Partyflock

Forumonderwerp · 756397
2 volgers · 94756x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=482 height=80]http://home.planet.nl/~oliem002/FCPFlogo.gif[/img]
FC Partyflock, het staat voor de 'harde kern' van Partyflock, de mensen die dus regelmatig een waarschuwing en/of ban oplopen en niet op hun mondje zijn gevallen en een hekel hebben aan alle admins en aan de mensen die envelopje drukken!

In dit topic houden we ons bezig met het verzinnen van originele supportersliederen, uitdrukkingen en 'de Admin van de Week' maar hou t wel netjes, anders wordt 't gesloten!

Naast het verzinnen van supportersliederen kunnen we hier ook een 'harde kern' gaan vormen genaamd FCPF, met deze groep kunnen we dan de confrontatie aangaan met de rivaliserende kernen van bijv. TMF, PP2G en Q-Dance

Admins, het is niet de bedoeling om met dit topic aan te zetten tot, te provoceren of af te zeiken (HUMOR)

Hoe wordt je lid van FCPF?

Heel simpel, iedereen krijgt weleens een waarschuwing, spaar deze!! want wanneer jij kan aantonen dat je minimaal 10 waarschuwingen hebt gehad kun je lid worden van FCPF, kopieer deze dan en stuur ze op naar mij of 1 van de leden in een PB, bij goedkeuring komt jou naam onderaan in deze post, dan weet dus iedereen of je een officieel lid bent of niet, je kunt dan eventueel ook achteraan je naam de initialen 'FCPF' zetten, maar dat is geheel aan jezelf!

Kun je niet aan deze eisen voldoen, ga dan niet huilen, geef je naam door en je naam wordt dan in de lijst met aanstormend talent gevoegd, in deze lijst wordt wel verzocht om het FCPF-forumplaatje te dragen en om FCPF zoveel mogelijk te promoten in andere topics, want ook op deze manier kun je bij goedkeuring uiteindelijk een volwaardig lid worden!

Voor alle duidelijkheid, hou 't netjes en Admins het is humor!

FCPF

Respect 2 medicman

Oprichters van FCPF
verwijderd
FC

Ereleden van FCPF
ADHD1974
PARRUK
verwijderd
verwijderd

Leden van FCPF
verwijderd, WSM, Ouwehoeren, Hypa, FC Ultrajectum, :jaja: Jeffrey :jaja:, M. :'), º²º Miss Dynamite ***, Paralizer, verwijderd, verwijderd, FC Lacoste, R.D.H., 3es, Richard, verwijderd, Graaf XXX, verwijderd, The Finz

Aanstormend Talent
permanent verbannen, verwijderd, WilliamWallace, Jezus Komt Trug, meester apc, verwijderd, permanent verbannen, ..Mike

Cheerleaders van FCPF
verwijderd, verwijderd

In Memoriam
permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, verwijderd

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Dat jullie nogg durven te spreken over mietjes en bang.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar durf ik nog over te spreken ja mietje bangepoeperd. ALs je wapens draagt ben je bang dat je t niet zonder af kan (K) poeperdje

Waarschuw beheerder
Vandaar die honkbal knuppels bij de zwarte markt, aha, niet zonder, idd.
Waarschuw beheerder
poeperd nou doooooooooeeeeei

Waarschuw beheerder
Nu weetie niks meer, die kanker jood, hahaha Feijenoord een beetje uitmaken voor laf, maar zelfs zijn het de enigste laffaards.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beschouw dat bericht boven maar niet als geschreven, eigenlijk triest dat het elke keer in dit onderwerp moet eindigen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Respecteer iedereen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 17:13:
Respecteer iedereen

:no: sorry maat
no respect to kakkerlakken, nu niet, nooit niet. Bij ons lieten ze nog wel eens iemand lopen, kakkerlak die alleen was of zo, omgekeerd niet. No respect, dood moeten ze

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Begin en eind jaren80, waren Feijenoord en Ajax zelfs nog met elkaar bij het Nederlands elftal.. Dus we lieten niemand van jullie lopen, maar we betaalde wel de boete's voor elkaar, dronken bier in het zelfde cafe, zaten zelfs nog in het zelfde hotel... :x

Waarschuw beheerder
Delee laat gaan,is zinloos om hier op in te gaan.
;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja, tegen de waarheid is geen leugen opgewassen heh!!

