1093x bekeken
Allebei een eigen huisje betekent dubbele uitgaven,terwijl samenwonen,als de relatie perfect gaat, zo iets moois kan zijn en dus geen dubbele uitgaven.
Voordeel van allebei een eigen huisje hebben is wel dat je zelf eerst kan wennen aan het "je eigen huis hebben" en het voor jezelf zorgen..

Voordeel van allebei een eigen huisje hebben is wel dat je zelf eerst kan wennen aan het "je eigen huis hebben" en het voor jezelf zorgen..
laatste aanpassing
Als je vlak bij elkaar woont is het niet zo een probleem om allebei je eigen huisje aan te houden..je kunt toch bij elkaar zijn als je dat wilt, maar als je vriend verder weg woont zeker wel samenwonen 
Dat sowiezo..
heel belangrijk dat je alletwee je eigen dingen houdt..
anders is het zo afgelopen.
anders is het zo afgelopen.
Dat sowiezo..
laatste aanpassing
haha... wij wonen nu ruim 2,5 jaar samen, eerst op mijn "studenten" kamer (12 vierkantemeter) en daarna in het tekoop staande huis van mijn schoonouders, en een jaar geleden hebben we samen een appartementje gekocht.
Sleur hebben we geen last van, we gaan minstens 2 keer per maand uit, en als jullie een beetje dit forum in de gaten houden heb je vast al gezien dat we openstaan voor allerlij spannende dingen!
Voor: meer tijd met elkaar
Tegen: tja.. ik heb nog geen id... misschien problemen als je uitelkaar gaat..... als als als.. maar dat is natuurlijk niet de bedoeling..
Sleur hebben we geen last van, we gaan minstens 2 keer per maand uit, en als jullie een beetje dit forum in de gaten houden heb je vast al gezien dat we openstaan voor allerlij spannende dingen!
Voor: meer tijd met elkaar
Tegen: tja.. ik heb nog geen id... misschien problemen als je uitelkaar gaat..... als als als.. maar dat is natuurlijk niet de bedoeling..
Was 18 kocht ik een huisje, heb bijna een jaar samengewoond... niet echt n sucses.. zijn nu uit elkaar. VEEL TE VROEG (voor mij)... wil nu nog ff lekker genieten en dan zien we wel...heb nu n heel lief schatje en doen alles lekker rustig aan
Samenwonen is lekker veel gezelliger. Thuisgekomen na het werk ff lekker tegen elkaar aankruipen, lekker saampies slapen en dan de volgende ochtend weer naast mn liefie wakker worden
Wat lief
Maar uhm, enige nadeel is misschien dat je 24 uur op elkaars lip zit
Hoezo Es, plannen?
Ik ben na een half jaar gaan samenwonen en we zijn nu 1.5 jaar verder, doordat we allebei naast ons leven samen, ook sterk onze eigen dingen hebben gaat het prima...
We vinden het ook gewoon heerlijk om alles samen te delen.
Samenwonen is DE grote test voor je relatie
Want alleen houden van is niet genoeg als je je hele leven bij elkaar wilt blijven... je moet ook met elkaar kunnen leven en daar komen veel dingen bij kijken....samenwonen bestaat uit compromis sluiten, acceptatie en tolerantie..
We vinden het ook gewoon heerlijk om alles samen te delen.
Samenwonen is DE grote test voor je relatie
Want alleen houden van is niet genoeg als je je hele leven bij elkaar wilt blijven... je moet ook met elkaar kunnen leven en daar komen veel dingen bij kijken....samenwonen bestaat uit compromis sluiten, acceptatie en tolerantie..