Partyflock
 
Forumonderwerp · 756206
Wie gaat er met koninginnendag naar Eindhoven? Waar ga je heen en wat is er allemaal te doen? Ben er nog nooit geweest op 30 April maar het schijnt er supergezellig te zijn met Queensday! Ik ga dit jaat wel dus! Suggesties?
Ik moet zelfs met de 1e trein vanuit rotterdam komen:s dat zal pas tegen 9 uur thuis zijn,en aangezien ik op statumseind woon zal ik niet lang rust hebben.

Maar een goed ontbijt en wat vitaminen helpen me wel weer de dag door hoop ik,lekker heel de dag heerlijke techno:p
laatste aanpassing
:bounce: nog ff wat eten en dan lekker gaan :bounce:

En morgen gewoon weer verder met waar we gebleven waren O:)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
yep morgen eindhoven :yes: ffkes eindhoven op zn kop zetten :D
 
Sil ik pik je 22.30 op.

Samen met Erwin,Jackie,Hans,jij en ikke:bounce:
Headliners.

Morgen gaan we gewoon verder stuiteren.
Is goed meis. Ben alweer bijna klaar :-D

Heb er nu al zin in :bounce:

En morgen gaan we weer gewoon samen verder :yes:
 
zaterdag van de partij :p
Nu al heerlijk avondje achter de rug.

ff wat slapen en dan gaan we weer :bounce: :P :P
 
had iets gehoord van 1 uur station ofzo:/
 
Was toppie gisteren,hahaha alle remmen los.
Vanavond weer:bounce:
 
www.oranjedegekste.nl
Vanaaf Mooi een x naar eindhoven.. mii KgDag..


Tjaaohh. zo Lang er bier is Vermaak ik my wel :jaja:
 
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 28 april 2005 om 20:50:
Fritz: ben daar maar blij mee juist. Die rellen vorig jaar niet meegekregen? Straks zit heel de harde kern van PSV weer bij de Dusk anders. Zo trek je alleen maar liefhebbers en ook geen dronken vervelende boeren.


Heeft de harde kern van psv ooit bij de dusk gezeten ja? Stelletje lastpakken zijn het, allemaal!
 
Ben net terug.. pfff dat was druk

Dadelijk nog ff in 't vertrouwde Limburg op stap ;)
 
ja idd erg druk maar zeker gezellig
ik woon ver weg van Eindhoven, maar door mijn clubliefde ben ik regelmatig in Eindhoven:D
Helaas door geld problemen geen kampioenseest, maar wel ac milaan thuis en willen ll in de kuip waarschijnlijk:D
Zo net terug. Was weer gezellig bij Zodiak, goed vermaakt..
Wij waren op het plein bij het kantongerecht. Erg geslaagd feestje vind ik. Heb me prima vermaakt!
laatste aanpassing
Allejezus wat was dat feestje in die parkeergarage moederneukend VET zeg!

El Greco draaide echt een wereldset. Superfeest!!!!
ben net terug uit eindhoven was zwaar relaxt..nooit gedacht dat het zo vet kon zijn in eindhoven:D
Shit man ik ben nu al weer wakker uitgeslapen en wel :S

Drank en zon en veel lopen is niks voor mij heb ik wel gemerkt. En ik baal nog steeds dat ik dat platinablonde meisje uit Oisterwijk niet nog een keer tegen gekomen ben :(
 
Het was echt UBER, kerkstraat en voor bij dynamo :lief:

Eigen drank mee, lekker zonnetje, leuke mensen, goede muziek HEERLIJK :D
 
Haaa mijn eerste K-dag in Eindhoven en meteen de vetste ooit meegemaakt: wat bij ons in Alkmaar op kleine schaal (veel al) illegaal in de Breedstraat plaatsvindt, vind je in Eindhoven bij elke stage voor ieder wat wils!! echt helemaal KEIgaaf de gekste ;)

Weer was perfect, niet TE warm, lekker zonnetje, drankjes mee, gekke mensen en gaan als een malle!!

Jacqueline: ik had je nog gebeld, maar bellen was zowat onmogelijk met die gekte om je heen.

