Partyflock

Forumonderwerp · 757291
14045x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie dat er veel topics over geopend zijn en ook allemaal op slot, ik hoop nu normaal te kunnen praten.

Wie heeft het wel eens geprobeerd en hoe was het, ik zie vaak jongens voor mijn winkel (Hoog Catharijne) met zilverpapiertjes en die zijn helemaal in hun eigen wereld, ik heb er weleens over nagedacht dat ik het ook wilde gaan proberen maar ik wil er wel wat meer van weten eerst dus deel je ervaringen, alleen serieuze reacties aub
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bob. Ik denk dat je je nu een tijdje koest moet houden, anders gaat het fout he.
Waarschuw beheerder
geen ervaring mee
ken ook niemand die het gebruikt of gebruikt heeft gelukkig.

Zijn die mensen soms minder he. En heroine kan je ook roken ik heb het ook nooit gespoten!!

Geef mij maar Stone Island of Armani CC is wat suf geworden Bob:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
armani en carlo's gert die doen de hem! thie truien zijn the shizzle! Doe groeten aan de marokaanse hooliefamilie uit grunn (die 2 bolle) :D
Waarschuw beheerder
Iedereen mag van mij doen wat ie wilt, het is ook vrij triest dat mensen heroine zo verafschuwen maar ondertussen wel zwaar veel blowen, snuiven, zuipen, en/of slikken.

Het is alleen helaas zo dat bij opiaten (en vooral heroine) af en toe gebruiken vrijwel onmogelijk is. Niemand denkt dat ie verslaafd raakt bij een eerste keer/keren. Laat het dus alsjeblieft bij deze ene keer. Een kleine nuancering: het meerendeel van de junks zijn wel mensen die in hun jeugd zware problemen hebben gehad en heroine min of meer als een 'medicijn' gebruiken om dat te vergeten. Als je zelf geen ernstige trauma's hebt is het risico dus al iets minder. Het is dus ook vrij triest om junks maar losers/kneuzen/whatever te noemen, een hoop van deze mensen zijn gewoon zwaar fucked up door dingen die ze hebben meegemaakt en zouden wel beter behandeld mogen worden (ze zijn namelijk ZIEK (in de medische zin van het woord)).

Zelf zou ik H overigens nooit doen, tenzij ik op sterven zou liggen ofzo... dan heb je ook niet zoveel meer te verliezen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven maarde laatste 3 jaar heb ik niks meer om me druk over te maken, en k hoef van me leven niet meer te werken, dus waar zou k me druk om maken, t is niet iets om geluk mee te kopen t is gewoon lekkah

Waarschuw beheerder
donateur
Wat heb je gedaan dan dat je van je leven niet meer hoeft te werken? :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij hebt een eigen winkel! wel een superverse winkel!

:respect:

Waarschuw beheerder
chinezen is best relaxed hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja doet er niet toe hehe laten we zeggen dat ik een grote klapper heb gemaakt, ik werk wel maar ben er nog maar part-time en ik vind t ook leuk om te werken daar

Waarschuw beheerder
donateur
rotzooi.... NIet doen! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het gister nou toch dan voor de tweede keer geprobeerd en k moet zeggen dat t nu wel vele keren beter was als de eerste keer, ik werd nog wel wat onrustig in mn maag misselijk ed maar wel veel minder en het lekkere gevoel overheerste en het is inderdaad echt heel erg lekker echt veel beter dan een orgasme !!

Nou, dan maar op naar de 3e keer, of niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou wie weet hoef toch geen verantwoording aan jou af te leggen, en ter informatie die derde keer heb ik al gehad :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dit topic is zeker nog weer een reden voor mij om nooit smack te gaan gebruiken :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heroine, is heerlijk!!

Ik Ben al helemaal verslaafd ook. b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
edereen mag van mij doen wat ie wilt, het is ook vrij triest dat mensen heroine zo verafschuwen maar ondertussen wel zwaar veel blowen, snuiven, zuipen, en/of slikken.

Het is alleen helaas zo dat bij opiaten (en vooral heroine) af en toe gebruiken vrijwel onmogelijk is. Niemand denkt dat ie verslaafd raakt bij een eerste keer/keren. Laat het dus alsjeblieft bij deze ene keer. Een kleine nuancering: het meerendeel van de junks zijn wel mensen die in hun jeugd zware problemen hebben gehad en heroine min of meer als een 'medicijn' gebruiken om dat te vergeten. Als je zelf geen ernstige trauma's hebt is het risico dus al iets minder. Het is dus ook vrij triest om junks maar losers/kneuzen/whatever te noemen, een hoop van deze mensen zijn gewoon zwaar fucked up door dingen die ze hebben meegemaakt en zouden wel beter behandeld mogen worden (ze zijn namelijk ZIEK (in de medische zin van het woord)).

