Ik vraag me wel eens af waar een relatie bij een ander op gebaseerd is...
Mijn vriend en ik doen echt bijna alles samen en vinden veel van dezelfde dingen leuk. We hebben wel andere meningen maar zijn DIKKE MAATJES!
Ja, de meeste hebben het heel erg leuk samen maar echte maatjes... we kunnen alles samen doen. En dat heb ik zelfs niet met mijn beste vrienden! Dus vind ik het toch wel specialer!
me boy en ik zijn zeker wel dikke maatjes doen t liefst alles samen en vullen elkaar prima aan.. alleen uitgaan doen we niet altijd samen hij houd nie van grote feesten en ik wel ... maar daar is best een goede middeweg voor te vinden
Me beste
mijn vriend is me maatje tot in het gaatje!!!!!
Mijn vriend is ook mijn allerbeste vriend En dan ook een van de weinigen die me helemaal accepteerd, respecteerd en voor altijd van me houd Kan bovendien dan ook alles met em
Ja, m'n vriendje wás in ieder geval mn beste maatje..
Hoop ook dat dat zo kan blijven...en heb één ex, dat zó'n goed maatje was, dat ie zoveel van me wist dat ie t maar uitmaakte...
Ik heb geen vriend, maar als ik er een zou hebben zou het absoluut ook een maatje van me moeten zijn
kan me niet voorstellen dat me vriendin me beste maatje wordt... heb dat zelf nog niet op zo'n manier meegemaakt en bij vrienden van mij is dat ook zeker niet het geval..
een paar vrienden van mij zullen echt wel boven mn toekomstige vriendin staan, misschien na 10 jaar is dat anders, maar ik zou dat zelf echt niet snappen op zo'n manier...
Ja zeker weten, hij is echt m'n beste maatje..
We hebben natuurlijk weleens meningsverschillen maar voor de rest denken we over heel veel dingen hetzelfde en doen hetzelfde..
Echt leuk is dat..
Ik heb dat ook.. Michiel is mijn beste vriend en vriendin. We kunnen úren praten en hebben dezelfde hobby's. We are made for eachother .
jazeker wel
hij is echt me beste maatje,kan met hem over alles praten,als die me alleen al aankijkt snap ik al wat die bedoelt,doen ook zowat wel alles samen,en kan echt met hem lachen,is echt me soulmate
Oeh Dennis is zeker mijn maatje!!!
Wy zyn ok wel dikke maatjes..
Mar vor sommige dinge heb je toch andere vriende nodig..
Alleen me elkaar omgaan is ok nix..
Zo wor je afhankelyk van elkaar..
belangrijk dat je op 1lijn zit met elkaar!!
Dat is juist het belangrijkste in een relatie......... Als dat niet zo is dan word de relatie ook nix dus voor de mensjes die het tegendeel ervaren......... Ga verder met zoeken er loopt ergens anders de ware rond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja zeker is mijn vriend mijn maatje!!! Waren al dikke vrienden voor we iets met elkaar kregen. We doen van alles, kan hem alles vertellen en andersom, als ik het kut heb kan ik altijd bij hem tercht Mijn moppie is mijn mattie
ja echt wel! we hebben dezelfde hobby's en interesses en doen ook veel samen (zelfs winkelen)
kan met alles bij hem terecht en omgekeerd.
mn vriend is ook echt mn maatje dus!
ben nu vrijgezel maar als ik een vriend heb vind ik het ook heel belangrijk dat hij mijn maatje is!
Kan tegen mn schatje echt alles zeggen, we kunnen overal over praten en hebben altijd de grootste lol met zn 2-en
T is ook de eerste waarbij ik me compleet op mn gemak voel