Partyflock

Forumonderwerp · 757311
Waarschuw beheerder
Ik vraag me wel eens af waar een relatie bij een ander op gebaseerd is...
Mijn vriend en ik doen echt bijna alles samen en vinden veel van dezelfde dingen leuk. We hebben wel andere meningen maar zijn DIKKE MAATJES!

(L) him
Waarschuw beheerder
Ja, de meeste hebben het heel erg leuk samen maar echte maatjes... we kunnen alles samen doen. En dat heb ik zelfs niet met mijn beste vrienden! Dus vind ik het toch wel specialer! ;)

Waarschuw beheerder
yep :D

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriend is ook mijn beste maatje! :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijne ook :lief:

Waarschuw beheerder
we zijn zeker maatjes:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dat hebben wij ook ,doen alles samen en hebben het super gezellig,veel lachen,kattekwaad samen uithalen etc :)
MAATJES VOOR HET LEVEN !!! :D
Waarschuw beheerder
Mn beste maatje had mn vriend kunnen zijn...maar toch maar voor goede vriendschap gekozen.

Waarschuw beheerder
wij zijn ook echt maten :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je vriend altijd wel je maatje is
Waarschuw beheerder
me boy en ik zijn zeker wel dikke maatjes doen t liefst alles samen en vullen elkaar prima aan.. alleen uitgaan doen we niet altijd samen hij houd nie van grote feesten en ik wel ... maar daar is best een goede middeweg voor te vinden

Waarschuw beheerder
Me beste (K)

Waarschuw beheerder
mijn vriend is me maatje tot in het gaatje!!!!!

Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes:
Mijn vriend is ook mijn allerbeste vriend :lief: En dan ook een van de weinigen die me helemaal accepteerd, respecteerd en voor altijd van me houd :d :lief: Kan bovendien dan ook alles met em :D

Waarschuw beheerder
Ja, m'n vriendje wás in ieder geval mn beste maatje..:yes:
Hoop ook dat dat zo kan blijven...en heb één ex, dat zó'n goed maatje was, dat ie zoveel van me wist dat ie t maar uitmaakte...:/

Waarschuw beheerder
Ik heb geen vriend, maar als ik er een zou hebben zou het absoluut ook een maatje van me moeten zijn
Waarschuw beheerder
dat is toch logisch dat je vriend ook je maatje is.

Waarschuw beheerder
ja idd is niet meer dan logisch....

mijn vriend is ook zeker mijn allerbeste maatje!! (l)
Waarschuw beheerder
Meestal wel, maar niet altijd... We waren ook vrienden voordat we wat met elkaar kregen. :jaja:

Maar soms kan ik hem wel... :[

:P
Waarschuw beheerder
Zeker weten :yes:

Waarschuw beheerder
Natuurlijk is je vriend je maatje... daar moet je alles mee kunnen delen
Waarschuw beheerder
cker !!!! mn beste maatje :P

Waarschuw beheerder
Me lieverd, me soulmate (L)

Waarschuw beheerder
Jazeker(L)
Waarschuw beheerder
kan me niet voorstellen dat me vriendin me beste maatje wordt... heb dat zelf nog niet op zo'n manier meegemaakt en bij vrienden van mij is dat ook zeker niet het geval..
een paar vrienden van mij zullen echt wel boven mn toekomstige vriendin staan, misschien na 10 jaar is dat anders, maar ik zou dat zelf echt niet snappen op zo'n manier...

Waarschuw beheerder
Zekerrr!!!

Waarschuw beheerder
Ja.. dat is ie zeker!! :lief:

Waarschuw beheerder
Ja zeker weten, hij is echt m'n beste maatje..
We hebben natuurlijk weleens meningsverschillen maar voor de rest denken we over heel veel dingen hetzelfde en doen hetzelfde..:)
Echt leuk is dat..

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook.. Michiel is mijn beste vriend en vriendin. We kunnen úren praten en hebben dezelfde hobby's. We are made for eachother (L).

Waarschuw beheerder
jazeker wel :jaja:
hij is echt me beste maatje,kan met hem over alles praten,als die me alleen al aankijkt snap ik al wat die bedoelt,doen ook zowat wel alles samen,en kan echt met hem lachen,is echt me soulmate(L)

Waarschuw beheerder
Oeh Dennis is zeker mijn maatje!!! (L)

Waarschuw beheerder
Wy zyn ok wel dikke maatjes..
Mar vor sommige dinge heb je toch andere vriende nodig..
Alleen me elkaar omgaan is ok nix..
Zo wor je afhankelyk van elkaar..

Waarschuw beheerder
:yes: belangrijk dat je op 1lijn zit met elkaar!!

Waarschuw beheerder
Dat is juist het belangrijkste in een relatie......... Als dat niet zo is dan word de relatie ook nix dus voor de mensjes die het tegendeel ervaren......... Ga verder met zoeken er loopt ergens anders de ware rond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
mijn meisje is zeker ook wel een maatje van me, anders zou ik geen relatie met haar kunnen hebben..
Waarschuw beheerder
Ja zeker is mijn vriend mijn maatje!!! :D Waren al dikke vrienden voor we iets met elkaar kregen. We doen van alles, kan hem alles vertellen en andersom, als ik het kut heb kan ik altijd bij hem tercht :D Mijn moppie is mijn mattie :D (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriend was eerst gewoon een pf kennis :P
Toen goede vrienden, en nu hebben we al bijna 1 jaar wat (L)

We zijn nu ook gewoon elkaars beste vrienden, vertellen elkaar alles! kunnen lachen met elkaar
:D

Waarschuw beheerder
mijn vriend is mn maatje..mn schatje..mn sexy..sexy man..hijs veel voor me :yes::lief: :$
Waarschuw beheerder
Het is niet alleen me vriend maar ook me beste maat!

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
Waarschuw beheerder
Best buds...

Waarschuw beheerder
ja echt wel! we hebben dezelfde hobby's en interesses en doen ook veel samen (zelfs winkelen:P)
kan met alles bij hem terecht en omgekeerd.
mn vriend is ook echt mn maatje dus!

Waarschuw beheerder
ben nu vrijgezel maar als ik een vriend heb vind ik het ook heel belangrijk dat hij mijn maatje is!
Waarschuw beheerder
da zou wel fijn zijn jah:)

Waarschuw beheerder
Ik & mijn vriend ook :lief:
Waarschuw beheerder
:yes:

Kan tegen mn schatje echt alles zeggen, we kunnen overal over praten en hebben altijd de grootste lol met zn 2-en :lief:
T is ook de eerste waarbij ik me compleet op mn gemak voel :D

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
hij is me maatje ja..kan vanalles met hem doen enzo
maar voor sommige dinge heb ik me eige vriende