Partyflock

Forumonderwerp · 756397
2 volgers · 74082x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=482 height=80]http://home.planet.nl/~oliem002/FCPFlogo.gif[/img]
FC Partyflock, het staat voor de 'harde kern' van Partyflock, de mensen die dus regelmatig een waarschuwing en/of ban oplopen en niet op hun mondje zijn gevallen en een hekel hebben aan alle admins en aan de mensen die envelopje drukken!

In dit topic houden we ons bezig met het verzinnen van originele supportersliederen, uitdrukkingen en 'de Admin van de Week' maar hou t wel netjes, anders wordt 't gesloten!

Naast het verzinnen van supportersliederen kunnen we hier ook een 'harde kern' gaan vormen genaamd FCPF, met deze groep kunnen we dan de confrontatie aangaan met de rivaliserende kernen van bijv. TMF, PP2G en Q-Dance

Admins, het is niet de bedoeling om met dit topic aan te zetten tot, te provoceren of af te zeiken (HUMOR)

Hoe wordt je lid van FCPF?

Heel simpel, iedereen krijgt weleens een waarschuwing, spaar deze!! want wanneer jij kan aantonen dat je minimaal 10 waarschuwingen hebt gehad kun je lid worden van FCPF, kopieer deze dan en stuur ze op naar mij of 1 van de leden in een PB, bij goedkeuring komt jou naam onderaan in deze post, dan weet dus iedereen of je een officieel lid bent of niet, je kunt dan eventueel ook achteraan je naam de initialen 'FCPF' zetten, maar dat is geheel aan jezelf!

Kun je niet aan deze eisen voldoen, ga dan niet huilen, geef je naam door en je naam wordt dan in de lijst met aanstormend talent gevoegd, in deze lijst wordt wel verzocht om het FCPF-forumplaatje te dragen en om FCPF zoveel mogelijk te promoten in andere topics, want ook op deze manier kun je bij goedkeuring uiteindelijk een volwaardig lid worden!

Voor alle duidelijkheid, hou 't netjes en Admins het is humor!

FCPF

Respect 2 medicman

Oprichters van FCPF
verwijderd
FC

Ereleden van FCPF
ADHD1974
PARRUK
verwijderd
verwijderd

Leden van FCPF
verwijderd, WSM, Ouwehoeren, Hypa, FC Ultrajectum, :jaja: Jeffrey :jaja:, M. :'), º²º Miss Dynamite ***, Paralizer, verwijderd, verwijderd, FC Lacoste, R.D.H., 3es, Richard, verwijderd, Graaf XXX, verwijderd, The Finz

Aanstormend Talent
permanent verbannen, verwijderd, WilliamWallace, Jezus Komt Trug, meester apc, verwijderd, permanent verbannen, ..Mike

Cheerleaders van FCPF
verwijderd, verwijderd

In Memoriam
permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, permanent verbannen, verwijderd

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Gefelicitaart Rox :kusje2:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 09:58:
Oude grap dus

Dus. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik een McFlurberry?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=198 height=149]http://www.eo.nl/db.images/6239370;jsessionid=A24356432710143486E6CE31267CBEED.mmbase03[/img]

Kef en Reneetje :o

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand die docu gezien gisteravond?

Met dat god en jezus geouewehoer? :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, dat wil ik nie eens zien, het zijn nou 2 joden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juni 2005 om 12:02:
Nee, dat wil ik nie eens zien, het zijn nou 2 joden

Tuurlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je ziet zo wel ff het versachil tussen rood en echt rood trouwens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 11:59:
Iemand die docu gezien gisteravond?

van Hooligan tot hulpverlener ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja het is rood
Waarschuw beheerder
rood? nah is beter dan oranje dat vind ik zo een achterlijke kleur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 8 juni 2005 om 12:17:
rood? nah is beter dan oranje dat vind ik zo een achterlijke kleur

whehe best wel hea 8)