Kus voor jou


Nonne en ik hebben een wegwerpcam volgeschoten (de helft van de foto's WEET ik niet eens, opeens was ie vol!!!

*maakt gebaar*


We gaan zo voor de deur van de Hema liggen voor 1 uur service. Daarna is het alweer bijna tijd om huiswaarts te keren, moet koken voor de man :P
was helemaal super!!! zijn op het plein bij het kantongerecht geweest!
lekker weertje.. leuke muziek... en veel bekende!
Wat een heerlijk dagje:)

Whignomy Brothers waren geweldig:respect: en pact was ook goed te doen(y).
Overal super gezellig en zoveel bekenden overal.
Enige nadeel was dat ik aardig na de klote was van koninginnenacht,had 3 uurtjes geslapen en ben toen weer begonnen:bier:
laatste aanpassing
 
Toppie Eindhoven:respect:
Zo druk en gezellig,veel blije gezichten.
Stadhuisplein,Kerkstraat,Dynamo(Y)
Volgend jaar zeker weer van de partij.
 
Was echt super!!
Pffff was echt supervetjesd ja, en nu zulk heerlijk weer...zit nog helemaal in een roes, PACT was echt top.

Vond het Lichtplein dit jaar beetje tegenvallen, beetje opgefokte sfeer op 't laatst. Emotion daarentegen was weer top!
 
Er stonden bij pact in het begin wel een hoop irritante mensen extrema-flyers uit te delen... WTF moet ik met die dingen? Heb 20x moeten zeggen dat ik niet zo'n kutkaartje hoef. Voelen die mensen dat niet aan of zo wanneer je wel of niet zo'n flyertje wil.. :S :frusty:

Voor de rest wel lachen :)
heb me zwaar goed vermaakt:D

beetje wezen plein-hoppen b)

overal was de sfeer op en top in orde!
de muziek was ook overal goed te doen!
WOW was weer super in Eindhoven de gekste! :bounce:

Trouwens ff respect to Johan Gielen... niet alleen vanwege een goede set, maar vooral ook vanwege dat moment over zijn overleden moeder met Adagio for Strings erachter... :respect:

Wel jammer dat het op daar op Rechtbankplein opeens afgelopen was vanwege weer een stel sukkels... Carmen Glenn was net bezig met een lekkere set... Maar goed, zijn gewoon heerlijk verder gegaan bij Zodiak en eindigend op Stratumseind... Was ook super! Verder wel relaxte sfeer de hele dag :yes:
Ondanks dat ik eigenlijk al 3 dagen ziek ben heb ik me goed vermaakt in Eindhoven (al was 't een verdomd zwaar weekend)

Zodiak: Dit jaar maar even geweest, 't was er behoorlijk druk maar ben er niet lang genoeg geweest om een beoordeling te geven.

Emotion: Erg vette set van de Whignomy Brothers, bier voor 1 euro :) enige minpunt: de constante doorstroom van mensen voor die trailer

Pact: Druk, maar plaats genoeg, erg lekkere sets (op 't eind ging 't er behoorlijk stevig aan toe!) Hier zijn we dan ook 't langste gebleven! volgend jaar weer (y)
laatste aanpassing
 
Allejezus wat was dat feestje in die parkeergarage moederneukend VET zeg


(y) 't Eindje (y)
Ja ik heb echt al een aantal technofeestjes gehad dit jaar die me tegenvielen. Maar de techno die bij t Eindje gedraaid werd was precies waar ik van hou. Was er helaas pas 's avonds, te brak overdag, maar het was echt top toen. Niet te druk, iedereen die er was stond te dansen, je kon lekker chillen op 't gras met de reggea- en latinmuziekjes uit t Stroomhuisje op de achtergrond en als je los wilde gaan kon dat ja! :D

Goddamn echt vette vette snoeiende pompende acid en techno, geweldig! (l)
 
seker chill daar!

Clip 1

Clip 2

Clip 3
:)
laatste aanpassing
Was top in eindhoven(y)

Vrijdag headliner.....:bounce:

Zaterdag stratumseind!!!!:beer:
Werkzaam bij DommelVallei
Artiest {SHOWLIST artist 120883, 12182}
Jongens, jongens.... wat een vet feest hebben we gehad in 't eindje!!!!

