

Waarschuw beheerder
Veel plezier met je gekrompen kloten (y)

Waarschuw beheerder
Als er iets is waar ik enorm op afknap zijn het anabluh-gastjes, en het allerstomste is: ze kiezen er zelf voor :x

HET ZIET NIET UIT SNAP DAT DAN!!
Je hebt ook geen natuurlijke houding meer omdat je er zo lelijk opgepompt bij staat!
Weet niet of dat bij iedereen zo is en of je het in verschillende dosis kunt nemen, maar mij is het tot nu toe redelijk snel opgevallen bij iemand
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HET ZIET NIET UIT SNAP DAT DAN!!

tja, ik vind meisjes/vrouwen met heupbroeken en enorme vetvellen erover heen ook geen porum. Laat iedereen lekker in z'n waarde.

Waarschuw beheerder
ik geef mijn mening gewoon

jij geeft jouw mening (toevallig ben ik het daar ook mee eens)

ach boeiend ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb 1 maand creatine gebruikt met eiwitten erbij,7 maaltijden per dag,3 x per week trainen.

ik schrok van mezelf,4 kilo aangekomen!

anabolen werkt wel,maar is toch duurder.

Waarschuw beheerder
ach boeiend ook

idd :)
Waarschuw beheerder
donateur
zie jij recente fotos dan? :S laatste foto die erop staat is van toen ik in mijn eerste week was! je bent lekker dom of niet? kijk eens verder!
Waarschuw beheerder
donateur
ik noem het valsspelen en je zelf voor de gek houden

Waarschuw beheerder
merk wel dat veel mensen hier maar watlullen, en dr bijna geen verstand van hebben waar ze het over hebben...
Waarschuw beheerder
Iedereen moet het zelf weten. jos, je weet hoe ik erover denk.. :jaja: we hebben er nu 2 keer uitgebreid over gesproken. ik vind dat soort conversaties niet boeiend, dat weet je. je moet het zelf wetren maar mij overtuig je niet.. :nee:

Doe jouw ding, en als jij jezelf dan mooier vindt, vind ik het prima, dat moet namelijk je doel zijn. Voor jezelf.. Niet voor anderen. Over het algemeen vinden vrouwen het toch minder mooi.

Toen jij me vroeg of je al bijna net zo breed was als mijn vriend had ik het gevoel dat ik door de grond ging. Ik vind hem nu veel minder mooi dan in de periode dat ik hem leerde kennen en natuurlijk gespierd was.
heb geen plekje meer was mijn hoofd lekker zacht kan liggen, hij zweet zich het leplazerus en is vaker ziek geweest het laatste half jaar dan in de twee jaar ervoor.. :vaag:

Hij is er nu mee gestopt. Ik wil het echt niet. Wil geen HULK. heb het hem niet verboden, maar hem mijn angst bij hem neergelegd en lief gevraagd.
jullie onderschatten jezelf zo verschrikkelijk.. jullie zijn al zo gespierd, maar jullie zien het zelf niet meer.. :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
'dr is altijd de drang naar meer.
Waarschuw beheerder
inderdaad.. het is nooit genoeg.. :nee:

heel jammer...
Waarschuw beheerder
donateur
als je jezelf als partner daar niet in kunt vinden dan is dat jammer ja.. Ik vind het ook egoistisch omdat je die ander dan min of meer belemmert in het bereiken van zijn/haar doel.. Maar dat is mijn bescheiden mening (als (top)sporter)
Waarschuw beheerder
ik belemmer hem niet...

voordat we een jongen leerden kennen (inmiddels vriend) die wel regelmatig een kuurtje doet, was hij zeker anti, toen ineens stieken Bionabol gebruik, 3 potten leeg in 2 maanden. en toen lokte de spuit.

ik vind het smerig en ongezond. daarbij is hij redelijk klein, denk 1,74. het moet wel in verhouding zijn..

daarbij vergeten veel mannen hun benen te trainen waardoor je het duikelaar effect krijgt..

:vaag:
Waarschuw beheerder
vind het prima dat hij aan de kreatine en eiwitten zit en 5 keer per week en avond in de sportschool hangt..

maar er moeten wel grenzen zijn..

hij heeft bijna meer tiet dan ik, een rug waar ik me achter verschuil en een taille waar ik jaloers op ben *zucht*
een lekker buikje maar geen kont of gespierde benen..
Waarschuw beheerder
donateur
Sja.. als je als vriendin je ogen op de juiste plek hebt zitten zie je dat ie in een keer wel heel hard gaat groeien.. dat gaat vaak voor een klein probleempje zorgen..

is idd heel lelijk als je van die gespierde types ziet met beentjes als 2 marlboro sigaretten.. 't plaatje moet wel compleet zijn.. naders vind ik (mijn mening dus) je een prutser. Klaar

Waarschuw beheerder
is idd heel lelijk als je van die gespierde types ziet met beentjes als 2 marlboro sigaretten.. 't plaatje moet wel compleet zijn.. naders vind ik (mijn mening dus) je een prutser. Klaar

kon het niet beter zeggen..
Waarschuw beheerder
inderdaad.. het liegen erom.. dat trok ik het minst.

in mijn ogen heb je dan gewoon een flink minderwaardigheidscomplex, en dat heb ik niet gemaakt.. :nee:

misschien probeert hij zijn lengte te compenseren.. :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
kon het niet beter zeggen..

Wat is't toch heelijk als je voor je mening durft uit te komen he?

het liegen erom

Ik kan het ergens wel begrijpen.. het is nou niet het meest gewaardeerde wat je kunt doen he? Het voegt niks toe aan een relatie/vriendschap als je toegeeft het te doen.. Puur door het Taboe en de vooroordelen die erop rusten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Vetnek op dinsdag 3 mei 2005 om 12:56:
Wat is't toch heelijk als je voor je mening durft uit te komen he?

whehe

Waarschuw beheerder
donateur
en t stomme van heel t verhaal is dat ze juist gebruiken om er mooier en groter uit te zien voor de meiden bv

terwijl ze t juist niet mooi vinden :/

Sure :z Heel veel negatieve reacties hoor op deze foto.. :O

https://www.partyflock.nl/photo/148013

Waarschuw beheerder
zo groot is die gozer niet. Zeer goed natural te bereiken, dus die reply slaat ook nergens op.
Waarschuw beheerder
donateur
trieste mensen hou je toch wel

Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is mijn punt ook niet.. alle dames die gereageerd hebben vonden het een mooie gozer, maar aan de andere kant (zoals in dit topic) brullen de dames om het hardst dat ze gespierd niet mooi vinden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook wel eens met de gedachte gespeeld om een kuurtje te nemen.
M'n kameraad waar ik altijd mee train neemt er binnenkort weer een van een week of 6.
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het ook ga doen.
Ik ben nog niet uitgegroeid van mezelf omdat ik nu pas 1,5 jaar train en pas de laatste paar maanden intensiever ben gaan trainen.
Wil eigenlijks gaan trainen volgens een schema en een voedingsschema gaan aanhouden.
Weet iemand waar ik een duidelijk voedings- en/of trainingsschema van internet kan halen?
Waarschuw beheerder
ik snap wel dat je daar niet mee te koop loopt, maar als ik het vraag, vraag, vraag, spieren uit zijn nek zie komen zijn hoofd in verhouding tot lichaam zie krimpen en nog eens vraag en elke keer nee te horen krijg.. :nee:

dan sta je daar een lekker eitje te koken, zoek je zout en vind je Bionabol... ik checken op internet samen met een vriend en nog steeds nee blijven zeggen.

tot ik weer het gesprek aan gaa, hij zegt dat het wel iets is om te trainen maar geen vorm van anabolen enik met die pot aan kom.. nog steeds niet toegeven..

pas toen ik hem liet zien dat ik me niet in de zeik liet nemen, dat hij zichzelf best in de maling moch nemen maar mij niet. tikte op google in en toen draaide het gesprek..

dat is behoorlijk liegen..

ik haat liegen..

:@

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook. wie niet? Wel zwak van hem in elk geval :no:
Waarschuw beheerder
donateur
da's idd pittig liegen jah.. haha!! wat bionabolletjes voor zijn neus en nog ontkennen!! haha!! dan hebbie pas echt een plaat voor je schedel!

Waarschuw beheerder
en dan traint ie zijn benen nog niet eens :p
Waarschuw beheerder
donateur
ook dat nog niet.. wat moet die jongen een tijd overhebben dan??

Waarschuw beheerder
echt he? Veel zal hij ook niet in de keuken staan..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begine me steeds meer af te vragen met welk doel hij traint?

Waarschuw beheerder
beachbooooi ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe... van die paradepaardjes (zonder benen)

Waarschuw beheerder
vol vocht over het strand :p
Waarschuw beheerder
donateur
plofkop.nl :)

ik heb eigenlijk van nature al grote benen hoef ik niet veel voor te doen eigenlijk :) train ze wel altijd...je hebt mijn stats wel gezien RV...ben ik ook het meest trots op! mijn benen zijn :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
stats... neuh niet gezien..
Waarschuw beheerder
==> to rude violence... Ik had je een pbtje gestuurd, remember?... een tijdje geleden zei je dat je hem nog ff zou beantwoorden.... ZOu ik zeer op prijs stellen als je dat nog ff zou doen :-)

Tnx, harm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmz benen niet trainen.

als je dan een keer een brok ijzer oppakt om biceps te doen pleur je om..

wel een leuk gezicht..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik had het tegen rude violence maar mijn stats qua benen zijn dus...kuiten 46 cm en bovenbeen 67 cm...

Waarschuw beheerder
ben nu net bezig en het bevalt me zeer goed!!!!!
Waarschuw beheerder
A.D.I.D.A.S:
Als ik jou was zou ik eerst veel informatie gaan verzamelen en een goede begeleidende sportschool zoeken die je steunt en helpt met trainen en gebruiken...
En wil je aan wedstrijden mee doen...succes dan heb je aan 1kuurtje niet genoeg hoor...
Waarschuw beheerder
en hoe zit dat met ghb?? Ik hoor een beetje tegenstrijdige dingen over ghb en spiergroei. Ze zeggen dat door ghb je spieren sneller groeien.
Waarschuw beheerder
donateur
GHB stimuleert de aanmaak van groeihormoon.. more or less.. maar 't is gewoon gevaarlijke zooi i.v.m. lichamelijke afhankelijkheid..

En wil je aan wedstrijden mee doen...succes dan heb je aan 1kuurtje niet genoeg hoor...

Wedstrijd waterballon? :9
Waarschuw beheerder
Als ik jou was zou ik zoiezo geen AS met GHB of wat voor drugs ook gebruiken...
weetje hoe gek je daarvan kan worden.. en wat schiet je ermee op je verneukt je lichaam met drugs en trouwens met AS ook maar de combinatie zou ik niet doen..
maar aan de andere kant je word er wel lekker rustig door niet zo agressief als je genoeg GHB neemt... is het lekker rustig in je kop
Waarschuw beheerder
't is gewoon triest als je het van een pilletje moet hebben, bij ons in de sportschool lopen ze ook , en idd, kracht hebben ze niet! 't zijn net michelin poppetjes man:S
Waarschuw beheerder
donateur
kracht hebben ze niet? :D hahahaha....dat is grappig...je word echt wel vet sterk van roids...:)

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
laat ze in de waan dat je slechts gevuld bent met lucht.. klaarr
Waarschuw beheerder
donateur
best grappig is dat altijd he ;) maar goed het is waar;) steroids zijn eigenlijk spuiten met lucht en dan pomp je jezelf gewoon op...
Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk wel.. de luxeren onder ons hebben gewoon een ventiel
Waarschuw beheerder
donateur
ja die lullos...dat kan ik nog niet betalen hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
sparen sparen sparen!

Waarschuw beheerder
Anabolen is voor nepperds

Je moet gewoon goed eten&genoeg trainen:/
Waarschuw beheerder
donateur
d'r wordt je toch niks opgedrongen??

Waarschuw beheerder
sorry,moest mijn mening ff kwijt
Waarschuw beheerder
donateur
dat mag. daar is een forum/topic voor!

Waarschuw beheerder
2 harde mark

sorry gast! ziet er dus echt niet uit he

Waarschuw beheerder
het bevalt me zeer goed!!!!!

Sorry maar t ziet er allemaal vreemd uit (je vormen en lijnen)

Er klopt geen hol van:)
Waarschuw beheerder
anders ga jij ff kuren terwijl je nog niet eens weet wat je gebruikt(N)

Als ik jou was zou ik zoiezo geen AS met GHB

bodybuilders gebruiken juist ghb voor het slapen, het brengt je lichaam dan in een nog diepere slaap maar as met harddrugs is gewoon zonde van je kuur, tuurlijk werkt het wel , maar de resultaten zijn minder

Waarschuw beheerder
donateur
bodybuilders gebruiken juist ghb voor het slapen, het brengt je lichaam dan in een nog diepere slaap maar as met harddrugs is gewoon zonde van je kuur, tuurlijk werkt het wel , maar de resultaten zijn minder

Dat zou wel kunnen zijn maar AS met GHB is dus 100% zeker schade aan je neurotransmitters!!!

Ghb wordt gebruikt door bodybuilders. Dit klopt ,maar waarom dan? Om je testoteron niveau omhoog te krijgen in je slaap.
Normaal maakt je lichaam dit hormoon ook aan in je slaap ,maar in een GHB slaap wordt er echter veel meer testoteron aangemaakt.
Waarom dan geen voordeel zou je denken?

Nou iets wat minder mensen schijnen te weten is dat GHB ook je Cortisol aanspreekt! Cortisol is een spierafbrekend hormoon wat vrij komt bij: stress en bijv. zware lichamelijke inspanning. (de reden waarom bodybuilders niet langer trainen dan 60 a 75 min).
Om voordeel uit GHB te halen en dus meer testosteron aan te maken als Cortisol vrij te laten komen ,moet je een zo hoge dossis nemen waarvan je dus in een ghb slaap komt!

D.w.z out gaan dus!

Als je AS gebruikt gaat je testosteron ook al gigantisch omhoog ,ga je ook nog eens GHB hierbij gebruiken om een nog hoger testos.-niveau te bereiken, dan beschadig je dus je neurotransmitters. Je gevoel gevers om het zo maar te zeggen ;)
Lijkt me niet echt ideaal als je bepaalde dingen niet meer goed begrijpt en of kunt in schatten wat mensen bedoelen met bepaalde dingen???

Na ghb gebruik zou je meer energie hebben op de volgende dag tijdens het trainen. Indd ,maar bedenk wel dat deze energie is vrij gekomen uit je felbegeerde spierweefsel....

Zoek maar op op internet als je meer wilt weten hierover ;)

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet doen
Waarschuw beheerder
donateur
ghb maakt je testosteron niet omhoog tijdens je slaap hahahaha...:) mooi fabeltje...
Waarschuw beheerder
anabolen moet je laten drogen en dan opsnuiven! werkt nog het allerbest :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ghb maakt je testosteron niet omhoog tijdens je slaap hahahaha... mooi fabeltje

In een ghb slaap bedoelde ik ;)
Waarschuw beheerder
nou ik heb gehoord dat je lul er van krimpt en dat is voor mij al rede genoeg om er niet aan te beginne, plus dat als je stopt dat het dan allemaal weer instort en omzet in vet, heb ik gehoord hor, ik weet et verder niet. ik hou et iig lekker bij creatine, dat werkt voor mij goed genoeg en ik eet zowieso veel eiwitten en genoeg koolydraten en train 5 keer per week en het gaat zo snel genoeg voor mij.

Waarschuw beheerder
van turnen word je ook mooi gespierd en tenminste Echt sterk !!!
Waarschuw beheerder
donateur
in een ghb slaap ook niet...:) ghb heeft geen effect op je hormoonhuishouding...! het heeft wel effect op de manier waarop je voedingsstoffen opneemt en dan vooral anti oxidanten enzo...

Grtz

Waarschuw beheerder
GHB voor t slapen gaan zorgt ervoor dat tijdens de slaap meer GROEIHORMOON wordt aangemaakt in het lichaam.

www.ergogenics.nl

Waarschuw beheerder
ik ga dalijk beginnen aan een kuurtje oxymetholon maar zou er graag wat meer over willen weten wie kan mij daarbij helpen

je gaat beginnen met een kuur...
maar je weet er nog helemaal niks over.
dat zegt al meer dan genoeg kneus...

slotje :)

Waarschuw beheerder
donateur
@ verwend nest http://www.ergogenics.org/ghb.html klik daar anders even op.

Zijn wel meer site's waar ik het toen op gelezen heb ,maar die waren meest allemaal engels.

Heb het even nagezocht en inderdaad ik dacht dat je testosteron omhoog ging dit is niet helemaal zo. Na nalezen bleek het een verhoogte afgifte van je groeihormoon te zijn.
(had dat stukje alweer even terug gelezen).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ergogenics vind ik ook niet zo'n geweldige site eigenlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
neej ergogenics heeft vaak onzin praat! :) maar goed...

het zou best kunnen met die statistieken erbij ziet het er wle echt uit maar ja...in de bb wereld weet je nooit iets zeker!!

Waarschuw beheerder
donateur
Maakt mij niet uit of je het gelooft natuurlijk. Er zijn zoveel meer site's waar deze informatie te vinden is! Zoek maar op zat over te vinden.

1 ding is zeker in de bodybuild wereld......Het gaat om the muscles ;)

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha! ja dat is waar:)

Waarschuw beheerder
ghb zorgt idd voor stijgende groeihormoon afgifte.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 4 mei 2005 om 23:46:
GHB stimuleert de aanmaak van groeihormoon.. more or less..

Lezen is voor sommigen ook moeilijk.. dom blaten des te eenvoudiger :S

Waarschuw beheerder
anabolen :vaag:

sterk worden?
-VRETEN!!!wel s gehoord van "cutten"(om het 1 of 2 uur eten)
-SLAPEN (min 8 uur)
-TRAINEN(5 kwartier incl. warming up en cooling down)

zelf train ik ook, vreet wat ik kan(op het moment mijn 28e boterham :9 en een glas melk) maar ik kom helaas niet altijd aan mijn 8 uur slaap per nacht :(

binnekort geen stage of school en dan flink meer vreten en slapen!

dus pak nog een boterham met pindakaas & glas sap

hier heb je wat leesvoer :9
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1005284/

en voor de zaterdag avond mag je best die bak pinda's eten...

bier en banaan zorgen trouwens voor meer eetlust ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sterk worden?
-VRETEN!!!wel s gehoord van "cutten"(om het 1 of 2 uur eten)
-SLAPEN (min 8 uur)
-TRAINEN(5 kwartier incl. warming up en cooling down)

zelf train ik ook, vreet wat ik kan(op het moment mijn 28e boterham en een glas melk) maar ik kom helaas niet altijd aan mijn 8 uur slaap per nacht

:/

vreten en cutten zijn bij mij toch wel 2 hele verschillende dingen.
en 5 kwartier trainen haal ik lang niet!
train 2 spiergroepen per dag en ben dan denk ik net even langer dan een half uur bezig
28 boterhammen :/
denk eens aan dingen als rijst pasta's vis etc etc
Waarschuw beheerder
http://steroidsviciouscycles.com/HTMLobj-1422/SVC3.html dit linkje kwam ik tegen, maar ik twijfel of dit nep is maar is iig wel intressant!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hey willy1986! dat eten werkt niet zo goed he!? en slapen? ik denk dat je ff moet kijken naar wat hans zegt! probeer eens uit te rekenen hoeveel eiwitten je binnenkrijgt! doe je eigen gewicht keer 2,5 ofzo zoveel heb je nodig...elke dag!

Ik raad aan tonijn, tonijn en tonijn en als je variatie wil eet je tonijn:)

Waarschuw beheerder
mij lijkt het beste diannebool samen met nolvadex
maarja het kan ook zonder,gewoon goed eten en trainen.

Waarschuw beheerder

neem aan dat jij dat niet gebruikt heb.
want groot ben je niet...

Waarschuw beheerder

jij hebt ook eens wat gehoord zeker :/ Spel het dan iig even goed.

Waarschuw beheerder
nee heb ik ook niet.en ook geen behoefte aan ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 13:46:
van turnen word je ook mooi gespierd en tenminste Echt sterk !!!

precies ga gewoon trainen.. anabolen :x die gasten zien er gewoon niet uit zo nep!!!!
en sommige moeten eerst eens effe goed lezen voordat ze wat neerzetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sommige moeten eerst eens effe goed lezen voordat ze wat neerzetten

sommigen moeten eerst eens nadenken voordat ze wat neerzetten (zoals je vriendje).

Waarschuw beheerder
rude jij bent ook hard voor deze wereld he :9
Waarschuw beheerder
donateur
rude is wel hard! maar hij heeft meesta wel gelijk;)
Waarschuw beheerder
donateur
of niet kale?

Waarschuw beheerder
Toch blijft t wel n beetje vreemd dat mensen blijven zeggen dat t NEP is...............alsof je opeens plastic spierstukken erbijkrijgt.

Voor de duidelijkheid int kort.

Hormonen(anabolen dan in dit geval)
zorgen ervoor dat de stofwisseling (onderandere) omhoogschiet zodat bij GOED TRAINEN ETEN EN RUSTEN de spieren GROEIEN.
Uiteraard groeien ze sneller en herstellen ook sneller omdat er meer hormoon door t lichaam gaat.
Deze spiermassa is ECHT.

Natuurlijk heb je teveel mensjes die ff snel groot willen worden en n paar maandjes later alles weer kwijt zijn tja die zorgen dan voor de slechte naam onder andere en voor t feit dat t NEP zou zijn.
Waarschuw beheerder
Whaha het is toch ook best grappig dat eigenlijk alle topics uit lopen naar anabolen ... en spieren of gespiert...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 00:06:
VRETEN!!!wel s gehoord van "cutten"(om het 1 of 2 uur eten)

Heb jij wel enig idee wat cutten is? volgens mij niet.
Ken me best voorstellen hoor dat iemand anabole gebruikt wil je op het hoogste nivea met bb wedstrijden mee doen dan moet je wel!
Waarschuw beheerder
oxymetholon???? Als je alles al gehad hebt zou ik dat nemen. ALS je wat wilt pakken, begin dan met wat lichters!

Ik zou het helemaal niet doen!
Waarschuw beheerder
Ja als je er nog niks over weet zou ik het ook niet doen ....
ga dan wat shakes en stekkers proberen hou je het ook langer vol en is ook goed voor je spieren... lekker natuurlijk gaan trainen is het beste,..als het geen resultaat opleverd.. vraag eerst genoeg info..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)GardyRein(L) op dinsdag 10 mei 2005 om 17:44:
ga dan wat shakes en stekkers proberen hou je het ook langer vol en is ook goed voor je spieren

stekkers goed voor je spieren? Nog nooit van gehoord. Lijkt me niet echt goed als je weinig massa heb om stekkers te gebruiken!
Waarschuw beheerder
oxymetholone mee beginne whaaaahaha, anadrol of anapolon, das 1 van de sterkste en slechtse hormonen die 4r zijn man (Y) suc6
Waarschuw beheerder
nee idd, stackers val je alleen van af toch..
Waarschuw beheerder
donateur
oxymetholone mee beginne whaaaahaha, anadrol of anapolon, das 1 van de sterkste en slechtse hormonen die 4r zijn man suc6

Niet helemaal waar, maar goed..
Waarschuw beheerder
nou met die stekkers steek je ze ff in het stopcontact en let maar op wat er met je spieren gebeurt....

Waarschuw beheerder
Win anders eerst effe wat info in...
Dat scheelt een hoop gezeik en rare vooroordelen ;)

Waarschuw beheerder
deca kun je goed mee beginnen,licht anabool en licht androgeen (bijna niet) samen met Anavar (oxandrolon) knalt goed!
Maar je MOET goed (GOED) eten.
Veel rijst met kip /pasta met kip (of vis of biefstuk)
genoeg groente en fruit,veel brinta, melk (shakes)
Probeer om per kilo lichaamsgewicht ongeveer 2 gram eiwit binnen te krijgen en meer dan t dubbele aan koolhydraten om deze eiwitten te kunnen omzetten.
Heb je te weinig koolhydraten dan kan je lichaam alleen maar de eiwitten gebruiken als vervanging voor de khydraten en dat is zonde van je eiwit(natuurlijk wordt dan niet alle eiwit gebruikt als energie)
Drugs gebruiken tijdens voor of na je kuur is ook niet handig als je je aangekomen kilootjes lekker wilt behouden.
Eerst maar ff lekker verdiepen in de materie enzooooooooooooo en dan wens ik u suc6
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja... direct prikken voor je eerste kuur! (Y)

Gewoon een paar stromba's per dag en dan gaan de beginners ook als een speer..
Waarschuw beheerder
donateur
een paar? stuk of 8 ofzo...dianabol kan ook wel maar ik ben er persoonlijk geen voorstander van! het grootste deel wat je krijgt is vocht...:S kan je net zo goed aan de creatine:S

Grtz
Waarschuw beheerder
Weet je JOS, ik vind je een lieverd, alleen een beetje jammer dat je mijn vriend op het forum een beetje af loopt te zeiken..

:vaag:

Wil je AJB op een feest NOOIT meer vragen of je bijna net zo breed bent als mijn ex?

(met als verschil dat hij geen vettietjes heeft...)

beetje jammer dit jos.. had dit ook niet van je verwacht.
Waarschuw beheerder
donateur
WAT? dat doe ik helemaal niet!? ik zeik hem heelmaal niet af? waar leid je dat uit af?

eeennnn....dat vroeg ik toen ik nog maar net 1 weekje aan het kuren was?:S 19 feb awake...

Waarschuw beheerder
Mijn god kerel, oxy's?

Dit zijn zo'n beetje de zwaarste ana's die er zijn. Beter je eerst eens te richten op reguliere kuren met test met een stack zoals deca.

Als je gaat paardrijden, dan doe je dat ook niet direct op een wilde hengst, maar op een tamme pony

Is te zien dat je werkelijk geen ene reet info hebt opgezocht over datgeen je gaat (of inmiddels) doen.
Waarschuw beheerder
donateur! WAT? dat doe ik helemaal niet!? ik zeik hem heelmaal niet af? waar leid je dat uit af?

doe niet zo achterbaks..

wil het best wel even kopieren en plakken, maar denk niet dat het nodig is.. :nee:

eeennnn....dat vroeg ik toen ik nog maar net 1 weekje aan het kuren was? 19 feb awake...

DUS? :vaag:

wil je zeggen dat je nu breder bent? :D of dat je toen nog helemaal in de ban was?
begrijp niet zo goed wat je hiermee zeggen wilt.. :nee:

maakt me ook niet uit.. het valt me gewoon van je tegen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk! Ik pak ff de popcorn en cola d'r bij!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 18:59:
Dit zijn zo'n beetje de zwaarste ana's

Valt wel mee.... je wordt er alleen een beetje vochtig van.. d'r is wel zwaarder hoor.. veeeel zwaarder
Waarschuw beheerder
2 vetnek

heb BTW met mijn vriend gesproken, het kriebelt toch.. hij wil het graag.. ik ga hem niet langer tegen houden. het enige wat ik van hem eis dat hij eerst zich verdiept een goede periode zodat hij weet wat hij aan het doen is. en dan wil een vriend hem wel begeleiden..

waar halen jullie eigenlijk je troep vandaan?

Turkye?

(k)
Waarschuw beheerder
hoef geen persoon, vraag me af waar het vandaan komt..

en dan mag je heel breed zijn in de ruimste zin van het woord :D
Waarschuw beheerder
Ik kan, middels pb, mensen die interesse hebben wel een link geven van een betrouwbare leverancier in Nederland.
Waarschuw beheerder
donateur
zwarte circuit.. meest uit Iran/Mexico/Griekenland/Oostblok.. soms turkije
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig ook goed spul uit Nederland, Generic Supplements.
Waarschuw beheerder
donateur
was vanmiddag nog op het nieuws hoe goed spul het was in nl.. :no: :no:
Waarschuw beheerder
donateur
2 lissette je mag het best even kopieren plakken dan weet je dat het niet direct naar jou vriend toe is...wat weet ik over hoe jou vriend er uit ziet!

sowieso is verdiepen in de stof wel heel belangrijk...ben al een paar jaar aan het lezen op verschillende fora...

de spullen uit nl hoor ik zelf ook niet veel goeds over! meestal werkt het wel maar lage kwaliteit en pijn bij het injecteren:S en dat is niet fijn...

je kan het gewoon in de sportschool krijgen...er is altijd wel een duidelijke anabool gebruiker;) vraag het gewoon...meesten zijn bereid je te helpen en ook wel begeleiden...

Waarschuw beheerder
donateur
@ Verwend nest : Waar train jij? Gym Alkmaar? Geel shirtje?

Waarschuw beheerder
1-1/2 mililiter deca per week (is 300 miligr)
30 miligr Anavar (oxandrolon) per dag
dit doe je 6 weken en de eerste 3 weken zet je er test bij 300 miligr per week.
moet jij opletten dat je lekker groeit zonder veel vocht vast te houden
wel ff nolvadex erbij houden tegen gyno's

lekker weinig eten en veel drugs gebruiken en uiteraard elke dag een fles wodka leegdrinken zit er dan niet meer in he ;)

je begrijpt wat ik bedoel?Mooi!

iemand andere suggesties behalve NIET GEBRUIKEN?
(dit leek me een goede beginnerskuur zoals dr wel meer zijn)

maar naturel ervoor gaan is natuurlijk een vooraanstaand feit om legaal en zonder scheve koppen groot te worden.
Maar ja,ieder zn eigen toch?
lekker zelf weten en t is wel aan te bevelen je eerst te verdiepen in de stoffen enzoooooooooooo

:)
Waarschuw beheerder
donateur
neeej ik trian bij fitness first:D de dure:S
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dei kuur die jij aanbeveelt wel wat te zwaar voor eerste keer! laat men eerst ff een tabletje proberen en als het echt moet 250 mg test erbij ofzo...maar niet meer:S
Waarschuw beheerder
2 lissette je mag het best even kopieren plakken dan weet je dat het niet direct naar jou vriend toe is...wat weet ik over hoe jou vriend er uit ziet!

en nu ga je op de achterbaksetour. op awakenings heb je hem gezien, op innercity heb je hem gezien, en op awake vraag je me of je bijna net zo breed bent :vaag:

en nu weet je niet hoe hij eruit ziet? :nee:

Jos.. ook indirect iets zeggen is iets zeggen.

lekker kontkussen in dit furum.. bah..
Waarschuw beheerder
donateur
250 mg test

Waarom die test toch elke keer.. jullie zijn nog zo jong dat dat echt niet nodig is! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem amper gezien? denk je dat ik dat onthoud hoe een kerel eruitziet?

hij zal zelf waarschijnlijk toch ook niet weten wie ik ben of hoe ik eruitzie:S

Waarschuw beheerder
donateur
dianabol en stromba supercombinatie !!
ma eertst op je voeding letten en je nachtrust en je trainingsshema en dan pas gaan kuren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 16:31:
dianabol en stromba supercombinatie !!

ben je helemaal besodemieterd?? 2 orals in een kuur. Bye bye levertje.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
nee geen dianabol moes deca en stromba zijn ma die heb je allebei in injectie
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig om te lezen hoe al die net uitgepuberde/uitgegroeide gasten het al hebben over testo's dianabol etc.. etc.. ghehehe!!! Wat denken jullie zelf nou? dat je lichaamseigen aanmaak al helemaal op z'n reet ligt??? get a life! ga eerst hard en zuiver trainen voordat je ook maar aan AS gaat denken... :S

Waarschuw beheerder
hoe vaak je dat ook zegt Vetje, het helpt toch niet.. helaas..
Waarschuw beheerder
donateur
Schijnbaar niet.. Da's jammer . vaak gebeurt er het volgende

1: ze pompen zich vol zonder enig benul van doseringen
2: Lezen teveel boekjes
2: Doen er zelf Erg stoer over
3: beginnen een beetje afwijkend (superman) gedrag te vertonen
4: Vergeten vaak de benen te trainen
5: Flikkeren na de kuur weer terug naar hun oude gewicht + een halve kilo winst.

