Partyflock
 
Forumonderwerp · 756305
wij gasten uit gorinchem zijn het er niet mee eens dat decibel in het lingebos rondt deze rare tijd wordt gehouden 11.00/23.00UUR kom nou op en zeg nou eens eerlijk wat is dat nou voor een tijd voor zo'n feest niet toch hoort gewoon s'nachts te zijn veel gezelliger de gorkumers hier en vooral de vrienden gaan al niet meer alleen maar vanwegen die achtelijke tijd
s'nachts roelt :D overdag is kut ik zit daarom ook al te twijfelen. Vind ut ook raar van dominator.
Wegblijven voor de tijd..:s?!
Boeie...
Ik ga voor de dj's en sfeer nie voor de tijd.:s
Ik vermaak me wel......:yes:
vind het juist wel beter overdagg!

ken je daarna nog lekker de stad in ofso.. en ist nie meteen licht als je jen op de terugweg begeeft...
nog hele nacht voor je :D
 
Waarom iets dat goed is veranderen ?

Misschien omdat er deze winter een indoor editie komt ?
Uitspraak van super mammy op vrijdag 11 maart 2005 om 14:09:
wij gasten uit gorinchem zijn het er niet mee eens dat decibel in het lingebos rondt deze rare tijd wordt gehouden 11.00/23.00UUR

lekker thuisblijven (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 18:18:
Zelfde concept slechtere uitvoering

Defqon

zomer je moet niet lullen je wou zelf nog gaan :P
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 23:06:
mij maakt die tijd nix uit! Vind het eerlijk gezegd fijn dat het overdag is!! Laten we hopen op mooi weer..net als met defqon!! Dan als we thuiskomen ff afteren of dutje doen en daarna op zondag lekker zwemmen ideaal toch!!

100% mee eens was super na defqon (het weer)
 
Uitspraak van super mammy op vrijdag 11 maart 2005 om 14:09:
wij gasten uit gorinchem zijn het er niet mee eens dat decibel in het lingebos rondt rond is ook goed deze rare tijd wordt gehouden 11.00/23.00UUR kom nou op en zeg nou eens eerlijk wat is dat nou voor een tijd voor zo'n feest niet toch hoort gewoon s'nachts te zijn veel gezelliger de gorkumers hier en vooral de vrienden het zijn toch echt mijn vrienden gaan al niet meer alleen maar vanwegen of vanwegeachtelijke tijd achterlijke tijd klinkt toch beter

tsja, aangezien jouw spelling hier en op je PF lijkt het erop dat ik en velen andere mensen er niet mee kunnen zitten dat je niet komt!

Decibel is gewoon altijd een topfeest geweest en we gaan er dit jaar voor zorgen dat het een topfeest blijft!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van super mammy op vrijdag 11 maart 2005 om 14:09:
wij gasten uit gorinchem zijn het er niet mee eens dat decibel in het lingebos rondt deze rare tijd wordt gehouden 11.00/23.00UUR kom nou op en zeg nou eens eerlijk wat is dat nou voor een tijd voor zo'n feest niet toch hoort gewoon s'nachts te zijn veel gezelliger de gorkumers hier en vooral de vrienden gaan al niet meer alleen maar vanwegen die achtelijke tijd

Ik kom ook uit gorcum en ik kan je vertellen dan zo,n beetje alle gasten die naar feesten gaan en die ik ken uit gorcum lekker uit hun dak gaan op decibel!

dus spreek voortaan voor jezelf en blijf lekker thuis!!

En btw het lingebos is een toplocatie (y) ML 98 :respect:
laatste aanpassing
Wat boeid mij da :P

Lokatie is goed en de tijd doet er niet toe..
PFF Wat een gezeik.Hij geeft redelijk goei weer en de line up is super!!Das alles wa je nodig hebt!!Feesten die overdag worden gehouden zijn bijna allemaal topfeesten.Dus waar gaat dit over:s
zet gewoon een zonnebril op is t ook net nacht stelletje zeikerts voor zulke mensen is t toch nooit goed beter dat ze thuis blyven wordt t toch nog gezelig zonder die zeikerts
 
Werkzaam bij Stylez-eventz
S'nachts is misschien wel leuker,maar weet zeker dat het een gezellig feestje gaat worden!! :jaja: