Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 20:51:assepoester, doornroosje en sneeuwwitje ...de meisjessprookjes
Yep daar sluit ik me bij aan
De kleine zeemeermin
ik had indd ook al die cassette bandjes met dat boek. vond al die sprookjes leuk.
als ik te druk of lastig was was dat de ideale oplossing.
kan me 1 sprookje herinneren maar hoe die nou heet??!
iets met een waterput en dat meisje gaat erin en dan komt ze ergens anders uit...
hmm.. iemand idee welke dat was?!
als ik te druk of lastig was was dat de ideale oplossing.
kan me 1 sprookje herinneren maar hoe die nou heet??!
iets met een waterput en dat meisje gaat erin en dan komt ze ergens anders uit...
Ik vond "het lelijke jonge eendje" altijd erg mooi en "het meisje met de zwavelstokjes" vond ik altijd zóóó zielig!
Idd met die geweldige boeken + bandjes van Lekturama!

Vrouw Holle!
Idd met die geweldige boeken + bandjes van Lekturama!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 22:44:kan me 1 sprookje herinneren maar hoe die nou heet??!
hmm.. iemand idee welke dat was?!
Vrouw Holle!
Uitspraak van *Ruby* op zaterdag 27 mei 2006 om 17:37:
k vond de kleine zeemeermin wel het mooist, ik wilde vroeger dan ook een zeemeerminnetje zijn. En dan naar het strand in de zee als een zeemeermin proberen te zwemmen...Zal er wel belachelijk hebben uitgezien
Ghehe, komt me behoorlijk bekend voor
Same here!
Uitspraak van Merle Noir op vrijdag 27 oktober 2006 om 11:41:En dan naar het strand in de zee als een zeemeermin proberen te zwemmen...Zal er wel belachelijk hebben uitgezien
Hehe, liet me ook altijd aanspoelen inderdaad