Waarschuw beheerder
“Ik stond vijf meter naast iemand die een lange ijzeren staaf uit het hek zat los te wrikken. Toen hij die paal uiteindelijk in zijn handen had wierp hij hem op het veld en raakte de doelman van Austria Wien vol in het gezicht. Het was prachtig, echt kicken.”
Robin Sieval was van 1988 tot 1990 een fanatieke F-side supporter van Ajax. Het ‘staafincident’ uit 1989, waarbij de doelman van Austria Wien gewond raakte is een van de vele incidenten van supportersgeweld die hij heeft meegemaakt. Ajax bepaalde zijn hele leven: “Ajax was alles voor mij, de hele week was ik er mee bezig.“ Robin raakte verslaafd aan de agressie die rond de F-side hing. “Voor de wedstrijd ging ik met mijn vrienden stevig drinken en blowen. Na de wedstrijd ging ik met een grote groep F-siders de stad in en sloeg alles kort en klein wat ik tegen kwam. Je komt in een roes. De adrenaline geeft je een enorme kick. Eerst ga je samen als beesten tekeer en daarna maak je dat je wegkomt. Je kijkt niet achterom. Ik was er trots op.”
Nu heeft Robin Sieval een heel ander leven. Hij is hoofd van een christelijk afkickcentrum in Leiden en helpt nu drugsverslaafden uit de goot te komen. Vroeger tuigde hij mensen af en nu wil hij mensen helpen.
Toch is hij nog steeds even fanatiek als toen. De ervaringen met verslavingen en agressie helpen hem ook in zijn huidige job: “Als het moet kan ik stevig optreden en ik ben voor niemand bang.”
In de documentaire komt ook Gerard Vliegendhart aan het woord. Hij was ook hooligan maar dan voor Feyenoord. Hij haatte alles wat met Ajax te maken had. In totaal was Gerard zestien jaar verslaafd aan de cocaïne en actief in criminele activiteiten. Robin hielp hem om af te kicken. Dat ging er af en toe heftig aan toe. Robin: “Ik moest een keer aan zijn benen hangen omdat hij een begeleider wou vermoorden”. Vroeger zou hij Robin als Ajax- supporter hebben aangevallen. Nu werken ze allebei in het afkickicentrum en zijn ze vrienden geworden.
Hoe is Robin van voetbalhooligan nu ‘hooligan voor God’ geworden?

Deze uitzending wordt herhaald op:
Ned. 1, 14 juni 2005 om 14:45 uur
Waarschuw beheerder
Goh zal dat het zelfde zijn al stichting naar House?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga van t weekend weer ff housen

Waarschuw beheerder
Organisatie
Stichting 'Naar House' bestaat uit 2 takken: evangelisatie bij winkelcentra/stations en bij houseparty's.
Waarschuw beheerder
ow dus niet bij voetbalstadions? :/ zouden ze dan ook motten doen joh
Waarschuw beheerder
die grote rode dubbeldekker :D

Waarschuw beheerder
jah vast en zeker gesellig
Waarschuw beheerder
hoe heette die vent nou die er altijd bij stond, die had ze zoon verloren door een OD ofzo toch?

Waarschuw beheerder
ze zijn binnekort hier in winkelcentrums :p

10 juni in amsterdam op bijlmerplein en 11 juni in rotterdam op eendrachtspleinen niet te vergeten 18 juni op defqon
Waarschuw beheerder
werk je bij ze ofzo :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, na afloop van Defqon maar eens een praatje maken :vaag:
Waarschuw beheerder
Nou, na afloop van Defqon maar eens een praatje maken :vaag:

deden wij ook na Energiehal. Hahaha hele vage praatjes met m maken, we lulde m gek, maar hij kon toch ook wel aardig vaag lullen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 8 juni 2005 om 12:42:
werk je bij ze ofzo

nou nee ik zag de site toevalig toen ik die stichting zocht whaha :/

[img]www.naarhouse.nl/images/070main.jpg[/img] de housebus whehe
Waarschuw beheerder
:O het was dus geen dubbeldekker, :/ zou zweren dat er vroeger een dubbeldekker was....:vaag:

Waarschuw beheerder
hmm in stad zie ik inderdaad af en toe dubbeldekker rijden zown engelse[img width=400 height=252 cacheid=0009189a0019b905979417531a00c7f6a9]http://www.oldtimerverhuur.nl/fotogroot400/trb9.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja die was ut :D opzeker...:P

Waarschuw beheerder
donateur
Heb die bus wel vaker zien staan na feesten, maar ben er nooit naar binnen gegaan. Het is gewoon een sekte. :yes:
Waarschuw beheerder
ja man, en die vent maar vragen, kom anders even de bus in krijg je een bekertje water, kom maar....

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus dit, jezus dat :vaag:
Waarschuw beheerder
ach was wel leuk om ze te dollen

Waarschuw beheerder
wor je gek van dat soort :p ook als ze staan te zingen enz over jezus of god we hebbe al straat muzikanten zat in de stad ;)
Waarschuw beheerder
hehehe ik herinner me ineens dat er een gast bij ons was die helemaal waus ging lopen gillen van WOW ik zie het licht, daar is die, zien jullie m niet ofzo....Hou me tegen hou me tegen, ik ga erheen, hou me tegen....oooow zo een mooi licht....ik ga hoor, hou me tegen...zien jullie m niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker met fruit en lollie's gooien door die bus heen :devil:

Echt gelachen

Waarschuw beheerder
:respect: