Liegen over je gebruik moet je echt niet doen Bob, want dan hou je dus jezelf voor de gek!
Ons hoef je echt niet voor de gek te houden hoor, daar heb je echt alleen jezelf maar mee
Ik vind het zeer interresant om te lezen zo'n topic als deze.

Maar aan de andere kant is t ook heel erg. Ik ken je dan wel niet, dus mij zou t dan ook verder een worst wezen wat je doet, maar als je een vriend van mij had geweest, had ik dit wel heel erg gevonden.
Ik expirimenteer ook met van alles, en wil weten wat er op de drugs markt is. Ga ook deze zomer opium eens een keer proberen. Alleen heroine is de enige drug, die ik lekker met rust laat. Ik weet hoe fout het kan gaan met drugs..
Maar je moet het niet als gezeik zien wat mensen hier typen. Ik zal het eerder ff net wat zwaarder oppakken dan jij, en denken: damn, dit is niet goed, iedereen hier zegt het echt niet voor niks, beter kap ik hier idd mee, en neem ik gewoon lekker andere shit als ik wil gebruiken.
Ga terug nu het nog kan, en laat t allemaal tot je doordringen, je wil toch geen junkie worden??
Lijkt het je nou echt een leuk leven om afhankelijk te zijn van een bepaalde drug??
Je kennisen kring zal op een gegeven moment alleen nog maar bestaan uit heroine gebruikers en aanverwanten...
Je oude vrienden willen niet met zo'n iemand omgaan, je ouders zul je er heel veel pijn mee doen, en echt het valt een tijdje te verbergen, maar langzaam takel je af, en dan kun je er niet meer onderuit hoor.

Maar dan ben je te laat, en had ge gewild dat je naar ons geluisterd had...
Echt, je bent geen haar sterker of beter dan andere mensen die hiermee begonnen zijn, besef dat gewoon ff!
Iedereen denkt zo, en kijk, je zit al op 3x, oftewel, je doet precies t zelfde, dat heeft zich al 2x bewezen (1e x = expiriment, dus die telt niet)
De meeste hier in dit topic gebruiken ook drugs, maar dan voor recreatieve doeleinden, dat is toch wel ff andere koek...vandaar dat wij dus "zeiken".

We weten allemaal, dat reacreatief gebruik van heroine, maar van heel korte duur is...
Dus als die volgende keer komt met die vriend van je met "zullen we het t nu echt voor de allerlaatste keer doen??" zeg dan gewoon: Die is geweest!
Want je word echt een junkie anders, daar is geen twijfel over mogelijk!
Klinkt allemnaal heel moraalriddersachtig

Maar doe er wat mee!