Zelf zou ik H overigens nooit doen, tenzij ik op sterven zou liggen ofzo... dan heb je ook niet zoveel meer te verliezen.----------------

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou wie weet hoef toch geen verantwoording aan jou af te leggen, en ter informatie die derde keer heb ik al gehad :D

Volgens mij wil je gewoon mensen gaan laten happen okm dit topic, of niet??

Want als dit echt zo is, dan ben je echt ver van huis jongen!!!
Je staat aan het begin van het einde van je leven!
Waarschuw beheerder
Zeik niet zo a sahbi laat die man als hij wilt roken hij rookt en als je wilt gaan zeiken ga naar wc alsjeblieft ga daarheen en laat deze man met rust

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is geen zeiken, ios puur voor z'n eigen best wil.
Mensen zijn pas echt ver heen, als ze goeie raad als "zeiken" gaan zien... :/
Je ogen sluiten, voor je probleem heet zoiets!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D :xtc: :bounce: :respect:

Waarschuw beheerder
ppfff wat een gezeik allemaal. Je hebt togh al voor jezelf besloten dat je ut nog een keer wilt doen, en nog een keer, en nog een keer. Dus of je gaat nu door ermee, en raakt veslaafd. Of je kapt dur gewoon nu mee, nu kan het nog....nie zow moeilijk doen togh?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of je doet het gewoon zo nu en dan op recreatieve basis! Niks mis mee!

Waarschuw beheerder
juahhh heel stoer hoor..je hebt de 3e x al gehad..egt...je vind jezelf wel helemaal geweldig of niet dan?

Waarschuw beheerder
met deze topic wil je gewoon eem stoer doen, even laten weten dat je zoooo geweldig bent ( BUT NOT) met horse. Je wilt ons gewoon even laten weten dat je gewoon naar de tering gaat. Volgende x als je zown topic opent..zet er dan gewoon neer: ik ga naar de tering. En niet: dat je serieus wilt weten wat het met je doet.

Waarschuw beheerder
Nou dit topic is zeker nog weer een reden voor mij om nooit smack te gaan gebruiken

:yes:

idd, ik weet eigenlijk ook 100% zeker dat ik dit pas doe, als ik weet dat ik niet lang meer heb :yes:

Waarschuw beheerder
Fritz dolle :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whaha al die gore junkies op cs en europalaan, en jullie willen zo worden! pfff
Waarschuw beheerder
donateur
Nou wie weet hoef toch geen verantwoording aan jou af te leggen, en ter informatie die derde keer heb ik al gehad

Nee hoor, je hoeft mij zeker geen verantwoording af te leggen, maar eerst zeg je :

bla bla bla 1 x en daarna niet meer hoor ik heb een sterke persoonlijkheid

je, moet het allemaal zelf weten hoor, maar je opent er zelf een topic over en als iemand het niet met je eens is noem je het gezeik.

ik vind t schrikbarend, dat je het nu dus al voor de 3e keer gebruikt hebt en dat binnen 2 weken, je zegt immers zelf dat je zo'n sterke persoonlijkheid hebt
Waarschuw beheerder
donateur

zo nu en dan ???? 3x binnen 2 weken ????????????????????
Waarschuw beheerder

Sorry maar recreatief smack gebruiken is echt vrijwel onmogelijk. Ik heb es een topic op bluelight gelezen en daarin werd gevraagd of er ook receatieve gebruikers waren (onder de forumleden dus...). Nou mooi niemand dus... iedereen die het regelmatig gebruikte was min of meer verslaafd.

Zie ook Uit Je Bol:

Iedere beginnende gebruiker denkt dat hij ermee zal stoppen zodra hij het genoeg vindt. Iedere nieuwe gebruiker denkt dat hij sterker is dan de drug. Dat is nu precies het gevoel dat heroïne veroorzaakt. Daarom gaat iedere nieuwe gebruiker voor de bijl. Een beginnend gebruiker verzuchtte eens; "Wat jammer dat zoiets lekkers zo verslavend is." Hij is er nooit meer vanaf gekomen...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Best wel interresant topic dit. Langzaam zie je hoe iemand steeds meer een junk wordt terwijl hij denkt dat hij het in de hand heeft. Precies zoals het overal staat beschreven en ervoor gewaarschuwd wordt gebeurd het hier ;). Nog 3 pagina's vol en dan horen we nix meer van Bob :P
Waarschuw beheerder
Bob is een beetje een boefje en is ons allemaal een beetje in de maling aan het nemen.