De dag begon redelijk rustig, maar vanaf 13.00 uur zaten de eerste partypeepz al lekker in het gras te genieten van het zonnetje en de techno sounds van de dj's.
De beste manier om de sfeer te omschrijven die er de hele dag heeft gehangen is om te zeggen dat het om een "lowlands sfeer" ging!!
Erg relaxte mensen, heerlijk weer, goeie dj's, goeie techno maar last but not least een geweldig publiek!!!

Ik ben zelf ook nog ff wat meer het centrum in geweest, maar had een beetje het gevoel dat er een gespannen sfeertje hing.... maar dat kan ook aan mij liggen...
Zijn er mensen die dit ook gevoeld hebben??

Volgend jaar hopelijk weer een Pact in 't eindje....
Zijn er mensen die dit ook gevoeld hebben??

Ik heb geen agressie meegemaakt, maar vond de sfeer bij Pact idd. beter als bij bijv. Zodiak, maar is misschien toch ook gewoon zoals je het zelf beleeft.
ben bij zodiac geweest maar hing een beetje een opgefokt sfeertje. Iedereen liep daar een beetje de man uit te hangen. Zijn toen naar pact gegaan was in een woord super lekker chillen op het gras.

Als er iemand mij kan vertellen of er livesetjes van zijn te vinden stuur n=mij dan een pbtje of post ze hier. En dan met name van dave miller of die tachini.

Was echt geslaagd.
 
Ben geweest maar was veeeeeel te druk, heb ff bij Marko V gestaan en voor de rest overal en nergens geweest :D
zix: Ja had ik ook, dat gevoel. Vooral bij Zodiak, liepen echt veel matties rond dit jaar. Zag ook ene paar van die hoolies lopen die altijd voor troubles zorgen dus ben gauw afgetaaid.

Wat wel jammer was want muzikaal was het wel weer top. Verder vond ik het in de stad zelf overal erg druk en veel vervelende kerels.

Bij t Eindje was 't gewoon allemaal top, denk dat dat ook komt omdat er bij t Stroomhuisje een gezellig feestje bezig was en het niet superdruk was. :)

Idd nogal een Lowlandsachtig sfeertje ja, kan ik me wel in vinden. :)
Oja, precies toen wij aan kwamen lopen hoorde ik The Bells van Jeff Mills...ja dan is je feestje bij voorbaat al goed begonnen! (l) Super! :)
Allejezus wat was dat feestje in die parkeergarage moederneukend VET zeg!

Ja echt wel :yes: Erg relaxed (y)
Lichtplein vond ik ook erg gezellig :yes:
Kerkstraat vond ik toch te druk (n)
Maar PACT was gewoon echt t gezelligste feestje van de dag :yes: (y) :bounce:
Zullen we gewoon afspreken dat volgend jaar ALLE gezellige mensen die weten hoe er gefeest moet worden, en die van goeie techno houden naar 't eindje komen....

en de rest.......tja die gaan maar ergens op stratumseind ofzo een beetje moeilijk lopen doen.... of beter nog.. blijven ze maar thuis!!!

;)
trouwens die laatste plaat die dj gazzop draaide :respect:,alleen jammer dat die hem niet afdraaide:s
trouwens die laatste plaat die dj gazzop draaide ,alleen jammer dat die hem niet afdraaide

Jaaaaaa! die was vet, behoorlijk snel (die kwam gegarandeerd ver boven de 140BPM!) en 't was een klassieker geloof ik... heb die track i.i.g. al veel eerder gehoord, weet iemand de titel er nog van? (was 't trouwens niet (zoals ik hierboven al las) Jeff Mills - The Bells, maar dan behoorlijk opgepitched?... ik weet 't effe niet meer zeker)
laatste aanpassing
Was zeker niet The Bells dat weet ik 100% zeker.

Frank Kvitta opende met deze plaat op Awake in de now&wow dit jaar.
laatste aanpassing
zal ik hem maar ff bellen dan om te vragen?