Jammer...

Waarschuw beheerder
jep.. het woord "basis" kennen de meesten ook niet.
Waarschuw beheerder
donateur
wat is basis dan??
Nou dat je eerst eens een jaartje of 4-5 leert trainen, je lichaam leert kennen, je reacties op beapalde trainingen, je grenzen, je voeding etc.. etc...

*zucht* Ik stop denk ik met de sport..
Zaterdag was de laatste keer dat ik gewonnen heb hoor.. ik doe het niet langer meer! :9
Waarschuw beheerder
anabolen vind ik dus echt nix he.
Als je die dingen nodig hebt ben je wel erg raar bezig
Waarschuw beheerder
Jos :gaap: ben ook niet boos, vind het gewoon een mindere actie van je..

Mannen, veel succes met trainen, op natuurlijke tour of met een booster.

(even voor de onwetenden: ook met AS moet je je de takke trainen, het komt niet zomaar)

jullie weten hoe ik er over dacht, en nog denk, maar ben wel bijgedraaid. Jullie verdienen in a way wel respect doordat jullie geconcentreerd met jullie doel bezig zijn en hier alles voor over hebben. goed trainen, goed rusten, goed eten, prof. AS gebruik, want zag laatst een tas vol troep en kreeg uitleg van een vriend. het is nog een heel schema ook. niet spuit in je reet en klaar!

voor de echte weters.. :respect: niet de betweters...

doe waar je je goed bij voelt en denk aan jullie gezondheid

succes

(k)

Uber:lief:Sette
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen: doe het niet :no: meer nadelen dan 'voordelen' en je voelt je zeker toch 10 keer beter als je alles op eigen kracht hebt bereikt en het resultaat 10 keer mooier is?

Bovendien knappen veel vrouwen af op van die opgepompte mannetjes met stierennekken en pukkelige ruggen :S
Waarschuw beheerder
Bovendien knappen veel vrouwen af op van die opgepompte mannetjes met stierennekken en pukkelige ruggen

Waar :jaja:

maar tegen houden doe je ze toch niet :nee:

kun je beter aanmoedigen tot echt verdiepen in AS en de nakuur :D

die vind ik persoonlijk behoorlijk belangrijk
anders is je seksleven :x

zeg maar dat je gewoon denkt dat je gozer vreemdgaat :D
Waarschuw beheerder
even voor vetnek en Rude:

die pukkelige rug (en armen) gaat toch vanzelf weer weg?
bij een vriend van mij wel in ieder geval.
of is dat het werk van de nakuur?

Waarschuw beheerder
donateur
trekt van zelf weer weg

Waarschuw beheerder
gaat idd vanzelf weg.
Waarschuw beheerder
anabolen:no: puur natuur:yes: duurt veel langer maar het resultaat is veel mooier!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat is der mooier aan dan uit eindelijk het zelfde ma minder snel in de top

Waarschuw beheerder
anabolen is allemaal teringzooi...gewoon lekker bulken, veel kip tonijn en rijst en dan komt alles goed

Waarschuw beheerder
Zou mooi van die rotzooi afblijven! Stay Natural!!! Vaak is natuurlijk gespierd mooier om te zien dan die opgeblazen michelinmannetjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Nest op donderdag 12 mei 2005 om 16:38:
een paar? stuk of 8 ofzo...dianabol kan ook wel maar ik ben er persoonlijk geen voorstander van! het grootste deel wat je krijgt is vocht... kan je net zo goed aan de creatine

Grtz

ahah alsof creatine zogoed helpt, kijk dat jij op de potjes leest dat je 4 kg. aankomt in 4 weken wat dus bullshit is ahah.. Ga gwoon verstandig om en laat je informeren voordat je gaat kuren. Maar voor goeie creatine betaal je al gauw 75 euro,- waarom dan geen Anabolen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 16:49:
nee geen dianabol moes deca en stromba zijn ma die heb je allebei in injectie

sinds wanneer is stromba in injectie :S dat is Winstrol Mafkees :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 2 juni 2005 om 14:15:
Ik zou zeggen: doe het niet meer nadelen dan 'voordelen' en je voelt je zeker toch 10 keer beter als je alles op eigen kracht hebt bereikt en het resultaat 10 keer mooier is?

Bovendien knappen veel vrouwen af op van die opgepompte mannetjes met stierennekken en pukkelige ruggen

Uhm lieve schat, welke Filmster of wat dan ook heeft niet aan de AS gezeten. en resultaat 10 x mooier is zonder tJa kwe nie waar je dat op basseerd mja. (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op donderdag 2 juni 2005 om 14:26:

Maar tog voelen ze zich veilig bij die personen tog raar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 10:59:
Maar voor goeie creatine betaal je al gauw 75 euro,-

word jij effe genept

euro'tje of 20 en je hebt 500 gram pure monohydraat..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 11:02:
sinds wanneer is stromba in injectie dat is Winstrol Mafkees

winstrol is er ook in inject.
Waarschuw beheerder
vind jullie niet echt vriendelijk tegen elkaar...

Rude.. hoe vaak kuur jij gemiddeld in een jaar?

(k)
Waarschuw beheerder
anabole is stom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op donderdag 16 juni 2005 om 23:06:
Rude.. hoe vaak kuur jij gemiddeld in een jaar?

ik heb (nog) nooit gekuurd..
Waarschuw beheerder
anabole is stom

het verkeerd schrijven nog veel stommer :devil:
Waarschuw beheerder
o, oke.. wel een flinke verdieping..

dan ben je het vast van plan :D

Waarschuw beheerder
ik zeg nooit nooit :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op donderdag 16 juni 2005 om 23:21:
het verkeerd schrijven nog veel stommer

Tja dat ken een x gebeuren.
Maar anabolen vindt ik gewoon stom.
Je ken ook zonder mooi gespierd worden alleen je moet er wat voor doen.
En heel veel mensen zijn daar te lui voor :P