Toch wel jammer, want de meeste reakties zijn serieus, en dit topic leek even heel interessant te worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Och och.. wel een beetje flauw ;)

Waarschuw beheerder
bij de eerste keer dacht ik..jongen :no: dom maar okay...
na 3x ben je gewoon een junk in opleiding..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hoop echt dat hij ons in de maling neemt, want dit echt héél erg, als dit waar is!!
En idd. Echt best bijzonder dat live op internet in 3 weken tijd de het begin van ondergang van iemand mee maakt.. ;)
Waarschuw beheerder
En Bob je kan nog zoveel poen hebben wat ik zeker betwijfel, maar dat gaat op als je dat heb. en je CC verkoop je dan voor een chineesje of drie. En je ziet maar wat je doet want ik krijg ook steeds meer het idee dat je aan het eikelen bent hiero

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pffff wat een gezeik zeg waarom zou ik erover lullen, laatste keer heb ik nu gehad en nu doe ik t (voorlopig) niet meer, en ik noem jullie kritiek gezeik en jullie wat ik neerzet gelul, wisselwerking van 2 kanten dus als dat je mening is moet je gewoon lekker niets neerzetten hier
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dit topic is zeker nog weer een reden voor mij om nooit smack te gaan gebruiken

Lijkt me ook Rinke, ik weet je te vinden als het wel zo is.... :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar GertBrownSugar hoelang heb je dan gebruikt en hoeveel rookte je per dag? En heb je er nooit zin meer in? En werkte dat echt, afkicken onder narcose? Of snuif je soms nog weleens om maar eens een voorbeeld te noemen

Waarschuw beheerder
lekker man heroine
Waarschuw beheerder
Ik heb 13 jaar gebruikt, en in mijn "top tijd" 3 gram coke en 2 gram heroine per dag. En ik heb er geen zin meer in ook niet op feestjes ik neem gewoon mijn ADHD tablet niet in en ik ga als een speer. En ik drink ook niet, gewoon op de sinas. Dus het werkt echt afkikken onder narcose!!
Waarschuw beheerder
sjeetje heroine zou ik tog nooit van mn leven willen doen :no:

kzie mezelf al door een Xtje probere mn hele leven draan vast zitten....

:S nope laat maar lekker zitte...!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een pilletje op ze tijd ok. Dan voel je je toch goed waarom dan iets anders als heroine etc proberen? Spelen met je leven!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb 13 jaar gebruikt, en in mijn "top tijd" 3 gram coke en 2 gram heroine per dag. En ik heb er geen zin meer in ook niet op feestjes ik neem gewoon mijn ADHD tablet niet in en ik ga als een speer. En ik drink ook niet, gewoon op de sinas. Dus het werkt echt afkikken onder narcose!!

Dan ben je echt een volle JUNK!

Waarschuw beheerder
donateur
Dan was je echt een volle JUNK! ;)

Waarschuw beheerder
GertBrownSugar

je hebt wel een redelijk gezond koppie voor iemand die z`n eigen lichaam zo heeft toegetakeld

Waarschuw beheerder
donateur
Dat was mij ook al opgevallen ja...

Ziet er echt niet uit als iemand die jaren lang aan de zooi heeft gezten.

Maaruh topicopener, triest bezig man!
Ik veroordeel drugsgebruikers niet, ik ben zelf ook een junk geweest waar je u tegen zegt, alleen heroine of crack ofzo, gaat me ff wat te ver, dat is geen recreatie drugs meer.
Dat gebruik je niet voor de lol maar puur om het "gebruiken"

Maar je hebt het dus al 3x gedaan in korte tijd, en je bent van plan het binnenkort weer een keer te doen?
Tering zeg...
Ik weet niet of jij de intelligentie in je botte kop hebt, om over je eigen leven na te denken, maar het lijkt er niet op.
Wat denk jij te bereiken hiermee??
Lol maken??? Zo gaat het bij elke beginnend gebruiker!!!!
Ben je nu niet verslaafd nog, dan word je dat de volgende keer wel. Denk niet dat als je na 3 maanden nog steeds niet verslaafd bent, dat je het ook niet zal worden, want het is een geraffineerd langzaam proces!!
Maargoed luisteren doe je toch niet: je bent nu al verloren...
En natuurlijk lul ik in jouw ogen bullshit, is ook niet meer dan logisch, want zo gaat dat nou eenmaal met drugsverslaving: mensen om je heen zeiken maar wat...
Het enige verschil is dat de buitenwereld er nog met een nuchtere kijk naar kijkt. Jij niet.

Maargoed laat ik me verder de moeiete om te typen maar besparen, het heeft toch 1000% geen zin meer!

Ik zal zeggen, denk hier nog maar eens aan opver een jaartje, kijk maar eens wie er hier gelijk heeft!
Waarschuw beheerder
wat mij dan opvalt is dat je hier die anti's die bijna altijd op topics over pep zeiken hier niet ziet.. :S