Partyflock

Forumonderwerp · 756313

Waarschuw beheerder
Of niet dan?
Waarschuw beheerder
De meest irritante weggebruikers die ik links tegen kom zijn nog wel de TRUCKERS!!!!!!!! Wat altijd een lang lint aan ergerende automobilisten veroorzaakt!!

Ik ben voor de DOORSTROMING van het verkeer!! dus moet de snelheidslimiet verhoogt worden naar 140 ofzo en alle mensen boven de 55 nemen maar lekker de B-wegen dan heb ik er geen last van op de SNELweg!! Je kiest toch een snelweg boven de binnendoorweg om FLINK door te kunnen karren van de ene grote stad naar de andere?!?!

Ik laat rechtinhalende er nooit tussen:) al ben er zelf ook wel ns 1...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whaha...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat had ik laatst ook, zo'n kwiebus in een Porsche die liep te douwen dat ie er door wilde :[
Alleen zat ik ook te douwen dat die mensen voor me aan de kant moesten, haalt ie me rechts in maar met een diesel ben je net zo snel van je plek weg als met een Porsche dus hij had dikke pech
dat is dan weer wel leuk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die onzinnig linksrijden zijn inderdaad :@:[

Waarschuw beheerder
Hoe noemen wij dit dan?

Ja als ze gaan bumperkleven,kan ik ook irritant gaan doen
Hell yeah

Wat denk jij dan,dat ik me op laat jagen? En dat ik snel aan de kant ga voor zo'n 1? :no:
Net wat ik eerder zei,hun zitten fout niet ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja dat zeg ik gewoon 120 gaan rijden omdat er anderen langs willen en lekker eigenwijs links blijven, je moet je zeker niet laten opjagen, gewoon rechts gaan als het kan word je ook niet opgejaagd

Waarschuw beheerder
dat soort mensen moeten gewoon helemaal niet in een auto stappen :[
Waarschuw beheerder
>De meest irritante weggebruikers die ik links tegen kom zijn nog wel de TRUCKERS!!!!!!!! Wat altijd een lang lint aan ergerende automobilisten veroorzaakt!!<

weet je wat irrietant is? automobilisten die geen rekening houden met vrachtwagen-chauffeurs houden.die op de rechter baan rijden met een gangetje van gemiddelt 85 km/p.auto's die op het laatste moment naar rechts gaan voor die vrachtwagen om die afslag niet te missen,of "ik heb geen zin om achter die vrachtwagen te blijven hangen op de uitvoegstrook".automobilisten die inhalen met een bloedgang in een weg-versmalling/weg-werksaamheden. en ik kan nog veel meer dingen bedenken over de automobilisten.

je moet eens zelf achter zo'n stuur zitten van een vrachtwagen. dan kan je pas indenken wat wij als chauffeur elke dag mee maken.als chauffeur van een vrachtwagen is het elke dag opletten voor die rand-debielen die rijden als kamekazie-piloten. ik ben zelf chauffeur en het gemiddelde gewicht waar ik dagelijks mee rij is, 32.000kgeven een rekensommetje. 32.000kg(gemiddelt) auto 750kg voor de auto(gemiddelt) dat is het verschil.het zal een stuk prettiger zijn als we allemaal rekening houden met alle voertuigen op de weg.

"en voor de mongolen onder de auto's die kleven,vooral doen.als je gaat rekenen. gewicht van de auto + je eigen gewicht dat weer vermenigvuldigen met 20, dat is het gewicht waar je tegen een stilstaand voorwerp tot stilstand komt."

remco.

Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon een gloeiende hekel aan automobilisten die niet eerst KIJKEN voordat ze van richting veranderen..

Reed laatst op de A12, (stukje traject controle, dus moes rustig an doen) Gaat zo'n vrouw in een busje ineens van de rechter baan eentje naar links, terwijl ik er gewoon naast rijd :[

Moest echt even het gas vol open trekken, anders was ik plat.. Daarna even toeteren, en wijzen naar je kop zo van %)

Tjonge jonge.. En dan haar reactie op dr gezicht: "HUH EEN MOTORRIJDER?" Tja trut, ben je fucking blind ofzo :frusty: stomme koe..

Overigens was dit niet gebeurd als die trajectcontrole er niet geweest was, want dan had ik gewoon lekker doorgeblazen op de linkerbaan.. :D (veel veiliger imho)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben met je eens inSaNo,dat sommige weggebruikers niet opletten op motor-rijders,maar sommige motor-rijders kijken ook niet uit.
jij als motor-rijder ben je al kwetsbaarder dan het overige verkeer.ik snap je helemaal.

Waarschuw beheerder
is wel handig zo'n motor bij files :jaja:

maar ontopic:

mensen die zich niet aan de snelheid houden krijg ik een schijthekel van.. 120 is 120.. niet zachter wel harder :P

rijden ze zachter dan ga ik ze voorbij.. rijden ze op de linkerrijbaan dan laat ik wel merken dat ik voorbij wil.. ik ga dan echt niet bumperkleven of zo..

ik erger me zowieso aan bejaarden.. blijf thuis koop een scootmobiel en ga op een fietspad rijden of zo.. damn zo irritant