Partyflock

Forumonderwerp · 756179

Waarschuw beheerder
Misschien hebben jullie het al gezien, maar Jennifer Lopez maakt reclame voor bont. Ik vind dat echt zo'n onzin en gelukkig is er een officiele instantie die dat ook vind, de Peta. Ze hebben een website gemaakt waarin wordt uitgelegd hoe die lieve beestjes worden gemarteld en levend gevild. (www.jlodown.com)

Er zit ook een filmpje bij, als je er niet tegen kan, niet kijken, want het is echt te ziek voor woorden. Ik ben na 5 sec. gestopt en heb een half uur zitten huilen.

Als je denkt dat het allemaal wel mee valt, kijk dan alsjeblieft wel, en als je het dan nog steeds wel mee vind vallen, dan ben je gewoon gevoelloos.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Misschien is het niet helemaal duidelijk wat mijn punt is, want dit soort praktijken zijn al langer aan de gang. MAAR het is toch echt onzin dat een "ster" als Jennifer Lopez, die voor velen toch een voorbeeldfunctie kan hebben, bont gaat promoten???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Junkie ken er niet tegen als er dieren gemarteld
worden, dus ik ga denk maar niet kyken.. :(
Artiest {SHOWLIST artist 4319, 123131}
Waarschuw beheerder
Dan zou Junkie JUIST moeten kijken en...... reageren!!!

Want beste Junkie ... met struisvogel-politiek redden we het hier niet mee....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
godverrrrrr wat kan ik NIET tegen die foto's, krijg er gewoon spontaan een naar gevoel bij.... :cry: (niet dat het niet goed is dat je ze plaatst hoor M.C. ;)).
dat er van die mensen bestaan joh!! gore klootzakken, zelf in zo'n klem zetten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik blijf er naar kijken....:cry: die lieve diertjes!!
wordt er soms vergeten dat die beestjes ook gevoel hebben ofzo :/

en ditte dan:

In mijn weblog schrijf ik elke dag over de voorbereidingen van mijn expeditie naar de Canadese zeehondenjacht. Rond 25 maart start de slachting op het ijs los en zullen meer dan 300.000 zeehondjes van amper twee weken oud worden doodgeknuppeld.
Hier in mijn weblog zal ik verslag doen van de wreedheden die deze dieren worden aangedaan en mijn ervaringen met je delen.

dat is alweer bijna :(...
www.stopdeknuppels.nl

www.bontvoordieren.nl -> kijken bij nieuws & acties

Als we dat nou allemaal even doen, dan zijn er in ieder geval weer 20 proteststemmen bij... :-d

done ;)
kleine moeite! als iedereen het idd ff doet :-D!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een lekker biefstuk op je bord had ook gevoel toen het nog een koe was :Frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
owwww ja :S echt weer een goede vergelijking, als je niets zinnigs te melden heb zeg dan GVD niets joh :@
Waarschuw beheerder
is precies hetzelfde mafketel.

allebei de beestjes worden gedood om de mens een plezier te doen.

1 om te eten, ander om een jas van te maken

je moet natuurlijk niet zielig doen over de 1, maar wel een lekker biefstukje naar binnenwerken :S
dat klopt namelijk niet
Waarschuw beheerder
donateur
mafketel???? kijk naar jezelf joh sukkel!!

ik zeg ook niet dat het goed is!! maar de manier waarop vind ik toch wel een DUIDELIJK verschil en vind het dus echt NIET hetzelfde.... maar ja, iets verder denken is blijkbaar erg moeilijk! :S

Waarschuw beheerder
Thanks ex-Catwoman! In ieder geval weer één proteststem erbij!

En 2 Qanadeez: ben je nou echt zo dom of zit je gewoon te provoceren? In beide gevallen: kansloos!
Waarschuw beheerder
donateur
nee sorry QanadeeZ, maar wat jij zegt is gewoon niet waar
je snapt zelf vast ook wel dat ie vergelijking niet klopt
Waarschuw beheerder
een lekker biefstuk op je bord had ook gevoel toen het nog een koe was

Eh... QanadeeZ, als je nou ff het forum gewoon gelezen had, dan had je jezelf deze domme opmerking kunnen besparen. Je weet zelf ook wel dat de koeien hier in NL een gewoon leven leiden en met zo'n pistool om het leven worden gebracht.

Zie jij het verschil niet tussen een pistool en het filmpje??? Dan zou ik als ik jou was het filmpje nog maar es een x bekijken.

Filmpje: Diertje wordt met stok geslagen, diertje wordt nog een x met een stok geslagen, meneer gaat op keel van diertje staan, diertje wil niet dood, diertje heeft pijn.
koe:*knal*, koe dood....

ZIE JE NOU ET VERSCHIL????? Doe ff je ogen los jongen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Filmpje: Diertje wordt met stok geslagen, diertje wordt nog een x met een stok geslagen, meneer gaat op keel van diertje staan, diertje wil niet dood, diertje heeft pijn.
koe:*knal*, koe dood....

wat leg je dat toch mooi uit 8)

Waarschuw beheerder
Er zit ook een filmpje bij, als je er niet tegen kan, niet kijken, want het is echt te ziek voor woorden. Ik ben na 5 sec. gestopt en heb een half uur zitten huilen.

Stel je niet zo aan %)

Waarschuw beheerder
Maus, hou gewoon lekker je bek als je niets te melden hebt.

Ik stel me niet aan, het doet me gewoon echt pijn om te zien hoe een beestje wordt gemarteld.

Dat jij nou zo'n keiharde toffe gast bent van 21 die zich entrepeneur noemt... Stel jij je niet zo aan :S

Waarschuw beheerder
Weet je wel wat dat betekent:D

Waarschuw beheerder
Nee, sorry, geen flauw idee...

Waarschuw beheerder
Denk dat ik het al weet:

gestopt met school, een zogenaamd eigen bedrijfje (dot commetje of zo, hahaha) en tof doen met je eenmanszaakje die niet eens genoeg cashflow heeft om jezelf een maand te kunnen onderhouden, dus woon je nog bij je moeder...

zo iets?

Waarschuw beheerder
Je kunt het beperken tot ondernemer ;)

Bespaar jezelf de moeite ;)

en over de kasstromen mag ik niet klagen ;)

Waarschuw beheerder
Guttegut, wat leuk voor je! Nu kan je nog meer bontjassen voor je moeder kopen die 50 wordt!

Sorry Maus, ik ga deze discussie niet meer met je aan, je bent pure tijdverspilling.

Ik hoop dat je hebt genoten van je provocerende gedrag.

Waarschuw beheerder
Ik ga dat filmpje dus echt niet kijken :no:

Vind het TE erg
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je niet zo aan :vaag:

anders houd jij ff je bek dicht! :/
misschien dat er mensen zijn met meer gevoel dan jij :@

ik heb niet eens gekeken C-tje want ik kan er ook totaal niet tegen ;)...

Waarschuw beheerder
Grondige analyse uitgevoerd zie ik :O

En och, discussie ontlopen.... typisch trekje van die boomknuffelaars.

Wil eerst bewijs zien van de authenticiteit van dat filmpje. Wie o wie kan me dat leveren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet je maus.... ik vind jou echt stoer!!! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je bent niet de enige :O

Waarschuw beheerder
de mensheid is wreed en meedogenloos. leef ermee en sta er niet teveel bij stil, dit is maar een klein deel daarvan.
wat je beter kunt doen is aktief helpen het zoveel mogelijk tegen te gaan dmv bv. donaties aan instanties/organisaties bijv. www.bontvoordieren.nl www.wspa.nl
Waarschuw beheerder
:gaap: jammer dat je deze smily's niet groter kan maken dan deze maat.

Want geloof me Maus..... deze :gaap: kon voor jou niet groot genoeg zijn.

Aannemer..Contractor..Entrepeneur..Contratista..Bauunternehmer..Appaltatore..Empreiteiro..Leverandør..en zo zijn er nog wel 3500 verschillende talen te bedenken..., maar toch, in welke taal je jouw beroep ook vertaald :gaap: en weet je waarom?
Wil eerst bewijs zien van de authenticiteit van dat filmpje. Wie o wie kan me dat leveren

Nee joh je hebt gelijk. Ik geloof ook niet dat dit filmpje echt is hoor. Ik denk dat ze dit diertje eerst uit een tekenfilm gehaald hebben (waarschijnlijk Bambi en de lopende bontjasjes) en deze via een livestream programma geïmporteerd hebben in Photoshop 5. Vervolgens met een kleur interceptor hebben ze de vacht van het diertje grafisch verwijderd en hebben ze er in realtime modes de schokkende pijn bewegingen van het diertje er ondergezet. Verder is het diertje ook niet echt, maar is het een pop. Als je goed kijkt, zie je dat de vriend van die jongen die zogenaamd het beestje levend uit zijn vacht snijdt zijn hand in deze pop heeft en die laat die lieve oogjes knipperen als het beestje uit zijn vacht is getrokken.

Ik heb nog een nieuwtje: deze zelfde jongens hebben ook al die filmpjes over de zeehondenjacht in scène gezet. Want weet je….zeehondenjacht bestaat ook helemaal niet. Walvisjacht, uitmoorden van dolfijnen in Japan, aapjes levend het kopje in slaan om vervolgens de hersens eruit te eten als zijnde een lekkernij die door de nouveau riche als hip wordt gezien, écht allemaal bedacht door dezelfde jongens uit dit filmpje! Ontbossing, de Tsunamiramp, de honger in Afrika, de aidsramp….wat dacht je?? Niets authentieks aan te vinden…allemaal bedacht door deze zelfde jongens….
Goed zijn ze hé?

Hahaha….wat een sukkels hier of niet…. iedereen maar denken dat dit filmpje echt is :-) nee ik ben blij dat ik niet de enige ben die twijfelde aan de authenticiteit van dat filmpje …. Lang leve de Entrepeneur (alhoewel jij het schrijft als Entrepreneur... maar ik twijfel er niet aan dat de manier waarop jij het schrijft de goede is hoor :S)

Naam: Maurits
Beroep: Entrepreneur
Geboortedatum: 16 juli 1983
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei, de mensen met commentaar hiero, hebben het filmpje niet gezien of zitten zichzelf aan te praten dat het niet echt is

lieve schatten, zoals ik ook al eerder zei, kijk faces of death, daarin zie je niet alleen hoe de zeehondjes worden doodgeslagen, maar ook een lekkernij in china, genaamd leer hoe je levende hondjes(lees puppy's moet koken,
dan zie je hoe een gezin naar de dierenwinkel gaat, overdag spelen die kinderen met het hondje, en savonds ligt het op hun bord, en dit gebeurd toch echt echt

ik heb naar die dvd kokhalsend/met tranen in mn ogen naar zitten kijken, daarvoor had ik swoarma gegeten en dat is dr sneller uit gegaan dan erin, ik heb 2 weken geen vlees meer gegeten en echt alleen maar zitten huilen,
ik heb mezelf gedwongen om het af te kijken, hoe gruwlijk het ook was, maar na een half uur kon ik gewoonweg niet meer..

Waarschuw beheerder
Voor de anti-bont mensen: er is ook een keurmerk voor bont. Weet je tenminste dat er aan bepaalde eisen is voldaan en dat de beestjes niet in klemmen zijn gevangen maar speciaal gefokt, net zoals ze met de biefstukjes hebben gedaan voordat ze op je bord kwamen. Als mensen dan nog wat te mekkeren hebben over bont, vind ik het echt hypocriet. Eet dan ook maar geen vlees meer, of melk en eieren en doe je auto de deur uit, want daar heb je ook vast al heel wat beestjes meer overreden die gewoon de drukke weg over wilden steken.

En MC: waarom is een koe of een varken eten wel normaal en een hond meteen zielig? Wat maakt een hond meer waard? Eet dan gewoon helemaal geen vlees. En in China worden wel meer rechten geschonden dan alleen die van dieren.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
inge, ga je bontjas stomen :gaap::[
Waarschuw beheerder
Beste Inge...

Gewoon het feit, dat een hond een gezelschapsdier is, en een koe niet!!

Omdat wij ons in dit land hechten aan de honden...en niet aan koeien. Daarom vind M.C. het zielig... en ik ook trouwens. En wie ben jij om te bepalen of zij dat zielig mag vinden of niet?

Voor de anti-bont mensen: er is ook een keurmerk voor bont.

Ik blijf erbij!!! IK VIND HET DIKKE ONZIN!! Waarom moeten deze dieren speciaal gefokt worden voor bont??? Bont is geen primaire behoefte!!!!! VLEES WEL!! Dus weer dikke onzin, dat als je het hier niet mee eens bent, je ook geen vlees meer moet eten!

Als mensen dan nog wat te mekkeren hebben over bont, vind ik het echt hypocriet

Hey bonddragertje Inge, dat is pas hypocriet.

En in China worden wel meer rechten geschonden dan alleen die van dieren.

Leuk voor je, we zitten hier op een dierenforum, dus nu hebben we het over DIEREN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Amen! ;)

Waarschuw beheerder
:D:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik haat j lo(en haar nieuwe plaat trouwnes ook)
ze moesten haar levend villen.
Waarschuw beheerder
donateur
mijn msnnaam:
(r)Crientje(r) f*ck j.lo en haar bont promotie!----->www.JloDown.com

b)

Waarschuw beheerder
jammer dat je deze smily's niet groter kan maken dan deze maat.

Want geloof me Maus..... deze kon voor jou niet groot genoeg zijn.