Waarschuw beheerder
denk je dat je met die spullen niet hard moet werken? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat weet ik ook heus wel hoor!!
maar niet zo hard als je het puur natuurlijk doet duzz.
Je denkt zker dat ik er niks vanaf weet he
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -SuUsJe- op donderdag 16 juni 2005 om 23:32:
maar niet zo hard als je het puur natuurlijk doet duzz.
Je denkt zker dat ik er niks vanaf weet he

je weet er waarschijnlijk idd weinig van af ja. Ik ben zelf van mening dat iemand die AAS gebruikt nog harder moet werken. Je moet je nog strenger aan je dieet, trainingen, rust, ed houden, om het maximale uit je kuur te halen.
Waarschuw beheerder
de echte toppers eten elke twee uur..
ook snachts.. wekker zetten

trainen twee keer per dag kort..

en passen hun hele leef en eet stijl hierop aan..

noem dan maar niets doen ..:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 23:47:
je weet er waarschijnlijk idd weinig van af ja

Naja dan heb je het duidelijk mis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -SuUsJe- op vrijdag 17 juni 2005 om 15:03:
Naja dan heb je het duidelijk mis

anders had je gewoon niet zo'n opmerking geplaatst. Dus..
Waarschuw beheerder
ik mag me mening toch geven of niet dan!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 22:54:
anabolen is allemaal teringzooi...

drugs ook :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -SuUsJe- op vrijdag 17 juni 2005 om 15:11:
ik mag me mening toch geven of niet dan!!

je mening is niets mis mee, maar zeg niet dat je als natural harder moet werken dan iemand die gebruikt. Want dat is NIET zo (tenminste als je het goed aanpakt).

Waarschuw beheerder
http://www.bodypage.nl/dr.info.htm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 15:26:
je mening is niets mis mee, maar zeg niet dat je als natural harder moet werken dan iemand die gebruikt. Want dat is NIET zo (tenminste als je het goed aanpakt).

Tja ok als jij dat zegt ik heb het anders gezien.
Of ze hebben het verkeerd aangepakt.
Maar mijn conclusie is gewoon anabolen is stom :P
Waarschuw beheerder
en gelukkig is het maar een mening van suusje.. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -SuUsJe- op donderdag 16 juni 2005 om 23:16:
anabole is stom

anabolen is niks stoms aan..

gebruiken en roken is "stom"

2x per jaar een fatsoenlijke kuur met een normale dosering maakt geen kut uit!

en psychisch,wordt je een heel ander mens,vitaler,opgewekter.

ik neem aan dat je het zelf nooit gebruikt hebt,dus je kan er eigenlijk al helemaal niet over meelullen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 2 juni 2005 om 14:15:

die pukkelige rug ligt meer aan je voeding ...

bev: melk...

sommige vrouwen..:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -SuUsJe- op donderdag 16 juni 2005 om 23:16:
anabole is stom

daar ga ik weeeeeer :gaap:

Het verkeerd schrijven in nog VEEL stommer..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op maandag 20 juni 2005 om 13:08:
daar ga ik weeeeeer

Het verkeerd schrijven in nog VEEL stommer..

ik wil je niet afzeiken meis,maar je typt zelf ook niet alles correct NL

Waarschuw beheerder
anabolen zijn niet stom
maar 90% van de gebruikers wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 13:22:
anabolen zijn niet stom
maar 90% van de gebruikers wel

uitspraak is (y)

das gewoon een feit.

Waarschuw beheerder
ken er genoet die vol vocht over het strand lopen.
of al 4 weken met een kuur bezig zijn en nog nooit gehoord hebben van een nakuur of voeding...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op maandag 20 juni 2005 om 13:26:
ben je Meis niet..

nee klopt,zul je ook nooit worden,want val voornamelijk op blond..:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 13:26:
ken er genoet die vol vocht over het strand lopen.
of al 4 weken met een kuur bezig zijn en nog nooit gehoord hebben van een nakuur of voeding

klopt ook wel,maar ; niet iedereen is nu aan het droogtrainen...
ik persoonlijk ook niet,vreet nog ff door naar April 2006,dan hoop ik de 110kg te halen,en dan droogtrainen tot de zomer.....
Waarschuw beheerder
en toch krijg je wel heel veel leuke reacties van vrouwen.. moest de mannen insmeren op defqon.. en ze zei dat ik bofte.. :vaag:

dus zij mocht ook even smeren.. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga ook niet cutten.
moet gewoon sochtens op de weegschaal 75 kg blijven.
train alleen op kracht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op maandag 20 juni 2005 om 13:36:
en toch krijg je wel heel veel leuke reacties van vrouwen.. moest de mannen insmeren op defqon.. en ze zei dat ik bofte..

dus zij mocht ook even smeren

??
typ nou eens een normale NL-zin,want zoals jij het er neer zet,en ik lees het letterlijk,valt er geen reet van te snappen..
Waarschuw beheerder
Bambix....

ik begin zo langzamerhand aan JOU te twijfelen..

als je iets niet snapt, moet je even teruglezen.. ik blijf mezelf niet herhalen :nee: voor jou..

dat is een van de functies van een topic.. je kunt het allemaal teruglezen..

:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Topic blijft wel leven... toch wel...
Waarschuw beheerder
hey people,
ik merk aan dit topic dat er veel mensen vooroordelen geven aan roids.

mijn mening is dat 90% van de users weten waar ze aan toe zijn.
wat ik ook bijna zkr weet is dat je btr een goed kuurtje kunt nemen en verders een gezonde leefstijl kan hebben, dan dat je ieder weekend als een v\d kaarte kikker loop te stampen onder invloed van pillen,coke etc
kortom gezegd: ieder heeft zijn eigen keuze.
en als je een goede studie heb vericht naar de positieve en negatieve werkingen van anabolen, is het mogelijk (mits je orgineel spul hebt) dat je er een super goed lijf mee kunt creeren zonder side effects te krijgen.

1 tip. wil je aan een kuur beginnen laat je van te voren goed onderzoeken door je huisarts of specialist.o.a je bloedvaten.cholestorol,bloeddruk.hartsslag etc... wees eerlijk en vertel jouw verhaal en vertel het aan vertrouwde personen zodat je omgeving is ingelicht. als je het goed doet kun je het toch niet verbergen....tenzij je zo lozer ben die stoer zou zeggen "ney joh mij lichaam is puur natuurs :s bodybuilding is immers niet het bouwen van je grafkist. maar zweten voor een goddelijk lijf.

Waarschuw beheerder
@TIM;

super reply (y)
Waarschuw beheerder
thnx:
ik wil maar even zeggen "bezint eer gij begint"

het zijn tenslotte medicijnen die bedoeld zijn voor dierlijke en medische doeleinde bijv voor kankerpatienten etc speel er gewoon niet mee want bij misbruik kan de situatie giga uit de hand lopen.!