Waarschuw beheerder
of kinders gaan dingen zeggen,wat ze van horen en zeggen hebben,en ze met de rest mee lullen terwijl ze nog geen 25 % weten van alles, en de handjes maar in onschuld wassen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja zeker dood moeten die, maarja, jullie schijnen het allemaal zo goed te weten? wat en allemaal gebeurde tussen ons vroegah, dat Feyenoord nooit joden, met rust liet, nee? vraag dat dan maar is na aan die oude K. uit Dordt.

Waarschuw beheerder
jullie schijnen ook altijd alles beter te weten.
ga zo maar door pot verwijt de ketel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat jullie nu doen is gewoon hypocriet. Net doen alsof wij altijd alleen maar met grote groepen kleine groepjes aanpakkte, dat zou best wel is kunnen, daar hou ik me niet mee bezig, maar ga nou niet zo doen alsof het andersom niet zo is.

De eerste editie's van Ajax - Feijenoord, was het ook altijd dat jullie kleine groepies insloten, die van achter de ME linie weggelipten, en de kk sloegen. En geregeld dat er mensen met steekwonden naar het ziekenhuis moesten, na amsterdam-uit hoor... Dus dat is gewoon meten met 2 maten.

Maarja, dit gaat weer nergens over, zolang er niks tussen Feyenoord en ajax gebeurt, kunnen we nog wel 100 jaar, een welles nietes spelletje blijven spelen..... Dus laat ik maar de verstandigste wezen, en er lekekr mee kappen, want dit gaat toch nergens heen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach misschien treffen we elkaar wel eens,kunnen we gelijk ff de boel op zaken stellen O:)
pf de gekste hier

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mij i.i.g niet, ik ga niet meer. :d, alleen nog internet hoolie :bloos:.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezelligheid hier :\

Koekje 'r bij?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jodenkoek?:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van WSM op maandag 31 oktober 2005 om 19:41:
sorry maat
no respect to kakkerlakken, nu niet, nooit niet. Bij ons lieten ze nog wel eens iemand lopen, kakkerlak die alleen was of zo, omgekeerd niet. No respect, dood moeten ze

Het is triest ja..... maar vechten met wapens snap ik zowieso niet.. gaat nergens over
Waarschuw beheerder
Muhahahaha 1-5 :D

Waarschuw beheerder
:bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
f3 heeft ook met 6-0 gewonnen van de f5

Waarschuw beheerder
[img width=15 height=15 cacheid=0001906500045f67774213af1a010cf63e]http://smile.smilies.nl/435.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet je poepe
Waarschuw beheerder
beter dan!

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=259 cacheid=000a9d69001ec4c774af5ee11a010d726a]http://images.fok.nl/upload/051101_75125_arrestatietrein.jpg[/img]
groeten uit Amsterdom^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 1 november 2005 om 22:14:
:dood: die gasten

ze zijn weer vrij gelaten :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja :vaag:

Waarschuw beheerder
De mannen blijken niets kwaads in de zin te hebben gehad. In hun rugzak zaten onder meer cd's en papieren met koranteksten. De politie spreekt van loos alarm en zal de mannen weer op vrije voeten stellen.
Waarschuw beheerder
Aha lekker handig weer

Waarschuw beheerder
idd :s al dat gezeik hier in Nederland als er maar een tas zonder persoon staat is het al verdacht :/
Waarschuw beheerder
ja maar ja wel beetje logisch he ;)

Waarschuw beheerder
ja ze zijn te bang hier ;)

Waarschuw beheerder
en nee ze zijn niet te vertrouwen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een keer een bommetje gegooit met ajaks-feyenoord. toen dachten ze ook een aanslag omdat ik een koran er achter gooide, maar het was gewoon voor de lol

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de gedachten gaan van me mannen is zeker wel grof
dus als je fockt eindig je kop als theo van gogh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 november 2005 om 16:09:
de gedachten gaan van me mannen is zeker wel grof
dus als je fockt eindig je kop als theo van gogh

Hou ff lekker je bek daarover achterlijke mongool

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaat zelf over een liedje over jou stad:x