Aannemer..Contractor..Entrepeneur..Contratista..Bauunternehmer..Appaltatore..Empreiteiro..Leverandør..en zo zijn er nog wel 3500 verschillende talen te bedenken..., maar toch, in welke taal je jouw beroep ook vertaald en weet je waarom?
Wil eerst bewijs zien van de authenticiteit van dat filmpje. Wie o wie kan me dat leveren

Nee joh je hebt gelijk. Ik geloof ook niet dat dit filmpje echt is hoor. Ik denk dat ze dit diertje eerst uit een tekenfilm gehaald hebben (waarschijnlijk Bambi en de lopende bontjasjes) en deze via een livestream programma geïmporteerd hebben in Photoshop 5. Vervolgens met een kleur interceptor hebben ze de vacht van het diertje grafisch verwijderd en hebben ze er in realtime modes de schokkende pijn bewegingen van het diertje er ondergezet. Verder is het diertje ook niet echt, maar is het een pop. Als je goed kijkt, zie je dat de vriend van die jongen die zogenaamd het beestje levend uit zijn vacht snijdt zijn hand in deze pop heeft en die laat die lieve oogjes knipperen als het beestje uit zijn vacht is getrokken.

Ik heb nog een nieuwtje: deze zelfde jongens hebben ook al die filmpjes over de zeehondenjacht in scène gezet. Want weet je….zeehondenjacht bestaat ook helemaal niet. Walvisjacht, uitmoorden van dolfijnen in Japan, aapjes levend het kopje in slaan om vervolgens de hersens eruit te eten als zijnde een lekkernij die door de nouveau riche als hip wordt gezien, écht allemaal bedacht door dezelfde jongens uit dit filmpje! Ontbossing, de Tsunamiramp, de honger in Afrika, de aidsramp….wat dacht je?? Niets authentieks aan te vinden…allemaal bedacht door deze zelfde jongens….
Goed zijn ze hé?

Hahaha….wat een sukkels hier of niet…. iedereen maar denken dat dit filmpje echt is nee ik ben blij dat ik niet de enige ben die twijfelde aan de authenticiteit van dat filmpje …. Lang leve de Entrepeneur (alhoewel jij het schrijft als Entrepreneur... maar ik twijfel er niet aan dat de manier waarop jij het schrijft de goede is hoor )

Naam: Maurits
Beroep: Entrepreneur
Geboortedatum: 16 juli 1983

Jammer dat je jezelf volslagen ongeloofwaardig/belachelijk maakt. Was graag de discussie aangegaan.

Daarbij zet je jezelf ook nog eens voor lul door te beweren wat ik entrepreneur verkeerd schrijf :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou, ik vind dit stukje toch wel erg leuk:

daarmee zet hij eerder jou voor schut
(niet om je ermee aan te vallen, maar het is wel zo)

Waarschuw beheerder
Nee hoor hij zet een overbodig en overdreven betoog neer waarbij ik mij geenszins aangevallen door kan voelen.

Want hij weet dondersgoed waar ik het over heb.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou mensen, dat jullie de conclusie trekken dat ik dan wel bont zal dragen zegt wel weer wat over jullie. :x

En Iekos, bonT is met een T.... :x

Wat een hoop agressie wekt dit onderwerp weer bij bepaalde mensen op, doe toch gewoon normaal....

Inge

Waarschuw beheerder
Iekos, voor jou...

Omdat wij ons in dit land hechten aan de honden...en niet aan koeien

Nou, in China is dat dus niet het geval.

En wie ben jij om te bepalen of zij dat zielig mag vinden of niet?

Ik bepaal dat niet, dat maak jij er weer van. Ik heb alleen een andere mening over dat onderwerp, erg toch he, als iemand er anders over denkt. Wat een slecht persoon zal ik wel niet zijn, dat ik er zo over durf te denken... :gaap:

Waarom moeten deze dieren speciaal gefokt worden voor bont??? Bont is geen primaire behoefte!!!!! VLEES WEL!! Dus weer dikke onzin, dat als je het hier niet mee eens bent

Vlees is ook geen primaire behoefte, je lijf kan heel goed zonder vlees. Er zijn goede vleesvervangers. Ik mag het er niet mee eens zijn, net als jij het niet met mij eens bent. En al die vraagtekens en uitroeptekens zijn niet nodig, ben je boos ofzo? Zoals ik net al zei: doe dan normaal mens. Als je er niet tegen kan moet je er niet een discussie over voeren of ingaan op mensen die een andere mening hebben over bont.

Hey bonddragertje Inge, dat is pas hypocriet.

Dat ik niet zo fel tegen bont ben als jou, hoeft niet te betekenen dat ik het wel zal hebben, zwart-wit denkertje.

Leuk voor je, we zitten hier op een dierenforum, dus nu hebben we het over DIEREN

Daarom mag het nog wel vermeld worden, jij bepaald hier niet wat ik wel of niet mag zeggen.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze vraagd wat je er van vind, niet of je negatieve reacties en onbenullige antwoorden wilt geven!!!!! gek
Waarschuw beheerder
mijn msnnaam:
(r)Crientje(r) f*ck j.lo en haar bont promotie!----->www.JloDown.com

:respect: Ik doe met je mee!!!

Dat ik niet zo fel tegen bont ben als jou, hoeft niet te betekenen dat ik het wel zal hebben, zwart-wit denkertje.

Je hoeft mij geen zwart-wit denkertje te noemen hoor, je noemt zelf iedereen die er anders over denkt hypocriet... wie denkt er dan zwart-wit.

Je mag best je eigen mening hebben en dat vind ik wel goed van je. Maar je komt gewoon over alsof iedereen het met je eens moet zijn....

jij bepaald hier niet wat ik wel of niet mag zeggen

Waar heb ik dat eerder gelezen... heb ik dat niet al eens tegen jou gezegd??

Vlees is misschien geen primaire behoefte voor 100%, maar er zitten toch wel stoffen in die je lichaam nodig heeft... en in een bontjas, zul jij die NOOIT vinden.

En al die vraagtekens en uitroeptekens zijn niet nodig, ben je boos ofzo?

Iedereen heeft toch zo zn eigen manier van typen? Ik dus ook. Hoef ik dus niet boos voor te zijn!

Zoals ik net al zei: doe dan normaal mens. Als je er niet tegen kan moet je er niet een discussie over voeren of ingaan op mensen die een andere mening hebben over bont.

Ik kan er best wel tegen als iemand een andere mening heeft als ik... Ik heb eerder het gevoel dat een ander geen andere mening mag hebben als jij.

En dan weer te beginnen over die arme mensen die ook hun geld moeten verdienen, die mensen die kunnen ook wel een alternatief bedenken.

En Iekos, bonT is met een T....

Nou Inge, je weet toch waar ik het over heb?? En trouwens, daar kun jij gelijk dan ff over nadenken... tis Miekos, geen Iekos.. Kijk eerst ff naar jezelf voor je commentaar geeft op iemands anders spelling!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 Ding:

En dan weer te beginnen over die arme mensen die ook hun geld moeten verdienen, die mensen die kunnen ook wel een alternatief bedenken.

Heb ik het daar over gehad? :no:

En als we het er toch over hebben... Als het zo simpel was allemaal... Stel: jij woont in Afrika, hebt een gezin en een ezel die je gebruikt voor je werk en je hebt niet voldoende te eten voor allemaal. Wie zal je het minste geven? Je ezeltje natuurlijk. Dus begin a.u.b. niet over alteratieven meisje. Dat jij zo voor dieren opkomt is een luxe, als je niks had zou je er niet eens over nadenken. Sim-pel.

Inge

Waarschuw beheerder
Miekos: dat halve gebreezah in je naam, dat ga ik dus echt niet ontcijferen. Dat is geen nederlands en heeft niks met spelling te maken. :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik heb net tegen je gezegd dat ik het goed van je vind dat je je eigen mening hebt... kun je nu dan ook ff
nor-maal doen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm, zet net toch na te denken om een lekker warm bontvelletje te kopen. Vindt m'n kat vast heerlijk in z'n mandje, lekker mee ingestopt komende winter. :9

Inge
Waarschuw beheerder
Ik ga geen woorden meer aan jou vuil maken Inge...
Als je toch niet normaal kan doen, sorry hoor!!!

Als ik vraag of je nor-maal tegen mij wilt doen, dan meen ik dat ook serieus hoor. Beetje jammer van je Inge

Waarschuw beheerder
:S Mens, het was een grapjeee...

Beetje jammer Miekos, je moet toch af en toe ergens de humor van in kunnen zien. Jee, wat ben jij een droeftoeter zeg. :D

Inge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm, zet net toch na te denken om een lekker warm bontvelletje te kopen. Vindt m'n kat vast heerlijk in z'n mandje, lekker mee ingestopt komende winter.

Komt dit grappig over??
Ligt er maar net aan hoe je het leest Inge... Je kunt het dus ook lezen op een manier alsof het jou geen reet uitmaakt..

Zal ik er dan nog ff om lachen??

WAHAHAHAHAHAHAHA ;)