-psychsiche stoornissen
-hartstoornissen
-impotentie
-aggresie aanvallen

hier een site waar alle antwoorden op te vinden zijn

www.ergogenics.org
www.dutchbodybuilding.nl
www.bodypage.nl

heeft er iemand hier vragen over anabolen/kuur schema's voedings schema's en of andere dingen ik beantwoordt ze graag.

groeten tim

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op maandag 27 juni 2005 om 11:20:
Bambix....

ik begin zo langzamerhand aan JOU te twijfelen..

als je iets niet snapt, moet je even teruglezen.. ik blijf mezelf niet herhalen voor jou..

dat is een van de functies van een topic.. je kunt het allemaal teruglezen..

als je nou eens foutloos typt,begrijp ik die tekst van je direct..;)
Waarschuw beheerder
jij weed tog wat ik bedoeld ?

het is hier geen eksamen nedelans....

;)

Waarschuw beheerder
zit er ook aan te denken om anabolen te gaan gebruiken

Waarschuw beheerder
ben het erg met je eens tim op 1 dingetje na

mijn mening is dat 90% van de users weten waar ze aan toe zijn.

valt toch vaak tegen...
Waarschuw beheerder
Wil ook over een maand gaan beginnen met een kuur. Iemand tips voor welke kuur ik het beste kan beginnen? En kan iemand mij een prive bericht sturen die mij eraan kan helpen alvast bedankt

Waarschuw beheerder
je bent te jong....
Waarschuw beheerder
Oke bedankt voor je tip. Nou lee ik dat jij rude violence een beetje de sportman bent hier. Nou is mijn vraag zou je mij kunnen helpen met natuurlijk verder te trainen? De sportschool waar ik zit doen ze nogal weinig met de leden maar wil graag een goed trainings schema hebben. Ik hoor het wel of je me verder kan helpen alvast bedankt

Waarschuw beheerder
ja leuk anabolen.. als je er mee weet om te gaan....

de meeste raken zo verslaafd aan die shit dat ze eindigen met Bitschtits en verschrompelde ballen en een kale kop.

Een lichte kuur gebruiken wanneer je aan je top zit, met natuurlijk trainen en het uiterste er uit wilt halen is oke. Maar zo worden deze middelen helaas niet gebrukt.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 11:55:
de meeste raken zo verslaafd aan die shit dat ze eindigen met Bitschtits en verschrompelde ballen en een kale kop.

Jij was hiervoor ook man??

Hoezo cliche?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 11:55:
Een lichte kuur gebruiken wanneer je aan je top zit, met natuurlijk trainen en het uiterste er uit wilt halen is oke. Maar zo worden deze middelen helaas niet gebrukt.....

een zware kuur gebruiken is ook niets mis mee, wanneer je het verantwoord gebruikt.

Waarschuw beheerder
He Vetnek ! dat is duidelijk een antwoord van een gebruiker. sorry ik heb me dr best wel in verdiept hoor. ik weet ook wel dat je van een paar kuurtjes niet onvruchtbaar word.

Alleen het komt wel voor. En van die bitchtits dat is gewoon een feit in heb meerdere mannen gezien met als eindresultaat bitch tits. Het is toch logisch de aanmaak van Testosteron staat op non actief omdat je het inspuit. wanneer je stopt neemt het vrouwelijke hormoon de overhand, resultaat Bitchtits OM TROTS OP TE ZIJN!

De vader van mn ex kreeg op zn 32 al een Hartinfarct door het velen kuren.... onschuldig nee, niet dus!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 19:27:
En van die bitchtits dat is gewoon een feit in heb meerdere mannen gezien met als eindresultaat bitch tits. Het is toch logisch de aanmaak van Testosteron staat op non actief omdat je het inspuit. wanneer je stopt neemt het vrouwelijke hormoon de overhand, resultaat Bitchtits OM TROTS OP TE ZIJN!

daar zijn middelen voor (nolva bijv.) ;) dus bij verantwoord gebruik, kun je dit voorkomen!

De vader van mn ex kreeg op zn 32 al een Hartinfarct door het velen kuren.... onschuldig nee, niet dus!

Niemand zegt dat het onschuldig is. Als mensen al genetische afwijkingen hebben (bijv. kanker of hartkwalen), dan kunnen AS het proces versnellen. AS zal het niet veroorzaken (mits weer: verantwoord gebruik!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is toch logisch de aanmaak van Testosteron staat op non actief omdat je het inspuit. wanneer je stopt neemt het vrouwelijke hormoon de overhand, resultaat Bitchtits OM TROTS OP TE ZIJN!

ALs je goed weet weet je mee bezig bent zorg je ervoor dat je weer hormonale opstarters zoals chlomid, hcg of nolvadex gebruikt zodra de werkzame stof je lichaam heeft verlaten! Als je dit niet doet dan ligt heel je hormonale huishouding plat ja en aangezien dit meestal testosteron betreft nemen de oestrogeentjes de overhand ja.. Zoals al heel vaak gezegt is hier: Zorg dat je weet waar je mee bezig bent, wat je gebruikt en hoe je het gebruikt dan kan je alle bijwerkingen en eventuele schade beperken!

Waarschuw beheerder
ja.... de key licht hem in het verantwoord gebruik. Daar zijn we het overeens!

Waarschuw beheerder
ik heb ooit eens een vriend gehad die anabolen gebruikte..
op een bepaald moment krijg je je pik niet meer omhoog en als dat met veel pijn en moeite lukt kun je niet meer klaarkomen dat lijkt me al een goede reden om dr niet aan te beginnen

Waarschuw beheerder
Haha mannekuh toch, op jou leeftijd groei je als een gek de eerste 2 jaar als je het goed doet en blijft het nog zitten ook als je naturel traint. Met anabolen zal je dus heel erg waarschijnlijk aan alle kanten gaan uitscheuren(strea) en de littekens die je ervan krijgt gaan nooit meer weg!!

Ga je eerst maar eens goed verdiepen in de voeding, want als dat niet goed is kun je het met anabolen al helemaal vergeten. Misschien zal je wel een klein beetje groeien, maar na de kuur ben je toch weer alles kwijt. Zonde van het geld en van je lichaam toch?

Dusss...zorgen voor een goed eetschema, genoeg rust en harde training.

Succes!

Waarschuw beheerder
jezus al dat gelul over anabolen! kan niemand het op eigen kracht? de meeste weten niet eens hoe ze degelijk moeten eten en trainen! gebruikers succes met jullie huilbuultjes. en nmaby wel kanker! en waarvoor? een lichaam dat snel verdwijnt als je niet meer traint!!!!!!!
puur natuur is beyter